quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:28 schreef boyv het volgende:
De smilies werken trouwens ook niet naar behoren.
verwarrend hequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:29 schreef ArmaniMania het volgende:
doen ze ook al aan bannen dan? Hoop dat dat ook een 1april grap is, ik begrijp er geen fuck meer van
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
sterf kankerhomo ,........... is dat je webside?
je bent dom, en ik hoop dat je nooit meer post op FOK.
sukkel
Ha... ha... ha... haquote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Dat is mijn webside jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef Killer_Mom het volgende:
sterf kankerhomo ,........... is dat je webside?
je bent dom, en ik hoop dat je nooit meer post op FOK.
sukkel
Adriaantjeeeeee!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef boyv het volgende:
Sinds wanneer doet Fok! aan dergelijke grappen [afbeelding] ?
Post ik net een bericht, krijg ik te horen dat mijn gegevens gewijzigd zijn of dat mijn paswoord gewijzigd is. Goede grap, Adriaan! [afbeelding]
nee, dat denkt niemand.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:36 schreef ArmaniMania het volgende:
ze denken toch niet echt dat ik fok gehacked heb he, met die rare berichtjes als je een reactie post?
zitten allemaal die nerds moeilijk te doen, lol.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef ARKON het volgende:
"De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw"
_0_
Test 2quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef QyRoZ het volgende:
Test.
Tja ze moeten watquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
goh, die grappen hadden ze vorig jaar ook al...
Dat is juist de grap dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
1.1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef ChillyWilly het volgende:
Adriaantje terrringlliijjjeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:27 schreef boyv het volgende:
Sinds wanneer doet Fok! aan dergelijke grappen [afbeelding] ?
Post ik net een bericht, krijg ik te horen dat mijn gegevens gewijzigd zijn of dat mijn paswoord gewijzigd is. Goede grap, Adriaan!
[afbeelding]
Zet re-direct etc dan op 'ja' in opties.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:14 schreef sooty het volgende:
Humor blijft lastig:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zet re-direct etc dan op 'ja' in opties.
Kan dit ook uit de AT.
Zal wel een kuttopic zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:32 schreef danni het volgende:
Ík heb net een topic geopend,
na 2posts gelijk gewist!........
ok ok. huhuhuh.. erg grappig modjes...
Ik kan je hierop maar 1 ding zeggen: You're in BIG problems !!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:42 schreef Forumschorem het volgende:
Wij hebben geconstateerd dat u illegale software op u computer heeft staan. BIG is onderweg!!
Ik heb er ondanks mijn eerder gegeven oplossing opeens ook weer last van:quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:39 schreef sooty het volgende:
De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Die nerdie humor begint nu toch wel irritant te worden.
Dies op zich wel leuk...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:51 schreef APK het volgende:
"Wegens acht afgewezen solicitaties om mod te worden hebben we jou 48 uur gebanned."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |