Nee, probeer nog een argumentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Afellay ook niet, maar je noemt hem vast omdat hij bij PSV speelt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt er maar net aan wat voor criteria je aanlegt
Als je zou lezen zou je ook zien dat Babel boven Afellay staat. Gevalletje woordblindheid?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldo - Basisspeler - 188 wedstrijden - 69 goals
Gago basisspeler Real - 132 wedstrijden - 1 goal
Kun basisspeler Atletico - 128 wedstrijden - 47 goals
Messi - Basisspeler Barca - 78 wedstrijden - 31 goals
Babel - semi basisspeler Liverpool 103 wedstrijden - 18 goals
Rossi - basissepeler Villarreal - 62 wedstrijden - 21 goals
Diego - Basisspeler Werder - 172 wedstrijden - 51 goals
Affelay - Basisspeler PSV - 70 wedstrijden - 11 goals
Rooney - Basisspeler MU - 194 wedstrijden - 68 goals
Benzema - Basissepeler Lyon - 76 wedstrijden - 26 goals
Anderson hoort er ook wel bij, waarschijnlijk op de plek van Babel
Beide een Nederlandse topclub?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is het ook logisch dat wanneer je bij Ajax zit je een stap hogerop maakt dan wanneer je bij PSV zit
Samir Nasri, Hatem Ben Arfa en Giovanni dos Santos zijn alledrie verder dan Ibrahim Afellay.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, probeer nog een argument
Ervaring betekent niet dat je je talent hebt waargemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Edit
Ben Arfa heeft bijna evenveel competitiewedstrijden als Afellay gespeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben alle 3 minder ervaring dan Ibi en dan wordt het gewoon een lijstje met personelijke voorkeuren, maar das jou keus
Op een hoger niveau ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben Arfa heeft bijna evenveel competitiewedstrijden als Afellay gespeeld
Op de lijst van vergeten voetballersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:21 schreef sjimz het volgende:
En waar staat Cesc Fabregas eigenlijk op je lijstje DAM?
Anderson vind ik persoonlijk niet geweldig, zou er bij mij niet opstaan, verder een prima lijst.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:
Mijn lijstje in willekeurige volgorde:
C. Ronaldo
Kun
Messi
Fabregas
David Silva
Benzema
Sergio Ramos
Fernando Torres
Anderson
Diego
Spelers die net buiten het lijstje vallen zijn: Ben Arfa, Raul Albiol, Giorgio Chiellini en Ryan Babel.
En daar moet voor jou nu juist de uitdaging liggen om eens te kijken wie deze spelers zijn en wat ze kunnen.....quote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Enkel namen droppen zoals is ook niet echt de bedoeling. Sommige spelers ken ik helemaal niet, dan zou het wel leuk zijn om te lezen waarom een speler nou precies een talent is.
Ja, we weten nu wel dat jij en DAM matties zijn. Anyway, ik ken de spelers totaal niet en denk ook niet dat ik snel beelden van hun ga zien. Dus waarom zijn het volgens jou talenten? Jij hebt ze gezien, toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:55 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
[..]
En daar moet voor jou nu juist de uitdaging liggen om eens te kijken wie deze spelers zijn en wat ze kunnen.....
Een scoutings rapport zou ik kunnen publiceren maar dat is zo gewoon.........
Want ik ben namelijk van mening dat dit talenten kunnen zijn voor in de toekomst ik kan het mis hebben maar daar kunnen we over een aantal jaar is over discussieren.........
Trouwens die diego armando maradona heeft er kijk op.....................
Er zijn wel een paar doorgebroken, ook een paar die nog steeds niet veel speelnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcellis, Altidore, Anderson, Dessena, Lavezzi, Ustari, Lucas, Jo, Dembele, Guerron, Buanotte, Alexis, Kompanny etc. Maar die spelen allemaal nog weinig of hebben zich nog niet op een hoog niveau bewezen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:23 schreef gigant het volgende:
Ryan Babel (Ajax)
dit wordt een hele grote!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.
Op dit lijstje was ik Cesk vergeten, maar die lijst is vrij redelijk lijkt me. Alleen Babel en Gago staan nu stil in hun ontwikkeling maar die kunnen met een goede carriere keus weer de goede kant op gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan de grens mooi leggen op spelers die als speler op de OS actief mogen zijn
Dan krijg je zoiets
1: Ronaldo (1985)
2: Messi (1987)
3: Rooney (1985)
4: Diego (1985)
5: Kun (1988)
6: Gago (1986)
7: Benzema (1986)
8: Babel (1986)
9: Affelay (1986)
10: Rossi (1988)
Zoiets?
Die speelt te weinig, maar dat zou je ook kunnen zeggen van bijvoorbeeld Bojanquote:
Zo'n prestatie is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 27 december 2009 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Speelde Maxwell wel uit de basis. maar moet nu gewoon speelminuten maken
I quote deze even voor over twee jaar.quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig om dit topic zo terug te lezen. Veel spelers die het uiteindelijk net niet gehaald hebben (oa Babel, Aissati).
Oh dat is goed hoor. Maar met welke reden quote je die?quote:Op zondag 27 december 2009 12:40 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
I quote deze even voor over twee jaar.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.
quote:Talentvolle Buonanotte zwaar gewond na ongeval
Diego Buonanotte staat voor een maandenlange revalidatie. De talentvolle Argentijnse aanvaller raakte zwaargewond bij een auto-ongeluk. Drie van zijn vrienden kwamen bij het ongeval om het leven.
Buonanotte was de bestuurder van de auto. Hij raakte de macht over het stuur kwijt en daardoor ramde het voertuig een boom. Van de vier inzittenden overleefde alleen de voetballer van River Plate het ongeval. Hij ligt in het ziekenhuis met verschillende botbreuken.
Buonanotte debuteerde op zeventienjarige leeftijd in het eerste elftal van River Plate. Sindsdien tekende hij voor 22 doelpunten in 74 competitiewedstrijden. De aanvaller is meervoudig jeugdinternational en hij was actief tijdens de Olympische Spelen van 2008, waarop Argentinië de gouden medaille won.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |