quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
past natuurlijk wel leuk bij de zwarte van jou !
in het donker leek hij anders zwart ipv paars, hoorquote:
Ongesteld?quote:
Met jouw roze bril zou dat maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in het donker leek hij anders paars, hoor![]()
Ja, wordt er gevoetabld ofzoquote:
I hoor niets hierquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien zijn alle vrouwen nu aan het bevallen
Zoals ik zeg, ik hoor nietsquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alles goed met de vrouw trouwens?
pas maar opquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik hoor niets
Alles goed dus![]()
Deze vrouw doet hetzelfdequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:21 schreef Againzender het volgende:
Over vrouwen gesproken, ik ga naar bed
las er laatst nog wat over, aanradertje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Spideyman het volgende:
@ Pascal:
[HOOLS] Het VBL-café #611 Over je nek van Lange Jan
Ik zal eens kjiken terwijl ik naar foto's van een sportende Dione zoekquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Vraagje: weet iemand de goal van Cocu tegen Roemenië nog ergens online te vinden?
Morgen trouwens
hahhaquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:12 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Kom ik net bij mn stagebedrijf aan zitten alle deuren dicht! Kan niet naar binnen dus
Gelukkig zit het bedrijf bij de Hanzehogeschool en kan ik nu eerst hier verder werken![]()
Dat is raar, kun je het beste niet even opbellen met de vraag of er iemand is die de deur voor je kan opendoen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:12 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Kom ik net bij mn stagebedrijf aan zitten alle deuren dicht! Kan niet naar binnen dus
Gelukkig zit het bedrijf bij de Hanzehogeschool en kan ik nu eerst hier verder werken![]()
Oh oh! Ik hoop het nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahha
ben je stiekem ook ontslagen
Mja er is gewoon nog niemand, hoort een beetje bij het bedrijf zoietsquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is raar, kun je het beste niet even opbellen met de vraag of er iemand is die de deur voor je kan opendoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |