Soundgarden is 4-Ever
Ken je trouwens ook Temple of the dog?? Deze groep bestaat uit leden van Soundgarden en Pearl Jam. Misschien ken je de liejes "Say hello 2 heaven" en (Ik denk dat 'ie zo heet) Hungrystrike.
Is inderdaad een erg mooie tribute aan Andrew Wood
P.S. Hou er rekening mee dat er een limiet is aan het aantal downloaders.
En voila: we zijn weer on-topic!
En trouwens, Matt Cameron drumt nu als het goed is weer bij Pearl Jam...
En daarvoor hadden ze nog een (mini-?)CD, dacht ik maar daty weet ik niet zeker. FavoCD veruit Badmotorfinger, met dezelfde favo nummers als Dennis (Is2funky).
Ik ga die CD straks maar weer eens draaien...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc (Datum 15 Februari 2000).]
Ze zijn van PunkRock steeds maar naar Mainstream Rock toegegaan. En niet zonder resultaat mag ik wel zeggen
It's all good vind ik vanaf UltraMegaOK tot aan Down on the Upside. En toen was de koek op !
Gegroet,
Djeez
Tja, laat het jong linkin park gepeupel hier maar eens naar luisteren. Niet dat ze het zouden waarderen, als is het om hun te laten horen hoe harde gitaar muziek moet klinken!
Outshined,Spoonman,Jesus Christ Pose,Burden in my Hand en Big Dumb Sex behoren tot mijn absolute soundgardentoppers!
quote:Badmotorfinger is de moeite* zeer zeker ook waard. Nog Ultramegaheavier dan zijn opvolger!
Op donderdag 28 februari 2002 20:05 schreef Summoner het volgende:
Nou, ik heb slechts het album "Superunknown" in mijn bezit, maar moet wel zeggen dat dat verdomd goede kwaliteits muziek is.
*de weg van jouw thuis naar de platenboer + het aantal arbeidsuren geleverd voor het benodigde aankoopbedrag
quote:het probleem van Superunknown is het zelfde als dat van Load van Metallica.. : te veel nummers Milkman,4 of July en Fresh Tendrils vind ik typisch b-kantjes... maar er staan toch wel een behoorlijke verzameling topnummers op die cd: Spoonman,Black Hole Sun,The Day I Tried to Live,My Wave, Superunknown,Head Down en Like Suicide zijn zeker als van de zelfde klasse als Jesus Christ Pose,outshined,Mind Riot en Rusty Cage...
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:53 schreef Danzig het volgende:
Badmotorfinger is een absolute wereldplaat, ik was zelf dan ook teleurgesteld in de opvolger Superunknown (en wat daarna kwam) deze kunnen m.i. niet kan tippen aan badmotorfinger
quote:Eh...ik heb 3 cds van Soundgarden waaronder Badmotorfinger maar deze nummers ken ik niet
Op dinsdag 15 februari 2000 16:17 schreef Mark het volgende:
Bekendste nummers voor Badmotorfinger waren voor mij Loud Love en Hands all over. Maar inderdaad, toen waren ze hier niet zo erg bekend.
<edit>
Wacht ik vat um...nevermind
Anyway Superunknown is mijn favoriet maar van Badmotorfinger en Down on the upside zijn de meeste nummers ook heel goed te pruimen. Ik moet wel zeggen dat ik een paar nummers skip.
Favorieten
Superunknown
My Wave
Pretty Noose
No Attention
Jesus Christ Pose
Blow up the outside world
Burden in my hand
The day I tried to live
etc etc
Ik weet trouwens nog van een optreden van hun in het voorprogramma van GnR in ik geloof 92. Was de dag nadat Nederland verloren had van Denemarken met penalty's. Iedereen over de zeik. Soundgarden begint als eerste met optreden, kregen het publiek totaal niet mee, ondanks dat ze heel erg hun best deden. Chris maakte aan het eind dan ook een hele sarcastische buiging het publiek. Ik was toen behoorlijk fan van Pearl Jam en Soundgarden dus ik zat tegen iedereen te verkondigen dat het een band was voor in een zaal en niet in een stadion
Daarna kwam Faith No More en speelden met zoveel energie dat de 2 uur daarna die we op GnR moesten wachten helemaal volmaakten met waven en smijten e.d.
The good old days.
Geweldige muziek idd, heb Loud Love t/m A-Sides
En nu mjah Matt drumt weer lekker bij Pearl Jam
Chris is met Audioslave
Ben speelt bij Wellwater Conspiracy (net als Matt)
Wat Kim (gitaar) nu doet geen id
quote:Maar het gaat dus over Soundgarden...
Op maandag 5 mei 2003 13:11 schreef nossio het volgende:
audioslave
Had tijdje getwijfelt tussen Superunknown en een verzamelalbum maar heb de goeie keus gemaakt verzamelalums zijn nooit een geheel en zou ik dus veel minder draaien.
Zelf heb ik op CD Badmotorfinger (mooie cover btw), Superunknown, Down on the Upside en een live-album (bootleg).
Badmotorfinger vind ik echt dé beste, Superunknown is daarentegen ook erg goed!
Toevallig nog mensen die in 1996 bij het concert in Ahoy' waren??
Wat ik me ervan kan herinneren is dat ze niet zo strak begonnen, maar uiteindelijk een geweldige show hebben neergezet!
quote:
October 11, 1996: Rotterdam, Netherlands AhoySetlist:
Spoonman, Searching With My Good Eye Closed, Let Me Drown, Pretty Noose, Burden In My Hand, My Wave, Ty Cobb, An Unkind, Fell on Black Days, Helter Skelter, Boot Camp, Rusty Cage, Black Hole Sun, Outshined, Switch Opens, Blow Up the Outside World, Communication Breakdown (tease), Search and Destroy, Slaves and Bulldozers, Dark Globe, Jesus Christ Pose
quote:weet ik maar zag hierboven staan waar alles nu naar toe was,en wilde even mijn waardering laten blijken voor audioslave
Op maandag 5 mei 2003 14:03 schreef MuadDib het volgende:[..]
Maar het gaat dus over Soundgarden...
Soundgarden dan:
Heb alle cd's incl temple of the dog.
Wat een wereld stem heeft die Cornel,ze gaan nog regelmatig mee de auto in om mee te gillen
Kijk voor de 'lol' maar eens op www.soundgarden.com ... hoe drijven op andermans roem.
quote:Ja, de rest.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:56 schreef Slasher het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen Blackhole Sun...iets gemist van de band?
quote:HEIDEN.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:56 schreef Slasher het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen Blackhole Sun...iets gemist van de band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |