Volgens mij is zij door de Kennedy's vermoord en niet andersom.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef Slotje het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Lucille bande iemand die dat opperde. Maar Monroe was toch ook een sloerie? Ze neukte iedereen om hogerop te komen, en door haar zijn de Kennedy's vermoord.
Edgar Hoover tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is zij door de Kennedy's vermoord en niet andersom.
Nee,dat was Sharon Tate vriendin van Roman Polanski ,trouwens Manson liet het doen hij was op de hacienda.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:17 schreef Rinka het volgende:
Marilyn Monroe is door Charles Manson vermoord!
Sharon Tate en Roman Polanski waren zelfs getrouwd, en zij was zwanger.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:20 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee,dat was Sharon Tate vriendin van Roman Polanski ,trouwens Manson liet het doen hij was op de hacienda.
O jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sharon Tate en Roman Polanski waren zelfs getrouwd, en zij was zwanger.
Krijg nou de t*ring, ik ben dus geband uit B&Hquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef Slotje het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Lucille bande iemand die dat opperde. Maar Monroe was toch ook een sloerie? Ze neukte iedereen om hogerop te komen, en door haar zijn de Kennedy's vermoord.
Leer eens tot 48 uur rekenen, debiel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat stond er trouwens op het doorposten met een kloon ?
En neukte ook heel keurig met elke man met geld en/of macht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef Lienekien het volgende:
Marilyn was keurig getrouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |