Ik zie niks bewegen...quote:Op zondag 10 april 2005 21:02 schreef Syrena het volgende:
Wie kan voor mij van dit gifje een icoontje maken dat nog steeds beweegt, 60x60 is en ook nog een beetje duidelijk blijft?
[afbeelding]
Als het niet kan, kan iemand me dan vertellen waar m'n plaatjes aan moeten voldoen zodat het wel kan? Thanx alvast!
Je had de thumbnail gepost...quote:Op zondag 10 april 2005 21:12 schreef Syrena het volgende:
Ik snap er niks van.... dit is de url: http://www.geocities.com/pathfinder_0103/gifs/photobooth.gif
dies wel vet! alleen moet de zonnebril hetzelfde blijven. mag de lucht ook lichtblauw?quote:
Als je zegt wat je erin wilt hebben kan er eentje voor je gemaakt worden jaquote:Op maandag 11 april 2005 04:47 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog niet zo'n ding.Moet ik dan hier zijn?
![]()
Alstu:quote:Op maandag 11 april 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil een nieuw icoon! De vlag van Brabant graag met de draak van Den Bosch. Wie o wie kan me daarmee helpen?
Zo dan....quote:Op maandag 11 april 2005 04:43 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dies wel vet! alleen moet de zonnebril hetzelfde blijven. mag de lucht ook lichtblauw?
sorry dat ik zo zeur.
Niet echt, hij gaat alleen maar sneller zo. Maar toch bedankt dat je het hebt geprobeertquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef haagse_elfje het volgende:
dag lieve fok mensjes
kan iemand van de onderstaande plaatjes een leuk Law&Order SVU Icoontje maken
alvast onwijs bedankt
quote:Op maandag 11 april 2005 20:54 schreef Youp het volgende:
kan iemand mij een nieuwe icon maken?
THNQ Ik vind hem geweldig en idd Chris is the Manquote:Op donderdag 14 april 2005 22:59 schreef Myster_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is't wat?
-edit- Oh, btw Chris Keller
Als het je niet uitmaakt dat ie een kb of 200 wordt wel. 49 plaatjes is wel erg veelquote:Op maandag 18 april 2005 16:56 schreef AMD64 het volgende:
Kan iemand voor mij deze verkleinen naar 60x60?
[afbeelding]
Klassequote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding] 85 Kb en zonder het laatste frame Owned
Nu al tevreden?
Wat loopt ie snelquote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding] 85 Kb en zonder het laatste frame Owned
Nu al tevreden?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 18 april 2005 17:13 schreef Whiskers het volgende:
zou iemand mijn huidige icoon willen kruizen met een deel van dit plaatje?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |