Ik wou net shoarma bestellen, maar die %^$*(^# Jopen bezorgen niet meer na half 2quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef miss_c het volgende:
nou, de bitterballen staan te borrelen...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Er leeft nog iets hier!!!
Ik dacht dat ik het laatste organisme in Nederland was zo langzamerhand...
Ik moest ook even goed kijken toen ik het typtequote:
Zal wel wishfull thinking zijn geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest ook even goed kijken toen ik het typte
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nogquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Zal wel wishfull thinking zijn geweest
Lijkt me ook niet echt plezant als je wild spuitquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nog![]()
Gewoon maar even afwachten of dat nog gaat gebeuren hequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nog![]()
Niet als er herten uit je tokus komen nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:53 schreef miss_c het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt plezant als je wild spuit
Ik heb een goed voorgevoel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon maar even afwachten of dat nog gaat gebeuren he
Gaat mij iig niet lukken
Niet vanavond iigquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb een goed voorgevoel.
Gaat het je indirect ook niet lukken...?
Soms heb je van die dagen of weken...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:54 schreef RijstNatie het volgende:
Ik moet gewoon alweer poepen...
Gister 3x gepoept en vandaag ook al 1x en nu moetik weer
Laat ze naar hun eigen land gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:42 schreef miss_c het volgende:
Ik zag net wel een paar Byzanteijnen rondlopen
wattan, zit je in de cel met een laptop ofzo?quote:
Dat zou wel spannender zijn dan alleenigjes achter mijn pctje thuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wattan, zit je in de cel met een laptop ofzo?
Nu heb je wel de ruimte.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou wel spannender zijn dan alleenigjes achter mijn pctje thuis
Van sommige users word je altijd zo ontzettend blijquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:58 schreef Nagz het volgende:
We zijn allemaal dood en verdorven tot aan het laatste bot in ons ontbindende lichaam.
Om indirect de boel onder te spuitenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nu heb je wel de ruimte.
En de rust.
En de vrijheid.
En de mogelijkheden.
Juistquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Om indirect de boel onder te spuiten
Zo'n gebrek aan inzicht/fantasie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmm en hoe had je dat voor je gezien?
Kijk, dat heb ik nu nooitquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Van sommige users word je altijd zo ontzettend blij
Nee hoor, maar ik ben altijd benieuwd naar de fantasieën van anderenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo'n gebrek aan inzicht/fantasie?
Ik ook, maar ja, het is hier wel erg openbaar....quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben altijd benieuwd naar de fantasieën van anderen
Hoezo, jij bent er nog...quote:
He, tsjoh.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
achos.. er is nog leven op fok
nag niet zo joh..quote:
Volgens je ondertitel besta je niet voor mequote:
06-Knoflookquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
OK, iemand nog wat te melden?
weet iemadn nog een adresje voor shoarma in Zwolle"?
En je mot je reet laten epilerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:46 schreef Nagz het volgende:
Wel, want ik ben een chagrijn!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens je ondertitel besta je niet voor me![]()
Die zijn tof!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]dan praat je nu tegen een denkbeeldig persoon
Heb ik al geprobeerd, en 0900-WHISKEY ook alquote:
Hej ik denk dat je beeldig bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:dan praat je nu tegen een denkbeeldig persoon
Dat is veels teveel info met 1 klikquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En je mot je reet laten epileren![]()
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengenquote:
Tief op met je ontharing!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengen
In drievoud graagquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengen
ik denk dat je me inderdaad niet kunt zienquote:
cerrror heeft een zenuwinzinking!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:59 schreef livEliveD het volgende:
Ok andere vraag dan.
Heeft iemand nog roddels?
door wat janetje net tegen m zei op msn? awww... wens m sterkte van me..quote:
Ik nul, heaumeau!quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik krijg ook een zenuwinzinking, ijk heb nog maar 4 biertjes
Jij ja, met je nul biertjesquote:
Oeh tijd voor logs mevrouw in me hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:01 schreef Janetje het volgende:
door wat janetje net tegen m zei op msn? awww... wens m sterkte van me..
Grrrrrrquote:
Ik roddel nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Grrrrrr![]()
Sorry
Sorry
Sorry
Heb jij nog roddels? Lucht je hart [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
het komt alleen niet verder mocht je dat hopen![]()
Tuuwkquote:
Ik roddel constant om het vervolgens glashard te ontkennen. Misschien dat ik me tweelingbroer binnenkort wel wat sappige details loslaat. Maar niet op fok (althans niet nu) want dat wordt vast tegen mij hem gebruikt.quote:Maar jij mag wel roddelen, het komt alleen niet verder mocht je dat hopen![]()
Jij bent toch geen kloon van dé PP heh?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk
[..]
Ik roddel constant om het vervolgens glashard te ontkennen. Misschien dat ik me tweelingbroer binnenkort wel wat sappige details loslaat. Maar niet op fok (althans niet nu) want dat wordt vast tegen mij hem gebruikt.
Nee, ik ben dé enige P_P.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kloon van dé PP heh?
Tuuwk geloof ik je wel Me tweelingbroer is aan de andere kant een tikkie paranoiaquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
Geloof me dan maar niet, I don't care.........
![]()
Slaap lekker samenquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk geloof ik je wel Me tweelingbroer is aan de andere kant een tikkie paranoia
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |