Senseootje voor Bjoro neerzet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
nou doe mij maar een senseootje, met 1 klontje suiker Aub
Mogguh trouwens
Succes bos het gaat je lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Senseootje voor Bjoro neerzet.
Zelf ben ik weer weg
Solliciteren...
Daar wonen Noca zn ouders ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe mijn oma woont in Scheemda .. ook in Groningenmaar goed ik kan dat oude mensje niet aan doen dat ik daar kom wonen... ze wordt dan gek denk ik ....
Proost...succes jongen !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf ben ik weer weg
Solliciteren...
heeeel veeeeel succes!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf ben ik weer weg
Solliciteren...
ik zal er vannacht 1 maken als ze in actie isquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:51 schreef Lionheaad het volgende:
1 koffie voor VOM
en nog steeds geen foto van een sportende dione gevonden...
haha misschien dat ik vroeger wel met hem gespeeld hebquote:
lekerrrrrr....quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zal er vannacht 1 maken als ze in actie is![]()
mogge iedereen
succes bosquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf ben ik weer weg
Solliciteren...
Succesquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf ben ik weer weg
Solliciteren...
tja...bakkie dan maar ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:22 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen enzo!
Niet lekker geslapen.. En me ook nog eens verslapen
Door critici toch wel de beste film van 2004 genoemd. Tis absoluut geen actiefilm met een gemakkelijke plot - dat ff van tevoren. Het gaat eigenlijk over de problemen van de schrijver van de film (Charlie Kaufman) zelf en over orchideeen. Dat je met deze twee onderwerpen zo'n goeie film kan maken zegt voor mij part al genoeg. Maar nogmaals, het is geen makkelijke film en ik heb hem toch wel twee keer moeten zien en meerdere dagen over na moeten denken om hem helemaal te begrijpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
las er laatst nog wat over, aanradertje?
Haha! Meen je! Wat is de achternaam van je oma?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha misschien dat ik vroeger wel met hem gespeeld hebzo groot is scheemda niet
ik kwam daar echt vaak als klein kind
Give em hell Bos!quote:
quote:
Ongeveer, er zijn een of twee scens met kroks en Nicolas Cage heeft 2 hoofdrollen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Adaptation is toch met die krokodillen en NIcolas Cage?
tja daar ben ik het wel/niet mee eens..quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:23 schreef PyTh het volgende:
Succes Bos!
Dat is niet zo mooi Blum.
Alleen slaapt altijd minder lekker
Ik vond hem geweldig, maar inderdaad wel met dubbele bodems.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ongeveer, er zijn een of twee scens met kroks en Nicolas Cage heeft 2 hoofdrollen.
"remember me and you, i do, i think about you day and night, it's only right"![]()
Wat vond jij van de film?
Die weer veel samenwerkt met Jerry Bruckheimer, wie weer de geestelijk vader vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig, maar inderdaad wel met dubbele bodems.
Grappig dat die krokodillen me dan vooral zijn bijgebleven.
Ik ben sowieso een grote Cage-fan, mijn favoriete acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |