Mooi. Heeft er iemand nog een relkloon op de plank?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zij verklappen het heus niet!
Alsof de gemiddelde fokker WFL weet te vinden. Op meets is het "Je bent geloof ik moderator, maar welk forum?" "- WFL" "Oh, ik wist niet eens dat we dat hadden.. Nooit van gehoord"quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Verschikkelijk serieus, en dan met een verwijzing naar een Amerikaans onderzoek dat 23.2% van de Amerikanen wel eens seks heeft gehad met zijn huisdier, en 78.6% er wel eens over heeft gefantaseerd. Katten zijn het populairst met 75.600 copulaties waarvan 16% tot een ejaculatie heeft geleid.
Oh, dat lijkt me wel wat, zo'n geintje. Jammer dat alles wat we hier bespreken openbaar is
.
Ik zit er niet echt hoor, RC.. Zo nu en dan volg ik wel eens een draadje of hang ik in de SC, that's all. Verder zal ik jullie plezier in F&F niet verstoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik meen toch dat sly en Alice er regelmatig zitten. Zit erodome btw nog op F&F of is ze daar ook gestopt?
Nouja, hoesten heb ik geen last van... Ik moet denk ik gewoon een beetje voorzichtig doen met mijn stem (Slechte timing daarvoorquote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Truste Alicey! DAt je maar zonder keelpijn op mag staan
Ik heb de meldingen uitgeschakeld, dus ik zie helemaal niks er van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al die stomme meldingen als je een post doet.
Ik trapte er de eerste keer in
Kan ik dat ook, die meldingen uitschakelen? Hoe dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:
Ik heb de meldingen uitgeschakeld, dus ik zie helemaal niks er van.
Lekker he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Ik wou dat ik dat eerder had ontdekt.
Hoeveel hoedjes heb je dan wel niet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moest eens weten wat ik mij allemaal een hoedje doe!
Nog niet, maar goed dat je het zegt - Dan kan ik er voor oppassen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Iemand al last gehad van een 1 april grap?
Geen. Ik flikker ze altijd meteen weg, want ik houd niet van hoedjes. Het zijn ook altijd van die Beatrixhoedjes.quote:
Vandaar dat je je hoedjes ergert.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen. Ik flikker ze altijd meteen weg, want ik houd niet van hoedjes. Het zijn ook altijd van die Beatrixhoedjes.
Ik wilde er eentje maken voor truth maar ik had te weinig tijd voor voorbereiding. Op zich was het wel een grappig idee maar je hebt wat medestanders nodig om het goed te laten werken en dat kost tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:42 schreef miss_sly het volgende:
Iemand al last gehad van een 1 april grap?
Ik heb geen kloontjequote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef ReCreative het volgende:
Morgen![]()
. Mooooi wat heb ik heerlijk geslapen
.
Vandaag is de uitgerekende dag om kloontjes te verraden, want niemand weet dan of je het serieus bedoelt of niet.
Wie begint?
Ik heb BaajGuardian als kloonquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef ReCreative het volgende:
Wie begint?
Ik had graag geholpen, maar ik ben nog maar een uurtje ofzo online, dan ben ik er de rest van het weekend nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wilde er eentje maken voor truth maar ik had te weinig tijd voor voorbereiding. Op zich was het wel een grappig idee maar je hebt wat medestanders nodig om het goed te laten werken en dat kost tijd.
Ik zal het maar bekennen, Akkersloot is een van mijn clones.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef ReCreative het volgende:
Morgen![]()
. Mooooi wat heb ik heerlijk geslapen
.
Vandaag is de uitgerekende dag om kloontjes te verraden, want niemand weet dan of je het serieus bedoelt of niet.
Wie begint?
Ik heb uit principeoverwegingen niet gestemd. Men liet mij namelijk weten dat het alleen om het uiterlijk ging en daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:04 schreef livEliveD het volgende:
Iedereen heeft toch al wel gestemd voor de user/crew verkiezingen heh!![]()
Dat is nou een voorbeeld van een goed uitgedachte, goed opgezette kloon met een duidelijk persoonlijkheidsprofielquote:
Als ze meteen weten dat jij het bent, doe je toch echt iets niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk ook altijd dat het zinloos is, omdat ze toch meteen weten dat ik het ben. Waarom dan een kloon aanmaken?
He, die wou ik net doe-oenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Ik zal het maar bekennen, Akkersloot is een van mijn clones.
In Replique doet de clone scanner het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk ook altijd dat het zinloos is, omdat ze toch meteen weten dat ik het ben. Waarom dan een kloon aanmaken?
Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Als ik die redirect boodschappen uitzet, kom ik nooit direct terug in het topic, maar in een leeg reactieschermIk moet dan via een andere pagina terug naar de pagina waar het topic dan bezig is, want rechtstreeks gaat niet. Daarom heb ik de boodschappen nog maar aanstaan
Coolquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had graag geholpen, maar ik ben nog maar een uurtje ofzo online, dan ben ik er de rest van het weekend niet
Ik weet niet of ik het goed of slecht doe, want ik heb het nog niet gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze meteen weten dat jij het bent, doe je toch echt iets niet goed.
Mijn ontmaskeringen waren toch over het algemeen te wijten aan het onder de verkeerde kloon posten van een reply. In een topic reageren met verschillende clones blijft link.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze meteen weten dat jij het bent, doe je toch echt iets niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |