abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25887354
he ik lees hier altijd dat iedereen allemaal rare dingen mee maakt, maar ik wil ook wel een keer wat mee maken,

zoals wat hier dan lees maken veel mensen mee:

lucide dromen
horen enge geluiden
zien enge dingen en blablabla...

dat wil ik ook wel een keer

heb wel een keer oujia gedingest en het glas bewoog ook maar ja wie zegt dat het echt is, he waarom overkomt mij dat nooit.
pi_25887458
Zoek te hard en je zult niets vinden?
Time's fun when you're having flies!
pi_25887551
denk dat je te weinig drugs gebruikt.
of je zit te veel achter fok
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:16:39 #4
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_25887587
Meeste rare dingen gebeuren volgens mij gewoon spontaan. Maar lucide dromen kan je jezelf leren en is niks raars aan. Zijn genoeg sites op internet die je een handje op weg kunnen helpen. Lastigste is nog de zelfdiscipline die nodig is.
pi_25887913
Zet je computer eens uit
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25888043
lucide dromen kan je oefenen!
=)
pi_25888060
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:28 schreef longinus het volgende:
Zet je computer eens uit
ten eerste zit er verrekte weinig achter, ja misschien vanaaf maar dat valt wel mee, kijkende naar andere fokkers ,
pi_25888601
De meeste rare dingen zijn mij overkomen als ik onder invloed was. Tja, het is een open deur: ik moet eerst mijn intelligentie een stuk omlaag brengen voordat mij rare dingen beginnen te overkomen .
pi_25891562
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef RetepV het volgende:
De meeste rare dingen zijn mij overkomen als ik onder invloed was. Tja, het is een open deur: ik moet eerst mijn intelligentie een stuk omlaag brengen voordat mij rare dingen beginnen te overkomen .
herkenbaar ja, maar iemand nog tips
pi_25946496
euh....
Geen drugs, geen drank, maar gewoon niet slapen ;p
  zondag 3 april 2005 @ 05:36:05 #11
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_25947926
Tips:
- Drie dagen niet slapen.......dan krijg je vanzelf hallicunaties
- Opeens met zware medicijnen stoppen (tegen het doktervoorschrift in).......idem
- Je TV aanzetten en langer dan 1 minuut naar Geert Wilders proberen te kijken ;-)
- En als je wat veilige drugs wil gebruiken, wijs ik je op de volgende natuurlijke producten (raar maar waar.....): Korianderbladeren, Nootmuskaat, Heel veel chocola (100 repen of zo....lol), Paddestoelen......ik heb ze niet allemaal zelf geprobeerd he, dus uitkijken ;-)

Veel succes ermee
  zondag 3 april 2005 @ 05:50:20 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25947963
quote:
Op zondag 3 april 2005 05:36 schreef Riverpoet31 het volgende:
Tips:
- Drie dagen niet slapen.......dan krijg je vanzelf hallicunaties

Veel succes ermee
Wat hij zegt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 april 2005 @ 05:50:35 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25947964
uittreden is ook wel lekker soms.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 3 april 2005 @ 15:13:35 #14
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_25953372
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:07 schreef afraidtech het volgende:
he ik lees hier altijd dat iedereen allemaal rare dingen mee maakt, maar ik wil ook wel een keer wat mee maken,

zoals wat hier dan lees maken veel mensen mee:

lucide dromen
horen enge geluiden
zien enge dingen en blablabla...

dat wil ik ook wel een keer

heb wel een keer oujia gedingest en het glas bewoog ook maar ja wie zegt dat het echt is, he waarom overkomt mij dat nooit.
maak je geen zorgen afraidtech !!

hecht niet te veel belang aan wat andere mensen zeggen, ik drink, ik rook, ik pak softdrugs, maar heb nog nooit iets vreemd waargenomen met mijn eigen ogen !

maar toch geloof ik dat onze matrix, een soort illusie is.

ik dacht dat de mens slechts 1% van het lichtspectrum kan waarnemen, stel je maar eens voor wat een mysteries zich kunnen voordoen in die andere 99%....

pi_25957782
Tis ok maar net wat je vreemd vind. Voor sommigen onder ons kan ik me voorstellen dat kijken in de spiegel al knap vreemd is. Kan verhalen over contacten met aliens e.d. verklaren. Heb daar zelf nooit last van gehad. Ik maak ook niet veel raars mee omdat ik veel dingen niet raar vind. Dat kan bij jou natuurlijk ook het geval zijn, TS.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25959935
zoek en gij zult vinden of je er tegen die tijd nog zo blij om bent dat je het hebt gevonden is weer een andere vraag.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_25974044
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:22 schreef NgInE het volgende:
zoek en gij zult vinden of je er tegen die tijd nog zo blij om bent dat je het hebt gevonden is weer een andere vraag.
maar ja waar moet ik zoeken dan :d, dat oujia vond ik ook niet echt schokkend en ook geen lasat van gehad, he ik heb maar een saai leventje
  maandag 4 april 2005 @ 16:21:25 #18
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25979352
wat vind je dan van de drugs optie? afraidtech?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25980332
Zoals hierboven gezegd kun je lucide dromen dus gewoon oefenen.

Even googlen levert heel veel informatie en tips op.
http://www.strw.leidenuni(...)ay/LucideDromen.html
http://www.boudicca.de/lucid-nl.htm
http://www.innerned.com/lucidedromen.html
http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/nl/1/
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25980394
En Lucide Dromen -deeltje 2- natuurlijk.

Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 4 april 2005 @ 17:23:29 #21
118438 no-way
I need a hug !
pi_25980657
I once experienced something horrific and freightning. One morning after i had woken up i walked into the bathroom and looked into the mirror, i feel the hair on the back of my neck rise as i think about it now, what i saw in the mirror scared me shitless..... it was me.!!!!!!!!
this is gonna hurt!!!
  maandag 4 april 2005 @ 17:31:05 #22
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_25980813
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:15 schreef XoloX het volgende:
denk dat je te weinig drugs gebruikt.
of je zit te veel achter fok
... inderdaad... onder invloed kun je behoorlijk gekke dingen zien/horen (of in elk geval denken te zien/horen).

Lucide dromen kun je trouwens zelf trainen & als je echt wat geks wilt zien:

*doet een dansje*

Zo, jij ook weer blij
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 4 april 2005 @ 18:38:33 #23
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25982344
Beoefen paranormale gavens:

www.psipog.net

grote community met artikelen over hoe je kan beginnen, allemaal op ervaringen gebaseerde teksten. Veel mensen zijn daar aan het oefenen, sommige met succes, sommige met veel vragen, sommige die het heel goed afgaan. alles wat.. leef je uit, en ontwikkel waar je tijd in wilt steken.

DIe site is niet bedoelt voor het overtuigen van het bestaan van gavens, die site is bedoeld puur voor het ontwikkelen. lees de artikelen door..
pi_26021766
Lucide dromen >> ALL
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')