Vind ik ook Poemojnquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:26 schreef poemojn het volgende:
Bix, nog een prettige gedachte misschien: de overgang van 2 naar 3, 3 naar 4 en 4 naar 5 is veel kleiner dan van 0 naar 1 of 1 naar 2 (volgens mijn moeder, en die kan het weten).
mag ik me hierbij aansluitenquote:
Ja. Waarom moet je zo lachen? Je bedoelt er vast iets leuks meequote:
Hier precies zo .... maat 44 en daarvoor 38quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:31 schreef Ladybos het volgende:
Maatje 44 hier na de zwangerschap, voor de zwangerschap 38..
Ik heb net de lactatiekundige een mail gestuurd met het hele verhaal, hopelijk kan zij er ook wat mee. Natuurlijk werden bij mij de symptomen wel gemaskeerd door de Ibuprofen maar ook zonder dat was er waarschijnlijk ook geen roodheid bij komen kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:19 schreef poemojn het volgende:
Jammer dat huisartsen vaak verschillende info hebben.Ik had die ontstekingen ook diep in de borst zitten zei de huisarts, en daarom ook alleen koorts en weinig pijn, weinig rood te zien, en juist daarom waarschuwde hij voor abcessen (maar deze huisarts vertelde dat zijn vrouw zelf borstvoeding gegeven had, misschien was hij daarom beter op de hoogte?). Je kunt hier nog wat ervaringsverhalen lezen, misschien heb je daar nog wat aan.
Fijn dat je Hb wel goed gaat!
Dat zou inderdaad een hele goede verklaring kunnen zijn. Fijn dat je Hb de goede kant op gaat, en het moet nu sowieso maar eens wat beter met je gaan, oké?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:12 schreef Ladybos het volgende:
Misschien was mijn lichaam ook wel gevoeliger voor de infecties omdat mijn conditie op zijn zachts gezegd nou niet echt optimaal was
Hoezo niet? Ik zou het zelf 'erger' vinden als je blijft beweren dat je alles 100% aankan, alles 100% goedgaat en dan 'ineens' overspannen bent of zo, omdat je vooral voor jezelf een toneelstukje speelt dat je niet meer aankan (om ff een heel zwart scenario te gevenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef livelink het volgende:
En nu mogen jullie schieten, want ik besef me heel goed dat ik met deze post niet voldoe aan het beeld van een goede moeder
.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:36 schreef Belana het volgende:
Van maatje 36 droom ik alleen nog maar38 hoop ik op maar ik maak me geen illussies en 40 is haalbaar. Dus ik ben trots op jullie!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind mijn leven wel erg veranderd sinds de komst van de kinderen en vooral sinds de komst van Job. Ik vind het leven er ingewikkelder en niet altijd leuker op geworden.
...
Mijn ideale scenario zou zijn dat mijn vriend lekker thuis is bij de kinderen en ik gewoon full-time aan het werk.
En nu mogen jullie schieten, want ik besef me heel goed dat ik met deze post niet voldoe aan het beeld van een goede moeder
.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:52 schreef poemojn het volgende:
Leah, ik dacht gewoon als het geen keizersnee was was het een rare plek voor zwellingen waarmee je niet fatsoenlijk in een bikini kunt..
Wat leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef Belana het volgende:
Ik zou dan denk ik toch ook wel graag nog een kindje willen en dan vind ik 3 dagen echt zat.
Ik duim voor julliequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef Belana het volgende:
beetje off-topic hier, dus ff snelnog niet verkocht dus... we wachten het rustig af, thanks
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:02 schreef Belana het volgende:
Is het moeder zijn van meerdere kinderen nou ook anders trouwens? Livelink gaf al aan dat ze het wel moeilijk vind. Jessie? andere mama's?
Ja, dat is zo ja! Ik weet het nu heel goed idd en ik denk dat het daarom ook wel zo heeft moeten zijn. Ik leer in ieder geval weer even enorm op dit moment... ik ben ook weer even wat dankbaarder voor de dingen die ik heb en dat is wel goed, af en toe met je neus op de feiten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef E.T. het volgende:
Soms, Belana.. moet je gewoon een andere kant op gedwongen worden om te zien waar je eigenlijke prioriteiten liggen. In jouw geval dus even vijf dagen werken (je twijfelde een tijdje geleden toch of je een baan voor meer uren zou aannemen in jullie bedrijf?) om tot de ontdekking te komen dat je carriere toch iets minder belangrijk is dan je zoon.
Best grappig om dat nu eens in de praktijk te zien gebeuren
Hoop voor jullie dat er gauw uitzicht komt!
Grappig is dat. Ik heb dat nu dus soms al met 1 kindquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:28 schreef jessie het volgende:
Ook ga ik nu iets midner snel ff naar de winkels bijvoorbeeld. (ja nu Bo op school zit wel) Als ze allebei thuis zijn vind ik dat toch al snel een teveel gedoe. Je moet dan echt met beide rekening houden. En lekker ontspannend een boodschapje doen met die 2 is dat dus niet. Met 1 ging dat weer net wat makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |