Goeie acteur inderdaad, hij kan heel veel overbrengen met één simpele gezichtuitdrukking.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig, maar inderdaad wel met dubbele bodems.
Grappig dat die krokodillen me dan vooral zijn bijgebleven.
Ik ben sowieso een grote Cage-fan, mijn favoriete acteur.
De Grootquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha! Meen je! Wat is de achternaam van je oma?
Succes Bos! Het werken hier gaat veel sneller dan thuis...maar vaker doen denk ik
nou nou beste film van 2004 is ook wat te veel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Door critici toch wel de beste film van 2004 genoemd. Tis absoluut geen actiefilm met een gemakkelijke plot - dat ff van tevoren. Het gaat eigenlijk over de problemen van de schrijver van de film (Charlie Kaufman) zelf en over orchideeen. Dat je met deze twee onderwerpen zo'n goeie film kan maken zegt voor mij part al genoeg. Maar nogmaals, het is geen makkelijke film en ik heb hem toch wel twee keer moeten zien en meerdere dagen over na moeten denken om hem helemaal te begrijpen.
Eternal sunshine is ook van Kaufman trouwens, maar Adaptation is dan weer niet iets beter vind ik. Ook Adaptation eindigt met een liedje trouwens (die dagen in je hoofd blijft zitten) maar dat terzijde.
Ja hoor, vriend van me en een oude trainer van me wonen daar ook..hoflaan ofzo heet dat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De Groot
ff denken... als je naar het kerkhof toe loopt... (die bij de chinees en de autogarage) bij de molenweg.... ken je dat ??
Misschien wat overdreven, maar Goderie noemde hem (toen de film begin 2004 in Nederland uitkwam) 'misschien wel de beste film van het jaar'. Maar toen moest er natuurlijk nog een heel jaar komenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou nou beste film van 2004 is ook wat te veel hoor
Maar ik zie dat hij al uit 2002 komt?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja hoor, vriend van me en een oude trainer van me wonen daar ook..hoflaan ofzo heet dat.
in leaving las vegas doet hij het wel aardig, maar verder heb ik er geen hoge pet van opquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goeie acteur inderdaad, hij kan heel veel overbrengen met één simpele gezichtuitdrukking.
[afbeelding]
Zal hem zaterdag eens vragen, ben benieuwdquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]hahaha wat een kleine wereld... maar dan moet ik die vriend nog wel kennen... ik ga vroeger (lang geleden) wel met die kids om... vraag ze maar eens of ze iemand uit ermelo kennen....
daar is hij wel op teruggekomenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar Goderie noemde hem (toen de film begin 2004 in Nederland uitkwam) 'misschien wel de beste film van het jaar'. Maar toen moest er natuurlijk nog een heel jaar komen
Vind 'm in Face Off (en in wat mindere mate The Rock) toch zeeeeeer goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in leaving las vegas doet hij het wel aardig, maar verder heb ik er geen hoge pet van op
Heb jij een pet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in leaving las vegas doet hij het wel aardig, maar verder heb ik er geen hoge pet van op
ik zie alleen maar naakte mannenquote:
Waarschijnlijk wil Bjoro zijn "vriendje" SCH een dienst bewijzenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik zie alleen maar naakte mannen
quote:Duits bloot
Een foto van Walter Schmitz uit 1973 hield in West-Duitsland de gemoederen goed bezig. We zien hoe spelers van Bayern München feest vieren na het behalen van de nationale titel. In bad, zonder kleren, met champagne. Schimtz had maar liefst 300 plaatjes geschoten, waarvan ik er helaas maar één heb.
Het kampioenschap was behaald na een 6-0 overwinning op Kaiserslautern. Dat werd natuurlijk meteen gevierd in de kleedkamer, waarbij de kleertjes uitgingen. Het vreemdste van het verhaal is dat de voetballers het niet erg vonden dat een fotograaf daar bij was. Alleen de trainer Udo Lattek hield liever zijn kleren aan, maar was niet te beroerd om ook in bad te duiken.
Een jaar later beschuldigde de Duitse pers het Nederlands Elftal van vieze spelletjes in bad, daags voor de WK-finale tegen West-Duitsland. Dat was het beruchte zwembad-incident, waar vrouwen bij waren. Dat is dan misschien het grootste verschil met Bayern: op de foto’s staan alleen mannen.
Ik dacht, dat gezeur over Dione de Graaff, ik doe SCH, Clauweeh, Bluezz, JM en Blumchen ook ff een plezier !quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:50 schreef PyTh het volgende:
Waarschijnlijk wil Bjoro zijn "vriendje" SCH een dienst bewijzen![]()
Idd erg grappigquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:46 schreef appelsientje het volgende:ben alleen zijn naam vergeten, het is ondertussen ook zo lang geleden... maar ik speelde
daar wel eens ja...
Echt zo grappig dit
ik bedoel scheemda.. de kans dat je daaruit iemand tegen komt is best klein... (als ik het de laatste tijd wel steeds groter geworden)
Mij pa deed wel eens mee met de oldamrit
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik dacht, dat gezeur over Dione de Graaff, ik doe SCH, Clauweeh, Bluezz, JM en Blumchen ook ff een plezier !
past heel goed bij mijquote:
Ik heb hem afgezetquote:
quote:
Size doesn't matter....gaat om wat je ermee kunt ! (en dat kan ik....blijktquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef SCH het volgende:
Wie het kleine niet eert.
Je hebt maar wel mooi je weiffie zwanger gemaakt.
jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd erg grappig
Die jongens heten Rene en Sebastiaan.
Ik lust wel een kop thee!
Dat zeggen alle mannen die een kleintje hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Size doesn't matter....gaat om wat je ermee kunt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |