Ja meester, ik zal 'm direct corrigeren.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Met een t, he Johnny. Afgaande op je spelling hier ben jij de manager externe zaken daar..![]()
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik zou toch nog steeds willen weten hoe zijn selectieprocedure eruit zag.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Nou, de manager e.t. schijnt dus hier te posten. Ik vermoed Cultheld.
Het is dat jij die e-mail niet hebt gekregen, anders had ik dat als een belediging gezien.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed iemand anders.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Wou die persoon graag anoniem blijven? Anders is het zo lullig hequote:Op woensdag 13 april 2005 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie dan?
Je hebt gelijk; In dat gedeelte van voetbalzone is alleen inconsequentie te bespeuren (jou/uw/u etc.).quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Lucille was degene met de spelfouten, de mail van hen toch niet?
Ik heb geen mail gehadquote:Op woensdag 13 april 2005 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen idee Noca, ik weet namelijk niet eens wie het is
(zijn echte naam ken ik inmiddels via die mail, maar ja)
Ow, ik wist niet dat golfer dat had gezegd.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer had het over een bekend poster in VBL, maar TS komt mij niet zo bekend voor eigenlijk...
Waarom Adu.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn rijtje was trouwens Adu, Babel en die derde weet ik eigenlijk niet meer
Omdat ik verwacht dat Adu de man van het WK 2010 gaat worden...quote:
Ik las dat ie 't vrij moeilijk heeft in de Soccer League.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat Adu de man van het WK 2010 gaat worden...
Komt nog wel...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik las dat ie 't vrij moeilijk heeft in de Soccer League.
Over het team van de VS gesproken, stond Eddie Johnson (31-3-1984) er eigenlijk wel bij?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Komt nog wel...
Ik zie die jongen, mits een beetje redelijk elftal van de VS, zich echt onsterfelijk maken...
ik heb hem ook gehadquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die heb ik en vele andere VBL users ook gehad, de uitleg staat wel in de mail. Ik heb het gewoon even ingevuld. Nummer 1: Torres, 2: Fabregas, 3: Nilmar.
Met gelijke munt terugbetaald. Hij is weg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:18 schreef cultheld het volgende:
Ik heb die site gemeld op voetbalzone. M'n bericht werd gelijk verwijderd en ik kreeg een ban.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met gelijke munt terugbetaald. Hij is weg.
Kut ondertitel...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Over het team van de VS gesproken, stond Eddie Johnson (31-3-1984) er eigenlijk wel bij?
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja maar hij is zoooooooooooo goed.
Hoe die gister weer geweldig inviel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |