Dan mis ik alleen het begin!quote:
Verversen helpt bij mij ook, dus dan doe ik het maar op die manierquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:11 schreef ReCreative het volgende:
Sinds ik thuis SP2 heb geïnstalleerd krijg ik een leeg scherm na het posten, en ben ik weer in het topic als ik de pagina ververs. Op dèze PC (SP1) heb ik daar geen last van.
Inderdaad, proberen de rel zo lang mogelijk te laten voortduren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mis ik alleen het begin!
Oe, beter nog, als het dan een beetje afkoelt, kom ik nog even olie op het vuur gooien!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:40 schreef ReCreative het volgende:
Oh, gaan we maffe smileys posten?
[afbeelding]
Succes!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef ReCreative het volgende:
[afbeelding]
En nu vlieg ik er van door, want er moet werk verzet worden.
Dat verhaal wil ik nog wel even horenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
De laatste keer dat ik vloog heb ik nog een paar weken last gehad van de harde landing.
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:49 schreef Bensel het volgende:
WTF? ik submit m'n post net, krijg ik dit:
Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Fiets -> Te hard remmen -> Lancering -> Vliegen -> Harde landingquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat verhaal wil ik nog wel even horen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat WFL wordt LIF verhaal is zeker ook een 1 april grap?![]()
Agossie. Heb je er een video van?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
Fiets -> Te hard remmen -> Lancering -> Vliegen -> Harde landing
Duidelijk?
Nee, de 1 april grap was dat Akkersloot de nieuwe moderator zou worden, maar daar trapt toch niemand in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:51 schreef livEliveD het volgende:
Dat WFL wordt LIF verhaal is zeker ook een 1 april grap?![]()
heb je er ook littekens aan overgehouden?quote:
Nee, zo erg niet. De enige echte littekens die ik heb zijn van een hond die mij gebeten heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
heb je er ook littekens aan overgehouden?
En iedereen meteen willen weten wat je daar dan hebt gedaan enzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
De hond van me ouders heeft ADHD (althans dezelfde symptomen)
Ik had laatst nog een kras op me gezicht van hem gekregen. 20 cm lang en vlak langs me oog. Ik aan iedereen vertellen dat het uit de Irak oorlog kwam
Verdedigings operator van DEC systemen voor analyses ter bevordering van her-opbouwen van civiele infrastructuren. Hoe de kansen op overleving ook liggen en in welke brandhaard we ook nodig zijn. Company N00B rukt uit voor elke blue screen of deathquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
En iedereen meteen willen weten wat je daar dan hebt gedaan enzo natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verdedigings operator van DEC systemen voor analyses ter bevordering van her-opbouwen van civiele infrastructuren. Hoe de kansen op overleving ook liggen en in welke brandhaard we ook nodig zijn. Company N00B rukt uit voor elke blue screen of death
Je moet de war on terror tegen BSOD's niet onderschatten! Vooral de verkeerde gebruiker op de verkeerde plaats is een logistiek probleem dt vaak voorkomt, en waar moeilijk op in te spelen is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Afdeling sterke verhalen weer hier
Wat een geweldige fantasie hebben sommige mensen toch
Oh, maar ik had het niet over die war!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik onderschat de real war on terror van meneer Bush zelfs al
BSOD's bestaan werkelijk. Zo nu en dan is het een ware plaag! Gelukkig ben ik in staat om een BSOD snel en efficient onschadelijk te maken.quote:en ik heb geen idee of BSOD's werkelijk bestaan of dat dat gewoon een leuke afkorting voor het verhaal is![]()
ik heb wat gemist denk ik. waar ga je heen ? veel plezier in ieder geval !quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen schaapje
Ik vertrek! En ik ben er zondagavond of maandag pas weer
Fijn weekend allemaal, laat je niet in de maling nemen vandaag en als er een rel gestart wordt, wel zodanig dat ik zondag nog aan kan haken
baaai
Ik dacht dat dat waar was!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, de 1 april grap was dat Akkersloot de nieuwe moderator zou worden, maar daar trapt toch niemand in.
We zouden natuurlijk altijd kunnen vragen of hij er zin aan heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat waar was!![]()
Wat een ontgoocheling
Wow stop. Kun je ergens op een hele herkenbare plek een teken achterlaten dat 2 weken zichtbaar blijft en is aan te wijzen? (eventueel met foto?). Ik weet dat ik veel van je vraag maar een vriend van me gaat er over 2 weken naartoe met huwelijksreis dus het zou wel lachen zijn als ik zoiets voor hem kan regelen. Heeft ie echt zoiets van: Huhquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga met mijn beste vriendinnetje een weekend naa rEurodisney. Ik heb het idee dat het erg leuk gaat worden
See you
volgens mij is ze nu echt al wegquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow stop. Kun je ergens op een hele herkenbare plek een teken achterlaten dat 2 weken zichtbaar blijft en is aan te wijzen? (eventueel met foto?). Ik weet dat ik veel van je vraag maar een vriend van me gaat er over 2 weken naartoe met huwelijksreis dus het zou wel lachen zijn als ik zoiets voor hem kan regelen. Heeft ie echt zoiets van: Huh
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haat werken op school.Altijd weer mensen die het nodig vinden om in zo'n computerlokaal te gaan zitten lullen in plaats van werken. Ik ben al tweemaal verhuisd.
Goed ideequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
maar waar had je aan gedacht, een stuk uitgekauwde bubblegum op een dombo olifantje
Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik haat werken op school.Altijd weer mensen die het nodig vinden om in zo'n computerlokaal te gaan zitten lullen in plaats van werken. Ik ben al tweemaal verhuisd.
aan ? in toch ? dit klinkt zo Pim Fortuyneskquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.
Oh, sorry.. Mjah, ik kom uit dezelfde regio.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aan ? in toch ? dit klinkt zo Pim Fortuynesk
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad apart.. Als ik geen zin had aan een les kwam ik gewoon helemaal niet.
Wat voor soort blikken waren dat? Blikken als in "rot op ajb?"?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.
misschien moet je er geluid bij maken ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu gewoon in een computerlokaal waar geen les is ofzo, maar er zit een groepje van drie dames aan één stuk door te leuteren. Veelbetekenende blikken in hun richting werpen geen vruchten af.
Zulke blikken:quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Wat voor soort blikken waren dat? Blikken als in "rot op ajb?"?
Hm, of heel hard scheten laten, zou dat werken? Of juist van die stille, die erg stinken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet je er geluid bij maken ?
[afbeelding]
stille diplomatie !quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, of heel hard scheten laten, zou dat werken? Of juist van die stille, die erg stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |