Hmm, da's waar. Wat aansloot bij een discussie die ik gisteren met een vriend had irl, jajaquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm... ik weet 't niet, ik denk wel in meer of mindere mate. Ik geloof niet dat iemand verliefde gevoelens krijgt puur en alleen omdat de ander in diegene geinteresseerd is - die 'iemand' moet de ander iig wel een beetje aantrekkelijk vinden, denk ik.
Aan de andere kant: als mensen compleet onafhankelijk van elkaar verliefd werden, zonder te letten op hoe de ander reageert, dan zouden er niet veel relaties opbloeien ben ik bang...
De vraag is of deze mensen dat zo zien, of dat er een bepaald mechanisme is waardoor ze verliefd op elkaar worden zonder tot dit soort redenaties over te moeten gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef MouseOver het volgende:
Hoe moeten oerlelijke mensen nu echt verliefd op elkaar worden, en selecteren? Echt afzichtelijke mensen dus. Het lijkt me verschrikkelijk deprimerend om de ander op gelijke lelijkheid te moeten selecteren. Natuurlijk zullen die mensen sterker naar karakter kijken lijkt me, maar de eerste klik is toch vaak op uiterlijk.
Niks mis mee mijns inziensquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:44 schreef PieterCK het volgende:
Maar ik zie nog altijd niet in wat "verkeerd'" is aan single zijn..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
ik probeer gewoon lelijke vrouwen te versieren, en dan houden mn vrienden me tegen
Nog eerst de proeftijd doorstaanquote:
haha, mooi man...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
ik probeer gewoon lelijke vrouwen te versieren, en dan houden mn vrienden me tegen
Van je vrienden moet je het hebben he..quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
ze weten t zelfs, en de volgende dag ben ik er ook wel dankbaar voor.. enigszins...quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
haha, mooi man...
Waarom houden ze je tegen dan - denken ze dat je teveel gedronken hebt, en dat je niet meer weet waar je mee bezig bent? Of kunnen ze er zelf eigenlijk ook niet veel van, en proberen ze hun eigen ego te beschermen? (Onder het motto: als ik het niet voor elkaar krijg, dan jij ook niet - zelfs niet met een lelijke)
Ja jij bent ook heel genereus met het aanbieden van lowlands kaartjes enzo met wat drank opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
ze weten t zelfs, en de volgende dag ben ik er ook wel dankbaar voor.. enigszins...
om in tijden van wel single zijn te zien dat er lotgenoten zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:52 schreef HenryHill het volgende:
Ow... moeten we onszelf nu ook nog gaan introduceren![]()
Ok, HH hierzo, wisselend wel en niet single, maar erg geinteresseerd in dit soort onderwerpen.
(andere mensen kijken GTST, ik vind dit boeiend)
Het is geen ziekte of afwijking ofzo?!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef akkien het volgende:
[..]
om in tijden van wel single zijn te zien dat er lotgenoten zijn
tssk, en nog eisen stellen dan ook hèquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja jij bent ook heel genereus met het aanbieden van lowlands kaartjes enzo met wat drank op
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is geen ziekte of afwijking ofzo?!.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
tssk, en nog eisen stellen dan ook hè
wijven baptisten
pssst plato dr zijn nu ook non-maagdenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
Moet ik mezelf echt introduceren? Dacht dat ik toch wel enige bekendheid had opgebouwd in dit genre topics.![]()
Ja, jij ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
Moet ik mezelf echt introduceren? Dacht dat ik toch wel enige bekendheid had opgebouwd in dit genre topics.![]()
Je overschrijdt de policyquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:52 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja, ik ben DE, niet single maar braaf getrouwd maar aangezien ik jullie mod ben kom ik hier ook
Dat had ik aldoor, maar ik hoop niet dat ik aan status ingeboekt heb.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pssst plato dr zijn nu ook non-maagden![]()
Sja leuker kun je het niet maken, maar wel makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Ruis het volgende:
wat een mooie benamingquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:03 schreef MouseOver het volgende:
: licht alternatief
Inderdaad Nozem, als je niet oppast komt nog eens de dag voorbij dat ik jouw advies in dit soort dingen moet gaan geven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef nozem het volgende:
Ik zou em nu al sluiten DE, behoorlijke slowchat als je het mij vraagt.
Single, meldt.. niet altijd geweest, wel al heel lang nu weer. Er hangt een duiveltje boven mijn hoofd dat al het moois voor me wegkaapt.
Is dat een moeilijke manier om te zeggen dat je een ongewassen satanist bent?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat een mooie benaming
ik val wel op alternatief alternatief met een tikkie eigenwijsheid
zoiets
disclamer alternatief alternatief is dus alternatief maar dan wel alternatief niet standaard alternatief
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef DarkElf het volgende:
zo nieuwigheid is er weer vanaf laten we dan nu gewoon normaal weer verder gaan , lees de OP nog eens en leer de regels uit je hoofd
Nee juist niet .. ik ben een soort van tja erm ehhhh nerd denk ik !quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke manier om te zeggen dat je een ongewassen satanist bent?
biologie-nerd met een vreemdsoortige muzieksmaak, eerder...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee juist niet .. ik ben een soort van tja erm ehhhh nerd denk ik !
welkom nagz waarom denk je dat ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Nagz het volgende:
Och, ik ben niet echt relatie materiaal....zelfs niet voor een paar uur
das toch ook een nerdquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:16 schreef Ruis het volgende:
[..]
biologie-nerd met een vreemdsoortige muzieksmaak, eerder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |