mijn god echt waarquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ja en als jullie daar zeer negatief over posten wil ik jou weleens voorstellen aan hen![]()
met je grote smoel achter je computer![]()
nee dat waren de woorden die je vader mailden naar je moeder vlak na je geboortequote:
Is dit het pats hier met je vriendenkring topic?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
mijn god echt waar
ik wil je ook wel even voorstellen aan mijn vrienden? een paar zijn neger en sommige turks/marokaans overigens... ik neem aan dat je er geen problemen mee hebt?
toen hadden we nog geen internetquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:02 schreef laffer het volgende:
[..]
nee dat waren de woorden die je vader mailden naar je moeder vlak na je geboorte![]()
je moet niet zoveel met ze omgaan, het tast je taalgebruik aanquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:01 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
mijn god echt waar
ik wil je ook wel even voorstellen aan mijn vrienden? een paar zijn neger en sommige turks/marokaans overigens... ik neem aan dat je er geen problemen mee hebt?
nee, ik probeer juist duidelijk te maken dat laffer es moet kappen met zijn gelul over zijn homies uit da hood.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Is dit het pats hier met je vriendenkring topic?
Ik heb negervrienden, turken vrienden, marokanen vrienden, molukkers vrienden, nederlands vrienden etc etc etc.
en jij ruikt naar stront...quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
je moet niet zoveel met ze omgaan, het tast je taalgebruik aan![]()
weet ik en daar ben ik het mee eens. Hij is niet de enige met neger vriendenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:03 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist duidelijk te maken dat laffer es moet kappen met zijn gelul over zijn homies uit da hood.
bleef dat maar zo, hoelaat gaat trouwens dat marleenhoofd weer open, ik mot m`n kwakkie kwijtquote:
goed argumentquote:
ik weet niet waar ze is. Jij moet weten ze waar ze is ze werkt voor jou niet voor mij.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:05 schreef laffer het volgende:
[..]
bleef dat maar zo, hoelaat gaat trouwens dat marleenhoofd weer open, ik mot m`n kwakkie kwijt![]()
homies, hoodquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:03 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist duidelijk te maken dat laffer es moet kappen met zijn gelul over zijn homies uit da hood.
nuh, je ruikt waarschijnlijk wederom je bovenlip, weer poepseks met je vader moeten doen??quote:
ervaring?? incestueus jochiequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:08 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, je ruikt waarschijnlijk wederom je bovenlip, weer poepseks met je vader moeten doen??![]()
laffer je flames worden voorspelbaarquote:
omg!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Is dit het pats hier met je vriendenkring topic?
Ik heb negervrienden, turken vrienden, marokanen vrienden, molukkers vrienden, nederlands vrienden etc etc etc.
ik dacht het al, je moer was weer aan de schijterij nadat ze een met aids besmette junk had gepijpt hèquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ik dacht het al, je moer was weer aan de schijterij nadat ze een met aids besmette junk had gepijpt hè![]()
of je komt eens met een weerwoordquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:10 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
laffer je flames worden voorspelbaar
een weerwoord als in de zin vanquote:
het past wel bij jequote:Op zaterdag 2 april 2005 01:12 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
een weerwoord als in de zin van
je vader poepte zeker net over je moeder toen jij geboren werd?
nee bedankt dat is me te laag![]()
is dit een complimentquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
[..]
het past wel bij je![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet nog lachen ook, haha
ja, voel je je goed nu?quote:
dat gevoel had ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, voel je je goed nu?
het gaat om goede posts, die geven je kracht en energie![]()
een teken dat het goed met je gaat, je bent de beste....
jij kunt de hele wereld aan man, echt waar![]()
alles gaat goed nu![]()
ik kan onderhand wel m`n eigen dr. Phil forum openen, slachtoffers genoegquote:
zo zal je door het leven gaan tommy4487, wen er maar aanquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:22 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik niet
ik voelde me laag en inhoudsloos.
![]()
Drs Flut doet je meer eer aanquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kan onderhand wel m`n eigen dr. Phil forum openen, slachtoffers genoeg![]()
dan zal jij m`n eerste patient zijn, en geloof me..quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij zij zich aan het verhangen is.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:30 schreef Havoc het volgende:
Jup, ik.
Het was een kuttopicquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:58 schreef Lemmeb het volgende:
Zie Was Marilyn Monroe gewoon een ordinaire kampsloerie?
ehhh... en wat precies het probleem met dat topic dattie op slot moest![]()
![]()
Ohquote:
wacht ik gooi er wel slotjes opquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef Janetje het volgende:
Gezellig hoor al die paus topics.. maar kunnen we er nu weer over ophouden?
Er zijn geen mods aanwezig op dit moment. dus open gelijk ff een SCquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef Janetje het volgende:
Gezellig hoor al die paus topics.. maar kunnen we er nu weer over ophouden?
met je geinige ex-oranje kleurtje!quote:
dat was net alsofquote:
quote:
Ja mij ook !quote:Op zondag 3 april 2005 00:33 schreef Croupouque het volgende:
Een weekend-moderator op ONZ, dat lijkt me nou echt een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |