dan steekt niemand er meer geld in, maar met een investeringsgroep er boven zal de vinger wel intensief aan de pols gehouden worden, bovendien is de KNVB inmiddels wel wat strenger.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat het niet uitgesloten is dat Aalbers nog een keer een rokende hoop as achterlaat.
Ik ben bang dat een bankgarantie niet afdoende gaat zijn. Ik denk dat ze ook met een solide business plan moeten komen. Niet van dat vage gezwets als dat het nu is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
als over 10 dagen de bankgarantie komt zal de gemeente meteen voor het bod van de Duetgroep kiezen omdat dat veruit t hoogste is. Alleen gaat het bod pas door als ook Vitesse overstag gaat. Dus zal de druk enorm worden. spannende weken
Klopt vooral voor de periode Gelredome was Aalbers goed bezig. Daarna ging het mis, de chaos die Aalbers achterliet en creërde met een poging tot terug komen hebben Vitesse onnodig instabiliteit gebracht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 03:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[quote]
[..]
Ironisch om dan te moeten zeggen dat de stabiele periode juist onder Aalbers viel.
Ik weet niet in wat voor een wereld jij leeft, maar je moet je kop uit het zand halen. Aalbers heeft Vitesse en Gelredome op de rand van de afgrond gebracht. Zijn totale financiële management was gebouwd op een veel te hoge inschatting van de waarde van spelers. Daarnaast bleef hij maar geld lenen. Natuurlijk gaat de hoofdsponsor dan eens zeggen, BASTA nu is het genoeg. Aalbers heeft er bij Vitesse 1 grote financiële puinhoop van gemaakt. Gelredome is ook een flater. Is nog geen moment rendabel geweest. De club de ondergang in drijven noem ik een flater.quote:[..]
Ik heb wel vertrouwen in Aalbers omdat hij heeft laten zien dat zijn visie mogelijkheden brengt en hij ze daadwerkelijk realiseert. Ik weet niet over welke schimmige flaters jij het hebt, maar het Gelredome, jarenlang stabiel in de subtop meedraaien en de club van de ondergang redden torenen ver boven die flaters uit.
Financiële kennis, maar vooral een portie gezond verstandquote:Waar baseer je dat op? De helft van de 50 miljoen is al de minimale eis van de gemeente om het Gelredome over te kunnen nemen. 26 miljoen vind ik niet veel voor een gehele club met potentie als je leest dat Abrahmovic 1 enkele speler over wilt nemen voor 100 miljoen.
Dit was 1 van de eerste dingen die ik had gedaan. De site van the Duet Group wekt meer wantrouwen dan vertrouwen. De projecten waar het bedrijf tot nu toe bij betrokken is geweest zijn uiterst beperkt en halen niet de scope van deze investering.quote:Lees de site eens door. Ze hebben o.a. de exclusieve rechten van het Fifa 100 project. http://www.the-100.com/
Voor acht miljoen per jaar ga ik er vanuit dat het voor meer dan alleen shirtsponsering is. Voor een club als Vitesse is 8 miljoen in sponsering te veel. Begroting van Vitesse in totaal ligt rond de 13 à 14 miljoenquote:Het is volgens mij nog niet helemaal duidelijk of het nu om een hoofdsponsor gaat die ook investeerd in andere zaken rondom Vitesse of om een shirtsponsor die alleen betaald voor de reclame op het shirt.
Helaas is er een groot aantal supporters van Vitesse dat nog steeds vierkant achter Aalbers staat. Dat is hun goed recht, maar wel verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Als Aalbers er in slaagt om alles financieel goed te regelen, zouden de Vitesse-fans hem dan terug willen?
quote:Vitesse legt gewilde Michael Jansen langer vast
3/5/2005 20:33
Clubs die van plan zijn om Michael Jansen los te weken bij Vitesse, moeten vanaf heden dieper in de buidel tasten. De twintigjarige verdediger verlengde zijn contract met twee jaar, waardoor hij tot de zomer van 2008 aan de Arnhemse club is verbonden.
Jansen staat naar verluidt in de belangstelling van Ajax en Hamburger SV. Ajax-coach Danny Blind kwam hem persoonlijk bekijken en een delegatie van HSV zat al vaker op de tribune om hem te beoordelen. De Nijmegenaar liet weten vereerd te zijn door de interesse maar te hopen op een langer verblijf bij Vitesse. En zo geschiedde.
Jansen is de derde speler Vitesse langer trouw blijft. Eerder tekenden Theo Janssen en Abubakari Yakubu ook al voor langere tijd bij. 'Dit geeft vertrouwen voor de sportieve prestaties in de nabije toekomst', aldus technisch manager Jan Streuer tegenover het ANP.
Ik wilde dit toch even benadrukken. Er zijn fans die inderdaad graag karel terug willen zien komen. Maar het huidige bestuur en vooral Paul van der Kraan is op dit moment zeer geliefd bij de supporters in het algemeen. Deze man heeft rust gebracht, weer een voetballend elftal weten te brengen samen met de technische staf en financieel heeft hij het dit jaar netjes gedaan en ook de begroting voor volgend jaar is zonder problemen gemaakt.quote:Helaas lopen die Vitesse "fans" te zeiken over de provincie, gemeente, Snellenburg, huidige bestuur etc.
ik heb ook al op t forum hierop gereageerd. en daarin zei ik dat ik hem liever niet terug zie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Als Aalbers er in slaagt om alles financieel goed te regelen, zouden de Vitesse-fans hem dan terug willen?
Hij heeft net de puinhopen van Aalbers een beetje opgeruimd en dan moet hij opeens de orders van sekteleider Karel gaan uitvoeren en koffie voor hem gaan halen. Ik denk dat hij daar weinig zin in heeft en daar kan ik me zeker wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
maar Kraan zou toch prima als directeur kunnen functioneren onder Aalbers.
Jullie weten toch wel dat ik een Aalbers fan ben? Dat gaf ik ook aan in mijn reactie aan Pistol Pete op de vorige pagina.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:25 schreef Positive_Thinking het volgende:
Brighton waar blijft jou mening over Aalbers en zijn bod?? Ook Quasar lijkt erg stil te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |