zou je online kunnen solliciteren?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:58 schreef FokkerG1 het volgende:
als er maar geen opvolger komt....

Als ze het rooms-katholieke geloof nieuw leven willen inblazen, zet er dan een oude hippie ofzo aan het hoofd... gewoon een van 40/50, niet weer een 70 jarige... dan gaan die pausen ook eens wat langer mee...wordt het nog eens cool in het vaticaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
zou je online kunnen solliciteren?![]()

eensquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind het een mooi tijdstip om een einde te maken aan het hele sprookje. Dat er straks een woordvoerder op het bordes gaat staan en zegt: 'sorry, het was een 1 april grap die 2005 jaar duurde.'

Kan ik daar wat aan doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef FokkerG1 het volgende:
[..]
eens
PS: ruk nu doet mijn icon het nog niet !

Bram van der Vlugtquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het sollicitatie topic al geopend?

quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

die is idd nog trager dan de dode pausquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, de websites van het vaticaan zijn zo te zien al wel overleden.

Staat je goed dat zwarte rouwkleurtje alvast.quote:

Hey, die had ik vorig jaar al open. Helaas is de zoek doodquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

mooie muziekquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef Bernie het volgende:
Website: http://www.vatican.va (tamelijk druk op het moment)
Radio Vaticaan - live: mms://81.208.94.21/retebianca (knip en plak in media player)

Een jaar of 85 al gok ik...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Dit zit er al jaren aan te komen..

Hij's offline op MSNquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef Bernie het volgende:
[afbeelding]
email: john_paul_ii@vatican.va

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |