Waar komt dat gerucht vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef PJORourke het volgende:
We waren gebleven bij het gerucht dat Davids mischien terug zou komen. Ik hoop dat het gebeurt.
Anders ik wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoop dat het gebeurt.
Vermaelen weet ik niet maar Yakubu moet terug komen. zijn ook erg blij met hem bij Vitesse getuige de inzamelingsactie.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:41 schreef S-Two het volgende:
Ik volg Yakubu en Vermaelen eigenlijk niet zo goed, dus hoe doen ze het? en denken jullie dat ze terug moeten keren?
Ik heb ook liever dat Yakubu terug komt want vind hem wel een stuk beter dan Obodai. Vraag is alleen of hij het zelf wel wil want ik denk niet dat hij bij Ajax op een basisplaats kan rekeken wat bij bijv. Vitesse natuurlijk wel het geval is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vermaelen weet ik niet maar Yakubu moet terug komen. zijn ook erg blij met hem bij Vitesse getuige de inzamelingsactie.
tja, jammer van Bogdan....quote:31/3/2005 - Parool: Ajax wil door met Vonk; Vertrek Stekelenburg of Lobont?
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Ajax doelman Vonk heeft laten weten dat het nog een jaar met hem door wil. Volgens de krant is de kans nu heel groot dat Stekelenburg of Lobont zal vertrekken. Vermeer zou de derde doelman moeten worden.
Dan krijgen we Landzaat Davids en Flappiequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Idd ik vind Lobont veel zekerder in de goal staan, Stekelenburg maakt altijd zo'n onzekere indruk. Het liefst heb ik Flapie weer op goal...
Alleen aan Flappie en Davids hebben we al genoeg. Flappie is de beste keeper te wereld, die gaat die Gomez die zogenaamd zo goed moet zijn even laten zien wat echt goed keepen is, wacht even... daar is Flappie al mee bezig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan krijgen we Landzaat Davids en Flappie
Het moet ook weer niet TE makkelijk worden!
quote:Rasmus Lindgren blijft langer bij Ajax
Ajax heeft het contract met de middenvelder Rasmus Lindgren verlengd. De van Landskrona afkomstige Zweed die sinds 2003 bij Ajax speelt tekende een nieuwe verbintenis die loopt tot de zomer van 2007. Het oude contract zou aan het eind van dit seizoen aflopen, Heerenveen had al enige interesse getoond. De ambitieuze Lindgren wilde graag bij Ajax blijven, maar dan wel bij het eerste. Dat is hem kennelijk toegezegd.
Hmmm. Opzich goed van Vermeer, maar Lobont of Stekelenburg weg, ik twijfelquote:31/3/2005 - Parool: Ajax wil door met Vonk; Vertrek Stekelenburg of Lobont?
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Ajax doelman Vonk heeft laten weten dat het nog een jaar met hem door wil. Volgens de krant is de kans nu heel groot dat Stekelenburg of Lobont zal vertrekken. Vermeer zou de derde doelman moeten worden.
Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobontquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
Steek moet blijven.
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobont
Dat is in een ander team, moeilijk om 'm daar op te beoordelen. Verder is stekelenburg juist degene die altijd onrustig en onzeker is, dat is momenteel wel het laatste wat we kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.
'Ook'quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:25 schreef HeatWave het volgende:
het is weer een uittocht van spelers iig. Nou maar hopen dat we die niet ook voor 6 miljoen moeten terug gaan kopen over 3 jaar.....
Totale beloningquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
WHAT THE FUCK?!?!?!
Salarisstijging van Arie
Dit is echt schandalig!
jullie hebben miljarden omzet en miljarden winst. Wij zijn een voetbalclub.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
Voor een normale CEO kan ik er nog wel meeleven, die moet daadwerkelijk een bedrijf runnen. Maar voor iemand die een voetbalclub in de vernieling aan het helpen is, is dit echt schandalig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
MOOI, Arie je mag van ons per direct met pensioenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is het grootste deel een pensioen van 327.000!
dat is nergens op gebaseerd natuurlijk. De resultaten zijn slecht en de meeste aandeelhouders zullen dit aandeel niet voor de winst hebben. En mocht ik verkeerd zitten, dan hadden ze Arie allang laten ontslaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
Verschil met AEX
110.54%pnt (24.06 %pnt per jaar)
Dat is wel netjes.
Geef onze haperende langspeelplaat Furby nou niet weer nieuw voer om te posten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
Laten we ook vooral niet vergeten dat Ajax in de eerste plaats een voetbalclub is en niet een bedrijf. Daar zit nu ook de fout volgens mij.
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Vermeer schat ik stiekem hoger in dan Steek. Alleen om Steek nu al te laten vallen.
ik heb Vermeer niet heel vaak zien spelen maar wat ik van hem gezien heb was erg goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef gras het volgende:
[..]
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.
Prima keeper, daar niet van. Maar om te zeggen dat Vermeer beter is moet je toch echt een geblindeerde zonnebril op hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb Vermeer niet heel vaak zien spelen maar wat ik van hem gezien heb was erg goed.
meer potentie dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef gras het volgende:
[..]
Prima keeper, daar niet van. Maar om te zeggen dat Vermeer beter is moet je toch echt een geblindeerde zonnebril op hebben.
Welke combinatie van keepers zou jij graag zien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef gras het volgende:
[..]
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.
Stekelenburg, Lobont en Vonk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Welke combinatie van keepers zou jij graag zien?
Nee, Gentenaar zoals ik net zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
En Vermeer erbij als een van de 3/4 wegvalt?
Dat meldde ik gisteren al inderdaad. Goeie zaak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax niet verder met Filipe, Sangoy en Rusculleda
Het zat er al aan te komen. Vandaag bevestigde Van Eijden het nieuws in het Algemeen Dagblad. Ajax zal de optie tot koop op de jonge Braziliaan Filipe Kasmirski en de jonge Argentijnen Gaston Sangoy en Sebastian Rusculleda niet lichten. Aan het einde van hun huurcontract zullen ze terugkeren naar eigen land.
.
Nou, dat heeft niemand beweerd volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vreemd dat Filipe wegmoetwas hij zo slecht dan? hij werd binnen gehaald als de opvolger van Maxwell en hij zou minstens even goed zijn :S
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat meldde ik gisteren al inderdaad. Goeie zaak.
quote:31/3/2005 - 'Geruchten over interesse voor Kallstrom'
(Gepost door RvN)
BRON: Sportbladet
Volgens het Franse tijdschrift France Football zouden Ajax en Glasgow Rangers Kim Kallstrom nauwlettend volgen. De interesse van de Schotten zou overigens het meest concreet zijn. De Zweedse middenvelder werd voor zijn overstap naar het Franse Rennes ook al eens in verband gebracht met Ajax. Zelf liet de speler tegenover het Zweedse Sportbladet weten gevleid te zijn als die geruchten inderdaad waar blijken te zijn. "Dit is volledig nieuw voor me. Ik heb er nog niet over gehoord of gelezen." Hij heeft echter nog een contract voor twee seizoenen en laat weten erg tevreden te zijn bij Rennes. 'Ik heb me hier zowel als speler als mentaal enorm verbeterd.'
quote:31/3/2005 - Mogelijk dinsdag rentree Galasek bij Jong Ajax
(Gepost door RvN)
Na maanden afwezigheid lijkt het einde van de revalidatie nu eindelijk in zicht voor de Tsjech Galasek. De middenvelder hoopt volgende week dinsdag zijn rentree te maken in het duel van Jong Ajax tegen Jong Excelsior. Dat laat de routinier zelf weten op Ajax.nl. Vandaag maakte hij een deel van de training van de selectie mee.
Waar slaat dat op?quote:
Ik ken die jongen best goed, als er iemand weet wat er speelt dan is hij het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:
Get real. Net of je gelijk daaruit dingen af kan leiden.
Yup, zowel Jelle als Klaas-Janquote:
Ik zie liever een Nederlander komen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef zjroentje het volgende:
Kallstrom zou wel erg ok zijn.
In de kwaliteitsklasse Kallstrom is die moeilijk verkrijgbaar. Helaas.quote:
Dat mag ie van mij ook wel doen. Tja Huntelaar, leuk. Maar of ie nou echt een versterking is, geen idee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Dat 'ie dit weekend dan even 2 eigen goals maakt, bij ons is dat wat lastig de laatste tijd.
VDV naar Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef cultheld het volgende:
Misschien wordt Huntelaar wel in een deal met VDV betrokken
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDVquote:
Huntelaar is toch gewoon eigendom nu van Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDV
Iemand op PSV netwerk (een journalist, die al eerder transfers aankondigde die allemaal uit kwamen)quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn? Ik juich het wel toe, zeker een goede speler die ook nog eens in het systeem past volgens mij.
fantastisch is wellicht wat te overdreven, maar welkom is hij zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou in ieder geval fantastisch zijn! Hadden ze al eerder moeten doen.
Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer op kroegentocht in Doetinchem; Dikke kans dat Jelle er ook is, dus dan zal ik ff vragen hoe dit zit
Hij vertelt wel alles aan z'n broertje ja. Net als begin van het jaar, zegt ie zo van: Ja Klaas-Jan gaat waarschijnlijk naar Roda JC, hij is al bijna rond, want hij belde gisteravond. Weekje later zag ik 'm weer, zegt ie van: Het wordt toch geen Roda, want Heerenveen meldde zich en zo geschieddequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Jelle, zijn broer, is zijn zaakwaarnemer waar ie alles aan verteld?
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar een aardig vernieuwd Ajax zien.
Dat is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat we volgend jaar een aardig vernieuwd Ajax zien.
quote:Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
Schijnheiligquote:1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)
De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Daarom is hij ook niet solidair met Koemanquote:1/4/2005 - Jaakke nuanceert stijging salaris Van Eijden
(Gepost door RvN)
De melding op bestuursvoorzitter.nl over de stijging van het salaris van Van Eijden met ruim 60% waar we gisteren naar linkten, zorgde voor enige opschuding. Voorzitter Jaakke liet in het Algemeen Dagblad weten dat het grote deel van de stijging dat zoals ook op bestuursvoorzitter.nl staat voor eenmalige pensioenlasten is als gevolg van inkomensstijging en niet structureel is. Tegelijkertijd drukt hij geruchten de kop in dat Van Eijden beloont zou worden op basis van financiele resultaten. "Maar de huidige bonusregeling van Arie is volledig gebaseerd op sportief resultaat, zeker niet op financieel resultaat" aldus Jaakke in het AD. Gezien de sportieve resultaten van Ajax ook een niet al te handige opmerking overigens.
Zijn glazen bol.............quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:21 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat is je bron dan dat ze met Huntelaar bezig zijn?
Dat had hij dan toch allang kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Daarom is hij ook niet solidair met Koeman. Vind het vreemd dat alle spelers die van Gaal heeft binnengehaald wegmoeten, zou dat weer iets van Cruijjff zijn ?
Nu is Blind er en die durft volgens mij zijn bek niet open te trekken tegenover een Cruijjff van der Eijdenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat had hij dan toch allang kunnen doen?![]()
Daarom zijn die spelers ook weg hequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef JaWi het volgende:
Blind kan prima opschieten met Cruijff hoor.
Waarschijnlijk zonder Nigelquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:11 schreef Chadi het volgende:
Maakt niet uit Weg of niet weg wij zijn ajax en binnen de kortste keren staan we weer met een eigen opgeleide dream team op de velden .. wake up
Leuk verzonnen, als de wedstrijd tegenvalt kan ik nog gaan vertalen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef SCH het volgende:
Voor jou dan, ik vind het wel een coole actie btw
Ik kan het ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef SCH het volgende:
quote:Armeniër Manucharyan traint weer mee bij Ajax
1/4/2005 12:12
Edgar Manucharyan heeft de beloofde nieuwe kans gekregen bij Ajax. De Armeense aanvaller traint mee met de hoofdmacht van de Amsterdamse club.
Manucharyan maakte begin december voor het eerst zijn opwachting bij Ajax. De Amsterdamse club wilde een indruk krijgen van het Armeense talent. De aanvaller mocht ook in het vriendschappelijke duel met Barcelona opdraven. Maar die wedstrijd liep uit op een teleurstelling, want veertien minuten na zijn entree moest Manucharyan met een voetblessure afhaken.
Manucharyan (18), die uitkomt voor de Armeense kampioen Pyunik Erevan, is hersteld van de blessure. En daarmee kon Ajax ook de belofte inlossen en hem een nieuwe kans geven zich te bewijzen.
Nog niet veel van gezienquote:
Was niet fit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nog niet veel van gezientijdens het A'dam Tournament p.s. waarom is die niet geselecteerd voor het Elftal van Armenie?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:06 schreef P0RN0STAR het volgende:
Misschien kan iedereen even stemmen op de nieuwe poll op: http://ArieAFCA.web-log.nl
Als iedereen nou even stemt op http://ArieAFCA.web-log.nl kan ik het resultaat aan Ajax voorleggen...quote:
Leuk, nu ik als ajacied in een Heerenveen vak ga zittenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:03 schreef SCH het volgende:
ģ Actueel › Nieuws
Spreekkoren tegen Ajax in het Fries
vrijdag 1 april 2005 11:03
Heerenveen-supporters scanderen morgen tijdens het duel met Ajax de leuzen en spreekkoren in het Fries om zo op een ludieke manier actie te voeren tegen het beleid van de KNVB.
Scheidsrechters moeten volgens de nieuwe richtlijnen van de KNVB de wedstrijd stilleggen bij kwetsende spreekkoren. Er is zelfs een lijst waarin de verboden woorden staan opgesomd. De lijst voorziet echter niet in een Friese vertaling van die woorden en dat bracht Heerenveen-supporters op het idee om enkele leuzen en liederen in het Fries te vertalen. Op die manier willen ze zich onderscheiden van de supporters van sommige andere clubs die het voetbalpubliek in diskrediet brengen. Tegelijkertijd is het een actie tegen het KNVB-beleid. De supporters willen aantonen dat het voor de scheidsrechters onmogelijk is om de spreekkoren te beoordelen, bijvoorbeeld omdat ze ze in dit geval niet verstaan.
De initiatiefnemers willen niet prijsgeven om welke leuzen en liederen het gaat en in hoeverre ze kwetsend of ludiek zijn. Dan kan scheidsrechter Dick Jol zich er al op voorbereiden, stellen ze, en dat is niet de bedoeling. Het zal in ieder geval niet gaan om een voorspelbare leuze als "Jol, dy wit de útslach al" of liederen over Sylvie. Het woord 'hoer' wordt in het Fries trouwens op dezelfde manier uitgesproken als in het Nederlands. Het woord 'jood' klinkt in het fries wel heel anders maar de supporters laten pas morgen het achterste van hun tong zien.
De enige scheidsrechter die de Friese taal machtig is, is Herman van Dijk maar die mag van de KNVB geen wedstrijden van Heerenveen fluiten omdat hij in het Friese Haagje is geboren. Bij Ajax spelen momenteel geen Friezen, dus wellicht gaat het langs de spelers heen en is Hans Vonk de enige die voor een vertaling kan zorgen.
http://sc.heerenveen.org
Overloperquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Leuk, nu ik als ajacied in een Heerenveen vak ga zitten
Was dat maar een 1 april grapquote:
Nou vind ik niet! fysiek sterk, goede techniek goed aanspeelpunt! waarop baseer jij dat die niet voldoet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:25 schreef F1Bas het volgende:
N'Kufo
Leuke speler voor Twente maar dat is het dan ook wel.
Waarop baseer je dat? kom dan wil ik wel argumenten horenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Nashje het volgende:
Ik sluit me bij F1Bas aan. N'Kufo is een leuker speler voor de subtop, maar hij hoort niet bij de echte top.
Punt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
omdat ie daarvoor niet goed genoeg kan voetballen
Je kon zo de nieuwe TD van ajax wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja je weet wel, die stuurlui enzo...
Lijkt me leuk, er moeten meer Zeeuwen in de staf van Ajaxquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je kon zo de nieuwe TD van ajax worden
Hij heeft techniek hoor! Kone leek me idd beterquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
Koefo is een breekijzer-speler. Die met een hoop gefrommel en gesleur en kracht er doorheen komt.
Die jongen zie ik nou echt niet renderen bij Ajax.
Kreeg idd ook een melding dat ik geband was!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
SPAM!!!!!!!
Toch is het een leuke voetballer om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
N'Kufo doet alles op kracht en explosiviteit. Zo technisch is hij niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
waarom is Koné afgeketst en zeg niet zijn te grote hart
Op http://ArieAFCA.web-log.nl nu 82 stemmen, maar daar schrikt Ajax niet van, dus moet nog meer...quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:komt ie weer met z'n poll haha
Hoeveel stemmen heb je al?
babel + harry is wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Kufo is niks voor Ajax, laat Klaas-Jan maar komen!
Het Parool. Ben benieuwd of Esajas de voorkeur dan krijgt boven Boukhari.quote:Zweeds talent langer bij Ajax
MIKE VAN DAMME
AMSTERDAM - Ajax heeft het contract met Rasmus Lindgren met twee jaar verlengd. De Zweed zit volgend seizoen vast bij de A-selectie van de Amsterdamse club.
Lindgren heeft de afgelopen weken met Ajax om de tafel gezeten. De twintigjarige middenvelder wilde alleen bijtekenen als hij komend seizoen tot de A-selectie behoort. ''Die garantie heb ik gekregen,'' aldus Lindgren, die een sterk verbeterd contract ondertekende.
De Zweed is opgelucht dat de Amsterdamse club akkoord is gegaan met zijn eis. ''Ik wilde graag nog bij Ajax blijven. Ik ben blij dat de handtekeningen zijn gezet.''
Lindgren, die in 2003 bij Ajax kwam, speelde dit seizoen vier keer in het eerste elftal. Hij debuteerde op 13 februari in Breda tegen NAC, waar Ajax met 2-1 won. Daarnaast is hij aanvoerder van Jong Ajax, waarvoor hij dit seizoen 29 keer in actie kwam en vijf keer scoorde.
Ajax wil ook het contract met Etienne Esajas verlengen, met één jaar. De linksbuiten van Jong Ajax houdt echter de boot af. Ook hij wil alleen bijtekenen als hij volgend seizoen bij de A-selectie terecht kan. ''Ik weet nog niet wat Ajax precies met me wil,'' zegt Esajas. ''We moeten daar de komende dagen over praten. Maar ik wil niet nog een jaar in een tweede spelen.''
Trainer Danny Blind heeft met Nicolae Mitea, Nourdin Boukhari en Ryan Babel drie opties voor de linkervleugel.
Voor linksachter Filipe Kasmirski is volgend seizoen geen plaats meer. De gehuurde Braziliaan krijgt geen contract aangeboden, laat Ajax op de eigen website weten. Filipe, die dit seizoen wel met de A-selectie meetrainde maar met Jong Ajax speelde, keert terug naar zijn Braziliaanse club Figueirense.
quote:1/4/2005 - Vitesse mag Yakubu kopen voor 750.000 euro
(Gepost door RvN)
BRON: Omroep Gelderland
Ajax heeft de vastgelegde deadline van 31 maart laten lopen om Vitesse te melden dat ze door willen met Yakubu. De Arnhemse club heeft nu contractueel de optie om Yakubu over te nemen voor een bedrag van 750.000 euro. Of Vitesse dat kan opbrengen, is maar zeer de vraag. Om die reden zijn fans inmiddels een inzamelingsactie begonnen.
quote:1/4/2005 - Forbes: Ajax wereldwijd nr 25 qua marktwaarde
(Gepost door RvN)
BRON: Forbes
Jaarlijks berekend Forbes de marktwaarde van de grootste voetbalclubs ter wereld. Vandaag presenteerde het tijdschrift de nieuwe jaarranglijst. Het zal weinigen verbazen dat Manchester United opnieuw bovenaan staat. De club zou maar liefst 1,2 miljard dollar waard zijn. Juventus, AC Milan en Real Madrid volgen op gepaste afstand. Ajax volgt op de 25ste plaats met een geschatte marktwaarde van 125 miljoen dollar. Net boven Ajax staan Leeds (nr 24, 135 miljoen dollar) en Porto (nr 23, 182 miljoen dollar).
quote:1/4/2005 - Esajas wil alleen bijtekenen bij plaats in selectie
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Etienne Esajas het hem aangeboden contract alleen wil ondertekenen als hij de stap kan maken naar het eerste elftal. Daarover zal binnenkort duidelijkheid moeten komen. "We moeten daar de komende dagen over praten. Maar ik wil niet nog een jaar in een tweede spelen."
Eens, ook al ken ik deze speler niet goed, wil hem best een kans geven ipv Boukhari.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:25 schreef gras het volgende:
Esajas heeft het wel hoog in de bol. Die jongen mag blij zijn dat Ajax hem uberhaupt contractverlenging aanbied.
Die jongen is het Ajax-shirt niet waard. Voor hem honderd anderen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef The_Hives het volgende:
Hij denkt gewoon dat het voor zijn ontwikkeling niet goed is om nog een jaar in een 2e elftal te spelen. Tja ik vind daar weinig verkeerd aan.
Gefotosoept, kijk die kop, wel mooi gedaan trouwensquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:21 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Men zegt dat VDV geblesseerd is...![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef SCH het volgende:
Niet weeeeeeeeeeeeeerquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Da Sandman is er giga ingetuind en heeft hem op de sport fp geplaatst
quote:AT5: Vonk in de basis tegen Heerenveen
Doelman Vonk heeft tegenover de Amsterdamse zender AT5 laten weten dat hij inmiddels van coach danny Blind te horen heeft gekregen dat hij tegen Heerenveen in de basis zal staan. Hij krijgt de voorkeur boven Lobont en Stekelenburg.
Dat idee heb ik ook inderdaad. Laten we Vonk maar opstellen, tekent 'ie z'n contract en dan kijken we wel weer naar de anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
tja, om Vonk te laten blijven, en dat lijkt me beter, moet hij wel speeltijd krijgen.....
Dat is inderdaad de indruk die ik krijgquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook inderdaad. Laten we Vonk maar opstellen, tekent 'ie z'n contract en dan kijken we wel weer naar de anderen.
Mocht Ajax onverhoopt winnen vandaag, dan lag het natuurlijk aan Vonk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik baal er goed van, heb liever 1 van die 2 kneuzen op goal natuurlijk
Maxwell op het middenveld met Pienaar en Maduro.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Wie anders? Obodai?
hehe, leuk plaatjequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[[url=http://img208.exs.cx/img208/5017/1945123401112350611014dannyvdm.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik denk goedquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Gelukkig, vanavond kan ik tenminste wel kijken! Ben benieuwd hoe het middenveld het doet zonder vdVaart en Sneijder.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Arie is de hoer van Amsterdam wordt er gezongen
Hmmm. geen Mitea of Boukhari.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:35 schreef Suijk het volgende:
Vonk,
Trabelsi, Heitinga, Escudé, Maxwell,
Pienaar, Maduro, Lindgren,
Rosales, Charisteas,Babel
Da's geen Fries.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Arie is de hoer van Amsterdam wordt er gezongen
Zonder Trabelsi, vd Vaart, Pienaar de Jong, Rosales, Charisteas, Anesteouisisisi, Galasek, Escudé, de Ridder, noem maar op.quote:
Tegen SCH.quote:
Heeft Blind misschien toch gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:24 schreef Nashje het volgende:
Wat mij betreft is dit einde Daniel.
En een paar dickheads verkopen en Arie en co moeten oprottenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Ajax mag volgend jaar wel een dozijn nieuwe spelers aantrekken , als ik het zo allemaal hoor
Zlatan wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef twi het volgende:
De directie heeft niet gevoetbald vanavond, komrad...
Iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:35 schreef komrad het volgende:
nee maar ze prutsen al ongeveer 3 jaar. Arie is echt het toppunt. De voorzitter kan je nog van zeggen dat er nog neit zo lang is, maar vd eijden is echt compleet ongeloofwaardig. Daarnaast vind ik blind niet de meest geschikte coach atm maar die moet wel een eerlijke kans krijgen en die kan je hier dus niet de schuld van geven
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef Nashje het volgende:
Grygera moet er weer eens in ipv Heitinga. Dan staat de verdediging een stuk minder onstabiel.
Dude scH misschien verheldert dat wat?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon iemand die weer aandacht wil hebben
Het zou leuk zijn als PSV kampioen wordt op koninginnedag. Aan de andere kant: Dan zit ik met vrienden in Amsterdam, dus dan kan ik m'n PSV-shirt niet aantrekkenquote:
Zeer goede uitleg. Gelijkspel was meer verdiend maar goed Ajax heeft het zelf weggegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
Eerlijk is eerlijk, een gelijkspel was terecht geweest maar Heerenveen heeft eindelijk eens inzet en vechtlust getoond en supersub Samaras het karwei af laten maken door te profiteren van de fouten van Ajax maar door de tweede helft druk te blijven zetten.
In de eerste helft waren jullie heer en meester en ik was dolblij met de 1-1. Nu ben ik blijst.
Ach de hele stad loopt dan vol Brabanders...quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als PSV kampioen wordt op koninginnedag. Aan de andere kant: Dan zit ik met vrienden in Amsterdam, dus dan kan ik m'n PSV-shirt niet aantrekken
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant., maar als het gezellig moet zijn komen ze allemaal hierheen. Blijf toch lekker in reserve belgie, dan is het hier ook weer eens echt leuk zonder lamme boeren in mijn stad.......quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef Enric het volgende:
[..]
Ach de hele stad loopt dan vol Brabanders...
Laat je de Ridder-frustraties eens niet zo kennen zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb werkelijk geen goed woord over voor ook maar 1 Ajacied, wat een kansloze, inzetloze prutsers!!!
geen balvastheid, geen inzicht, geen klasse.... volkomen KUT KUT KUT!!!!!!
Heerenveen speelde echt niet fantastisch, maar gewoon puur op wilskracht en iinzet hebben ze terecht gewonnen. Ajax heeft er hooguit 3 aanvalletjes met 2 kansjes tegenover gezet. Dat die 2 prutsers, Rosales en Harry, de goal maken wil veel zeggen.
En Blind is nog erger dan Koeman met zijn wisselen, nee ipv in de 70ste minuut moet de Ridder (die ook niet veel goed deed) in TIEN minuten het verschil gaan maken..
*zucht* het gaat echt helemaal niets meer worden dit seizoen..........
Maak ik zelf wel uit, die jongen krijgt toch ook geen reele kans zo, weer mag ie voor jan lul op draven terwijl hij voor de rust al warm liep, waar slaat dat op??quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat je de Ridder-frustraties eens niet zo kennen zeg.
De eerste 25 minuten waren zeker niet goed maar daarna speelde ze toch best goed en tot de 1-1 was er echt niks aan de hand, daarna gaven ze het zelf weg.
Het zit diep hequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant., maar als het gezellig moet zijn komen ze allemaal hierheen. Blijf toch lekker in reserve belgie, dan is het hier ook weer eens echt leuk zonder lamme boeren in mijn stad.......
EInde mededeling.
nee hoor,ik snap alleen niet dat jullie je geliefde brabant altijd moeten verlaten om dan hierheen te komen, het is toch zo kut in Amsterdam???quote:
Ja inderdaad, zeker na vanavond wederomquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant.
Ik woon niet in Brabant; Stratum is ook erg leuk, maar m'n vrienden willen allemaal naar Amsterdam met koninginnedagquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor,ik snap alleen niet dat jullie je geliefde brabant altijd moeten verlaten om dan hierheen te komen, het is toch zo kut in Amsterdam???
maar goed, dat hoort niet in een Ajax topic thuis.....
Sinds wanneer ben je voor feyenoord? Trouwens 3de of 4de, dat maakt uiteindelijk geen reet uit. 1e en 2e worden we toch nooit meer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zeker na vanavond wederom
en morgen wint Feyenoord lekker, staan ze nog 3e ook
* Stukje Friese boerenmetworst aanbiedtquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef zjroentje het volgende:
Het zal me ook echt een worst wezen of we 3de of 4de worden.
Das nog best lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
* Stukje Friese boerenmetworst aanbiedt![]()
Aha, ja je zou ook op eigen kracht kampioen worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sinds de dag die aanbrak toen Feyenoord de voorsprong van PSV op AZ en Ajax vergrootte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |