Ik ga dit plaatje intrekken. Ik ga dit plaatje intrekken. Ik trek dit plaatje in. Ik heb goede zin om dit plaatje in te trekken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:25 schreef OllieA het volgende:
Celine Dion!!!!
Gewoon zo'n dertien posts hierboven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar staat dat verdomde plaatje?
Shania Twain ken ik ook nog wel...
Bij mij toont ie een country achtige Doris Day look alike.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Ik zorg van Gellius? Die geeft hier een kruisje,.
Dan zingt ze wel erg langzaam, maar canadian slow singer levert niks op.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:49 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw weerstaat ieder label, zei ik daarjuist. Dus zingt ze geen kuntrie en is het ook geen Sjelien. Mevrouw zingt al sinds 1976 en heeft toch pas één elpee en 'n epee uitgebracht. Ach, wie rekent nog in deze eenheden?
U verkeert zelf nog onder de vulkaan, heer ' ius?quote:Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef Gellius het volgende:
De broer van Malcolm Lowry!
Hij is wel beroemd doordat hij iets geschreven heeft. Maar een vakbroeder? Nee, niet werkelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef Gellius het volgende:
Het was het snorretje dat bij mij de lava deed opborrelen. Is het wel een vakbroeder van Malcolm L?
Geen pamflettist. Communist? Mogelijk, dat weet ik niet, maar het is niet van belang. Hij is ook minder bekend dan eigenlijk juist zou zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 18:29 schreef Gellius het volgende:
Hm, geen romancier dus. Een pamflettist? Communist?
Die worde er niet. Of ze moeten heel wat beter zijn dan deze.quote:Op maandag 18 april 2005 18:46 schreef Z het volgende:
Als er aan de hand van het snorretje gokjes gedaan worde gok ik Django Reinhardt.
Ik proef hieruit dat 'ie beter in de nevel van de geschiedenis had kunnen verdwijnen. Een weinig verheffend heerschap dus, en voorzeker geen communist, want die hebben ons van de nazi's bevrijd.quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is ook minder bekend dan eigenlijk juist zou zijn.
U miskent mijnheer's humanistische verdiensten.quote:Op maandag 18 april 2005 19:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik proef hieruit dat 'ie beter in de nevel van de geschiedenis had kunnen verdwijnen. Een weinig verheffend heerschap dus, en voorzeker geen communist, want die hebben ons van de nazi's bevrijd.
Was mijnheer dan een nazi?
Ho wacht, minder. Dan is hij dus toch een communist. Heu... ik raak verstrikt in mijn eigen redenaties, dat kan nooit goed aflopen.quote:
Waan u niet te snel veilig. Mijnheer was wel onderwijzer, maar geen wetenschapper.quote:Op maandag 18 april 2005 19:07 schreef Gellius het volgende:.
Even een veilige oever kiezen: mijnheer was wetenschapper?
En zo bent u de slechtste plaatjesrader ter wereld!quote:Op maandag 18 april 2005 19:18 schreef Gellius het volgende:
Onderwijzers, dat zijn wel de ergste humanisten op aarde.
Laat ik zeggen; Russisch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef Gellius het volgende:
Een Amerikaan met een Duits klinkende naam dus.
En componist. Heeft iets van doen met muzieknegers.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:16 schreef Gellius het volgende:
O, van de overkant van de grote Poolse Oceaan! dat verandert de zaak. En onderwijzer. En Humanist. Ik vat het even samen voor de andere zwemmertjes.
Voorwaarts!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Gellius het volgende:
Gunst, dat had je ook wel even eerder kunnen laten doorschemeren, zeg.
En raakte m'neer zelf wel eens een instrument aan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En componist. Heeft iets van doen met muzieknegers.
De Madonna schijnt ook verbrand te zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 23:02 schreef beeer het volgende:
Dat was toch de schreeuw, en niet de slet die brandschade heeft opgelopen?
Waar hèbben jullie het toch over?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:55 schreef sooty het volgende:
off-topic: heeft dat icoontje van Gellius niet een beetje brand- en/of waterschade![]()
Nee, maar van U, heer Gellius, had ik niet anders verwacht - van een erkende popconnaisseur als Z daarentegen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:43 schreef Gellius het volgende:
Ik zie het ook niet hoor.
Als je het ze niet met een lepeltje vliegtuigsgewijs voert, dringt er werkelijk niets tot dat stelletje neanderthalerschedels door.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, maar van U, heer Gellius, had ik niet anders verwacht - van een erkende popconnaisseur als Z daarentegen...
Die meneer heet Arno Hintjens....
quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:27 schreef NoSigar het volgende:
lepeltje vliegtuigsgewijs voert
Tjaquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:32 schreef Gellius het volgende:
Ik probeer mijn postaantal op te krikken, natuurlijk! Dat is héél belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |