Ik wou net shoarma bestellen, maar die %^$*(^# Jopen bezorgen niet meer na half 2quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef miss_c het volgende:
nou, de bitterballen staan te borrelen...
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Er leeft nog iets hier!!!
Ik dacht dat ik het laatste organisme in Nederland was zo langzamerhand...
Ik moest ook even goed kijken toen ik het typtequote:
Zal wel wishfull thinking zijn geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik moest ook even goed kijken toen ik het typte
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nogquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Zal wel wishfull thinking zijn geweest
Lijkt me ook niet echt plezant als je wild spuitquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nog![]()
Gewoon maar even afwachten of dat nog gaat gebeuren hequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo dat ik ineens wild begon te spuiten, maar wie weet komt dat nog![]()
Niet als er herten uit je tokus komen nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:53 schreef miss_c het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt plezant als je wild spuit
Ik heb een goed voorgevoel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon maar even afwachten of dat nog gaat gebeuren he
Gaat mij iig niet lukken
Niet vanavond iigquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb een goed voorgevoel.
Gaat het je indirect ook niet lukken...?
Soms heb je van die dagen of weken...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:54 schreef RijstNatie het volgende:
Ik moet gewoon alweer poepen...
Gister 3x gepoept en vandaag ook al 1x en nu moetik weer
Laat ze naar hun eigen land gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:42 schreef miss_c het volgende:
Ik zag net wel een paar Byzanteijnen rondlopen
wattan, zit je in de cel met een laptop ofzo?quote:
Dat zou wel spannender zijn dan alleenigjes achter mijn pctje thuisquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wattan, zit je in de cel met een laptop ofzo?
Nu heb je wel de ruimte.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou wel spannender zijn dan alleenigjes achter mijn pctje thuis
Van sommige users word je altijd zo ontzettend blijquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:58 schreef Nagz het volgende:
We zijn allemaal dood en verdorven tot aan het laatste bot in ons ontbindende lichaam.
Om indirect de boel onder te spuitenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nu heb je wel de ruimte.
En de rust.
En de vrijheid.
En de mogelijkheden.
Juistquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Om indirect de boel onder te spuiten
Zo'n gebrek aan inzicht/fantasie?quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmm en hoe had je dat voor je gezien?
Kijk, dat heb ik nu nooitquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Van sommige users word je altijd zo ontzettend blij
Nee hoor, maar ik ben altijd benieuwd naar de fantasieën van anderenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zo'n gebrek aan inzicht/fantasie?
Ik ook, maar ja, het is hier wel erg openbaar....quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben altijd benieuwd naar de fantasieën van anderen
Hoezo, jij bent er nog...quote:
He, tsjoh.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
achos.. er is nog leven op fok
nag niet zo joh..quote:
Volgens je ondertitel besta je niet voor mequote:
06-Knoflookquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
OK, iemand nog wat te melden?
weet iemadn nog een adresje voor shoarma in Zwolle"?
En je mot je reet laten epilerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:46 schreef Nagz het volgende:
Wel, want ik ben een chagrijn!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens je ondertitel besta je niet voor me![]()
Die zijn tof!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]dan praat je nu tegen een denkbeeldig persoon
Heb ik al geprobeerd, en 0900-WHISKEY ook alquote:
Hej ik denk dat je beeldig bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:dan praat je nu tegen een denkbeeldig persoon
Dat is veels teveel info met 1 klikquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En je mot je reet laten epileren![]()
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengenquote:
Tief op met je ontharing!quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik zal het voortaan voorzichtiger proberen te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |