abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60262207
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Afellay ook niet, maar je noemt hem vast omdat hij bij PSV speelt.

Nee, probeer nog een argument
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:11:29 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60262214
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt er maar net aan wat voor criteria je aanlegt

Als je zou lezen zou je ook zien dat Babel boven Afellay staat. Gevalletje woordblindheid?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo - Basisspeler - 188 wedstrijden - 69 goals
Gago basisspeler Real - 132 wedstrijden - 1 goal
Kun basisspeler Atletico - 128 wedstrijden - 47 goals
Messi - Basisspeler Barca - 78 wedstrijden - 31 goals
Babel - semi basisspeler Liverpool 103 wedstrijden - 18 goals
Rossi - basissepeler Villarreal - 62 wedstrijden - 21 goals
Diego - Basisspeler Werder - 172 wedstrijden - 51 goals
Affelay - Basisspeler PSV - 70 wedstrijden - 11 goals
Rooney - Basisspeler MU - 194 wedstrijden - 68 goals
Benzema - Basissepeler Lyon - 76 wedstrijden - 26 goals

Anderson hoort er ook wel bij, waarschijnlijk op de plek van Babel
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60262221
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is het ook logisch dat wanneer je bij Ajax zit je een stap hogerop maakt dan wanneer je bij PSV zit
Beide een Nederlandse topclub?
En verder gaan we niet op de Ajax-PSV discussie in, het gaat hier om de voetbaltalenten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:13:11 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60262246
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, probeer nog een argument
Samir Nasri, Hatem Ben Arfa en Giovanni dos Santos zijn alledrie verder dan Ibrahim Afellay.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60262291
Giovanni in elk geval niet en de andere 2 zijn arbitrair. Hun rol bij Lyon/Marseille was in elk geval minder belangrijk dan die van Ibi bij PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60262338
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Edit
Ervaring betekent niet dat je je talent hebt waargemaakt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60262348
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben alle 3 minder ervaring dan Ibi en dan wordt het gewoon een lijstje met personelijke voorkeuren, maar das jou keus
Ben Arfa heeft bijna evenveel competitiewedstrijden als Afellay gespeeld
pi_60262377
David Silva schat ik trouwens ook nog hoger in dan Afellay op dit moment.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:19:38 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60262388
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben Arfa heeft bijna evenveel competitiewedstrijden als Afellay gespeeld
Op een hoger niveau ook nog.
pi_60262428
En waar staat Cesc Fabregas eigenlijk op je lijstje DAM?
pi_60262444
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef sjimz het volgende:
En waar staat Cesc Fabregas eigenlijk op je lijstje DAM?
Op de lijst van vergeten voetballers
pi_60262460
Maar ik wacht nog steeds op je veel betere en objectieve lijstje
pi_60262496
Mijn lijstje in willekeurige volgorde:

C. Ronaldo
Kun
Messi
Fabregas
David Silva
Benzema
Sergio Ramos
Fernando Torres
Anderson
Diego

Spelers die net buiten het lijstje vallen zijn: Ben Arfa, Raul Albiol, Giorgio Chiellini en Ryan Babel.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:28:45 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60262584
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn lijstje in willekeurige volgorde:

C. Ronaldo
Kun
Messi
Fabregas
David Silva
Benzema
Sergio Ramos
Fernando Torres
Anderson
Diego

Spelers die net buiten het lijstje vallen zijn: Ben Arfa, Raul Albiol, Giorgio Chiellini en Ryan Babel.
Anderson vind ik persoonlijk niet geweldig, zou er bij mij niet opstaan, verder een prima lijst.
pi_60274175
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Enkel namen droppen zoals is ook niet echt de bedoeling. Sommige spelers ken ik helemaal niet, dan zou het wel leuk zijn om te lezen waarom een speler nou precies een talent is.
En daar moet voor jou nu juist de uitdaging liggen om eens te kijken wie deze spelers zijn en wat ze kunnen.....
Een scoutings rapport zou ik kunnen publiceren maar dat is zo gewoon.........
Want ik ben namelijk van mening dat dit talenten kunnen zijn voor in de toekomst ik kan het mis hebben maar daar kunnen we over een aantal jaar is over discussieren.........
Trouwens die diego armando maradona heeft er kijk op.....................
pi_60274327
Tarik Elyounoussi!
pi_60274485
Vergeet Salomon Kalou niet! Basisspeler bij de nr.2 club van Europa
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60274520
Die andere negert van Chelsea ook niet
pi_60274603
Mikel ja, alleen die speelt al weer wat minder vaak dan Sala. Maar puur qua talent gezien komt ie veel meer in aanmerking voor zo'n top 10 notering.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:23:13 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60274656
Aissati (Ajax)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60277420
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:55 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:

[..]

En daar moet voor jou nu juist de uitdaging liggen om eens te kijken wie deze spelers zijn en wat ze kunnen.....
Een scoutings rapport zou ik kunnen publiceren maar dat is zo gewoon.........
Want ik ben namelijk van mening dat dit talenten kunnen zijn voor in de toekomst ik kan het mis hebben maar daar kunnen we over een aantal jaar is over discussieren.........
Trouwens die diego armando maradona heeft er kijk op.....................
Ja, we weten nu wel dat jij en DAM matties zijn. Anyway, ik ken de spelers totaal niet en denk ook niet dat ik snel beelden van hun ga zien. Dus waarom zijn het volgens jou talenten? Jij hebt ze gezien, toch? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60277600
Het is maar een tip neem het niet te serieus .......
ik dacht alleen laat ik ook eens wat talenten posten......
pi_60278535
Iemand die Fabregas niet als talent of goede speler bestempeld is niet serieus te nemen... inhoudelijk argument waarom hij zo slecht is?
En kom dan niet met zo'n zielige wedervraag als 'waarom is hij goed dan?" Want Cesc is goed vanwege zijn inzicht, nauwkeurige passing, beweging zonder bal, techniek, creativiteit en werkethiek.
pi_70183433
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcellis, Altidore, Anderson, Dessena, Lavezzi, Ustari, Lucas, Jo, Dembele, Guerron, Buanotte, Alexis, Kompanny etc. Maar die spelen allemaal nog weinig of hebben zich nog niet op een hoog niveau bewezen
Er zijn wel een paar doorgebroken, ook een paar die nog steeds niet veel speeln
pi_70183631
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.
pi_70183731
Als er een beetje goed bod komt zeker
pi_70183800
Lopen er nog meer talentjes rond in Argentinie die binnenkort de overstap gaan maken naar Europa? Viatri bijvoorbeeld?
pi_70183921
Viatri is niet zo heel veel bijzonders.

Voorlopig zijn Shaffer en Caruzo al weg maar die zijn al wat ouder

Ik ken wel een stuk of 5 goede jonge spelers die deze zomer naar Europa gaan
pi_76092526
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:23 schreef gigant het volgende:
Ryan Babel (Ajax)

dit wordt een hele grote!
pi_76092545
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.

pi_76092636
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan de grens mooi leggen op spelers die als speler op de OS actief mogen zijn

Dan krijg je zoiets

1: Ronaldo (1985)
2: Messi (1987)
3: Rooney (1985)
4: Diego (1985)
5: Kun (1988)
6: Gago (1986)
7: Benzema (1986)
8: Babel (1986)
9: Affelay (1986)
10: Rossi (1988)

Zoiets?
Op dit lijstje was ik Cesk vergeten, maar die lijst is vrij redelijk lijkt me. Alleen Babel en Gago staan nu stil in hun ontwikkeling maar die kunnen met een goede carriere keus weer de goede kant op gaan
pi_76092698
Spelers uit 1985/86/87 zijn geen talenten meer lijkt me.
Dat zijn de nieuwe vedettes.
pi_76092723
Deze topic was van 2005

Talenten zijn nu zeg maar 89 en later maar er zijn nauwelijks spelers van 91 en 92 die nu regelmatig spelen
pi_76092872
Qua nieuwe talenten ziet het er gewoon slecht uit.
pi_76093502
Bojan, Balotelli, Coronel, Salvio, Cristaldo, James Rodriguez, Rodwell, Ramsey, Traore, Fer, Jonathan Gomez, Rafael, Insua, Fabio, Lukaku, Piatti, Pastore, DeFederico

En dat deed ik zo effe uit het hoofd
pi_76093531
Santon trouwens.
pi_76093557
quote:
Op zondag 27 december 2009 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Santon trouwens.
Die speelt te weinig, maar dat zou je ook kunnen zeggen van bijvoorbeeld Bojan
pi_76093568
Speelde Maxwell wel uit de basis. maar moet nu gewoon speelminuten maken
pi_76093580
quote:
Op zondag 27 december 2009 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Speelde Maxwell wel uit de basis. maar moet nu gewoon speelminuten maken
Zo'n prestatie is dat nu ook weer niet
pi_76093593
Tuurlijk, maar voor zijn blessure deed hij toch een paar goede dingen voor Ajax
pi_76093903
Maxwell is natuurlijk een speler voor het niveau Stuttgart, Everton, Udinese of Zaragoza. Hij heeft alleen tot 2 keer toe een transfer gemaakt naar een topclub omdat hij 2 keer transfervrij was
pi_76093928
Ik dacht dat Barca zelfs geld voor hem heeft betaald !

4,5 miljoen en 0,5 variabel
Net opgezocht
Maxwell zou wel niet mistaan als linksback voor Nederland.
daar komen we tekort en hij heeft als het goed is een Nederlands paspoort

[ Bericht 65% gewijzigd door the_legend_killer op 27-12-2009 02:56:21 ]
pi_76094016
Dat zal vast niet de hoofdprijs zijn
pi_76098327
Grappig om dit topic zo terug te lezen. Veel spelers die het uiteindelijk net niet gehaald hebben (oa Babel, Aissati).
  zondag 27 december 2009 @ 12:40:53 #245
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_76098496
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig om dit topic zo terug te lezen. Veel spelers die het uiteindelijk net niet gehaald hebben (oa Babel, Aissati).
I quote deze even voor over twee jaar.
WOS'ser for life.
pi_76098877
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:40 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

I quote deze even voor over twee jaar.
Oh dat is goed hoor. Maar met welke reden quote je die?
Babel speelt niet bij Liverpool en Stoke City heeft interesse in hem. Assati is niet eens zeker van een basisplaats bij Ajax. Dit topic gaat over "de grootste voetbaltalenten". Dus met andere woorden, spelers die het in de top gaan maken.
pi_76133116
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
quote:
Talentvolle Buonanotte zwaar gewond na ongeval

Diego Buonanotte staat voor een maandenlange revalidatie. De talentvolle Argentijnse aanvaller raakte zwaargewond bij een auto-ongeluk. Drie van zijn vrienden kwamen bij het ongeval om het leven.

Buonanotte was de bestuurder van de auto. Hij raakte de macht over het stuur kwijt en daardoor ramde het voertuig een boom. Van de vier inzittenden overleefde alleen de voetballer van River Plate het ongeval. Hij ligt in het ziekenhuis met verschillende botbreuken.

Buonanotte debuteerde op zeventienjarige leeftijd in het eerste elftal van River Plate. Sindsdien tekende hij voor 22 doelpunten in 74 competitiewedstrijden. De aanvaller is meervoudig jeugdinternational en hij was actief tijdens de Olympische Spelen van 2008, waarop Argentinië de gouden medaille won.
pi_76144860
7 maanden minimaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')