En óf er spelers ontbreken op die lijst. Jo, Dagoberto, Armando Gun, Milevskyy, Barnetta, Djourou, Fernandinho, Alberti, Rodallega, Delura, Messi, Matías Fernández, Guity, Juanfran, Ionescu en Gaven ontbreken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigd...![]()
Klopt de lijst met spelers waar je uit kan kiezen wel of mis je spelers, die er echt bij moesten staan???
Ik denk dat dit een uitzondering is, klagen kan natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:54 schreef MaxPower het volgende:
Ja de bedoeling snap ik wel maar sinds wanneer stuurt Fok! mails door van niet aan Fok! gelieerde sites/bedrijven...?
Dan hadden Joaquin, Ronaldinho, Vicente, Lampard en Kaka er ook wel tussen mogen staan...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Het gaat om de vraag wie de smaakmaker zal zijn van het WK 2010. Dat stond er in ieder geval boven.
vertel dat ff aan degene die de lijst samensteltquote:Op woensdag 13 april 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben er slecht over nagedacht, want Robben is talent-af.
Daarnaast was er nog die eis van geboren te zijn voor die datum in 1983.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan hadden Joaquin, Ronaldinho, Vicente, Lampard en Kaka er ook wel tussen mogen staan...
Exact.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Het gaat om de vraag wie de smaakmaker zal zijn van het WK 2010. Dat stond er in ieder geval boven.
Dat is dan ook een amateur.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
vertel dat ff aan degene die de lijst samenstelt
WIE??quote:Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is dan ook een amateur.En als je Castelen op die lijst zet, dan moeten bijv. Armando Gun en Fernandinho er ook op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |