abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25866933
Pittige vragen deze keer:

01. ?
02. Voelde ze zich te goed voor soaps?
03. Dolf de Vries maakt graag backpack tripjes naar verre bestemmingen.
04. ?
05. Gokje... Grolsch?
06. ?
07. d) Een van de verrassendste verhaallijnen ooit!
08. Belandde Frank toen niet door toedoen van Daphne in coma?
09. Geen idee waarom ze eruit wilden. De Casablanca vloog in de hens... en Bob & Pim kwamen zogenaamd om het leven.
10. Waren er geen mannen meer te vinden die liefdesscènes met haar wilden spelen?
pi_25867054
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
Iwan is als Mischa: corrupt but cute?!

Jennifer Hoffman is tof, vooral tijdens 't drugslijntje was ik groot fan. Zij mag in ONM....
Ik ga 's even kijken of het probleem te verhelpen is.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:06:25 #103
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25867094
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
07. d) Een van de verrassendste verhaallijnen ooit!
zo fout..... zo leuk.....
quote:
09. en Bob & Pim kwamen zogenaamd om het leven.
precies.... want we weten allemaal dat Bob Simons nog leeft
quote:
10. Waren er geen mannen meer te vinden die liefdesscènes met haar wilden spelen?
pi_25867169
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
ONM-vragen van de Soap Dagkalender 2000 - deel 3
welke Dolf de Vries Chris Zegers fan heeft die kalender bij elkaar verzonnen?

vraag 1 is Frederique Huyds denk ik?
en 1e aflevering was toch met die trap?
leukste ed lijntje komt gelukkig ook nog aan bod;)
pi_25867233
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
Jennifer Hoffman is tof, vooral tijdens 't drugslijntje was ik groot fan. Zij mag in ONM....
brrr... nee hoor.......
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:11:34 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25867260
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:47 schreef Mvnl het volgende:
....maar ben wel érg benieuwd naar de antwoorden.. Wanneer krijgen we die te horen?
NU!!

01. Ze hebben allebei gespeeld in een soap, zij in GTST, hij in ONM en leerden elkaar kennen tijdens de opnamen van een filmpje voor de filmacademie. Hij heet Chris, maar hoe heet zij?
Frederique Huydts (Annette van Thijn in GTST). Samen met Chris Zegers (Sasza Nagy in ONM) vormde zij een veel gezien paar op vele feestjes en premières, maar de liefde duurde niet lang.

02. Toen Marjolein Keuning ONM verliet en de rol van Joyce Couwenberg overdroeg aan Annemieke Verdoorn, deed ze een opmerkelijke uitspraak die ook bij acteurs uit andere soapseries heel wat tongen lasmaakte. Wat beweerde Marjolein in een interview?
Volgens Marjolein Keuning werd er in ONM écht gezoend. Haar lievelings-zoenpartner was Herman Boerman, die Frank Reitsema speelde en waarmee Joyce in de serie een knipperlichtrelatie had. Volgens Marjolein had haar man, de als spook bekend geworden zanger Henk Poort, geen probleem met de echte zoenscènes van zijn vrouw. Op de vraag van nieuwsgierige journalisten of er in andere series ook echt gezoend wordt, is nooit een bevredigend antwoord gekomen. Volgens de ene acteur wel, volgens de andere niet.

03. Ed Couwenberg uit ONM werd gespeeld door acteur Dolf de Vries. Ed is in de serie een aantal malen naar het buitenland vertrokken, maar kwam altijd na een paar weken weer terug. Waardoor werden de schrijvers keer op keer gedwongen om Ed een tijdje weg te sturen?
Naast acteren schrijft Dolf de Vries reisboeken over zijn tochten naar verre landen. Om zo'n reis te kunnen maken, moest Dolf voor een aantal weken de serie uit en tot drie keer toe werden de schrijvers gedwongen om een verklaring te verzinnen voor Ed's afwezigheid.

04. De eerste keer dat Ed in ONM tijdelijk moest verdwijnen (zie vorige vraag) lag Ed in coma na een auto-ongeluk, waarbij zijn beste vriend Jan om het leven kwam. Ed ging naar Amerika omdat ze daar betere faciliteiten voor coma-patiënten zouden hebben. Hij kwam weer terug toen hij was bijgekomen. Er was echter één probleem. Wat was er met Ed aan de hand?
Ed had door zijn coma 'een blinde vlek' in zijn geheugen. Hij wist nog wel wie hij was, maar kon nieuwe dingen niet onthouden. Zo vergat hij steeds weer dat zijn vriend Jan was overleden. Elke keer als hem dit werd verteld, was hij volkomen van slag. Uiteindelijk herstelde Ed volledig, maar niet lang daarna wilde Dolf opnieuw op reis...

05. In welke biercommercial was Chris Zegers uit ONM te zien?
Antwoord A: Heineken. Hij dronk heerlijk helder in een nauwsluitende gele zwembroek, die associaties moest opwekken met dorst en gerstenat.

06. De tweede keer dat Ed Couwenberg uit ONM een tijdje de serie uit moest, stuurden de schrijvers Ed naar Vietnam. Wat was de reden voor zijn vertrek en voor zijn terugkomst?
Ed wilde naar Vietnam om daar arme mensen te gaan helpen. Hij wilde dat zijn vrouw Aafke meeging, maar zij wilde niet. Toen Ed Aafke met Rutger zag zoenen, was hij zo gekwetst dat hij alleen vertrok. Eenmaal in Vietnam trok Ed de jungle in en werd hij een paar weken vermist. Gelukkig kwam hij weer opdagen, maar hij bleek malaria te hebben. Met hulp van zijn zoon Victor wist Ed zijn ziekte te overwinnen. Na de dood van Rutger vonden Ed en Aafke elkaar opnieuw. Maar Dolf wilde nog een boek schrijven....

07. De derde keer dat Ed Couwenberg door de schrijvers naar het buitenland werd gestuurd, was het minst spectaculair. Ed ging naar Amerika om daar te werken aan een medisch onderzoek. Ed's terugkomst van deze reis zorgde echter voor wel zeer veel beroering. Hoe kwam Ed deze keer terug?
a) Ed had zich laten ombouwen tot vrouw
b) Ed was overleden en kwam terug als geest
c) Ed was getrouwd met een Afrikaanse prinses
d) Ed werd wakker in een graancirkel, achtergelaten door een UFO
Antwoord D. Ed kwam in Amerika onder invloed van de sekte Orion. De aanhangers geloofden dat zij door buitenaardse wezens uitverkoren waren om op de planeet Orion te gaan wonen. Uiteindelijk lukte het Ed's familie en vrienden om hem tot inkeer te brengen. Om er zeker van te zijn dat ze niet nóg een verhaal zouden moeten verzinnen om Ed's afwezigheid te verklaren, besloten de schrijvers om Ed voorgoed op reis te sturen. Ed werd vermoord door zijn zoon Serge, van wie Ed het bestaan niet eens kende. Dolf de Vries kan nu zoveel reisboeken schrijven als hij wil.

08. ONM valt op omdat daar door de jaren heen regelmatig mensen in coma liggen. Het is ook niet voor niks een ziekenhuisserie. Hoe eindigde de allereerste aflevering?
De eerste aflevering van ONM eindigde precies zoals de eerste aflevering van de serie Ryan's Hope. Frank Reitsema (Frank Ryan) viel in het ziekenhuis van de trap en lag wekenlang in coma. Uiteindelijk bleek dat zijn toenmalige vrouw Daphne (Delia) hem in blinde woede van de trap had geduwd omdat ze erachter was gekomen dat Frank een verhouding had met Joyce Couwenberg (Jillian Coleridge).

09. In 1997 verdween binnen zeer korte tijd een aantal van de vaste rollen uit ONM, onder wie Pim Reitsema en Bob Simons die al vanaf het begin in de serie zaten. Waarom moesten deze personages verdwijnen. En wat werd er verzonnen waardoor ze de serie uit konden?
Uit een onderzoek van Veronica, de zender van ONM, bleek dat veel oudere mensen naar de serie keken. Maar adverteerders richten zich vooral op jongere kijkers (15-35 jaar). Dus wilde de zender ook meer jonge acteurs. Er werd een brand verzonnen in de nachtclub van Cor de Zeeuw, waarbij Bob om het leven kwam en Pim levensgevaarlijk gewond raakte. Cor zorgde er vervolgens voor dat Pim overleed en vluchtte daarna het land uit. Zo veroorzaakte één gebeurtenis het vertrek van drie oudere en de komst van drie jongere personages als Babette, Ravi en Aïsha in de serie.

10. De schrijvers van ONM liepen al een tijdje rond met het idee om Renée Couwenberg lesbisch te laten worden. Wat was de reden dat ze dit idee uitvoerden en Renée, na een aantal mislukte relaties met mannen, haar eerste vriendin, Irene, kreeg?
Hoofdzuster Irene de Vries was al lesbisch in de serie. Toen de schrijvers zagen dat tussen de actrices, die Irene en Renée speelden, een bijna spontane erotische spanning bestond, werd besloten om Renée verliefd te laten worden op Irene. Natuurlijk moesten er eerst de nodige obstakels overwonnen worden voordat Irene en Renée elkaar vonden. Maar daarna waren ze een tijdlang heel gelukkig. Irene heeft de serie inmiddels alweer verlaten, maar Renée valt nog steeds op vrouwen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:13:41 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25867328
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
welke Dolf de Vries Chris Zegers fan heeft die kalender bij elkaar verzonnen?
mja ik heb gewoon de volgorde aan gehouden en daarom nu opvallend veel Dolf/Chris-vragen...
quote:
leukste ed lijntje komt gelukkig ook nog aan bod;)
... toen hadden ze nog humor [al komt Stephan aardig in de buurt!]
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:14:43 #108
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25867361
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
brrr... nee hoor.......
maar.... maar.............
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 22:14:50 #109
43556 miss_dynastie
pi_25867369
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
Dolf de Vries kan nu zoveel reisboeken schrijven als hij wil.
pi_25867445
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
Volgens Marjolein Keuning werd er in ONM écht gezoend. blablabla
wat is dat toch een gestoord wijf.........
quote:
Uit een onderzoek van Veronica, de zender van ONM, bleek dat veel oudere mensen naar de serie keken. Maar adverteerders richten zich vooral op jongere kijkers (15-35 jaar). Dus wilde de zender ook meer jonge acteurs.
gut... verjonging:)
quote:
Toen de schrijvers zagen dat tussen de actrices, die Irene en Renée speelden, een bijna spontane erotische spanning bestond, werd besloten om Renée verliefd te laten worden op Irene.
maf verhaal.....
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:18:07 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25867481
quote:
Uit een onderzoek van Veronica, de zender van ONM, bleek dat veel oudere mensen naar de serie keken. Maar adverteerders richten zich vooral op jongere kijkers (15-35 jaar). Dus wilde de zender ook meer jonge acteurs. blablabla
dit hebben ze ons nu dus al 2x geflikt... hoog tijd om 't eens andersom uit te proberen:
weg met het grut!!
quote:
Toen de schrijvers zagen dat tussen de actrices, die Irene en Renée speelden, een bijna spontane erotische spanning bestond, werd besloten om Renée verliefd te laten worden op Irene.
LOL "een spontane erotische spanning"..... met Renée!!!

edit: ohjee Wup, we zijn weer eng aan het doen.... * Babette denkt aan harige ruggen enzo....
pi_25867606
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris(tiaan) Montanus als Croupier Leon (Westenwind, afl. 6.5, "Sammie")
mogen we weer Xvid Iwan?
pi_25867773
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
maar.... maar.............
ik denk dat we wel tot een deal komen door gewoon Kirsten Mulder terug te eisen?
Niels valt tegenwoordig toch op lesbos.......
pi_25867790
Uhm... hoezo zorgde de gebeurtenis voor de komst van 3 nieuwe gezichten?
Ik snap dat er weer extra plek was in de cast na het vertrek van 3 oude gezichten, maar was de brand/dood Pim/Bob ook echt aanleiding voor de komst van Ravi/Aisha/Babette?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25867837
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
ik denk dat we wel tot een deal komen door gewoon Kirsten Mulder terug te eisen?
enne ze past ook leuk in smurfenland......
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:44:06 #116
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25868255
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het wordt allemaal veel te snel afgeraffeld.
Nee joh, veel beter zo, anders krijg je het GTST syndroom. Elk verhaallijn duurt minstens 6 maanden

Trouwens, leuke aflevering vandaag. Wel zielig voor Chris, dat Kira opeens afhaakt! Kira moet opzouten! Klaar! En tjah, Sanne... niet echt super geacteerd maar ook niet echt vervelend. Had beter gekund. En Stephan is buitengewoon Het enige wat ie moet gaan doen morgen is haar lever eruit halen (ze kan toch even blijven doorleven ) en het opeten en dan wordt ie opgepakt en Sanne moet direkt geopereerd worden Want Stephan ziet er echt uit als een cannibaal
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:51:52 #117
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25868500
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:27 schreef Wup het volgende:
u heeft een dikke vette deal!!!
quote:
Niels valt tegenwoordig toch op lesbos.......
haha de sukkel... hoewel, hij weet ze wel te veroveren, da's op zich best knap...
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:55:15 #118
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25868600
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:28 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... hoezo zorgde de gebeurtenis voor de komst van 3 nieuwe gezichten?
Ik snap dat er weer extra plek was in de cast na het vertrek van 3 oude gezichten, maar was de brand/dood Pim/Bob ook echt aanleiding voor de komst van Ravi/Aisha/Babette?
klopt, 't is een blabla-verhaal:
Babette en Ravi zaten zelfs al een paar weken/maanden in de serie toen die brand uitbrak....
© v/d teksten ligt overigens bij Werner Borkes, Kennard Bos [=huidige schrijver toch?] en Rogier Proper...
pi_25868863
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef babette21 het volgende:
© v/d teksten ligt overigens bij Werner Borkes, Kennard Bos [=huidige schrijver toch?] en Rogier Proper...
Kennard Bos schreef eerst voor ONM, toen een aantal seizoenen voor Goudkust en toen dat stopte voor GTST. Tussendoor schreef hij ook nog voor Bon Bini Beach, Costa! en De Erfenis.
pi_25868926
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:21 schreef Wup het volgende:
mogen we weer Xvid Iwan?
Dit was Xvid.

Het bronbestand is Divx (3.x). Dit heb ik ge-edit en toen omgezet naar Xvid, maar om de een of andere reden wil die bij jullie niet afspelen en bij mij wel. Ik ga nog een poging wagen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:11:25 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25869081
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
Het enige wat ie moet gaan doen morgen is haar lever eruit halen (ze kan toch even blijven doorleven) en het opeten
with a nice Chianti?!??
[ © dr. Lector ]
pi_25869114
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bronbestand is Divx (3.x). Dit heb ik ge-edit en toen omgezet naar Xvid, maar om de een of andere reden wil die bij jullie niet afspelen en bij mij wel. Ik ga nog een poging wagen.
het ED filmpje was wel oke in xvid [ had ik al dank je wel gezegd voor de onvoorstelbaar snelle service;)]
pi_25869345
quote:

[..]

Nee joh, veel beter zo, anders krijg je het GTST syndroom. Elk verhaallijn duurt minstens 6 maanden
Idd want dat is wel zo ongelooflijk kl*te.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_25869605
mja maar het is wel jammer dat ze het zo raar opbouwen.....
Stephan heeft een week lang alleen maar scenes gehad waarin hij spullen in het AZB snaaide
als ze hem nou een week lang omeletjes hadden laten opsmikkelen:)
wat dat betreft was het Hillardlijntje veel beter, Christiaan Montanus achter die telescoop was gewoon elke scene weer feest:)
maar dat lijntje duurde geloof ik wel wat langer.....

we hebben ons er al bij neergelegd dat de leuke dingetjes van de gastrollen moeten komen en volgens mij zijn na Fred, Hillard en Stephan nu de gestoorde vrouwen aan de beurt.....
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:36:03 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25869786
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Wup het volgende:
volgens mij zijn na Fred, Hillard en Stephan nu de gestoorde vrouwen aan de beurt.....
* meldt....

oh nee, eerst Renée Fok!ker als ma Van Walsum mag d'r eigen bloedjes komen afmaken
  woensdag 30 maart 2005 @ 23:58:00 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25870309
er mag weer geschoven worden.....

Marnix en zijn Angels?!

zo..... en nu naar bed.....
pi_25870718
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
het ED filmpje was wel oke in xvid [ had ik al dank je wel gezegd voor de onvoorstelbaar snelle service;)]
Graag gedaan.

Maar wel vreemd... Misschien komt het doordat ik ED destijds live heb gecaptured en WW van vhs.

Ik krijg het nu helaas niet voor elkaar, maar ik probeer 't morgen alsnog via een omweg.
pi_25871183
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
oh nee, eerst Renée Fok!ker als ma Van Walsum mag d'r eigen bloedjes komen afmaken
Ze komt natuurlijk de erfenis opeisen.
pi_25871425
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:

Weer zo'n ouwe knar er bij? Wat wil je toch met al die ouwetjes!?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_25871825
quote:
Zo lang als in GTST hoeft nou ook weer niet, maar ze hadden wel iets langer de tijd mogen nemen voor deze verhaallijn. Karakters als Stephan, Hillard, en Fred zijn dit seizoen de krenten in de pap. Het lijkt erop dat de schrijvers ze zo snel mogelijk er weer uit proberen te schrijven. Vooral Stephan, die vandaag meesterlijk speelde en erg leuke teksten kreeg (hulde aan de schrijvers!), wordt in moordend tempo ontmaskerd. En dat is nog tot daar aan toe, maar de manier waarop is nogal onwaarschijnlijk. Eerst Hugo die het vreemd vindt dat er artsen in Waalberg logeren. En vervolgens krijgen we Iris die alles in sneltreinvaart oplost.

Ik ben benieuwd of Sanne er nog wat aan over houdt. Een Klein litteken is toch niet teveel gevraagd... of een trauma... mag ze bij José in therapie. Sanne zal voorlopig wel geen trek meer hebben in een uitsmijter van JP.
pi_25871903
De Bramachtigen

ONM, 30 maart 2005, Pieter van Dijk als Inspecteur van Rosmalen

ONM, 25 oktober 2004, Dennis Overeem als Bram de Boei
pi_25871974
LOL @ Yorin Poll:
quote:
Hieperdepiep...!!?
  • Die vent is echt geschift
  • Van harte gefeliciteerd Stephan!
  • Ik hoop dat Sanne op tijd gered wordt!
  • Van harte natuurlijk! Ik lag dubbel na die hierperdepiep van Stephan.
    pi_25871978
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Weer zo'n ouwe knar er bij? Wat wil je toch met al die ouwetjes!?
    heel vreemd maar we zijn een beetje uitgekeken op het grut dat uit bushokjes geplukt wordt............
    pi_25872064
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
    De Bramachtigen
    OMG... nu zie ik het ook.
    pi_25872078
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:06 schreef Iwan1976 het volgende:
    Vooral Stephan, die vandaag meesterlijk speelde en erg leuke teksten kreeg (hulde aan de schrijvers!)
    kijk en dat vraag ik me dus af, inhoeverre hij mocht improviseren, temeer daar hij solo speelde.
    iemand die een beetje lol in zijn werk heeft zou van die asjemenou-een-AZB-arts-in-Waalberg-scene waarschijnlijk ook nog wel iets behoorlijkers gemaakt hebben......
    pi_25872286
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
    kijk en dat vraag ik me dus af, inhoeverre hij mocht improviseren, temeer daar hij solo speelde.
    iemand die een beetje lol in zijn werk heeft zou van die asjemenou-een-AZB-arts-in-Waalberg-scene waarschijnlijk ook nog wel iets behoorlijkers gemaakt hebben......
    Mja... het blijft natuurlijk een discutabele scène.
    pi_25872534
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef Iwan1976 het volgende:
    Mja... het blijft natuurlijk een discutabele scène.
    is waar, misschien een mission impossible:)

maar van meisjes Kagchelland, Bouwers en Cobben [die laatste is overigens op het moment niet meer zo storend om de eenvoudige reden dat ze haar uit de serie hebben geschreven alleen ze zijn nog even vergeten het haar te vertellen] etc. verwacht ik ook gewoon niets beters.
    maar als ik dan kijk naar Sabine Koning hoe zij gestoeid heeft om in haar rol te komen...

nou ja, gun me mijn kruistochtje nou maar:)

en JP zei vandaag: ik ben blij dat ik geen dochter heb
    hij weet waarschijnlijk niet dat we dagelijks worden lastiggevallen door dat zoontje van hem:)
    pi_25873266
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef Wup het volgende:

hij weet waarschijnlijk niet dat we dagelijks worden lastiggevallen door dat zoontje van hem
    Yeah right! Alsof jullie hier in staat zijn om behoorlijk te schrijven. Hier is het niveau ook bedoevend laag.
    Winnaar Jort Kelder Award 2004
      donderdag 31 maart 2005 @ 09:39:56 #139
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_25874490
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
    Cobben is overigens op het moment niet meer zo storend om de eenvoudige reden dat ze haar uit de serie hebben geschreven alleen ze zijn nog even vergeten het haar te vertellen
    zo waar
    quote:
    maar als ik dan kijk naar Sabine Koning hoe zij gestoeid heeft om in haar rol te komen...
    maar 't is haar wél gelukt!!!
    quote:
    en JP zei vandaag: ik ben blij dat ik geen dochter heb
    zei 'ie dat?! jeetje.... had ik zeker weer bananen in m'n oren......
      donderdag 31 maart 2005 @ 09:41:04 #140
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_25874505
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
    De Bramachtigen

[afbeelding]
    ONM, 30 maart 2005, Pieter van Dijk als Inspecteur van Rosmalen

[afbeelding]
    ONM, 25 oktober 2004, Dennis Overeem als Bram de Boei
    nou zeg.... moet ik weer m'n ongelijk gaan bekennen!!
    pi_25875547
    en waar is Julia gebleven?
    pi_25875645
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 04:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Yeah right! Alsof jullie hier in staat zijn om behoorlijk te schrijven.
    Er wordt niet voor niks flink door de schrijvertjes meegekeken hier.
    quote:
    Hier is het niveau ook bedoevend laag.
    pi_25876074
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef Wup het volgende:
    Die gaat haar pootje binnenkort bezeren.
    pi_25876181
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 10:58 schreef Iwan1976 het volgende:
    Die gaat haar pootje binnenkort bezeren.
    is dat zo?
    ze komt steeds maar niet in de verhaaltjes voor en we zien haar zo weinig
    zou ze een partime job hebben?
    pi_25876382
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 11:03 schreef Wup het volgende:
    is dat zo?
    ze komt steeds maar niet in de verhaaltjes voor en we zien haar zo weinig
    zou ze een partime job hebben?
    Ik denk dat het Paolo Slovsky verhaallijntje oorspronkelijk bedoeld was als exit-moment na haar proefperiode en dat de schrijvers even de tijd nodig hadden om haar er weer terug in te schrijven. Het schijnt dat ze een jaarcontract heeft gekregen.
    pi_25879171
    quote:
    ALWIEN TURNER IN ONM

Actrice Alwien Tulner gaat een gastrol spelen in de Nederlandse soap 'ONM'. De 34-jarige actrice laat aan Novum Nieuws weten dat ze de rol zal vervullen van een zestig jaar oude vrouw, die door plastische chirurgie eruit ziet alsof ze ongeveer 35 jaar is.

"Ik zou het daarbij ook heel erg leuk vinden om een televisieprogramma te gaan presenteren", vertelt de actrice. "Het liefst zou ik een reisprogramma of een 'programma met inhoud' willen presenteren". Ze geeft aan een presentatie-cursus te hebben gevolgd.

Tulner zal vanaf half september ook op de planken te zien zijn in het toneelstuk 'Tape'. Ze is te zien naast de acteurs Tygo Gernandt en Cas Jansen. De regie is in handen van Marcus Azzini. In augustus beginnen de repetities voor dit stuk. Het toneelstuk 'Tape' is geschreven door Stephen Belber.

De actrice speelde de rol van Finette van Aspen in de dramaserie 'Rozengeur & Wodka Lime' op RTL 4. Verder was zij te zien in de Avro-serie 'Spoorloos verdwenen', 'Baantjer' en 'Blauw Blauw'. Ook speelde Tulner in de NCRV ziekenhuisserie 'Hartslag'.

BRON: rtlnl.web-log.nl
      donderdag 31 maart 2005 @ 13:38:59 #147
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_25879641
    zo zo steeds meer nieuwe namen...
    don't give me that fucking bullshit
    pi_25880522
    Er is weer meer info over MCW op dvd... en MCW heeft sindskort een eigen website.
      donderdag 31 maart 2005 @ 15:03:51 #149
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_25881789
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
    Er is weer meer info over MCW op dvd... en MCW heeft sindskort een eigen website.
    don't give me that fucking bullshit
      donderdag 31 maart 2005 @ 17:52:51 #150
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_25885686
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef Wup het volgende:
    volgens mij staat ze deze week op de cover van 't Veronicablad...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')