Je moet de war on terror tegen BSOD's niet onderschatten! Vooral de verkeerde gebruiker op de verkeerde plaats is een logistiek probleem dt vaak voorkomt, en waar moeilijk op in te spelen is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Afdeling sterke verhalen weer hier
Wat een geweldige fantasie hebben sommige mensen toch
Oh, maar ik had het niet over die war!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik onderschat de real war on terror van meneer Bush zelfs al
BSOD's bestaan werkelijk. Zo nu en dan is het een ware plaag! Gelukkig ben ik in staat om een BSOD snel en efficient onschadelijk te maken.quote:en ik heb geen idee of BSOD's werkelijk bestaan of dat dat gewoon een leuke afkorting voor het verhaal is![]()
ik heb wat gemist denk ik. waar ga je heen ? veel plezier in ieder geval !quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen schaapje
Ik vertrek! En ik ben er zondagavond of maandag pas weer
Fijn weekend allemaal, laat je niet in de maling nemen vandaag en als er een rel gestart wordt, wel zodanig dat ik zondag nog aan kan haken
baaai
Ik dacht dat dat waar was!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, de 1 april grap was dat Akkersloot de nieuwe moderator zou worden, maar daar trapt toch niemand in.
We zouden natuurlijk altijd kunnen vragen of hij er zin aan heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat waar was!![]()
Wat een ontgoocheling
Wow stop. Kun je ergens op een hele herkenbare plek een teken achterlaten dat 2 weken zichtbaar blijft en is aan te wijzen? (eventueel met foto?). Ik weet dat ik veel van je vraag maar een vriend van me gaat er over 2 weken naartoe met huwelijksreis dus het zou wel lachen zijn als ik zoiets voor hem kan regelen. Heeft ie echt zoiets van: Huhquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga met mijn beste vriendinnetje een weekend naa rEurodisney. Ik heb het idee dat het erg leuk gaat worden
See you
volgens mij is ze nu echt al wegquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow stop. Kun je ergens op een hele herkenbare plek een teken achterlaten dat 2 weken zichtbaar blijft en is aan te wijzen? (eventueel met foto?). Ik weet dat ik veel van je vraag maar een vriend van me gaat er over 2 weken naartoe met huwelijksreis dus het zou wel lachen zijn als ik zoiets voor hem kan regelen. Heeft ie echt zoiets van: Huh
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haat werken op school.Altijd weer mensen die het nodig vinden om in zo'n computerlokaal te gaan zitten lullen in plaats van werken. Ik ben al tweemaal verhuisd.
Goed ideequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
maar waar had je aan gedacht, een stuk uitgekauwde bubblegum op een dombo olifantje

Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haat werken op school.Altijd weer mensen die het nodig vinden om in zo'n computerlokaal te gaan zitten lullen in plaats van werken. Ik ben al tweemaal verhuisd.
aan ? in toch ? dit klinkt zo Pim Fortuyneskquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.
Oh, sorry.. Mjah, ik kom uit dezelfde regio.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aan ? in toch ? dit klinkt zo Pim Fortuynesk
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.
Wat voor soort blikken waren dat? Blikken als in "rot op ajb?"?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.
misschien moet je er geluid bij maken ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.
Zulke blikken:quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Wat voor soort blikken waren dat? Blikken als in "rot op ajb?"?
Hm, of heel hard scheten laten, zou dat werken? Of juist van die stille, die erg stinken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet je er geluid bij maken ?
[afbeelding]
stille diplomatie !quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, of heel hard scheten laten, zou dat werken? Of juist van die stille, die erg stinken.
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, of heel hard scheten laten, zou dat werken? Of juist van die stille, die erg stinken.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wedden dat ik dat lokaal dan binnen een half uur leeg heb?
Het is alleen niet zo ladylike.![]()
Oh, maar daar ben ik ook heel goed in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zagen het heus wel, maar ze deden net of ze het niet zagen...
Die hoeven we niet te denken!quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even douchen
*denk hier smiley onder douche met blokje zeep in hand*
waar is het blokje zeep ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die hoeven we niet te denken!
[afbeelding]
Ja, dat had ik nou niet achter je gezocht.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je nu teleurgesteld in me?
Wil je nu nog wel met me lunchen? Of ben je bang dat ik dan uitgebreid boeren ga laten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat had ik nou niet achter je gezocht.
Doe je dat ook al?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wil je nu nog wel met me lunchen? Of ben je bang dat ik dan uitgebreid boeren ga laten?
Nee, hoor, ik gedraag mij in het openbaar doorgaans heel beschaafd. Neuspeuteren, boeren laten, scheten laten, het eelt van mijn voeten afpulken en in mijn oren peuren doe ik het liefst in mijn huiselijke omgeving.quote:
Pfew, gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik gedraag mij in het openbaar doorgaans heel beschaafd. Neuspeuteren, boeren laten, scheten laten, het eelt van mijn voeten afpulken en in mijn oren peuren doe ik het liefst in mijn huiselijke omgeving.
Ik dacht ook dat homo's dat niet deden.. Weer een illusie armer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Homo's laten geen boeren. Dat kan gewoon niet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |