abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2005 @ 19:00:54 #251
55651 JaWi
Shalom.
pi_25982930
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef SCH het volgende:
Complimenten Ryan3 (en Stali). Je hebt de hele boel goed voorbereid en vrij overtuigend gebracht en je blijf er, dat is het belangrijkste, consequent in. Waardoor mensen die sceptisch zijn, toch blijven twijfelen.

Je toont feilloos aan hoe mensen om de tuin zijn te leiden en openstaan voor spannende en wat mysterieuze zaken. Petje af.
Inderdaad. Ik geloof er, eerlijk gezegd, langzamerhand helemaal geen donder meer van.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat jullie nu echt de enige zijn die dit hebben gezien, of na dit topic zullen hebben meegekregen.
slettebak [@] gmail.com
pi_25982959
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik geloof er, eerlijk gezegd, langzamerhand helemaal geen donder meer van.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat jullie nu echt de enige zijn die dit hebben gezien, of na dit topic zullen hebben meegekregen.
Maar wel een goed verhaal
  maandag 4 april 2005 @ 19:06:51 #253
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25983078
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wel een goed verhaal
Idd erg goed verhaal. Mooi geschreven en leuk om te lezen!
Mijn complimenten daarvoor.

Als het al waar is lijkt mij vervuiling ook de meest voor de hand liggende optie.
  maandag 4 april 2005 @ 19:11:52 #254
55651 JaWi
Shalom.
pi_25983198
Ik verwacht een enorme anti-climax. 'Nee, we durven echt niet meer terug te gaan, te beangstigend etc'. Ik ben echt nog niet overtuigd.
slettebak [@] gmail.com
pi_25983362
Ik geloof het, wil het geloven, ik vind het spannend
pi_25983385
Die scheiding ziet er freaky uit
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  maandag 4 april 2005 @ 19:21:14 #257
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25983411
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:19 schreef Bluezz het volgende:
ramptoerist
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25983419
vast de landsgrens, daar begint belgie
  maandag 4 april 2005 @ 19:21:39 #259
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25983422
quote:
Voor zover Fok! geloofwaardig is, wil ik het ook graag geloven. Bovendien is het interessanter om het wel te geloven
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25983431
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef krozz56 het volgende:
vast de landsgrens, daar begint belgie
Dat dacht ik ook meteen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 4 april 2005 @ 19:26:01 #261
55651 JaWi
Shalom.
pi_25983524
quote:
Ik was in mijn jonge jaren ook altijd geboeid door 'X-files' .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 4 april 2005 @ 19:26:47 #262
55651 JaWi
Shalom.
pi_25983538
Ik wacht vanavond in ieder geval even af .
slettebak [@] gmail.com
pi_25983600
Leuk he dat photoshop .
  maandag 4 april 2005 @ 19:31:12 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_25983650
Spannund!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 4 april 2005 @ 19:32:11 #265
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25983672
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef SCH het volgende:
Complimenten Ryan3 (en Stali). Je hebt de hele boel goed voorbereid en vrij overtuigend gebracht en je blijf er, dat is het belangrijkste, consequent in. Waardoor mensen die sceptisch zijn, toch blijven twijfelen.

Je toont feilloos aan hoe mensen om de tuin zijn te leiden en openstaan voor spannende en wat mysterieuze zaken. Petje af.
Mijn gedachte ook.

Het hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, de gemeenteambtenaar die schijnbaar tegenwerkt en misschien wel in het complot zit, de onverifieerbaarheid van dit hele topic... leuke ingredienten voor een film a la blair witch project oid
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25984615
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

Volgens mij wil ie er de langste 1 April grap van maken.
1 April 2005 tot 1 April 2006
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_25984662
Ik sta zelf ook behoorlijk sceptisch in het leven, evenzo Stali, zoals sommigen van jullie wellicht weten. Met die uitzondering dat ik mezelf niet zie als wat je het best kunt omschrijven als een 'pseudo-scepticus'. Iemand die alles wat mysterieus is op voorhand terugbrengt op gezichtsbedrog, boerenbedrog of in, our day and age, paintshop. De echte scepticus onderzoekt eerst alles, verzamelt data en trekt daarna pas een conclusie. Zo zijn wij tot nu toe ook aan het werk gegaan, behalve dan dat we, zeker na vandaag, nog geen conclusie hebben getrokken. Om een voorbeeld te noemen, gooiden we de toestand van de woestenij die we aantroffen op ernstige droogte, als werkhypothese zeg maar, en dus gingen we op zoek naar water of vochtigheid. En zowaar die hebben we gevonden: de grond was op sommige plaatsen ondanks de woestenij vochtig en paar keer kwamen we plassen en vennen tegen, zoals later getoond zal worden.

Vandaag hebben we een ervaring opgedaan die onze eerdere encounter met die "bewaker" wat eeriness betreft in de schaduw stelt. Precies wat Stali opmerkte het is moeilijk de sfeer en de indrukken over te brengen die wij gewaarwerden in een bos dat voor onze ogen langzaam veranderde in een soort Afrikaans savannegebied. Ikzelf ben nooit in Afrika geweest, Stali heeft er jaren gewoond en het deed haar daaraan denken. Behalve dan dat het daar wemelt van het leven en we gaandeweg in "ons" bos nog geen vogeltje meer tegenkwamen. Het bange buitenbos waar Bor de Wolf zichzelf vrijwillig naar verbande, daar leek het op. En dat kms lang. Ik geloof dat we om en nabij de 8 km het bos in zijn gewandeld, totdat we, overigens leg ik dat later nog uit, de weg kwijt raakten en op onze schreden terugkeerden...

Hieronder een impressie van de dorre woestenij die we gaandeweg onze wandeling, na een soort overgangsgebied (zie vorige post van Stali, tegenkwamen.

photo 24.

photo 25.

photo 26.

photo 27.

photo 28.

photo 29.

photo 30.

photo 31.

photo 32.

photo 33.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 20:17:15 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25984772
bizar die uitgestorven gebieden, nog bewaking tegengekomen vandaag?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25984839
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Wat vind je er precies bizar aan?
pi_25984857
nogal raar tog dat het Opeens zo overloopt?

Maarre Ryan, nog die zwarte leidingen gevolgd? De krater nader bekeken, samples genomen uit de buizen ?
pi_25984871
Ziet eruit als elk normaal bos na een winter periode.
Dor....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_25984971
Interessant.. tvp.. whatever
  maandag 4 april 2005 @ 20:31:24 #273
55651 JaWi
Shalom.
pi_25985124
Een hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, waarom gaat dat boven de dode vis staan bij dat plasje, waarom gaat dat midden in het dorre bos staan en waarom gaat die eigenlijk nog terug naar het gebeid zonder tegenstribbelen?
slettebak [@] gmail.com
pi_25985159
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Ja, dit is toch een ander plaatje dan Staatsbosbeheer geeft in programma's als Vroege Vogels. Maar de overgang van fris groen naar kleurloos is heel erg bizar.

We zijn vandaag helemaal niemand tegengekomen. Wel hebben we op een andere plek bulldozers gehoord maar dit was tijdens onze kleine verdwaling. Daar komen we later mee.

Vandaag heb ik niet gerammeld aan het hek bij de pit. Ik vraag me net als jullie af hoe ze in hemelsnaam zo snel ter plekke kunnen zijn. Het is echt midden in een afgelegen bosgebied, het is gewoonweg onmogelijk om zo snel naar de pit te rijden vanaf een nabijgelegen dorp.
Wel hebben we op de terugweg, vlakbij de afgraving, terwijl we de dorheid verlieten, een ondergrondse ruimte ontdekt. Deze ziet er oud uit. We ontdekten het omdat we een vrij nieuw houten kotje zagen staan. Dit zou er op kunnen duiden dat de ondergrondse ruimte weer in hergebruik is genomen.

De foto's:

34.

35.

36

Ps. Het is wel duidelijk dat hier mannen aan het werk zijn want de wcbril staat omhoog. .
pi_25985189
Dus het staat er allemaal al jaaaaaaren en jaaaaaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')