abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43604315
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind jij god Klaas-Jan niet geweldig dan
Nee, de laatste maanden al niet. En gister was het nog minder.
pi_43604326
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, de laatste maanden al niet. En gister was het nog minder.
We hebben een kenner
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43604332
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is ie zo kut dan?
Dat pilletje?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43604346
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat pilletje?
Nee, Konijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43604399
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, Konijn
.

Gedraag je normaal man.
In Southern Sun
pi_43604428
Ik wilde alleen zeggen dat Huntelaar geweldig is.

Gago mag zijn schoenen nog niet poetsen. Lucas, Marcelo, Zarate, Rooney, Ronaldo of ribery al helemaal niet

Huntelaar
pi_43604466
Sukkel .
In Southern Sun
pi_43604492
Ben maar blij dat ik hem hoog inschaal. Want ik zit er niet vaak langs
pi_43605366
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben maar blij dat ik hem hoog inschaal. Want ik zit er niet vaak langs
Wel naast!
pi_43605511
Dat ook niet
pi_43606559
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ook niet
Maar wat vond jij gister goed aan Huntelaar?

[ Bericht 1% gewijzigd door Rekkie op 16-11-2006 16:58:20 ]
pi_43606855
Alles. Hij is zo snel, kan zo goed koppen, meevoetballen en zijn handelingssnelheid is ongevenaard
pi_43606894
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alles. Hij is zo snel, kan zo goed koppen, meevoetballen en zijn handelingssnelheid is ongevenaard
Gisteravond!
pi_43606919
Dat is wat ik goed vond

Hij scoorde ook bijna, jammer dat er een topkeeper in de goal stond bij Engeland
pi_43607008
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is wat ik goed vond

Hij scoorde ook bijna, jammer dat er een topkeeper in de goal stond bij Engeland
Op die ene actie na, weinig niets goeds gezien verder.

Ach ja ik las ook dat sommigen Robben erg goed vonden

[ Bericht 1% gewijzigd door Rekkie op 16-11-2006 16:58:05 ]
pi_43610787
Hoe kun je nog serieus ingaan op DAM?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:26:16 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43612188
Idd dat heeft iedereen toch door lijkt me
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43613401
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Dos37 het volgende:
Idd dat heeft iedereen toch door lijkt me
Hence the P.I.
pi_43694162
Zarate is ook een toptalent
pi_60213960
Aissati, volgens de kenners op AN wordt hij beter dan Xavi

Wat een talent
pi_60214669
Lazzari, Andrea (Atalanta Bergamo) , niet dus
pi_60250342
Damián Ariel Escudero
Mauro Matías Zárate
Diego Mario Buonanotte
Kan het mis hebben hoor tussen al deze voetbal kenners (scouts).................
pi_60251494
Zarate is zo onderhand wel mislukt Presteerde niet in Arabië ( ) en liet het bij Birmingham ook niet zien. Ik zie echt niet waarom al die topclubs een vermeende interesse in hem zouden hebben...
pi_60251774
Gael Kakuta schijnt het grootste talent te zijn in de Chelsea opleiding, maar ik heb hem alleen nog in wat Youth Cup-samenvattingen gezien en dat zag er wel goed uit. Hopelijk krijgt hij wat League Cup-actie dit seizoen. Al is hij nog maar 16 jaar, dus misschien is het nog iets te vroeg.

Het is een aanvallende middenvelder, die ook op 10 kan spelen. Heeft techniek en creativiteit, is voornamelijk linksbenig.

Hier wat beeldmateriaal:

[ Bericht 45% gewijzigd door mcyodogg op 21-07-2008 20:28:25 ]
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60251860
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Damián Ariel Escudero
Mauro Matías Zárate
Diego Mario Buonanotte
Kan het mis hebben hoor tussen al deze voetbal kenners (scouts).................
Enkel namen droppen zoals is ook niet echt de bedoeling. Sommige spelers ken ik helemaal niet, dan zou het wel leuk zijn om te lezen waarom een speler nou precies een talent is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')