Zou kunnen (2 x).quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:21 schreef LewisBinford het volgende:
kan er recentelijk een foto (deze?) in de OOR gestaan hebben?
herken ze ergens van, maar waarvan??
Dat vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:23 schreef ranja het volgende:
Argh, een nederlandse damespunkband? dat moet ik toch weten
Oh, je hebt 'm al!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
Oh, ineens een lampje en inmiddels gevonden op een verzamel lp
Bambix.
uit de categorie: owja.. => Bambixquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
Oh, ineens een lampje en inmiddels gevonden op een verzamel lp
Bambix.
quote:
Ik zou het werkelijk niet wetenquote:Ik heb een nummer van ze op een lp getiteld "Girls kick ass". Waarom zou ik die nou toch hebben
'k Geloof het niet... zo op het eerste gezicht. Die linker figuur, is dat ook een dame? Nee toch?quote:
quote:Refining the riot grrrl aesthetic to a simple, bratty attitude,were one of a rash of British teenage punk-pop bands that emerged in the wake of Supergrass' success in the mid-'90s. More indebted to indie rock than either Supergrass or their peers Ash, but considerably less strident, amateurish and cutesy than Bis,
's music wasn't necessarily revolutionary, but it had an invigorating energy that earned them a cult following within the UK music press before the release of their 1997 debut album,
.
Volgens AMG ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kenickie volgens mij?
quote:Upon its release in late, after the prolonged and dispiriting end of the
, a period of personal turmoil, and a somewhat unfocused solo debut, "
" not only reestablished
as a major star, it accomplished something he'd never had before in his entire career: rock critics, uniformly, absolutely loved this song, even those who had spent years gleefully making sport of the
excesses. It's not hard to do, really. The tune is melancholic and gorgeous, and
wisely dials down his histrionic tendencies to deliver the most low-key vocal performance of his career, singing the verses in a quiet near-monotone that perfectly counterpoints the beseeching chorus.
Dit soort hints helpen niets - althans mij niet omdat alle hitmuziek ongemerkt aan mij voorbijgaatquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit liedje is nog redelijk recent in een cover uitgebracht door mensen die ook nog eens in de hemel waren
Het juiste nummerquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:11 schreef Z het volgende:
Do deed toch iets in Heaven? Ik weet alleen niet wat haar single daarna was ...
yep maar nu nog het gevraagde: de titel en zanger van het door mij gezochte lied.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:17 schreef Gambolputty het volgende:
Dan zitten we nu al bij Hotel California?
Gambolputty +1quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Gambolputty het volgende:
Don Henley - Boys of summer?
dan maar..
in het kader van bekende frontmannen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:32 schreef peaceman het volgende:
peter gabriel
Zoals ik zei: een makkie iggy +1quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Melanie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |