Kan ik daar wat aan doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef FokkerG1 het volgende:
[..]
eens
PS: ruk nu doet mijn icon het nog niet !

Bram van der Vlugtquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het sollicitatie topic al geopend?

quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

die is idd nog trager dan de dode pausquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, de websites van het vaticaan zijn zo te zien al wel overleden.

Staat je goed dat zwarte rouwkleurtje alvast.quote:

Hey, die had ik vorig jaar al open. Helaas is de zoek doodquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

mooie muziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Bernie het volgende:
Website: http://www.vatican.va (tamelijk druk op het moment)
Radio Vaticaan - live: mms://81.208.94.21/retebianca (knip en plak in media player)

Een jaar of 85 al gok ik...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit zit er al jaren aan te komen..

Hij's offline op MSNquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef Bernie het volgende:
[afbeelding]
email: john_paul_ii@vatican.va

Ja, al heel lang hèquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Ligt de paus op sterven?

Wie gaat er nou naar de pausquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, al heel lang hèOngeveer 3 jaar denk ik, want toen ik er was.. gaf hij nog een speech op zijn verjaardag. Niet dat je het gebrabbel kon verstaan, maar toch. Daarna takelde hij steeds sneller af, maar nu ademde hij al niet meer zelf ofzo..

Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ehm.. ik stond toevallig bij het Vaticaan..

Shhtt stil nou joh!quote:

Mijn Italiaans is niet meer wat het nooit geweest is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:05 schreef Bernie het volgende:
Nu is er een speciale TV uitzending vanuit Rome: http://www.fastweb.it/streaming/rainewshigh.asx

Ore Dramaticche = Dramatisch Uurquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt toch een kwestie van uren, hooguit enkele dagen als er woorden worden gebruikt als "Ore Dramaticche" (soort uur van de waard als ik het goed begrijp).

Ja, en dat interpreteer ik als: "Het kan ieder moment afgelopen zijnquote:

Waar was jij toen de paus dood ging?quote:

Jah, die nacht zat ik kansloos te F5-en in het Gaat de Paus dood topicquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Waar was jij toen de paus dood ging?
Op Fok.....
Neuh.

Ik ga zo ff cnn aanzettenquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Waar was jij toen de paus dood ging?
Op Fok.....
Neuh.

Voor jou dus een nacht als elk anderquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah, die nacht zat ik kansloos te F5-en in het Gaat de Paus dood topic

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |