Het plaatje mag trouwens ook worden afgewisseld met de tekst.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ziet er goed uit. bedankt.
ben alleen niet zo blij met de tekst.
kan iemand de tekst misschien nog iets mooier maken??
edit: hij trouwens te zwaar.
Die plaatjes op die manier over laten lopen kan ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:49 schreef ElmarO het volgende:
Zouden jullie van dit plaatje een avatar kunnen maken.
[afbeelding]
En dan ook nog graag een versie die zoals mijn huidige avatar afwisseld in combinatie met bovenstaand plaatje en dit plaatje.
[afbeelding]
Alvast bedankt.
Je kan m als webicon gebruiken?quote:Op maandag 4 april 2005 12:31 schreef lubje25 het volgende:
ja zoiets, alleen is ie iets te groot, kan hem niet uploaden.
Je bestand is 10448 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 gaf ie aan. Kan ie iets langzamer verspringen?? Of is dat lastig. Alvast bedankt Shreever![]()
Snelheid is perfect zo. Hij is nog steeds te groot om te gebruiken als usericon, helaas. Wat is het verschil tussen webicon en een usericon dan?quote:Op maandag 4 april 2005 12:44 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je kan m als webicon gebruiken?
Zo langzaam genoeg? of nog langzamer?
[afbeelding]
Bij wijzig profiel staat (vlak bover de usericon manager) een veld en daar zet je de link van je icon neerquote:Op maandag 4 april 2005 13:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snelheid is perfect zo. Hij is nog steeds te groot om te gebruiken als usericon, helaas. Wat is het verschil tussen webicon en een usericon dan?
Nu lukt het nog niet.ik ben niet zo goed in die dingen.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef lubje25 het volgende:
Shreever je bent de beste![]()
Ik ben u zeer erkentelijk
Ik heb er toevallig nog een paar met wolken, kies er maar 1 uitquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:50 schreef Eefje2602 het volgende:
Hallo,
Zouden jullie voor mij een soort van wolkendek willen maken.
Aangezien ik de laatste tijd nogal in de wolken ben van een nieuwe liefde vond ik dat wel toepasslijk.
oooh, lief hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:50 schreef Eefje2602 het volgende:
Zouden jullie voor mij een soort van wolkendek willen maken.
Aangezien ik de laatste tijd nogal in de wolken ben van een nieuwe liefde vond ik dat wel toepasslijk.
You're welcomequote:Op dinsdag 5 april 2005 12:43 schreef Eefje2602 het volgende:
Thanks Shreever
die 2e!quote:
doet anders ff msnenenenenenenenenenenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:37 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
die 2e!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen gaat ie me net iets te snel....krijg er schele hoofdpijn van zo
kan ie iets langzamer of is dat teveel werk?
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef Eveli het volgende:
Wil iemand deze op het geschikte formaat maken? Alvast bedankt.
[afbeelding]
ja da's wel ok, alleen mis ik de echte stoere zonnebril.quote:
Die vind ik perfect! Bedankt!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:44 schreef Shreever het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit heb ik ervan kunnen maken, kan iemand het beter?
Wat denk je hiervan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:29 schreef mighty_myte het volgende:
zelf wat getekend... nog niet optimaal, maar het kan...
Is een van deze goed?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef Timo20 het volgende:
iemand die deze pics (1 of allemaal als je niets te doen hebt![]()
) wil omtoveren in een icoontje??
thnx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
superquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Is een van deze goed?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie niks bewegen...quote:Op zondag 10 april 2005 21:02 schreef Syrena het volgende:
Wie kan voor mij van dit gifje een icoontje maken dat nog steeds beweegt, 60x60 is en ook nog een beetje duidelijk blijft?
[afbeelding]
Als het niet kan, kan iemand me dan vertellen waar m'n plaatjes aan moeten voldoen zodat het wel kan? Thanx alvast!
Je had de thumbnail gepost...quote:Op zondag 10 april 2005 21:12 schreef Syrena het volgende:
Ik snap er niks van.... dit is de url: http://www.geocities.com/pathfinder_0103/gifs/photobooth.gif
dies wel vet! alleen moet de zonnebril hetzelfde blijven. mag de lucht ook lichtblauw?quote:
Als je zegt wat je erin wilt hebben kan er eentje voor je gemaakt worden jaquote:Op maandag 11 april 2005 04:47 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog niet zo'n ding.Moet ik dan hier zijn?
![]()
Alstu:quote:Op maandag 11 april 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil een nieuw icoon! De vlag van Brabant graag met de draak van Den Bosch. Wie o wie kan me daarmee helpen?
Zo dan....quote:Op maandag 11 april 2005 04:43 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dies wel vet! alleen moet de zonnebril hetzelfde blijven. mag de lucht ook lichtblauw?
sorry dat ik zo zeur.
Niet echt, hij gaat alleen maar sneller zo. Maar toch bedankt dat je het hebt geprobeertquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef haagse_elfje het volgende:
dag lieve fok mensjes
kan iemand van de onderstaande plaatjes een leuk Law&Order SVU Icoontje maken
alvast onwijs bedankt
quote:Op maandag 11 april 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
kan iemand mij een nieuwe icon maken?
THNQ Ik vind hem geweldig en idd Chris is the Manquote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef Myster_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is't wat?
-edit- Oh, btw Chris Keller
Als het je niet uitmaakt dat ie een kb of 200 wordt wel. 49 plaatjes is wel erg veelquote:Op maandag 18 april 2005 16:56 schreef AMD64 het volgende:
Kan iemand voor mij deze verkleinen naar 60x60?
[afbeelding]
Klassequote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding] 85 Kb en zonder het laatste frame Owned
Nu al tevreden?
Wat loopt ie snelquote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding] 85 Kb en zonder het laatste frame Owned
Nu al tevreden?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 18 april 2005 17:13 schreef Whiskers het volgende:
zou iemand mijn huidige icoon willen kruizen met een deel van dit plaatje?
[afbeelding]
Kan iemand voor mij een Harig tong icoontje maken? iets met een baard ofzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nog niemand die hier een tong80-icoontje aan heeft gevraagd?
Zoiets?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Kan iemand voor mij een Harig tong icoontje maken? iets met een baard ofzo?![]()
![]()
Zoiets dan:quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:16 schreef Calella het volgende:
Kan iemand deze: [afbeelding]
in het midden van dit plaatje zetten, dus ipv de sokken:
[afbeelding]
Bedankt.![]()
Dus zo: [afbeelding] maar dan dat die kop geel blijft en dat ie niet zo heen en weer bounct...![]()
Perfect!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef Scorpie het volgende:
ik wil graag ook een nieuwe icondeze die ik nu heb word ik een beetje op uitgekeken
Schorpioentje erin graag, de rest is niet zo heel boeiend!
Geanimeerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
[afbeelding]
of wil je hem geanimeerd ,dat die het hoofd eraf knipt
Hallo slimmerik, lees es even die post boven je:quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef Scorpie het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 91735 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw
Das bij de 1e.
Ff de 2e gebruiken.
Nou echt niet dus, geen van allen
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
90Kb goed of kleiner ?
zonder zwarte balken
[afbeelding] 99Kb
lagere kwalteit 86 Kb
[afbeelding]
Als je hem kleiner wil hoor ik het wel
Zoiets:quote:Op donderdag 21 april 2005 14:45 schreef Sugar het volgende:
Zou iemand mijn plaatje bloemig willen maken voor de lente en aankomende zomer?
Het allerliefst zou ik steeds een bloemetje erbij willen krijgen, en uiteindelijk helemaal "ondergebloemd" raken, maar ik weet niet of dat te doen is? (bewegend plaatje dus min of meer)
Hopelijk kan er iets mee!Bloempjes!
![]()
U wordt nu al bedankt.![]()
Zoek eens op ascii movies.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:14 schreef H-blast het volgende:
hoi...
Ik zou ook graag een leuk usericon (avatar) willen, en dan zo eentje in tekenfilm stijl.
(zoals die met die deur)
Ik had al op google gezocht maar die vind niks!
Zijn deze moeilijk te maken? Want ik wil het zelf proberen maar heb geen flauw idee waar ik moet beginnen.
Zet hem in je profiel bij webicon.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef Scorpie het volgende:
Je bestand is 91735 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw
Das bij de 1e.
Ff de 2e gebruiken.
Nou echt niet dus, geen van allen
Ja, mwa, ja, maar...quote:
Oh maar dan hebben we het over een usericon .quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:26 schreef Githa het volgende:
uuumhz, ik krijg deze melding als ik hem upload en ik heb geen idee hoe ik dat moet verhelpen![]()
Je bestand is 25008 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
De avatar is overigens wel geweldigthnx Foo_niks.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
Foo_niks; leuk dat je hier mee komt klooien enzo, maar probeer indien mogelijk aub uploadbare icoontjes te fabriceren! De meeste aanvragers hebben nl. geen kaas gegeten van webicons enzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Githa het volgende:
Maar hij doet het toch.... Hij is alleen een beetje snel maar hij doet het
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:55 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] <----WEBICON
het lukte me niet direct, maar het icon is te cool om zo maar weg te gooien!quote:
nee,kan niet lezen-------->quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand een s voor veni vidi vici plakken en dan van de leeuw + tekst een avatar maken?
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef Shreever het volgende:
voor uw koninginnedag-icoontjes -> Koninginnedag-icoontjes?
asjequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:41 schreef Tha_Flash het volgende:
kan iemand hier een passend plaatje van maken ?? bvd
[afbeelding]
ik heb hier een onwijs vet idee voor maar dat gaat ff duren, kom maandag maar terugquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:25 schreef Havoc het volgende:
Kan iemand iets cools maken met Wolverine er in?
Als ie echt cool is dan is dat de eerste keer in 4 jaar dat ik van avatar verwissel. Lijkt me een mooie uitdaging.
[afbeelding]
Origineel.
Coolquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb hier een onwijs vet idee voor maar dat gaat ff duren, kom maandag maar terug
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken:quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:05 schreef Timo20 het volgende:
kan iemand die van mij scherper maken??
thnx
http://them.ws/stuff/pictures/04/09/20/postersincity1.jpgquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel meer dan dit kan ik er niet van maken:>> [afbeelding]
Heb je dat plaatje niet wat groter?
quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mijn user-icon schreeuwt om een " Pimping "
Eer voor diegene die hem een waardig aanzien verschaft
Hmmm... zoiets dan misschien?quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
http://them.ws/stuff/pictures/04/09/20/postersincity1.jpg
of nog iets hogere resolutie, http://img163.echo.cx/img(...)sintsxvidnixx1ga.jpgquote:Op zaterdag 30 april 2005 16:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmmm... zoiets dan misschien?>> [afbeelding] >> [afbeelding]
hartelijk dank !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
asje
[afbeelding]
hij's kleiner dan 10 Kb dus je kunt hem hier op fok uploaden
Thanks Foo_niksquote:Op zondag 1 mei 2005 11:30 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Link: http://tinypic.com/4sod2d
ja kan iemand m n icoontje maken zoals ik die nu heb, maar dan gebruik makend van de pic in de link??quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:57 schreef Ruis het volgende:
[..]
of nog iets hogere resolutie, http://img163.echo.cx/img(...)sintsxvidnixx1ga.jpg
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:06 schreef JMB het volgende:
Hallo,
Zou iemand deze icon voor mij in een vakje van 60x60 willen plaatsen? Icon niet strectchen plz
[afbeelding]
Ej! Doe die kleine nog ff.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:08 schreef Calella het volgende:
tvp
Die had ineens geen doorzichtige achtergrond. Moest die ff dus opnieuw maken.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:42 schreef woutabest het volgende:
Ik wil mijn plaatje bewegend hebben, niet te zenuwlijend, maar wel op een leuke manier. Is hier iemand creatief?
Maakt me op zich niet uit hoe het wordt.
Hehe.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:11 schreef Calella het volgende:
[..]
Die had ineens geen doorzichtige achtergrond. Moest die ff dus opnieuw maken.
Die kleine is de beste, dunkt mij.quote:
Hey ja, leuk geworden. Dank je welquote:Op zondag 1 mei 2005 15:11 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Link:http://tinypic.com/4syx38
[afbeelding]
Link:http://tinypic.com/4syxad
hartelijk dankquote:Op zondag 1 mei 2005 17:44 schreef Foo_niks het volgende:
http://tinypic.com/4t0dqt
[afbeelding] =4 Kb
Een goed plaatje van het ajax logo bestaat nietquote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef DJqbl5 het volgende:
hallo,
Ik zou graag een goed plaatje van het ajax logo willen, die van mij is heel wazig
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef DJqbl5 het volgende:
hallo,
Ik zou graag een goed plaatje van het ajax logo willen, die van mij is heel wazig
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Pimp mijn user-icon!
Ja hoi. Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmm, weet je niet iets dat erachter kan ofzo?
Ik kom nu niet verder als een zwarte achtergrond.
geanimeerd of stil?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmm, weet je niet iets dat erachter kan ofzo?
Ik kom nu niet verder als een zwarte achtergrond.
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:58 schreef Marty26 het volgende:
Hey wil der nog iemand kijken naar mijn vorige post of die er wat van kan maken?
Animated gifje ofzo
Tnxquote:
als je de link : http://tinypic.com/4tnat3 bij je webcon invult is het goedquote:Op maandag 2 mei 2005 21:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tnxdie is nice
![]()
Moet ik hem zelf ff uppen ergens?
Effe te laat, maar misschien vind je dit leuker.... (of niet)quote:Op zondag 1 mei 2005 18:30 schreef nostra het volgende:
Iemand die deze vier logo's zou kunnen combineren in zo'n langzaam overgaand ani GIFje?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:03 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
http://tinypic.com/4sxqud
zonnebankje
coupe soleil
blauwe lenzen
tanden gebleekt
zomershirt
zoiets?
Dat heelal lijkt me wel wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
geanimeerd of stil?
radiactieve straling (groen oplichtend)
ruimteschip
Alf
heelal met oplichtende sterren
Ik had het gezienquote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
als je de link : http://tinypic.com/4tnat3 bij je webcon invult is het goed
naam van de website waar hij staat is trouwens tinypic.com
Iets alsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:24 schreef rwbrink het volgende:
heeft er iemand het west coast customs logo in het klein
Beetje in de nostra-stijl....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef tha_dark het volgende:
Kan iemand een icon maken van de volgende plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt!!
Misschien vind je deze mooier?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:18 schreef Stuart het volgende:
Ik zou mijn avatar graag willen met een andere achtergrond
Yeahinho heeft eergisteren een Oranje achtergrond gemaaktmaar aangezien Koninginnedag alweer is geweest, zou ik dat graag veranderd zien in een Union Jack achtergrond als het kan
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat heelal lijkt me wel wat.
Maar waar.
je kan hem toch cylindrisch maken en hem dan linksom laten draaienquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Iets als [afbeelding] bedoel je?
Dat wordt niks als je het 60x60 moet maken.
voor de helft klaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:32 schreef Havoc het volgende:
Hoe gaat ie killswitch. Wil het lukken met mijn avatar?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:31 schreef leonieke het volgende:
Kan iemand een icoontje maken van deze foto
klik
Heb geprobeerd om mijn hoofd eruit te knippen (de tuin en een deel van de muur moet er niet bij) in Word en dit dan te plakken in Paint (voor die afmetingen) maar de kleuren veranderen dan degoutant en wordt alles helemaal wazig
Zo vlugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:42 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://tinypic.com/4u782a
Zoiets?
Thx dude.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor de helft klaar
tis ook nog de bedoeling dat ik in men vakantie wat voor school doe
ik lijk wel gek![]()
Kan iemand voor mij dit ook maken, met die 1, 2, 3 er tussen maar dan met de volgende plaatjes:quote:![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef H-blast het volgende:
kan iemand dit plaatje verkleinen tot 60x60
[afbeelding]
dat verkleinen lukt mij ook wel, maar ik krijg hem niet scherp....
![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan iemand voor mij dit ook maken, met die 1, 2, 3 er tussen maar dan met de volgende plaatjes:
[url] http://img156.echo.cx/img156/2717/jordiiava4ha.jpg [/url]
[url] http://img156.echo.cx/img156/4185/donc3tl.gif [/url]
[url] http://img156.echo.cx/img156/3549/scarfacesmall40jq.jpg [/url]
Alvast hartelijk bedankt
Misschien kun je er dit plaatje aan toevoegen, dan verloopt het mooier (sorry ook geen rekening mee gehouden)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Zoiets
[afbeelding]
http://tinypic.com/view.html?pic=4u808p
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien kun je er dit plaatje aan toevoegen, dan verloopt het mooier (sorry ook geen rekening mee gehouden)
http://img54.echo.cx/img54/9467/tonys21et.jpg
Jehpquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Volgorde wel goed >Laatste plaatje erachter?
Fantastisch, super bedanktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
http://tinypic.com/view.html?pic=4u81gx
Sorry, maar ik blijf me ergeren aan die ietwat wazige icoontjesquote:Op zondag 1 mei 2005 16:13 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
kan iemand hier het volgende plaatje iets kleiner maken?
[afbeelding]
of misschien nog wel beter! Om hem uit het orginele plaatje te snijden op de manier dat ik gedaan heb! Ik krijg hem namelijk niet klein genoeg om up te loaden op fok ;'(
[afbeelding]
Alvast bedankt
Zo beter?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef Pain_Elemental het volgende:
Ik zou het ook erg appricieren als iemand mijn avatar wat zou kunnen bijwerken, want die is niet echt afgewerkt en onduidelijk
Alvast bedankt
Wat dacht je hiervan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:31 schreef leonieke het volgende:
Kan iemand een icoontje maken van deze foto
klik
Heb geprobeerd om mijn hoofd eruit te knippen (de tuin en een deel van de muur moet er niet bij) in Word en dit dan te plakken in Paint (voor die afmetingen) maar de kleuren veranderen dan degoutant en wordt alles helemaal wazig
Deze is scherperquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef H-blast het volgende:
kan iemand dit plaatje verkleinen tot 60x60
[afbeelding]
dat verkleinen lukt mij ook wel, maar ik krijg hem niet scherp....
![]()
Nee je hebt gelijk maar die laatste vind ik bijvoorbeeld weer korrelig nadat hij scherper gemaakt is .quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nogmaals sorry dat ik je werk 'afkraak' Foo_niks, maar zoals gezegd erger ik me rot aan de onscherpte.
Stuk beter, nu is ie tenminste een mooi afgewerktquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo beter?>> [afbeelding] of [afbeelding]
In hoeverre is het mogelijk deze te verkleinen, moet > 20 kb uitkomen (voor een ander forum)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
http://tinypic.com/view.html?pic=4u81gx
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef PyTh het volgende:
Ik ook maar dan![]()
Kun je hier wat van maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dank je wel Calellaquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan ik ook nog net.![]()
Gern geschehen, Pyth.quote:
Hijs kei goed zoquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:19 schreef Calella het volgende:
[..]
Gern geschehen, Pyth.
Moet die avatar overigens nog sneller of langzamer?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:49 schreef Nano het volgende:
Willen jullie voor mij hier avaters van de hoofden van maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen ze alledrie los?Dan kan ik kijken welke ik het leukst vindt!
Alvast heel hartelijk bedankt!
Geweldig!quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niemand? Zou em graag op dvdforum.nl gebruiken ..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeverre is het mogelijk deze te verkleinen, moet > 20 kb uitkomen (voor een ander forum)
Heb een ban van Yeahinho wegens broddelwerk maar zo vlug is hij op het ogenblijk nu ook weer nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niemand? Zou em graag op dvdforum.nl gebruiken ..![]()
Zo zwart-wit is het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:40 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Heb een ban van Yeahinho wegens broddelwerk maar zo vlug is hij op het ogenblijk nu ook weer niet![]()
Als ik dan nog mag weten op welke resolutie ,,De Meester'' werkt CRT of TFT en Dpi kunnen we het misschien op mekaar afstemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het nou ook weer niet hoor.
Dit soort anigifjes mag je van mij best maken, vind ik toch rotwerk.
Daar heb ik ook niet zoveel kaas van gegeten eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:16 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Als ik dan nog mag weten op welke resolutie ,,De Meester'' werkt CRT of TFT en Dpi kunnen we het misschien op mekaar afstemmen.
Broddel zelf met Photo Elements 2 en Jasc Animationshop 3![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:22 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Nano waren die plaatjes wel heel leuk gelukt
Kun je ze voor mij ook zo maken?
Ook los?
Fantastisch,heel hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je maakt mij niet wijs dat dit allemaal voor eigen gebruik isquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vond de plaatjes leuk!
Wil iemand deze ook zo maken?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nee dat kan ik helaas nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef stevengerrard het volgende:
Thanx Yeahinho...Zou je misschien ook een bewegende kunnen maken? een goal ofzo?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef stess het volgende:
Kunnen jullie voor mij een grappig cartoon plaatje van een stewardess passend maken? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit!
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |