Gouden voorspelling, ik had geld moeten inzetten!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
En we blijven hopen en dromen over Europees voetbal.
Methodmich lijkt zijn voorspelling waar te gaan maken met zet Vitesse op 6 al blijf ik toch stiekem hopen op plaats 5. Hopelijk tegen Utrecht uit ook weer 3 punten.
Het is sowieso de vraag of de eigenaren van de aandelen alles willen verkopen aan een partij die Aalbers weer achter de knoppen zet.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:15 schreef brighton het volgende:
Da's wel weer een mooi verhaal, ben benieuwd wat er van terecht komt.
Maar ik vraag me af of het slim is om Aalbers weer de leiding te geven, vd. Kraan doet het nu immers heel goed.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 2 mei 2005 17:23 schreef brighton het volgende:
Dat staat allemaal in een artikel op de pagina hiervoor, cultheld
Ik had pas geld moeten inzettenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gouden voorspelling, ik had geld moeten inzetten!
Vitesse heeft nog altijd een tekort op de begroting...quote:Op maandag 2 mei 2005 16:15 schreef brighton het volgende:
Da's wel weer een mooi verhaal, ben benieuwd wat er van terecht komt.
Maar ik vraag me af of het slim is om Aalbers weer de leiding te geven, vd. Kraan doet het nu immers heel goed.
En de Arnhemse politiek wil er maar al te graag vanafquote:#
# Karel Aalbers komt samen met zijn advocaat Gert-Jan Knoops praten over zijn nieuwe plannen bij Vitesse.
Ik ben erg benieuwd, klinkt allemaal heel erg leuk, ik heb trouwens altijd al gedacht dat Karel terug zou keren, maar of dit gaat lukken... Gelredome en Vitesse zijn 'zijn' kindjes...quote:Politiek positief over bod Vitesse
De meeste fracties in de Arnhemse gemeenteraad staan positief tegenover het bod dat Duet Group en Karel Aalbers op Vitesse hebben gedaan. "Ze kunnen op de shortlist naast de andere bieders", zegt Frans Janssen, fractievoorzitter van het CDA. Ook Gerrie Elfrink van de SP is tevreden: "we wilden altijd al dat marktpartijen Gelredome zouden overnemen." Martin van Meurs van Pro Arnhem vindt het een goed idee om stadion en club inéén te schuiven. Theo Theijse (VVD) windt er geen doekjes om: "al heet hij Joop, Klaas of Jan, het zal mij worst wezen. 24 miljoen is een mooi bod."
Ook Dick Tiemens, fractievoorzitter van de PvdA, is redelijk positief over het bod, maar hij ziet wel problemen in het feit dat de kandidaatkoper wil dat Vitesse en Gelredome een geheel gaan vormen. "De gemeente heeft geen zeggenschap over Vitesse en over de exploitatie van het stadion. De gemeente verkoopt alleen het onroerend goed", zo legt Tiemens uit. GroenLinks is niet echt onder indruk van het megabod van 50 miljoen euro voor Vitesse en Gelredome. "Leuk, maar ik denk niet dat het gaat lukken."
nooit verwacht dat er misschien nog een kans voor hem zou komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:k flikker bijna van mn stoel. WTF komt Karel alsnog terug.
K heb persoonlijk nix met vitesse, laat staan met aalbers maar als dit lukt vind ik t een geweldige actie van Aalbers
als hij het geld echt heeft dan denk k dat vitesse weinig te willen heeft, hij neemt dan sowieso t Gelredome over en de gemeente zal extra druk uitoefenen om t geldv an Vitesse te krijgen waardoor ze min of meer in de armen van aalbers worden gedwongenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:25 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dit zal wel weer zo'n luchtkasteel van Aalbers zijn![]()
Ooit is Aalbers ook bij Vitesse aangekomen met een Indiase bierbrouwer die miljoenen in Vitesse wou stoppen om de Europese biermarkt te veroverenWat bleek die bierbrouwer had een jaaromzet die lager was dan het bedrag waarvoor ze Vitesse zouden sponseren per jaar
Dit alles werd geregeld op vervalst briefpapier van de HSBC bank. En de Indiase bierbrouwer wist van niks
![]()
Aalbers is een oplichter en Vitesse moet hem nooit meer in de buurt van de club laten komen![]()
Ik vind die Duet Group een beetje schimmig over komen, maar laat ik ze het voordeel van de twijfel geven. Als ze claimen dat ze zulke goede investeerders zijn (zoals op hun website), waarom willen ze dan persé Aalbers erbij betrekken?![]()
Aalbers heeft niet het geld, The Duet Group heeft het geld. Als The Duet Group in Vitesse wil investeren kan dat prima zonder Karel Aalbers. Aalbers is overbodig. The Duet Group gaat een beetje geld in Vitesse investeren, wat daarna in de zakken van Aalbers verdwijnt. Denk het niet, tenzij ze natuurlijk een enorme plaat voor de kop hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij het geld echt heeft dan denk k dat vitesse weinig te willen heeft, hij neemt dan sowieso t Gelredome over en de gemeente zal extra druk uitoefenen om t geldv an Vitesse te krijgen waardoor ze min of meer in de armen van aalbers worden gedwongen
De gemeente Arnhem heeft het bod erkend, er is dus wel geld, ook Vitesse heeft het bod erkend...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:25 schreef Pistol_Pete het volgende:
Dit zal wel weer zo'n luchtkasteel van Aalbers zijn![]()
Dat denk ik ook, maar dat is logisch, want als er geen voorwaarden waren geweest was het al lang aangenomen, natuurlijk...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dit bod is heel reeel. Alleen hangen er weer voorwaarden aan waarvan ik me afvraag of alle partijen (Gemeente/Vitesse/Gelredome) er wel uit kunnen komen. Ik denk dat het grootste struikelblok hangt bij de voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |