U miskent mijnheer's humanistische verdiensten.quote:Op maandag 18 april 2005 19:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik proef hieruit dat 'ie beter in de nevel van de geschiedenis had kunnen verdwijnen. Een weinig verheffend heerschap dus, en voorzeker geen communist, want die hebben ons van de nazi's bevrijd.
Was mijnheer dan een nazi?
Ho wacht, minder. Dan is hij dus toch een communist. Heu... ik raak verstrikt in mijn eigen redenaties, dat kan nooit goed aflopen.quote:
Waan u niet te snel veilig. Mijnheer was wel onderwijzer, maar geen wetenschapper.quote:Op maandag 18 april 2005 19:07 schreef Gellius het volgende:.
Even een veilige oever kiezen: mijnheer was wetenschapper?
En zo bent u de slechtste plaatjesrader ter wereld!quote:Op maandag 18 april 2005 19:18 schreef Gellius het volgende:
Onderwijzers, dat zijn wel de ergste humanisten op aarde.
Laat ik zeggen; Russisch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef Gellius het volgende:
Een Amerikaan met een Duits klinkende naam dus.
En componist. Heeft iets van doen met muzieknegers.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:16 schreef Gellius het volgende:
O, van de overkant van de grote Poolse Oceaan! dat verandert de zaak. En onderwijzer. En Humanist. Ik vat het even samen voor de andere zwemmertjes.
Voorwaarts!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Gellius het volgende:
Gunst, dat had je ook wel even eerder kunnen laten doorschemeren, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |