jullie hebben miljarden omzet en miljarden winst. Wij zijn een voetbalclub.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
Voor een normale CEO kan ik er nog wel meeleven, die moet daadwerkelijk een bedrijf runnen. Maar voor iemand die een voetbalclub in de vernieling aan het helpen is, is dit echt schandalig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
MOOI, Arie je mag van ons per direct met pensioenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is het grootste deel een pensioen van 327.000!
dat is nergens op gebaseerd natuurlijk. De resultaten zijn slecht en de meeste aandeelhouders zullen dit aandeel niet voor de winst hebben. En mocht ik verkeerd zitten, dan hadden ze Arie allang laten ontslaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
Verschil met AEX
110.54%pnt (24.06 %pnt per jaar)
Dat is wel netjes.
Geef onze haperende langspeelplaat Furby nou niet weer nieuw voer om te posten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
Laten we ook vooral niet vergeten dat Ajax in de eerste plaats een voetbalclub is en niet een bedrijf. Daar zit nu ook de fout volgens mij.
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
Vermeer schat ik stiekem hoger in dan Steek. Alleen om Steek nu al te laten vallen.
ik heb Vermeer niet heel vaak zien spelen maar wat ik van hem gezien heb was erg goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef gras het volgende:
[..]
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.
Prima keeper, daar niet van. Maar om te zeggen dat Vermeer beter is moet je toch echt een geblindeerde zonnebril op hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb Vermeer niet heel vaak zien spelen maar wat ik van hem gezien heb was erg goed.
meer potentie dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef gras het volgende:
[..]
Prima keeper, daar niet van. Maar om te zeggen dat Vermeer beter is moet je toch echt een geblindeerde zonnebril op hebben.
Welke combinatie van keepers zou jij graag zien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:34 schreef gras het volgende:
[..]
Vermeer beter dan Stekelenburg? Laat me niet lachen. Die jongen komt niet eens in de buurt.
Stekelenburg, Lobont en Vonk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Welke combinatie van keepers zou jij graag zien?
Nee, Gentenaar zoals ik net zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
En Vermeer erbij als een van de 3/4 wegvalt?
Dat meldde ik gisteren al inderdaad. Goeie zaak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax niet verder met Filipe, Sangoy en Rusculleda
Het zat er al aan te komen. Vandaag bevestigde Van Eijden het nieuws in het Algemeen Dagblad. Ajax zal de optie tot koop op de jonge Braziliaan Filipe Kasmirski en de jonge Argentijnen Gaston Sangoy en Sebastian Rusculleda niet lichten. Aan het einde van hun huurcontract zullen ze terugkeren naar eigen land.
.
Nou, dat heeft niemand beweerd volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vreemd dat Filipe wegmoetwas hij zo slecht dan? hij werd binnen gehaald als de opvolger van Maxwell en hij zou minstens even goed zijn :S
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat meldde ik gisteren al inderdaad. Goeie zaak.
quote:31/3/2005 - 'Geruchten over interesse voor Kallstrom'
(Gepost door RvN)
BRON: Sportbladet
Volgens het Franse tijdschrift France Football zouden Ajax en Glasgow Rangers Kim Kallstrom nauwlettend volgen. De interesse van de Schotten zou overigens het meest concreet zijn. De Zweedse middenvelder werd voor zijn overstap naar het Franse Rennes ook al eens in verband gebracht met Ajax. Zelf liet de speler tegenover het Zweedse Sportbladet weten gevleid te zijn als die geruchten inderdaad waar blijken te zijn. "Dit is volledig nieuw voor me. Ik heb er nog niet over gehoord of gelezen." Hij heeft echter nog een contract voor twee seizoenen en laat weten erg tevreden te zijn bij Rennes. 'Ik heb me hier zowel als speler als mentaal enorm verbeterd.'
quote:31/3/2005 - Mogelijk dinsdag rentree Galasek bij Jong Ajax
(Gepost door RvN)
Na maanden afwezigheid lijkt het einde van de revalidatie nu eindelijk in zicht voor de Tsjech Galasek. De middenvelder hoopt volgende week dinsdag zijn rentree te maken in het duel van Jong Ajax tegen Jong Excelsior. Dat laat de routinier zelf weten op Ajax.nl. Vandaag maakte hij een deel van de training van de selectie mee.
Waar slaat dat op?quote:
Ik ken die jongen best goed, als er iemand weet wat er speelt dan is hij het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:
Get real. Net of je gelijk daaruit dingen af kan leiden.
Yup, zowel Jelle als Klaas-Janquote:
Ik zie liever een Nederlander komen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef zjroentje het volgende:
Kallstrom zou wel erg ok zijn.
In de kwaliteitsklasse Kallstrom is die moeilijk verkrijgbaar. Helaas.quote:
Dat mag ie van mij ook wel doen. Tja Huntelaar, leuk. Maar of ie nou echt een versterking is, geen idee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Dat 'ie dit weekend dan even 2 eigen goals maakt, bij ons is dat wat lastig de laatste tijd.
VDV naar Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef cultheld het volgende:
Misschien wordt Huntelaar wel in een deal met VDV betrokken
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDVquote:
Huntelaar is toch gewoon eigendom nu van Heerenveen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft een optie voor een gelimiteerde transfersom en kan die optie aan Ajax geven + geld in ruil voor VDV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |