Het is 'm ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lijkt wel wat op Eddie Grant
De lama van de buren?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie was eigenlijk die Jo'anna waarover Eddy zong?
..en de volgende keer van die net 2 seconden teveel kostende toevoegingen zoals "misschien" eraf laten...ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zeker bij betere spelling zou ik wachten met verlama-en, Gambolputty
Johannesburg, moet wel weg nu, sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Johannesburgquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Echtquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goh, die arme DaisyDuke is gebanned
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie doet de vraag want Gambolputty gaat weg
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:58 schreef Z het volgende:
Ik heb wel een vraag. Momentje.
Nee, hoor. 1 van de leuke 1 aprilgrapjes: topicstarter is gebanned en daarom kunt u niet reageren..quote:
Hij is even getrouwd geweest met Carrie Fische (Princess Leia)rquote:She married the singer Paul Simon in 1983, but they separated a year later...
quote:The East Oakland backpacker crew are members of the loose underground hip-hop consortium known as Hieroglyphics. The group consists of four erudite but hardcore MCs: A-Plus, Phesto, Opio and Tajai. Their debut album in 1993, '93 Til Infinity, produced an early-'90s anthem of the same name and spawned a movement towards bohemian yet rugged hip-hop.
Uzumaki_Naruto + 1quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
the Souls of Mischief
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
nooit van gehoord
hoezoquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit gaat een vette ooh-ja worden......
Omdat ie me heeeeeel bekend voorkomt......maar ik me net niet kan herrineren wat het isquote:
Sjit, schoot ie me net te binnenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik moet gaan
Band: Payable On Death
CD:The Fundamental Elements OF Southtown
doet iemand maar een andere vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |