Graag gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
het ED filmpje was wel oke in xvid [ had ik al dank je wel gezegd voor de onvoorstelbaar snelle service;)]
Ze komt natuurlijk de erfenis opeisen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
oh nee, eerst Renée Fok!ker als ma Van Walsum mag d'r eigen bloedjes komen afmaken
Weer zo'n ouwe knar er bij? Wat wil je toch met al die ouwetjes!?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
oh nee, eerst Renée Fok!ker als ma Van Walsum mag d'r eigen bloedjes komen afmaken
Zo lang als in GTST hoeft nou ook weer niet, maar ze hadden wel iets langer de tijd mogen nemen voor deze verhaallijn. Karakters als Stephan, Hillard, en Fred zijn dit seizoen de krenten in de pap. Het lijkt erop dat de schrijvers ze zo snel mogelijk er weer uit proberen te schrijven. Vooral Stephan, die vandaag meesterlijk speelde en erg leuke teksten kreeg (hulde aan de schrijvers!), wordt in moordend tempo ontmaskerd. En dat is nog tot daar aan toe, maar de manier waarop is nogal onwaarschijnlijk. Eerst Hugo die het vreemd vindt dat er artsen in Waalberg logeren. En vervolgens krijgen we Iris die alles in sneltreinvaart oplost.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
Nee joh, veel beter zo, anders krijg je het GTST syndroom. Elk verhaallijn duurt minstens 6 maanden
Van harte natuurlijk! Ik lag dubbel na die hierperdepiep van Stephan.quote:Hieperdepiep...!!?Die vent is echt geschift Van harte gefeliciteerd Stephan! Ik hoop dat Sanne op tijd gered wordt!
heel vreemd maar we zijn een beetje uitgekeken op het grut dat uit bushokjes geplukt wordt............quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weer zo'n ouwe knar er bij? Wat wil je toch met al die ouwetjes!?
OMG... nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
De Bramachtigen
kijk en dat vraag ik me dus af, inhoeverre hij mocht improviseren, temeer daar hij solo speelde.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Vooral Stephan, die vandaag meesterlijk speelde en erg leuke teksten kreeg (hulde aan de schrijvers!)
Mja... het blijft natuurlijk een discutabele scène.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
kijk en dat vraag ik me dus af, inhoeverre hij mocht improviseren, temeer daar hij solo speelde.
iemand die een beetje lol in zijn werk heeft zou van die asjemenou-een-AZB-arts-in-Waalberg-scene waarschijnlijk ook nog wel iets behoorlijkers gemaakt hebben......
is waar, misschien een mission impossible:)quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Mja... het blijft natuurlijk een discutabele scène.
Yeah right! Alsof jullie hier in staat zijn om behoorlijk te schrijven. Hier is het niveau ook bedoevend laag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
hij weet waarschijnlijk niet dat we dagelijks worden lastiggevallen door dat zoontje van hem
zo waarquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
Cobben is overigens op het moment niet meer zo storend om de eenvoudige reden dat ze haar uit de serie hebben geschreven alleen ze zijn nog even vergeten het haar te vertellen
maar 't is haar wél gelukt!!!quote:maar als ik dan kijk naar Sabine Koning hoe zij gestoeid heeft om in haar rol te komen...
zei 'ie dat?! jeetje.... had ik zeker weer bananen in m'n oren......quote:en JP zei vandaag: ik ben blij dat ik geen dochter heb
nou zeg.... moet ik weer m'n ongelijk gaan bekennen!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
De Bramachtigen
[afbeelding]
ONM, 30 maart 2005, Pieter van Dijk als Inspecteur van Rosmalen
[afbeelding]
ONM, 25 oktober 2004, Dennis Overeem als Bram de Boei
Er wordt niet voor niks flink door de schrijvertjes meegekeken hier.quote:Op donderdag 31 maart 2005 04:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! Alsof jullie hier in staat zijn om behoorlijk te schrijven.
quote:Hier is het niveau ook bedoevend laag.
Die gaat haar pootje binnenkort bezeren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef Wup het volgende:
en waar is Julia gebleven?
is dat zo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Die gaat haar pootje binnenkort bezeren.
Ik denk dat het Paolo Slovsky verhaallijntje oorspronkelijk bedoeld was als exit-moment na haar proefperiode en dat de schrijvers even de tijd nodig hadden om haar er weer terug in te schrijven. Het schijnt dat ze een jaarcontract heeft gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:03 schreef Wup het volgende:
is dat zo?
ze komt steeds maar niet in de verhaaltjes voor en we zien haar zo weinig
zou ze een partime job hebben?
quote:ALWIEN TURNER IN ONM
Actrice Alwien Tulner gaat een gastrol spelen in de Nederlandse soap 'ONM'. De 34-jarige actrice laat aan Novum Nieuws weten dat ze de rol zal vervullen van een zestig jaar oude vrouw, die door plastische chirurgie eruit ziet alsof ze ongeveer 35 jaar is.
"Ik zou het daarbij ook heel erg leuk vinden om een televisieprogramma te gaan presenteren", vertelt de actrice. "Het liefst zou ik een reisprogramma of een 'programma met inhoud' willen presenteren". Ze geeft aan een presentatie-cursus te hebben gevolgd.
Tulner zal vanaf half september ook op de planken te zien zijn in het toneelstuk 'Tape'. Ze is te zien naast de acteurs Tygo Gernandt en Cas Jansen. De regie is in handen van Marcus Azzini. In augustus beginnen de repetities voor dit stuk. Het toneelstuk 'Tape' is geschreven door Stephen Belber.
De actrice speelde de rol van Finette van Aspen in de dramaserie 'Rozengeur & Wodka Lime' op RTL 4. Verder was zij te zien in de Avro-serie 'Spoorloos verdwenen', 'Baantjer' en 'Blauw Blauw'. Ook speelde Tulner in de NCRV ziekenhuisserie 'Hartslag'.
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is weer meer info over MCW op dvd... en MCW heeft sindskort een eigen website.
volgens mij staat ze deze week op de cover van 't Veronicablad...quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:37 schreef Wup het volgende:
en waar is Julia gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |