http://www.hindustantimes.com/news/181_1300033,00050003.htmquote:New documents found in the files of the former East German intelligence services confirm the 1981 assassination attempt against Pope John Paul II was ordered by the Soviet KGB and assigned to Bulgarian agents, an Italian daily said on Wednesday.
Je innerlijke landwachter kun je maar moeilijk beteugelen.quote:
quote:Dossiers bij onderwereld na blunder agent
Criminelen hebben zeer gevoelige politie-informatie in handen gekregen door een blunder van een Rotterdamse rechercheur. Verschillende onderzoeken naar de georganiseerde misdaad lopen gevaar, omdat namen van 'undercover' rechercheurs, observatieverslagen van topcriminelen en andere vertrouwelijke gegevens drie weken in de onderwereld circuleerden.
Dat meldt De Telegraaf vandaag. De krant kreeg de gestolen informatie gisteren aangeboden en heeft die na bemiddeling overgedragen aan de politie.
De agent, lid van een observatieteam van de Rotterdamse recherche, liet op 11 maart een tas vol zeer vertrouwelijke dossiers op de achterbank van zijn dienstauto achter. Inbrekers grepen hun kans toen de man zijn auto korte tijd verliet en de tas, tegen de regels, op de achterbank liet staan.
Naast dossiers over lopende onderzoeken, bevatte de tas onder meer een geladen dienstpistool en pepperspray.
Stommiteit
De man bracht met zijn stommiteit niet alleen zichzelf, maar ook zijn collega’s in gevaar: de dieven kregen ook namen en codenummers van leden van het observatieteam waarvan de rechercheur deel uit maakt in handen. Omdat zij in het geheim, bijvoorbeeld als infiltrant, werken, is er een kans dat hun identiteit nu bij de onderwereld bekend is.
Maar de woordvoerder van de politie Rotterdam-Rijnmond stelt dat rechercheurs en onderzoeken geen direct gevaar lopen nu de informatie bijna drie weken in handen is geweest van de onderwereld. Wel erkent hij dat het ging om 'gevoelige informatie'.
'Onbestaanbaar'
Tegenover De Telegraaf noemde hij het 'onbestaanbaar dat dit heeft kunnen gebeuren' . De politie is 'erg blij dat de tas terug is'. Tegen de rechercheur, die de inbraak direct meldde, is een onderzoek ingesteld. Hij is ontslagen.
Ik was zelfs nog eerderquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die was notabene al door Saksische Harry verzonnen. Opletten, Johan!
Neo-communistisch gebral.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:13 schreef Monidique het volgende:
Waar is speedfreak te ver gegaan?
Je moet mensen toch blij maken met een dooie mus?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera!
Laat 'm maar, hij probeert het linkse blok te doorbreken, de intrigantquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera!
''Blok?'' Kwajongensstreken bestaan dus toch nog.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij probeert het linkse blok te doorbreken, de intrigant
'Quootte' is moderner Wilbersstyle, digibeet-blokhoofdquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Blok?'' Kwajongensstreken bestaan dus toch nog.
En vervang ''quootte'' alsjeblieft door citeerde, nieuwlichter.
Is het worteltjestaart?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:14 schreef George-Butters het volgende:ik ga wel in m'n eentje taart eten dan
Er zat een gat in, de ballotagecommissie heeft besloten om 2 nieuwe te kopen uit de huishoudpotquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand mijn tuinbroek gezien?
waarom niet ter reparatie aangeboden bij disident speedfreak in de kelder?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er zat een gat in, de ballotagecommissie heeft besloten om 2 nieuwe te kopen uit de huishoudpot
Die naait er een jodenster opquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
waarom niet ter reparatie aangeboden bij disident speedfreak in de kelder?
Lijkt me meer iets voor R&Pquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Monidique het volgende:
Ik zou willen dat er over mij gebraakt werd.
Tubgirl? oh nee dat is schijtenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of SEX, als ik verschillende weblogs mag geloven.
Vertel eens, ik heb vandaag al zo'n beetje het hele kleurenspectrum mogen aanschouwen, maar die kleur mist nogquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen die van zichzelf beweren dat ze veel nadenken en dan de woorden ''grijze massa'' gebruiken, zijn walgelijk.
Extreem-grijs. Zeer elitair. Maken grappen die niemand begrijpt, zoals Ou sont les nègres d'antan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vertel eens, ik heb vandaag al zo'n beetje het hele kleurenspectrum mogen aanschouwen, maar die kleur mist nog
Waarom schuif je dan ook bij die lui aan tafel? Hadden ze broodtrommeltjes toevallig?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Extreem-grijs. Zeer elitair. Maken grappen die niemand begrijpt, zoals Ou sont les nègres d'antan?
Ze kwamen bij mij zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom schuif je dan ook bij die lui aan tafel?
Nee, kookwekkers.quote:Hadden ze broodtrommeltjes toevallig?
Aha, hoe grijs maakt jou dat ook alweer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze kwamen bij mij zitten.
[..]
Nee, kookwekkers.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik dacht dat de UNA-bomber een hekel aan computers had.
Ja, en dat wordt nu al bijna een maand lang gehandhaafd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laat 'm maar, het (slinkse) fokbestuur heeft bepaald dat hij voorlopig even niet welkom is als politiek activistje.
wat heb jij vandaag eigenlijk voor linkse dingen gedaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
De doerak!
Gewerkt, mijn subversieve mening geuit op dit forum, liegen, et cetera.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag eigenlijk voor linkse dingen gedaan?
Uiteraard wel voor collectief gebruik he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er zat een gat in, de ballotagecommissie heeft besloten om 2 nieuwe te kopen uit de huishoudpot
En hij komt elke keer extremer terug.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt nu al bijna een maand lang gehandhaafd.
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
Bronquote:Op 1 juni 2005 vindt, voor het eerst in Nederland, een referendum plaats over de Europese Grondwet. Vanaf 21 april is de ReferendumWijzer online. Door het beantwoorden van 25-30 stellingen kan de gebruiker van de ReferendumWijzer zich zelf een oordeel vormen over die Grondwet. De ReferendumWijzer geeft niet, zoals bij de StemWijzer gebruikelijk een 'stemadvies', maar laat de mate van overeenstemming zien met de Grondwet. De site is vooral bedoeld om de meningsvorming te bevorderen, zodat bij het referendum een afgewogen keus voor of tegen de Grondwet kan worden uitgebracht.
Wie zich alvast wil orienteren op de Europese Grondwet kan heel goed terecht bij: www.grondweteuropa.nl.
Om de houding ten opzichte van Europa te testen kan de StemWijzer Europa 2004 geraadpleegd worden: www.stemwijzer.nl
Kennelijk niet dan. Als de computer "ja" zegt, dan is dat ook zo!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:50 schreef Silmarwen het volgende:
Ik lach me rot als er bij mij ja uit zou komen, want ik ben fel tegen de grondwet.
Nee dat is waarquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kennelijk niet dan. Als de computer "ja" zegt, dan is dat ook zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |