abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26183062
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:28 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Ik ben niet uitgenodigd...

Klopt de lijst met spelers waar je uit kan kiezen wel of mis je spelers, die er echt bij moesten staan???
En óf er spelers ontbreken op die lijst. Jo, Dagoberto, Armando Gun, Milevskyy, Barnetta, Djourou, Fernandinho, Alberti, Rodallega, Delura, Messi, Matías Fernández, Guity, Juanfran, Ionescu en Gaven ontbreken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:08:32 #42
79531 Vince_ven
Spitter Spetter Spater
pi_26183802
Die gozer van Anderlecht, Aruna ofzo?? Die is toch ook rond de 20 a 21 en een groot talent?
pi_26184628
Aruna is 24 en wordt dit jaar 25, het is een aardige voetballer. Een topper is en wordt het niet.
That's all folks!
pi_26185060
ik kreeg vandaag een mailtje van voetbalzone via de admins van Fok! of ik wil stemmen op het grootste talent van het jaar

wat is daar precies de bedoeling van?
pi_26185136
Die heb ik en vele andere VBL users ook gehad, de uitleg staat wel in de mail. Ik heb het gewoon even ingevuld. Nummer 1: Torres, 2: Fabregas, 3: Nilmar.
That's all folks!
pi_26185156
Ja de bedoeling snap ik wel maar sinds wanneer stuurt Fok! mails door van niet aan Fok! gelieerde sites/bedrijven...?
pi_26185211
En welke van de spelers van MM hebben al 50 wedstrijden of meer op het hoogste nicveau gespeeld?

Want dat is meteen een goede graadmeter, net als een transfer naar een grote ploeg dat ook is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26185314
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:54 schreef MaxPower het volgende:
Ja de bedoeling snap ik wel maar sinds wanneer stuurt Fok! mails door van niet aan Fok! gelieerde sites/bedrijven...?
Ik denk dat dit een uitzondering is, klagen kan natuurlijk altijd.

En over graadmeters kun je discussieren, maar daar heb ik geen zin in.
That's all folks!
pi_26185353
Mijn lijstje was trouwens

1. Robben
2. Bojinov
3. Tevez
pi_26185371
1. Robben
2. Babel
3. Robinho

En daar is goed over nagedacht.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26185570
Jullie hebben er slecht over nagedacht, want Robben is talent-af.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26185616
Het gaat om de vraag wie de smaakmaker zal zijn van het WK 2010. Dat stond er in ieder geval boven.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26185648
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Het gaat om de vraag wie de smaakmaker zal zijn van het WK 2010. Dat stond er in ieder geval boven.
Dan hadden Joaquin, Ronaldinho, Vicente, Lampard en Kaka er ook wel tussen mogen staan...
pi_26185693
Talent is weer zo'n betrekkelijk begrip en voetbalzone bakent het af: 'De spelers die in aanmerking komen voor de titel 'Talent van het Jaar' zijn 21 jaar of jonger'
That's all folks!
pi_26185702
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
Jullie hebben er slecht over nagedacht, want Robben is talent-af.
vertel dat ff aan degene die de lijst samenstelt
pi_26185706
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan hadden Joaquin, Ronaldinho, Vicente, Lampard en Kaka er ook wel tussen mogen staan...
Daarnaast was er nog die eis van geboren te zijn voor die datum in 1983.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26185757
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Exact.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26185793
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:17 schreef MaxPower het volgende:

[..]

vertel dat ff aan degene die de lijst samenstelt
Dat is dan ook een amateur. En als je Castelen op die lijst zet, dan moeten bijv. Armando Gun en Fernandinho er ook op staan.
pi_26185841
De maker kan het nooit goed doen, dat zal ook altijd zo zijn.
That's all folks!
pi_26185916
quote:
Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is dan ook een amateur. En als je Castelen op die lijst zet, dan moeten bijv. Armando Gun en Fernandinho er ook op staan.
WIE??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')