quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:28 schreef boyv het volgende:
De smilies werken trouwens ook niet naar behoren.
verwarrend hequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef ArmaniMania het volgende:
doen ze ook al aan bannen dan? Hoop dat dat ook een 1april grap is, ik begrijp er geen fuck meer van
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
sterf kankerhomo ,........... is dat je webside?
je bent dom, en ik hoop dat je nooit meer post op FOK.
sukkel
Ha... ha... ha... haquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Dat is mijn webside jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
sterf kankerhomo ,........... is dat je webside?
je bent dom, en ik hoop dat je nooit meer post op FOK.
sukkel
Adriaantjeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef boyv het volgende:
Sinds wanneer doet Fok! aan dergelijke grappen [afbeelding] ?
Post ik net een bericht, krijg ik te horen dat mijn gegevens gewijzigd zijn of dat mijn paswoord gewijzigd is. Goede grap, Adriaan! [afbeelding]
nee, dat denkt niemand.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:36 schreef ArmaniMania het volgende:
ze denken toch niet echt dat ik fok gehacked heb he, met die rare berichtjes als je een reactie post?
zitten allemaal die nerds moeilijk te doen, lol.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef ARKON het volgende:
"De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw"
_0_
Test 2quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
Test.
Tja ze moeten watquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
goh, die grappen hadden ze vorig jaar ook al...
Dat is juist de grap dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
1.1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
Adriaantje terrringlliijjjeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef boyv het volgende:
Sinds wanneer doet Fok! aan dergelijke grappen [afbeelding] ?
Post ik net een bericht, krijg ik te horen dat mijn gegevens gewijzigd zijn of dat mijn paswoord gewijzigd is. Goede grap, Adriaan!
[afbeelding]
Zet re-direct etc dan op 'ja' in opties.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:14 schreef sooty het volgende:
Humor blijft lastig:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zet re-direct etc dan op 'ja' in opties.
Kan dit ook uit de AT.
Zal wel een kuttopic zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:32 schreef danni het volgende:
Ík heb net een topic geopend,
na 2posts gelijk gewist!........
ok ok. huhuhuh.. erg grappig modjes...
Ik kan je hierop maar 1 ding zeggen: You're in BIG problems !!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:42 schreef Forumschorem het volgende:
Wij hebben geconstateerd dat u illegale software op u computer heeft staan. BIG is onderweg!!
Ik heb er ondanks mijn eerder gegeven oplossing opeens ook weer last van:quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:39 schreef sooty het volgende:
De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Die nerdie humor begint nu toch wel irritant te worden.
Dies op zich wel leuk...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:51 schreef APK het volgende:
"Wegens acht afgewezen solicitaties om mod te worden hebben we jou 48 uur gebanned."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door XiChico op 01-04-2005 07:56:01 (:')) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLBudget user
Kreeg ik net ook al, schrok er wel van eerlijkgezegtquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:47 schreef Stiffmaster het volgende:
Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Deze had ik gekregen...zal ook wel een grap zijn
En bij het plaatsen van de hierboven-reactie:quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef Kjew het volgende:
"Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen." Terwijl je gewoon reageert op een ander bericht.. natuurlijk wordt ie wel geplaatst...
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
ikelquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:40 schreef webfreaky het volgende:
test
En nu:quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:01 schreef Kjew het volgende:
[..]
En bij het plaatsen van de hierboven-reactie:
[..]
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
quote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Goede vraag en dus ook meteen maar aangepastquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom hebben jullie redirect aan staan
iddquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:09 schreef SkaterSam het volgende:
Dus ik zo iets posten
En vervolgens niet lachen...![]()
zet je redirect message aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:20 schreef omearos het volgende:
nog niks van gemerkt eigenlijk, wanneer komen die meldingen?
Das helemaal niet grappigquote:Je bericht is geplaatst! Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
na-aperquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:02 schreef J_CDA het volgende:
[[url=http://img65.exs.cx/img65/8421/fok1april3pr.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Valt tegenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:02 schreef J_CDA het volgende:
[[url=http://img65.exs.cx/img65/8421/fok1april3pr.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:26 schreef Qwea het volgende:
We zouden alle fa's moeten mailen met die foutmeldingen
Die had ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:11 schreef joris007 het volgende:
Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
jeeuh
Ben er de eerste keer heftig ingetraptquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef da_micha_man het volgende:
Ik heb een splinternieuw passpord gekregen10 keer of zo
enquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:42 schreef Observator het volgende:
1 april (verkapte test)
Wat schattig héquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:44 schreef bonke het volgende:
CENSUUR ZUIGT KK FOK OPROTTEN KAFFERS!!!!
nog een die er flink ingetrapt is
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die shit standaard uit dstaan.
makkelijk
Ik vind zeiken leukquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:zet het dan uit !!!!!!!!! ipv te lopen zeiken
waarom doet iedereen zo moeilijk over de 1 april grap van vorig jaar![]()
natuurlijkquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef da_micha_man het volgende:
FF kijken of ze nog steeds niet uitgegrapt zijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |