IEquote:

Ik heb begrepen dat men nogal duister deed over de werking van die kloonscan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Die clonescan was ook niet leuk, Cynix kon in 2 seconden een lijst van al mijn clones pasten.![]()

Ik ook niet. Dat is ook wel te zien aan het feit dat de clone waar ik nu onder post heel anders is dan toen de clone ontstond.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed of slecht doe, want ik heb het nog niet gedaan
Maar ik ben niet zo'n kei in me anders voordoen enzo

Het ding maakt wel fouten heur. Zo worden huisgenoten soms onnodig geband.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Die clonescan was ook niet leuk, Cynix kon in 2 seconden een lijst van al mijn clones pasten.![]()

Ja, waar het ding precies allemaal op scande is nooit duidelijk geworden. In ieder geval de gehele IP history en waarschijnlijk ook e-mail-domeinen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat men nogal duister deed over de werking van die kloonscan?

Ik gebruik de laatste tijd amper clones, maar een clone is wel prettig als je iemand wilt flamen in een subforum dat je modereert.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb in het echt helemaal geen clones. Misschien wordt het tijd dat ik er eentje neem.

Is het ook wel, je moet alleen niet te ver doorschieten, dan krijg je iets alsquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Eventueel lijkt me rellen wel leuk onder een kloon
Ik ben tegenwoordig ook erg lief.quote:Maar ik ben ook weer niet zo'n reller, dat scheelt

Nee, netjes rellen en niet te ver doorgaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het ook wel, je moet alleen niet te ver doorschieten, dan krijg je iets als
Note gezet door Cynix ® op 22-10-2003 20:44 - delete
Voorlopig eerst een R&B-ban. Als blijkt dat dat niet helpt volgt een algehele ban.
Rellen na het weekend OK? Anders kan ik er niet van genieten en achteraf is toch minder leukquote:Ik ben tegenwoordig ook erg lief.
Maar een goede rel is altijd mooi meegenomen.

Netjes rellenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, netjes rellen en niet te ver doorgaan
Ik vind zelf zondag wel een typische reldag.. Maar we zien wel.quote:Rellen na het weekend OK? Anders kan ik er niet van genieten en achteraf is toch minder leuk

Ja hoor, dat kanquote:
Ik ben zondagavond pas laat thuis, dus dan ga ik het missenquote:Ik vind zelf zondag wel een typische reldag.. Maar we zien wel.

Doffy!quote:

Een goede rel duurt een week.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan
[..]
Ik ben zondagavond pas laat thuis, dus dan ga ik het missen

Ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Doffy!
Dat is voor het eerst deze week dat je zo vrolijk doet hier

Dan mis ik alleen het begin!quote:

Verversen helpt bij mij ook, dus dan doe ik het maar op die manierquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:11 schreef ReCreative het volgende:
Sinds ik thuis SP2 heb geïnstalleerd krijg ik een leeg scherm na het posten, en ben ik weer in het topic als ik de pagina ververs. Op dèze PC (SP1) heb ik daar geen last van.

Inderdaad, proberen de rel zo lang mogelijk te laten voortduren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mis ik alleen het begin!
Oe, beter nog, als het dan een beetje afkoelt, kom ik nog even olie op het vuur gooien!

quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
Oh, gaan we maffe smileys posten?
[afbeelding]

Succes!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef ReCreative het volgende:
[afbeelding]
En nu vlieg ik er van door, want er moet werk verzet worden.

Dat verhaal wil ik nog wel even horenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
De laatste keer dat ik vloog heb ik nog een paar weken last gehad van de harde landing.

1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Bensel het volgende:
WTF? ik submit m'n post net, krijg ik dit:
Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.

Fiets -> Te hard remmen -> Lancering -> Vliegen -> Harde landingquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat verhaal wil ik nog wel even horen.

quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat WFL wordt LIF verhaal is zeker ook een 1 april grap?![]()

Agossie. Heb je er een video van?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
Fiets -> Te hard remmen -> Lancering -> Vliegen -> Harde landing
Duidelijk?

Nee, de 1 april grap was dat Akkersloot de nieuwe moderator zou worden, maar daar trapt toch niemand in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat WFL wordt LIF verhaal is zeker ook een 1 april grap?![]()

heb je er ook littekens aan overgehouden?quote:

Nee, zo erg niet. De enige echte littekens die ik heb zijn van een hond die mij gebeten heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
heb je er ook littekens aan overgehouden?

En iedereen meteen willen weten wat je daar dan hebt gedaan enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
De hond van me ouders heeft ADHD (althans dezelfde symptomen)
Ik had laatst nog een kras op me gezicht van hem gekregen. 20 cm lang en vlak langs me oog. Ik aan iedereen vertellen dat het uit de Irak oorlog kwam

Verdedigings operator van DEC systemen voor analyses ter bevordering van her-opbouwen van civiele infrastructuren. Hoe de kansen op overleving ook liggen en in welke brandhaard we ook nodig zijn. Company N00B rukt uit voor elke blue screen of deathquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
En iedereen meteen willen weten wat je daar dan hebt gedaan enzo natuurlijk.

quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verdedigings operator van DEC systemen voor analyses ter bevordering van her-opbouwen van civiele infrastructuren. Hoe de kansen op overleving ook liggen en in welke brandhaard we ook nodig zijn. Company N00B rukt uit voor elke blue screen of death

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |