ten eerste zit er verrekte weinig achter, ja misschien vanaaf maar dat valt wel mee, kijkende naar andere fokkersquote:
herkenbaar ja, maar iemand nog tipsquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef RetepV het volgende:
De meeste rare dingen zijn mij overkomen als ik onder invloed was. Tja, het is een open deur: ik moet eerst mijn intelligentie een stuk omlaag brengen voordat mij rare dingen beginnen te overkomen.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 3 april 2005 05:36 schreef Riverpoet31 het volgende:
Tips:
- Drie dagen niet slapen.......dan krijg je vanzelf hallicunaties
Veel succes ermee
maak je geen zorgen afraidtech !!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef afraidtech het volgende:
he ik lees hier altijd dat iedereen allemaal rare dingen mee maakt, maar ik wil ook wel een keer wat mee maken,
zoals wat hier dan lees maken veel mensen mee:
lucide dromen
horen enge geluiden
zien enge dingen en blablabla...
dat wil ik ook wel een keer
heb wel een keer oujia gedingest en het glas bewoog ook maar ja wie zegt dat het echt is, he waarom overkomt mij dat nooit.
maar ja waar moet ik zoeken dan :d, dat oujia vond ik ook niet echt schokkend en ook geen lasat van gehad, he ik heb maar een saai leventjequote:Op zondag 3 april 2005 19:22 schreef NgInE het volgende:
zoek en gij zult vindenof je er tegen die tijd nog zo blij om bent dat je het hebt gevonden is weer een andere vraag.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:15 schreef XoloX het volgende:
denk dat je te weinig drugs gebruikt.
of je zit te veel achter fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |