In drievoud graagquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengen
ik denk dat je me inderdaad niet kunt zienquote:
cerrror heeft een zenuwinzinking!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:59 schreef livEliveD het volgende:
Ok andere vraag dan.
Heeft iemand nog roddels?
door wat janetje net tegen m zei op msn? awww... wens m sterkte van me..quote:
Ik nul, heaumeau!quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik krijg ook een zenuwinzinking, ijk heb nog maar 4 biertjes
Jij ja, met je nul biertjesquote:
Oeh tijd voor logs mevrouw in me hoofdquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:01 schreef Janetje het volgende:
door wat janetje net tegen m zei op msn? awww... wens m sterkte van me..
Grrrrrrquote:
Ik roddel nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Grrrrrr![]()
Sorry
Sorry
Sorry
Heb jij nog roddels? Lucht je hart [afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
het komt alleen niet verder mocht je dat hopen![]()
Tuuwkquote:
Ik roddel constant om het vervolgens glashard te ontkennen. Misschien dat ik me tweelingbroer binnenkort wel wat sappige details loslaat. Maar niet op fok (althans niet nu) want dat wordt vast tegen mij hem gebruikt.quote:Maar jij mag wel roddelen, het komt alleen niet verder mocht je dat hopen![]()
Jij bent toch geen kloon van dé PP heh?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk
[..]
Ik roddel constant om het vervolgens glashard te ontkennen. Misschien dat ik me tweelingbroer binnenkort wel wat sappige details loslaat. Maar niet op fok (althans niet nu) want dat wordt vast tegen mij hem gebruikt.
Nee, ik ben dé enige P_P.quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kloon van dé PP heh?
Tuuwk geloof ik je wel Me tweelingbroer is aan de andere kant een tikkie paranoiaquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:25 schreef Morwen het volgende:
Geloof me dan maar niet, I don't care.........
![]()
Slaap lekker samenquote:Op donderdag 31 maart 2005 03:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk geloof ik je wel Me tweelingbroer is aan de andere kant een tikkie paranoia
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |