abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26676134
Het lijkt mij een mooi bod, maar ik denk dat het bestuur van Vitesse dit bod zal afwijzen, zij worden namelijk buitenspel gezet, en ook de vrienden van Vitesse zijn tegen dit bod. Ik hoop overigens dat ze het serieus gaan overwegen en vetes tegen Aalbers laten varen....it is now or never lijkt me.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  maandag 2 mei 2005 @ 20:42:35 #127
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_26676324
Het onderzoek naar Aalbers is geseponeerd om meer mensen te verhoren.
Zou jij als investeerder met iemand zaken doen waartegen een onderzoek loopt vanwege oplichting? Ik kan je vertellen, dat verstandige investeerders dit niet doen.

50 miljoen voor het Stadion en Vitesse en mensen denken dat dit serieus is 50 Miljoen is veel te veel. Een realistisch bod gezien de huidige omstandigheden lijkt me eerder rond de 25 a 30 miljoen max voor club en stadion samen. Dan nog betwijfel ik of het een verstandige investering zou zijn.

Als ik de plannen helemaal goed begrijp zoals ze gepresenteerd worden, gaat er elk jaar voor 8 miljoen euro aan sponsor gelden binnengehaald worden. Dat is nogal wat meer dan de huidige sponsor inkomsten. Ik wil wel eens weten hoe ze dat bedrag hard kunnen maken.

Anyway Karel Aalbers is te gast bij BvD vanavond, dus dat zal nog wel wat amusement opleveren
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 2 mei 2005 @ 20:44:55 #128
17114 Pistol_Pete
pi_26676399
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:18 schreef Positive_Thinking het volgende:

Verder denk ik dat je maar eens moet gaan uitzoeken met welke zaken Aalbers allemaal betrokken is. Misschien weet je wat over de bouw van Future Dome??
Grapjas
quote:
Hij had een huis in het mondaine Marbella in Spanje, kwam in Leeuwarden in een Jaguar, stond aan de basis van het Gelredome en nu aan de tekentafel van het Shanghai Future Dome, een stadion in wigwamvorm met een hoogte van 303 meter met plaats voor 80.000 bezoekers op de eerste verdieping, twee keer 10.000 op de tweede en daar nog een keer een opera-musical-hall, een aquapark en een Hiltonhotel bovenop. Groots en meeslepend wil hij leven, maar niet te groot om de Zakenclub van Cambuur uit de doeken te doen wat hij denkt dat er moet gebeuren.

pi_26677215
Er waren meerder aamklachten tegen KA de zaak waar jij over spreekt is verdaagt en niet geseponeerd. De zaken die nu lopen gaan over constructies waarmee Belastingsdiens en Karel met elkaar verschillen van mening. Dit zijn deelfde soort zaken als die bij van de Herik rlopen. Alleen daar hoor je bijna niemand over hoe vreemd??

het bod wat jij noemt gaat verder niet op. Gemeente wil al 24 miljoen voor het stadion. Voor 1 miljoen heb je Vitesse niet, omdat er nog meer leningen lopen die je daarmee niet kan aflossen.

Ach ja was te verwachten dat je met dat soort journalistiek aankomt wat betreft karel Aalbers
  maandag 2 mei 2005 @ 21:11:32 #130
17114 Pistol_Pete
pi_26677320
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Positive_Thinking het volgende:

Ach ja was te verwachten dat je met dat soort journalistiek aankomt wat betreft karel Aalbers
iets anders is er niet te vinden over dat Future Dome icm met Karel Aalbers
pi_26677733
Hehe is ook niet zo heel veel over geschreven. Project loopt wel, maar de laatse berichtgeving die ik erover kan vinden is dat het bevroren is ivm de rechtszaak die nog tegen hem loopt.

Aalbers heeft zeker wat dingen te nonchelant gedaan bij Vitesse en teveel op vertouwen ik zal dat niet ontkennen. Soms denk je inderdaad van het kan allemaal niet waar zijn.

Maar dit bod ligt er dus echt. Gemeente bevestigd het bod. En Aalbers kan als zakenman geen flater slaan. Zijn naam is erg beschadigd en met een luchtkasteel aankomen zou voor hem als zakenman wel eens een doodsteek kunnen zijn nu.

Het is allemaal nog lang niet rond en de soap Vitesse krijgt weer nieuw leven. Je kan zeggen wat je wilt over Vitesse, maar er is altijd wel wat te doen Vitesse. Van degradatie tot europees. Van Afgrond tot wolkenkrabber
  maandag 2 mei 2005 @ 21:49:09 #132
17114 Pistol_Pete
pi_26678689
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe is ook niet zo heel veel over geschreven. Project loopt wel, maar de laatse berichtgeving die ik erover kan vinden is dat het bevroren is ivm de rechtszaak die nog tegen hem loopt.

Aalbers heeft zeker wat dingen te nonchelant gedaan bij Vitesse en teveel op vertouwen ik zal dat niet ontkennen. Soms denk je inderdaad van het kan allemaal niet waar zijn.

Maar dit bod ligt er dus echt. Gemeente bevestigd het bod. En Aalbers kan als zakenman geen flater slaan. Zijn naam is erg beschadigd en met een luchtkasteel aankomen zou voor hem als zakenman wel eens een doodsteek kunnen zijn nu.

Het is allemaal nog lang niet rond en de soap Vitesse krijgt weer nieuw leven. Je kan zeggen wat je wilt over Vitesse, maar er is altijd wel wat te doen Vitesse. Van degradatie tot europees. Van Afgrond tot wolkenkrabber
Denk je niet dat er wat meer over te vinden zou zijn over zo'n inmens project als future dome Officiële bronnen, pers releases etc.

stabiliteit bij Vitesse zal eens fijn zijn. Daar kom je tenminste ergens mee.

Ik heb geen enkel vertrouwen in de plannen. Puur en alleen omdat Karel Aalbers zich zo profileert. En Aalbers slaat veel flaters, alleen blijven Vitesse supporters hem dat vergeven. Waarom blijft me een raadsel. Aalbers is buiten enkele die-hard Vitesse supporters een lachertje. Hij heeft geen enkele geloofwaardigheid meer in Nederland.

De plannen zijn te mooi om waar te zijn.
- Zoals ze nu zijn gepresenteerd is 50 miljoen veel te veel.
- Wie is The Duet Group. Het lijkt een vrij duistere onderneming, die wel heel erg weing inzicht geeft over wat ze nou precies doen. Daarnaast heeft het bedrijf geen referenties.
- Waarom wordt dit via de media gespeeld en niet gewoon op bestuursniveau? Deals op dit niveau gaan niet via de media.
- Een voorwaarde voor de deal lijkt dat de Duet Group een sponsor binnenbrengt die goed is voor 8 miljoen per jaar. Dit is een onrealistisch hoog bedrag voor een cub als Vitesse.
- In de nieuwe organisatie staat maar 1 man aan de macht >> Aalbers!
pi_26678976
Future Dome? Zo'n project wordt echt niet bevroren in China omdat er in het nietige Nederland wat aanklachten zijn tegen Aalbers...

Wat is er over van de wilde plannen van Aalbers met Vitesse? En zijn plannen met KV Mechelen? Waarom wil die Duet Group persé iemand aan het roer hebben die er een zooi van heeft gemaakt in het verleden? De club krabbelt nu weer een beetje op, maar heeft nog steeds hinder van de puinhopen van Karel Aalbers.

Verder dezelfde vragen als Pistol_Pete....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26682256
Ik denk dat de gemeenteraad uiteindelijk niet gaat voor de optie Aalbers.
That's all folks!
pi_26682300
Met zijn TV-optreden van vanavond heeft sekteleider Aalbers de twijfels rondom zijn plannen niet weggenomen? Dit gaat niet door vermoed ik....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26683184
was het op tv? studio sport?
pi_26683208
Barend en Van Dorp. Er komt straks nog een herhaling, maar echt veel explicieter dan in het artikel staat gaat hij er niet op in.
pi_26683298
hmm toch ff wachten op de herhaling dan...

toch vaag hoe Aalbers elke keer aan die dubieuze investeringsmaatschappijen komt...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 mei 2005 @ 01:00:06 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26684373
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Denk je niet dat er wat meer over te vinden zou zijn over zo'n inmens project als future dome Officiële bronnen, pers releases etc.

Ik heb geen enkel vertrouwen in de plannen. Puur en alleen omdat Karel Aalbers zich zo profileert. En Aalbers slaat veel flaters, alleen blijven Vitesse supporters hem dat vergeven. Waarom blijft me een raadsel. Aalbers is buiten enkele die-hard Vitesse supporters een lachertje. Hij heeft geen enkele geloofwaardigheid meer in Nederland.

- Wie is The Duet Group. Het lijkt een vrij duistere onderneming, die wel heel erg weing inzicht geeft over wat ze nou precies doen. Daarnaast heeft het bedrijf geen referenties.
- Waarom wordt dit via de media gespeeld en niet gewoon op bestuursniveau? Deals op dit niveau gaan niet via de media.
- Een voorwaarde voor de deal lijkt dat de Duet Group een sponsor binnenbrengt die goed is voor 8 miljoen per jaar. Dit is een onrealistisch hoog bedrag voor een cub als Vitesse.
via de media gespeeld, TNC had hun bod al veel eerder in de media gegooid dus zo raar is t niet, bovendien is dezwakke plek van t plan dat het bestuur van Vitesse mee moet en op deze manier wordt gewoon de druk verhoogd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 03:04:52 #140
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_26685535
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:
k flikker bijna van mn stoel. WTF komt Karel alsnog terug.
K heb persoonlijk nix met vitesse, laat staan met aalbers maar als dit lukt vind ik t een geweldige actie van Aalbers
Aalbers heeft regelmatig door de jaren heen te kennen gegeven dat hij graag terug zou willen keren. Dat heeft al die tijd in diverse kranten en magazines gestaan.
quote:
Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Aalbers heeft niet het geld, The Duet Group heeft het geld. Als The Duet Group in Vitesse wil investeren kan dat prima zonder Karel Aalbers. Aalbers is overbodig. The Duet Group gaat een beetje geld in Vitesse investeren, wat daarna in de zakken van Aalbers verdwijnt. Denk het niet, tenzij ze natuurlijk een enorme plaat voor de kop hebben
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
quote:

[quote]stabiliteit bij Vitesse zal eens fijn zijn. Daar kom je tenminste ergens mee.
Ironisch om dan te moeten zeggen dat de stabiele periode juist onder Aalbers viel.
quote:
Ik heb wel vertrouwen in Aalbers omdat hij heeft laten zien dat zijn visie mogelijkheden brengt en hij ze daadwerkelijk realiseert. Ik weet niet over welke schimmige flaters jij het hebt, maar het Gelredome, jarenlang stabiel in de subtop meedraaien en de club van de ondergang redden torenen ver boven die flaters uit.
quote:
Waar baseer je dat op? De helft van de 50 miljoen is al de minimale eis van de gemeente om het Gelredome over te kunnen nemen. 26 miljoen vind ik niet veel voor een gehele club met potentie als je leest dat Abrahmovic 1 enkele speler over wilt nemen voor 100 miljoen.
quote:
Lees de site eens door. Ze hebben o.a. de exclusieve rechten van het Fifa 100 project. http://www.the-100.com/
quote:
Het is volgens mij nog niet helemaal duidelijk of het nu om een hoofdsponsor gaat die ook investeerd in andere zaken rondom Vitesse of om een shirtsponsor die alleen betaald voor de reclame op het shirt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quasar_de_Duif op 03-05-2005 04:57:28 ]
pi_26686257
quote:

[..]

Over de Future dome, het wordt gerealiseert in Sjanghai, volgens mij is daar de voertaal niet engels en Nederlands. Verder hoor je er inderdaad heeeel weinig over.

Stabiliteit is zeker nodig, maar als de gemeente het stadion in de aanbieding doet en Karel ruikt zijn kans dan was dit te verwachten. Vitesse moet verder gewoon verder gaan waar ze mee bezig zijn! Rustig doorbouwen.

Na zijn TV optreden heb ik ook nog steeds vraagtekens of het wel er doorheen komt.

De punten van de plannen die je noemt
- Het is veel geld maar niet onmogelijk
- Duetgroup is niet zo heel duistere ondernemening. Zoals QdD al aangaf Fifa100 en ook bij F1 renstal Jordan hebben ze dingen gedaan.
- Het was al bekend dat een Paul Schaling en een TCN ook een bod hadden gedaan, ook de Bam groep heeft een bod gedaan. Alleen wordt dat wel bekend maar treden zij niet echt in de media. Alleen KA is zo spraakmakend, dat als het bekend zou worden bij de media de aandacht er toch wel komt en KA dacht dus voordat de Media bij mij aanklopt klopik wel bij hun aan.
- Sponser 8 miljoen klinkt onrealistisch, maar is natuurlijk niet onmogelijk in deze wereld.
- Alleen Aalbers aan het roer bevalt me ook niet echt en ik trek daar ook mijn twijfels bij.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:16:37 #142
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_26695924
Aalbers...

Oh, en zondag 0 punten jongens, het spijt me...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:10:27 #143
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26697597
Als Aalbers er in slaagt om alles financieel goed te regelen, zouden de Vitesse-fans hem dan terug willen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:13:34 #144
96356 cultheld
demagoog
pi_26697708
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Als Aalbers er in slaagt om alles financieel goed te regelen, zouden de Vitesse-fans hem dan terug willen?
Die willen hem dolgraag terug.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:19:34 #145
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26697920
Ik vraag het aan de Vitesse-fans hier. Jij bent Vitesse-hater.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:22:35 #146
96356 cultheld
demagoog
pi_26698034
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag het aan de Vitesse-fans hier. Jij bent Vitesse-hater.
Ik maak geen grap hoor. Ik kan namelijk TV Gelderland ontvangen en gisteren werd in "De verlenging" gemeld dat de harde kern hem dolgraag terug wil.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26698101
Wil de Gelderlandse belastingbetaler hem ook graag terug?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:25:15 #148
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26698131
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik maak geen grap hoor. Ik kan namelijk TV Gelderland ontvangen en gisteren werd in "De verlenging" gemeld dat de harde kern hem dolgraag terug wil.
Dat kan wel wezen, maar dat was even niet de bedoeling van mijn vraag.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 mei 2005 @ 15:42:45 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26698813
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wil de Gelderlandse belastingbetaler hem ook graag terug?
ach dat geld krijgen we toch nooit meer terug dus nu heeft de provinzie er nix meer mee te maken. Al die miljoen liggen al in de put.

en aalbers wordt iig door een deel van de fans nog op handen gedragen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26698899
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach dat geld krijgen we toch nooit meer terug dus nu heeft de provinzie er nix meer mee te maken. Al die miljoen liggen al in de put.

en aalbers wordt iig door een deel van de fans nog op handen gedragen.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat het niet uitgesloten is dat Aalbers nog een keer een rokende hoop as achterlaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')