Ik heb net ff in m'n archiefje gekeken en die aflevering met Mike Reus in ED gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
maar Mike Reus heeft wel een flinke cv.....
mooiste gastrol in ED die ik me herinner was van [ook welkom in ONM ] Anita Donk..........
WTF?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef Brandon19 het volgende:
Alwien Tulner, bekend van Rozengeur en Wodka Lime, gaat een gastrol spelen in ONM. Ze vertolkt de rol van een zestig jarige vrouw die er door plastische chirurgie uitziet als iemand van 35. Bron komt van Noordzee FM.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Wup het volgende:
ps: Iwan Mike Reus filmpje verzoekje [ ik heb seizoen 1 nooit bewaard.... was notabene de beste]
tof...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef soapie het volgende:
Vandaag komt Chris ook weer terug...
ooooooooh Sanne wordt geofferd.... dan is 't goed.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:Mike Reus als Erik Westerman (Ernstige Delicten, afl. 1.1)
Ik ... ehhh ... "spuit" haar wel eens plat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef Wup het volgende:
kan iemand die jammerende Sanne snel platspuiten
Inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:39 schreef soapie het volgende:
Tsjonge jonge wat een ramp zeg die Sanne, supernep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het wordt allemaal veel te snel afgeraffeld.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:32 schreef Wup het volgende:
zo zonde dat het Stephan-verhaaltje;) nu verpest gaat worden door Iris & co
ik snap echt niet dat de schrijvertjes niet even beter hun best hebben gedaan
die kop van Stephan blijft geweldig
nou zeg dat wel... doodzondequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt allemaal veel te snel afgeraffeld.![]()
ja hij heeft een Bramhoofd, dat viel mij ook al op:)quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die wout lijkt op Bram.
klote dat ze 'm morgen al oppakken....quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
... Lieve Stephan
wat ben jij een grote jongen geworden.......
haha hij was goed briljant.....
Ik dacht ook al zoiets te zien ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die wout lijkt op Bram.
ja dat viel te verwachten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
Dat Kyra-Chris gedoe is waardeloos
Hij heeft dezelfde vismuil (of als het om Dennis gaat "worstmuil") als Bram.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
nee joh, die rechercheur lijkt helemaal niet op Bram maar wel op m'n zwager haha
heeft ze dat gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:15 schreef Wup het volgende:
dat mens loopt 1 keertje per ongeluk tegen een tas aan en mevrouw gaat aangifte wegens mishandeling doen.... sorry hoor.
dat was geen aangifte, dat was haar beslissing nav haar [miniscule] onderzoek: 'n VOTSquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
mja daarom kwam de politie binnenvallen en pascal afpikken
jawel hoor, aangifte... Yvon heeft nog een nacht in de cel gezeten ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
dat was geen aangifte, dat was haar beslissing nav haar [miniscule] onderzoek: 'n VOTS
ow.... dat heb ik niet gezien.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:27 schreef Wup het volgende:
jawel hoor, aangifte... Yvon heeft nog een nacht in de cel gezeten ook
hij heeft 'm zeker gewonnen, want ik kan me niet eens herinneren dat ie uberhaupt mee deed vandaagquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:30 schreef Wup het volgende:
Lizzy Award wederom voor Niels:(
Ik gun hem ook Maxime wel. Mocht ook even bij de rechter binnenlopen....quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:30 schreef Wup het volgende:
Lizzy Award wederom voor Niels:(
oooeew... ik weet maar 1 antwoord (waarom Ed steeds weg moest), maar ben wel érg benieuwd naar de antwoorden.. Wanneer krijgen we die te horen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:Veeel vragen...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:Chris(tiaan) Montanus als Croupier Leon (Westenwind, afl. 6.5, "Sammie")
Hier oefent Hillard al z'n stalkermaniertjes.
Zouden ze hier ook de naam Sammie gepikt hebben?
Iwan is als Mischa: corrupt but cute?!quote:This clip cannot be played
It contains unexpected data and may be corrupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |