quote:Op maandag 2 mei 2005 20:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Verder denk ik dat je maar eens moet gaan uitzoeken met welke zaken Aalbers allemaal betrokken is. Misschien weet je wat over de bouw van Future Dome??
quote:Hij had een huis in het mondaine Marbella in Spanje, kwam in Leeuwarden in een Jaguar, stond aan de basis van het Gelredome en nu aan de tekentafel van het Shanghai Future Dome, een stadion in wigwamvorm met een hoogte van 303 meter met plaats voor 80.000 bezoekers op de eerste verdieping, twee keer 10.000 op de tweede en daar nog een keer een opera-musical-hall, een aquapark en een Hiltonhotel bovenop. Groots en meeslepend wil hij leven, maar niet te groot om de Zakenclub van Cambuur uit de doeken te doen wat hij denkt dat er moet gebeuren.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach ja was te verwachten dat je met dat soort journalistiek aankomt wat betreft karel Aalbers
Denk je niet dat er wat meer over te vinden zou zijn over zo'n inmens project als future domequote:Op maandag 2 mei 2005 21:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe is ook niet zo heel veel over geschreven. Project loopt wel, maar de laatse berichtgeving die ik erover kan vinden is dat het bevroren is ivm de rechtszaak die nog tegen hem loopt.
Aalbers heeft zeker wat dingen te nonchelant gedaan bij Vitesse en teveel op vertouwen ik zal dat niet ontkennen. Soms denk je inderdaad van het kan allemaal niet waar zijn.
Maar dit bod ligt er dus echt. Gemeente bevestigd het bod. En Aalbers kan als zakenman geen flater slaan. Zijn naam is erg beschadigd en met een luchtkasteel aankomen zou voor hem als zakenman wel eens een doodsteek kunnen zijn nu.
Het is allemaal nog lang niet rond en de soap Vitesse krijgt weer nieuw leven. Je kan zeggen wat je wilt over Vitesse, maar er is altijd wel wat te doen Vitesse. Van degradatie tot europees. Van Afgrond tot wolkenkrabber
via de media gespeeld, TNC had hun bod al veel eerder in de media gegooid dus zo raar is t niet, bovendien is dezwakke plek van t plan dat het bestuur van Vitesse mee moet en op deze manier wordt gewoon de druk verhoogd.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Denk je niet dat er wat meer over te vinden zou zijn over zo'n inmens project als future domeOfficiële bronnen, pers releases etc.
stabiliteit bij Vitesse zal eens fijn zijn. Daar kom je tenminste ergens mee.
Ik heb geen enkel vertrouwen in de plannen. Puur en alleen omdat Karel Aalbers zich zo profileert. En Aalbers slaat veel flaters, alleen blijven Vitesse supporters hem dat vergeven. Waarom blijft me een raadsel. Aalbers is buiten enkele die-hard Vitesse supporters een lachertje. Hij heeft geen enkele geloofwaardigheid meer in Nederland.
De plannen zijn te mooi om waar te zijn.
- Zoals ze nu zijn gepresenteerd is 50 miljoen veel te veel.
- Wie is The Duet Group. Het lijkt een vrij duistere onderneming, die wel heel erg weing inzicht geeft over wat ze nou precies doen. Daarnaast heeft het bedrijf geen referenties.
- Waarom wordt dit via de media gespeeld en niet gewoon op bestuursniveau? Deals op dit niveau gaan niet via de media.
- Een voorwaarde voor de deal lijkt dat de Duet Group een sponsor binnenbrengt die goed is voor 8 miljoen per jaar. Dit is een onrealistisch hoog bedrag voor een cub als Vitesse.
- In de nieuwe organisatie staat maar 1 man aan de macht >> Aalbers!
Aalbers heeft regelmatig door de jaren heen te kennen gegeven dat hij graag terug zou willen keren. Dat heeft al die tijd in diverse kranten en magazines gestaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:k flikker bijna van mn stoel. WTF komt Karel alsnog terug.
K heb persoonlijk nix met vitesse, laat staan met aalbers maar als dit lukt vind ik t een geweldige actie van Aalbers
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Aalbers heeft niet het geld, The Duet Group heeft het geld. Als The Duet Group in Vitesse wil investeren kan dat prima zonder Karel Aalbers. Aalbers is overbodig. The Duet Group gaat een beetje geld in Vitesse investeren, wat daarna in de zakken van Aalbers verdwijnt. Denk het niet, tenzij ze natuurlijk een enorme plaat voor de kop hebben![]()
Ironisch om dan te moeten zeggen dat de stabiele periode juist onder Aalbers viel.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
[quote]stabiliteit bij Vitesse zal eens fijn zijn. Daar kom je tenminste ergens mee.
Ik heb wel vertrouwen in Aalbers omdat hij heeft laten zien dat zijn visie mogelijkheden brengt en hij ze daadwerkelijk realiseert. Ik weet niet over welke schimmige flaters jij het hebt, maar het Gelredome, jarenlang stabiel in de subtop meedraaien en de club van de ondergang redden torenen ver boven die flaters uit.quote:Ik heb geen enkel vertrouwen in de plannen. Puur en alleen omdat Karel Aalbers zich zo profileert. En Aalbers slaat veel flaters, alleen blijven Vitesse supporters hem dat vergeven. Waarom blijft me een raadsel. Aalbers is buiten enkele die-hard Vitesse supporters een lachertje. Hij heeft geen enkele geloofwaardigheid meer in Nederland.
Waar baseer je dat op? De helft van de 50 miljoen is al de minimale eis van de gemeente om het Gelredome over te kunnen nemen. 26 miljoen vind ik niet veel voor een gehele club met potentie als je leest dat Abrahmovic 1 enkele speler over wilt nemen voor 100 miljoen.quote:De plannen zijn te mooi om waar te zijn.
Lees de site eens door. Ze hebben o.a. de exclusieve rechten van het Fifa 100 project. http://www.the-100.com/quote:- Wie is The Duet Group. Het lijkt een vrij duistere onderneming, die wel heel erg weing inzicht geeft over wat ze nou precies doen. Daarnaast heeft het bedrijf geen referenties.
Het is volgens mij nog niet helemaal duidelijk of het nu om een hoofdsponsor gaat die ook investeerd in andere zaken rondom Vitesse of om een shirtsponsor die alleen betaald voor de reclame op het shirt.quote:- Een voorwaarde voor de deal lijkt dat de Duet Group een sponsor binnenbrengt die goed is voor 8 miljoen per jaar. Dit is een onrealistisch hoog bedrag voor een cub als Vitesse.
Over de Future dome, het wordt gerealiseert in Sjanghai, volgens mij is daar de voertaal niet engels en Nederlands. Verder hoor je er inderdaad heeeel weinig over.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Denk je niet dat er wat meer over te vinden zou zijn over zo'n inmens project als future domeOfficiële bronnen, pers releases etc.
stabiliteit bij Vitesse zal eens fijn zijn. Daar kom je tenminste ergens mee.
Ik heb geen enkel vertrouwen in de plannen. Puur en alleen omdat Karel Aalbers zich zo profileert. En Aalbers slaat veel flaters, alleen blijven Vitesse supporters hem dat vergeven. Waarom blijft me een raadsel. Aalbers is buiten enkele die-hard Vitesse supporters een lachertje. Hij heeft geen enkele geloofwaardigheid meer in Nederland.
De plannen zijn te mooi om waar te zijn.
- Wie is The Duet Group. Het lijkt een vrij duistere onderneming, die wel heel erg weing inzicht geeft over wat ze nou precies doen. Daarnaast heeft het bedrijf geen referenties.
- Waarom wordt dit via de media gespeeld en niet gewoon op bestuursniveau? Deals op dit niveau gaan niet via de media.
- Een voorwaarde voor de deal lijkt dat de Duet Group een sponsor binnenbrengt die goed is voor 8 miljoen per jaar. Dit is een onrealistisch hoog bedrag voor een cub als Vitesse.
- In de nieuwe organisatie staat maar 1 man aan de macht >> Aalbers!
Die willen hem dolgraag terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Als Aalbers er in slaagt om alles financieel goed te regelen, zouden de Vitesse-fans hem dan terug willen?
Ik maak geen grap hoor. Ik kan namelijk TV Gelderland ontvangen en gisteren werd in "De verlenging" gemeld dat de harde kern hem dolgraag terug wil.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag het aan de Vitesse-fans hier. Jij bent Vitesse-hater.
Dat kan wel wezen, maar dat was even niet de bedoeling van mijn vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik maak geen grap hoor. Ik kan namelijk TV Gelderland ontvangen en gisteren werd in "De verlenging" gemeld dat de harde kern hem dolgraag terug wil.
ach dat geld krijgen we toch nooit meer terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wil de Gelderlandse belastingbetaler hem ook graag terug?
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat het niet uitgesloten is dat Aalbers nog een keer een rokende hoop as achterlaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat geld krijgen we toch nooit meer terugdus nu heeft de provinzie er nix meer mee te maken. Al die miljoen liggen al in de put.
en aalbers wordt iig door een deel van de fans nog op handen gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |