Ja, haha.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
de broertjes Koerts zijn nog beter herkenbaar dan Jerney eigenlijk
Zijn het Ijslanders?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:48 schreef ranja het volgende:
Ze zingen soms in hun eigen taal maar meestal in het engels
Via een schoenenvraag van bukgeit. Zie vorige topic. Of die daarvoor, dat weet ik niet meer. Het gaat zo snel momenteel. Het was iig gisternacht.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Een 'hoe zijn we bij schoenentrivia gekomen?' TVP.
ehm, ok, maar bij mijn weten (maar ik ben geen haarverf kenner) niet in zo'n natuurlijke kleurquote:
Friezen dus??????quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Die eigen taal waarin ze zingen is een taal waar maar weinig bekende bands in zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:01 schreef ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lul
![]()
En ook nog die stomme nepfoutmeldingen, oh, ik kan mijn lol niet op![]()
Mogen we daaruit opmaken dat ook zij bekend zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Die eigen taal waarin ze zingen is een taal waar maar weinig bekende bands in zingen.
Wat scheelt eraan, o Grote Schaduwquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef bigshadow het volgende:
[..]
lul
![]()
En ook nog die stomme nepfoutmeldingen, oh, ik kan mijn lol niet op
Nou, een beetje. Ik dacht dat die spoiler je grapje was, en daarna kreeg ik die nepfoutmelding, toen begreep ik wat je bedoelde. Maar het was een lul, ik trap er in lul, snap jequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef ranja het volgende:
Nou echt onbekend zijn ze niet. Echt bekend blijkbaar ook niet
en volgens mij begrijpt bigshadow me verkeerd.
The Darling Buds?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
ik kan me niet herinerren dat die ooit in het welsh zongen...
1 april zeker? je weet best dat dat een duo isquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:28 schreef bukgeit het volgende:
Huh? Persil?
Waarvan niet? The Suicidal Birds niet? Retehip Fries punkbluesbandje, op Transformed Dreams! 'k Weet alleen niet hoe ze er uitzien, vandaar de gok.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:43 schreef ranja het volgende:
nooit van gehoord Glo
Het was het album dat het weggaf zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:48 schreef GLO het volgende:
Melys!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was het album dat het weggaf zeker?
Ik dacht dat ik het ooit gelezen had. Iets naar analogie met de pannenkoeken van de Beastie Boys. Heb Melys trouwens ooit eens in Paradiso gezien, maar herkende ze toch niet van de fotoquote:De titel van het album op de foto is "Suikerspin". Waarom, dat weet niemand
Nee idd, dat is Wick.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:02 schreef ranja het volgende:
dat is niet Linda Hopper...
Nee, wel Nederlands. En ouder. Opgericht in 1988, toen nog als all girl quartet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:11 schreef ranja het volgende:
ah, zijn dit toevallig de beroemde Suicicidal birds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |