quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:23 schreef gigant het volgende:
Ryan Babel (Ajax)
dit wordt een hele grote!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.
Op dit lijstje was ik Cesk vergeten, maar die lijst is vrij redelijk lijkt me. Alleen Babel en Gago staan nu stil in hun ontwikkeling maar die kunnen met een goede carriere keus weer de goede kant op gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan de grens mooi leggen op spelers die als speler op de OS actief mogen zijn
Dan krijg je zoiets
1: Ronaldo (1985)
2: Messi (1987)
3: Rooney (1985)
4: Diego (1985)
5: Kun (1988)
6: Gago (1986)
7: Benzema (1986)
8: Babel (1986)
9: Affelay (1986)
10: Rossi (1988)
Zoiets?
Die speelt te weinig, maar dat zou je ook kunnen zeggen van bijvoorbeeld Bojanquote:
Zo'n prestatie is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 27 december 2009 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Speelde Maxwell wel uit de basis. maar moet nu gewoon speelminuten maken
I quote deze even voor over twee jaar.quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig om dit topic zo terug te lezen. Veel spelers die het uiteindelijk net niet gehaald hebben (oa Babel, Aissati).
Oh dat is goed hoor. Maar met welke reden quote je die?quote:Op zondag 27 december 2009 12:40 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
I quote deze even voor over twee jaar.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
Zou Buonanotte deze zomer al de overstap maken naar Europa? River staat er financieel niet zo florisant voor geloof ik.
quote:Talentvolle Buonanotte zwaar gewond na ongeval
Diego Buonanotte staat voor een maandenlange revalidatie. De talentvolle Argentijnse aanvaller raakte zwaargewond bij een auto-ongeluk. Drie van zijn vrienden kwamen bij het ongeval om het leven.
Buonanotte was de bestuurder van de auto. Hij raakte de macht over het stuur kwijt en daardoor ramde het voertuig een boom. Van de vier inzittenden overleefde alleen de voetballer van River Plate het ongeval. Hij ligt in het ziekenhuis met verschillende botbreuken.
Buonanotte debuteerde op zeventienjarige leeftijd in het eerste elftal van River Plate. Sindsdien tekende hij voor 22 doelpunten in 74 competitiewedstrijden. De aanvaller is meervoudig jeugdinternational en hij was actief tijdens de Olympische Spelen van 2008, waarop Argentinië de gouden medaille won.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |