Nee, de laatste maanden al niet. En gister was het nog minder.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind jij god Klaas-Jan niet geweldig dan
We hebben een kennerquote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, de laatste maanden al niet. En gister was het nog minder.
Dat pilletje?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is ie zo kut dan?
Nee, Konijnquote:
quote:
Wel naast!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben maar blij dat ik hem hoog inschaal. Want ik zit er niet vaak langs
Maar wat vond jij gister goed aan Huntelaar?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ook niet
Gisteravond!quote:Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alles. Hij is zo snel, kan zo goed koppen, meevoetballen en zijn handelingssnelheid is ongevenaard
Op die ene actie na, weinig niets goeds gezien verder.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is wat ik goed vond
Hij scoorde ook bijna, jammer dat er een topkeeper in de goal stond bij Engeland
Hence the P.I.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Idd dat heeft iedereen toch door lijkt me
Enkel namen droppen zoals is ook niet echt de bedoeling. Sommige spelers ken ik helemaal niet, dan zou het wel leuk zijn om te lezen waarom een speler nou precies een talent is.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Damián Ariel Escudero
Mauro Matías Zárate
Diego Mario Buonanotte
Kan het mis hebben hoor tussen al deze voetbal kenners (scouts).................
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |