Dat perspectief lijkt me vele malen onwaarschijnlijker. Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen? Kijk om je heen en zie hoeveel sloebers met nageslacht rondlopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk dat het andersom is: je kunt geen relatie krijgen (om wat voor'n reden dan ook), en hebt daarom ws. onbewust de reden bedacht dat het jouw keuze is om geen relatie te krijgen (want je bent zo selectief), zodat je voor jezelf kunt verklaren dat het niet zo is dat anderen niks met jou willen - m.a.w. dat het niet aan jou ligt.
Vind je niet dat je een wel erg kwantitatieve kijk op zaken hebt?quote:D'r zijn meer dan genoeg leuke meiden hoor, en ik durf te wedden dat als er 1 aandacht aan jou zou schenken op een (semi)-'interested' manier, dat je als een blok voor d'r valt.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is dan ook niet zo, dat ik zelf vind dat ik te selectief ben (al begin ik dat soms te denken), maar meer dat andere mensen om me heen dat zeggen. Ik heb maar 1 criterium, ik wil de meid in kwestie heeeel erg leuk vinden (ik gebruik het woord verliefd expres al niet meer!). En zonder dat gevoel, 'weiger' ik iets te forceren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef thaleia het volgende:
Iedereen is selectief en dat lijkt me volkomen normaal. Ik word er erg moe van als vriendinnen roepen: "je bent te kieskeurig", flikker toch op zeg, het lijkt mij niet meer dan natuurlijk dat je iets begint met iemand waar je op valt en niet met iemand waar je niet op valt. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor singles.
het lijkt alsof je ervan uitgaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is die bepaald of je iemand leuk vindt...dat lijkt me toch echt niet het geval...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef HenryHill het volgende:
Kleine toevoeging: Een andere manier om mijn post te lezen (misschien wat minder abstract) is deze. Jij hebt jezelf denk ik wijsgemaakt dat het proces als volgt verloopt:
- Ik zie een meid
- Ik zie dat ze van muziekstijl x houdt / kledingstijl y heeft / ...
- Nee niet mijn smaak. Alhoewel ze er wel leuk uitziet.
Ik denk dat het eerder neerkomt op:
- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
- Ze lijkt niet in mij geinteresseerd
- Ach, dat is niet erg, want ze houdt van muziekstijl x / kledingstijl y. Dus ze is toch niet echt iets voor mij.
...en gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:22 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is dan ook niet zo, dat ik zelf vind dat ik te selectief ben (al begin ik dat soms te denken), maar meer dat andere mensen om me heen dat zeggen. Ik heb maar 1 criterium, ik wil de meid in kwestie heeeel erg leuk vinden (ik gebruik het woord verliefd expres al niet meer!). En zonder dat gevoel, 'weiger' ik iets te forceren.
Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag. Bovendien is het inderdaat voor de ene problematisch een relatie te krijgen, terwijl de ander de kandidaten bij wijze van spreken in de rij heeft staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat perspectief lijkt me vele malen onwaarschijnlijker. Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen? Kijk om je heen en zie hoeveel sloebers met nageslacht rondlopen.
[..]
Vind je niet dat je een wel erg kwantitatieve kijk op zaken hebt?
Er zijn twee manieren om met verlangens om te gaan: realiseer hetgeen je verlangt, of pas je voorkeuren aan. Jij bent een aanhanger van de tweede methode?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef HenryHill het volgende:
- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
- Ach, dat is niet erg, want ze houdt van muziekstijl x / kledingstijl y. Dus ze is toch niet echt iets voor mij.
Deze tactiek gebruik ik zeker, helemaal als de vrouw in kwestie me niet ziet staan. Dat geef ik meteen toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef HenryHill het volgende:
Kleine toevoeging: Een andere manier om mijn post te lezen (misschien wat minder abstract) is deze. Jij hebt jezelf denk ik wijsgemaakt dat het proces als volgt verloopt:
- Ik zie een meid
- Ik zie dat ze van muziekstijl x houdt / kledingstijl y heeft / ...
- Nee niet mijn smaak. Alhoewel ze er wel leuk uitziet.
- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
Niet alleen nee. Maar het idee dat muzieksmaak een onoverkomelijk obstakel is waardoor je nooit speciale gevoelens voor een meisje zou kunnen ontwikkelen is een illusie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het lijkt alsof je ervan uitgaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is die bepaald of je iemand leuk vindt...dat lijkt me toch echt niet het geval...
Ontken ik dat? Ik ben me er buitengewoon van bewust dat de meeste mensen geen ruggengraat hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:
Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag.
@TS: Ok, je bent je van dit patroon bewust. Prima, dat is alles wat ik onder je aandacht wilde brengenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef ioko het volgende:
Deze tactiek gebruik ik zeker, helemaal als de vrouw in kwestie me niet ziet staan. Dat geef ik meteen toe.
daar heb je gelijk in....maar dat neemt niet weg dat er zeker wel zaken zijn waar je totaal op kan afknappen, zelfs schijnbaar onbenullige zaken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Niet alleen nee. Maar het idee dat muzieksmaak een onoverkomelijk obstakel is waardoor je nooit speciale gevoelens voor een meisje zou kunnen ontwikkelen is een illusie.
Absoluut correct. Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef HenryHill het volgende:
Hoe verklaar je anders dat je wel heel graag een relatie zou willen, maar nog nooit een geschikte kandidaat zou hebben gevonden? D'r zijn meer dan genoeg leuke meiden hoor, en ik durf te wedden dat als er 1 aandacht aan jou zou schenken op een (semi)-'interested' manier, dat je als een blok voor d'r valt .
Ik heb juist het idee dat ik de lat niet lager leg, juist omdat het al zo lang duurt, misschien ken ik teveel waarde toe aan de term relatie....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag.
Nee, dat soort dingen gaan pas na een tijdje jeukenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Kreator het volgende:
Het klikt of het klikt niet. Of iemand dan roze truitjes draagt zal je worst zijn. Kennelijk ben je dus nog nooit echt verliefd geweest.
Maar wat is erg laag of hoog? Ik bedoel, er is altijd wel iemand zijn die beter bij je past hoe geweldig je relatie ook is: de "perfecte" zul je nooit tegen komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ontken ik dat? Ik ben me er buitengewoon van bewust dat de meeste mensen geen ruggengraat hebben.
Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ... Hoe kan et anders dat jongens meisjes afweizenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef joshus_cat het volgende:
Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'?Vrouwen laten zich versieren
![]()
en hier komt voor mij een belangrijk punt. Ik heb gewoon heel erg vaak dat iemand die ik een tijdje ken gewoon niet meer interessant voor me is omdat we op een ander level over dingen praten. Dat werkt gewoonweg niet. In de zin van mogelijke relaties is het vaak zo dat zij een niveau lager zit. Daarmee wil ik mezelf absoluut niet op de borst kloppen,want een goede vriend van me kan ik dus nogal eens niet bijhouden (maar hij is dan ook gewoonweg superslimquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben ontzettend selectief op intellect!
En TS gaat voor optie 2quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Absoluut correct. Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'?Vrouwen laten zich versieren
![]()
Als TS nog steeds single is dan kan dat aan twee dingen liggen:
1) hij is totaal oninteressant voor de vrouwen waar hij dagelijks mee omgaat.
2) het valt 'm niet op dat de vrouwen in zijn buurt geinteresseerd zijn.
Ik wou al zeggen; dat ging me wat te kort door de bochtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ... Hoe kan et anders dat jongens meisjes afweizen
Die lat van je ligt lager dan je denkt hoor. Zoals ik al zei, als er een gemiddeld leuke meid in jouw leven komt die aardig is en meer dan alleen vriendschap voor jou lijkt te voelen, dan zul je zien dat haar aparte kledingstijl en muzieksmaak er (bijna) niet meer toe doen. En misschien ook nog wel dat ze rookt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik de lat niet lager leg, juist omdat het al zo lang duurt, misschien ken ik teveel waarde toe aan de term relatie....
Jij redeneert net als HenryHill vanuit beschikbaarheid. Is er veel beschikbaar, dan kan je lat omhoog, is er weinig beschikbaar, dan moet deze omlaag. Het hebben van een relatie wordt een doel op zich.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:34 schreef Frezer het volgende:
Maar wat is erg laag of hoog? Ik bedoel, er is altijd wel iemand zijn die beter bij je past hoe geweldig je relatie ook is: de "perfecte" zul je nooit tegen komen.
Voor mensen die verhalen posten dat ze nog steeds single zijn en dat dat kut^Wniet fijn is heeft dat alles te maken met 'het meisje bepaalt of er een relatie komt of niet'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ...
Typisch vrouwenstandpunt. Gaat opeens heftig veranderen als je de 33 gepasseerd bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben.
Tsja, een hoop mensen zijn gewoon bang om alleen te zijn, of hebben de sex gewoon nodig en zijn dus bereid om genoegen te nemen met wat ze kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij redeneert net als HenryHill vanuit beschikbaarheid. Is er veel beschikbaar, dan kan je lat omhoog, is er weinig beschikbaar, dan moet deze omlaag. Het hebben van een relatie wordt een doel op zich.
Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem? Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
Dit is de samenvatting van mijn minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ook kieskeurig, maar ja ik heb na een aantal relaties en scharrels ook wat te bieden.
Gelukkig val ik niet op mannen die me niet meer vinden dan een geil sletje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef joshus_cat het volgende:
Typisch vrouwenstandpunt. Gaat opeens heftig veranderen als je de 33 gepasseerd bent.
Je mist mijn punt. Het ging mij er niet om om TS aan te praten dat hij al naar gelang de hoeveelheid aandacht die hij van vrouwen krijgt zijn eisenpakket lichter of zwaarder moet maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Jij redeneert net als HenryHill vanuit beschikbaarheid. Is er veel beschikbaar, dan kan je lat omhoog, is er weinig beschikbaar, dan moet deze omlaag. Het hebben van een relatie wordt een doel op zich.
Kijk, nu komen we ergens! Dit is ook de reden waarom ik snel afknap op wiskunde-vrouwen. Van hen kan ik het intellect iets te goed peilen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben ontzettend selectief op intellect!
Tjee wat maakt dat uit zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting van mijn minderwaardigheidscomplex, wat heb ik te bieden aan een meid van mijn leeftijd? Ik heb nergens ervaring mee.
Onbevangenheidquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef ioko het volgende:
Dit is de samenvatting van mijn minderwaardigheidscomplex, wat heb ik te bieden aan een meid van mijn leeftijd? Ik heb nergens ervaring mee.
Tot nu toe ben ik het volledig eens met de redenering, maar voor de volgende existentie verlang ik graag een constructief bewijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem?
quote:Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
Eeensch...zie mij eens cool en selectief zijn nu al 80 en nog steeds geen meid goed genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef HenryHill het volgende:
Laat ik je openingspost in een ander perspectief plaatsen.
Je denkt dat je selectief bent en daarom geen relatie hebt
Dit zou betekenen dat er per definitie niemand voor je is. Je zult altijd concessies moeten doen, en ik schat zo in dat je (in elk geval de meeste mensen) die heel makkelijk doet op het moment dat je toch verliefd raakt. Er is ALTIJD iemand die beter bij je past, er wandelen 8 (?) miljard mensen rond, dat is een zo goed als oneindige combinatie van eigenschappen: er is er dus per definitie eentje die net iets liever/gezelliger/knapper is als diegene waarmee je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem? Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
Biologische klokken maken een hoop nattigheid als ze afgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet op mannen die me niet meer vinden dan een geil sletje.
Vraag het M_Schtoppel! Die dweept(e?) met dat soort cursussen.quote:
Uhuh!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Typisch vrouwenstandpunt. Gaat opeens heftig veranderen als je de 33 gepasseerd bent.
Mij niet (en ook niet als ik 33 ben, gok ik). Op die momenten dat ik vond dat ik nu toch echt eens hoognodig aan de man moest, en quasi grappend in de kroeg met vriendinnen alle mogelijke kandidaten de revue liet passeren werd ik zo ongelooflijk verdrietig van het idee dat ik met 1 van hen 'genoegen zou nemen' dat ik op slag weer dolgelukkig was met mijn single bestaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef Frezer het volgende:
Dat de lat omlaag gaat lijkt me een logisch gevolg van het natuurlijke verlangen naar een relatie (dat de meeste mensen hebben).
Ik denk dat dat ook een deel van het probleem is. Ik heb het gevoel dat ik nu wel lang genoeg aangemodderd heb, maar om nou hulp te zoeken, dat lijkt me nog wel een groot taboe. Voor mij in elk geval wel....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Vraag het M_Schtoppel! Die dweept(e?) met dat soort cursussen.
[..]
Nou, dat neuken lukt prima tot ze het K-woord laten vallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Want vrouwen van >33 hebben geen zelfrespect meer.
Die zijn blij als er sowieso nog wat te neuken valt.
Dat komt omdat die redenering logisch is. Wat minder intuitief maar ook logisch is, is dat je eigen hoofd andere verklaringen gaat vinden ("ik wil haar niet want" ipv "zij wilt mij blijkbaar niet") voor dezelfde uitkomst om je eigen ego intact te houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik het volledig eens met de redenering, maar voor de volgende existentie verlang ik graag een constructief bewijs.
Exactemundo, maar mag ik vragen hoe oud je bent? Ik kan me voorstellen dat iemand van 18 of 19 dit ook wel eens denkt, maar als je ouder wordt, wordt het vervelender. (gelukkig ben ik meestal erg tevreden met mijn leven, al is het dan zonder partner)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mij niet (en ook niet als ik 33 ben, gok ik). Op die momenten dat ik vond dat ik nu toch echt eens hoognodig aan de man moest, en quasi grappend in de kroeg met vriendinnen alle mogelijke kandidaten de revue liet passeren werd ik zo ongelooflijk verdrietig van het idee dat ik met 1 van hen 'genoegen zou nemen' dat ik op slag weer dolgelukkig was met mijn single bestaan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:01 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Nou, dat neuken lukt prima tot ze het K-woord laten vallen.
Nee, niet dat ze het zouden willen, maar meer dat ze ws. wel moeten, omdat de gemiddelde vent na het horen van het woord "kind" meestal niet weet hoe snel hij weg moet komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]Jij denkt serieus dat vrouwen daarom maar wat minder eisen zouden stellen aan hun evt partner!
Duh, ik snap het wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, niet dat ze het zouden willen, maar meer dat ze ws. wel moeten, omdat de gemiddelde vent na het horen van het woord "kind" meestal niet weten hoe snel ze weg moeten komen.
Ik ben 30. En ik vind het wel vervelend dat ik uberhaupt niet te kiezen heb of ik wel of niet een gezinnetje met kinderen wil stichten (een vraag waar vriendinnen van me nu wel tegenaan lopen), maar van het idee van samen zijn met iemand die het niet helemaal is word ik echt heel erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef ioko het volgende:
Exactemundo, maar mag ik vragen hoe oud je bent? Ik kan me voorstellen dat iemand van 18 of 19 dit ook wel eens denkt, maar als je ouder wordt, wordt het vervelender. (gelukkig ben ik meestal erg tevreden met mijn leven, al is het dan zonder partner)
Ik denk dat het wel voorkomt, maar dat vrouwen dat niet snel zullen toegeven. In ieder geval veel minder snel dan mannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Duh, ik snap het wel.
Ik denk alleen niet dat het zo is.
Daarom ook de haakjes,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mij niet (en ook niet als ik 33 ben, gok ik). Op die momenten dat ik vond dat ik nu toch echt eens hoognodig aan de man moest, en quasi grappend in de kroeg met vriendinnen alle mogelijke kandidaten de revue liet passeren werd ik zo ongelooflijk verdrietig van het idee dat ik met 1 van hen 'genoegen zou nemen' dat ik op slag weer dolgelukkig was met mijn single bestaan.
Ik denk ook serieus dat alleen gelukkiger zou worden dan met iemand samen zijn waar ik niet helemaal voor ga....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben 30. En ik vind het wel vervelend dat ik uberhaupt niet te kiezen heb of ik wel of niet een gezinnetje met kinderen wil stichten (een vraag waar vriendinnen van me nu wel tegenaan lopen), maar van het idee van samen zijn met iemand die het niet helemaal is word ik echt heel erg ongelukkig.
Overigens is het systeem waarbij mannen de eerste stap zetten (naar de vrouw toegaan) in principe man-optimaal, dus das weer mooi mee genomen voor ons.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
En het bewijs voor Claudia's stelling volgt uit het gebruik van "genoegen nemen", dit impliceert een sub-optimale kandidaat![]()
Welke drang precies? Een kinderdrang? Een relatiedrang? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat bij wie dan ook de drang naar een kind of naar een relatie zo sterk is dat iemand er die prijs (serieus in zee gaan met iemand die je niet superaantrekkelijk vindt) voor zou willen betalen. Maar dat is misschien beperktheid van mijn kant.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:19 schreef Frezer het volgende:
Daarom ook de haakjes,. "regels" gelden nooit voor iedereen, maar ik ben inderdaat benieuwd hoe je er over 5 of 10 jaar tegen aankijkt, nu ben je wel al wat ouder (nofi, natuurlijk) dus misschien heb je inderdaad die drang niet zo sterk.
Al die "drangen" denk ik, als die er niet waren was het snel gedaan met het beestje "mens". Maar in mijn ogen is het tweede punt dat je noemt niet eens zo verschillend van het eerste.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:25 schreef thaleia het volgende:
[..]
Welke drang precies? Een kinderdrang? Een relatiedrang? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat bij wie dan ook de drang naar een kind of naar een relatie zo sterk is dat iemand er die prijs (serieus in zee gaan met iemand die je niet superaantrekkelijk vindt) voor zou willen betalen. Maar dat is misschien beperktheid van mijn kant.
Ik geloof WEL dat veel mensen besluiten te blijven bij iemand die ze NIET MEER superaantrekkelijk vinden. Maar iets beginnen met iemand die je bij voorbaat al niet zo bijzonder vindt? Dat kan ik me echt niet voorstellen, hoe sterk de drang naar kind of relatie ook is.
Mits je blauwtjes durft te lopen wel ja. En dan alleen nog qua uiterlijk optimaal. Wie weet wat voor'n boer'naccent of dom geleuter eruit komt als ze eenmaal begint te pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Overigens is het systeem waarbij mannen de eerste stap zetten (naar de vrouw toegaan) in principe man-optimaal, dus das weer mooi mee genomen voor ons.
Ik zou proosten op meer durven ondernemen als het op vrouwen aankomt. Kom je uiteindelijk verder mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef ioko het volgende:
Ik vind het ook gewoon erg lastig dat ik mezelf blijkbaar nogal goed voor de gek kan houden.
Ik proost ook op minder kritisch zijn
Je legt de lat te hoog. Je legt de lat namelijk bij vrijwel perfecte vrouwen. Het probleem is dat die bijna perfecte vrouwen de lat ook hoger leggen voor mannen... Zoek iemand uit je eigen kastequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef Foxxy het volgende:
HenryHill, ik denk niet dat je gelijk hebt. Er bestaat echt zoiets als te selectief zijn..
Ik word altijd verliefd op de verkeerde vrouwen.
inderaad. zo starten toch veel relatiesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik proost op meer proosten, want dat maakt alle relaties voor iedereen veel makkelijker.
volgens mij moet je heel weinig, je moet het hoogstens willenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef ioko het volgende:
Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten.
Ik probeer vrouwen altijd eerst beter te leren kennen voordat ik bestluit meer te willen. Het resultaat van deze methode is vrijwel 0, dus je moet het anders doen. Maar ja, dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan, als je selectief bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef ioko het volgende:
Wel even een vraag:
Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten. Nog mensen die daar iedeen over hebben?
(Bijvoorbeeld: een huisgenootje van een vriendin van me is echt heel erg leuk, heb maar 1 keer met haar gepraat, en ken haar dus nauwelijks, maar ze is echt prachtig ! Ik vind het zo opdringerig en oppervlakkig overkomen als ik haar mee uit zou vragen)
ja, dan zien ze je als hun broertjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik probeer vrouwen altijd eerst beter te leren kennen voordat ik bestluit meer te willen. Het resultaat van deze methode is vrijwel 0, dus je moet het anders doen.
Ja, je moet die "vibe" voelenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef ioko het volgende:
Wel even een vraag:
Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten. Nog mensen die daar iedeen over hebben?
(Bijvoorbeeld: een huisgenootje van een vriendin van me is echt heel erg leuk, heb maar 1 keer met haar gepraat, en ken haar dus nauwelijks, maar ze is echt prachtig ! Ik vind het zo opdringerig en oppervlakkig overkomen als ik haar mee uit zou vragen)
Ik ben ook 24 en single. Nog nooit een relatie gehad. Ik herken ook wel dingen die jij in je OP zet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef ioko het volgende:
Ik ben single, en dat al eigenlijk mijn hele leven (ben nu 24). En je zou gerust kunnen zeggen dat ik het af en toe behoorlijk zat ben.
Mede door je omgeving wordt je als single met je neus op de feiten gedrukt. (vaak zijn de directe opmerkingen niet het vervelendst, maar meer de sociale situaties, waarin je zelf wat mist)
Ik (en met mij meer mensen, neem ik aan) gooien het gebrek aan een relatie vaak op het punt dat ze te selectief zijn. Nu ben ik wel geinteresseerd in deze selectiecriteria:
Op welke punten ben jij als single selectief, en waardoor denk je dat het komt dat je single bent?
TS begint: Ik ben selectief op uiterlijk (al vind ik dat zelf niet altijd eerlijk, uiterlijk blijft voor mij erg belangrijk), maar ook op bijvoorbeeld muzieksmaak, of een meisje bij een studentenvereniging zit, nagels, schoenen, kleding (geen roze!) en leeftijd.
Ik denk dat ik wat te makkelijk laat merken als ik een meisje leuk vind, ik hou niet zo van hard-to-get, en ik denk ook dat ik achter de verkeerde meiden aanga. (Zijn hier geen cursussen voor?)
Dus Singles (wat een k*twoord ook, maarja) : Wat zijn de criteria die je gebruikt, en je misschien wel van de liefde van je leven vandaan houden ?
Als het alleen op willen aankomt, zou ik elke keer wat ondernemen, maar je moet ook reel blijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij moet je heel weinig, je moet het hoogstens willen
welnee, dat is juist het irritante bij "liefde"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Als het alleen op willen aankomt, zou ik elke keer wat ondernemen, maar je moet ook reel blijven.
Er is maar 1 vrouw die ik als m'n zus beschouw en dat is m'n zus. Geen enkele andere vrouw is geschikt om een gelijkwaardige positie in te nemen bij mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dan zien ze je als hun broertje
volgens mij moet je helemaal niet selectief zijn en dan blijft er vanzelf ééntje plakken !
En ook dit topic is weer een datinggids aan het wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef ioko het volgende:
Wel even een vraag:
Ioko. Waarom wil je in de bullshit staan die anderen gebruiken om hun gebrek aan zelfvertrouwen te verdoezelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef ioko het volgende:
Ik ben single, en dat al eigenlijk mijn hele leven (ben nu 24). En je zou gerust kunnen zeggen dat ik het af en toe behoorlijk zat ben.
Mede door je omgeving wordt je als single met je neus op de feiten gedrukt. (vaak zijn de directe opmerkingen niet het vervelendst, maar meer de sociale situaties, waarin je zelf wat mist)
Ik (en met mij meer mensen, neem ik aan) gooien het gebrek aan een relatie vaak op het punt dat ze te selectief zijn. Nu ben ik wel geinteresseerd in deze selectiecriteria:
Op welke punten ben jij als single selectief, en waardoor denk je dat het komt dat je single bent?
TS begint: Ik ben selectief op uiterlijk (al vind ik dat zelf niet altijd eerlijk, uiterlijk blijft voor mij erg belangrijk), maar ook op bijvoorbeeld muzieksmaak, of een meisje bij een studentenvereniging zit, nagels, schoenen, kleding (geen roze!) en leeftijd.
Ik denk dat ik wat te makkelijk laat merken als ik een meisje leuk vind, ik hou niet zo van hard-to-get, en ik denk ook dat ik achter de verkeerde meiden aanga. (Zijn hier geen cursussen voor?)
Dus Singles (wat een k*twoord ook, maarja) : Wat zijn de criteria die je gebruikt, en je misschien wel van de liefde van je leven vandaan houden ?
Het sociale aspect wordt wel lastiger ja, naarmate je ouder wordt. Als jongen van 24 wordt je er misschien wel vreemder op aangekeken dan als meisjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
voor iedereen die wat wil proberen...ik hoorde dat je vrouwen mee moet nemen naar een opwindende plek, evt. een achtbaan. dan associeren ze die opwinding met jou !
Oeh, als we dan toch op die toer gaan: hoe leg je het eigenlijk aan met vrouwen die iedere man die toenadering zoekt d'rvan verdenken dat ie [gasp]iets met haar wil[/gasp] (en daarom superdefensief zijn)?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef TopStyle het volgende:
[..]
En ook dit topic is weer een datinggids aan het worden.
[..[
Komop. Uit die stoel en aanpakken die handel!
Leg eens uit (ik wil er graag op ingaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ioko. Waarom wil je in de bullshit staan die anderen gebruiken om hun gebrek aan zelfvertrouwen te verdoezelen?
welnee, een vrouw moet meteen weten waar ze aan toe is. en als ze daar geen genoegen mee neemt, dan maar nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Zorg nu maar eerst dat je zelf een beetje opwindend bent dan voldoet ineens elke plek.
Als je 0 (of alleen hele korte) relaties hebt gehad: tuurlijk, lees eerst het hele topic door. Als je een vrouwenverslinder bent: ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:16 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ben erg selectief, en ik heb daardoor geen relatie.
Wil ik of moet ik per sé een relatie...?
Nee, natuurlijk niet. Wat een onzin. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld, en ik weiger me aan te passen om wille van het hebben van een relatie. Ik ben zoals ik ben, en dat moet genoeg zijn. Ik zoek de perfecte vrouw, de perfecte vrouw voor MIJ. De kans is er groot dat anderen haar juist niks zullen vinden, maar ze zal perfect zijn voor MIJ. Of dat benaderen.
One psycho-bitch to go, please...!
Ik heb in mijn leven 2 meiden gezoent, en de laatste was ongeveer 6 jaar geleden. Ik zeg toch dat ik ergens een blokkade heb...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef WarPuppy het volgende:
Zoent TS wel eens hier en daar met vrouwen?
Zo niet, begin daar eerst eens mee, gaat de rest vanzelf
Afgezien van diegene die achter een loket staan verdenkt elke dame die je aanspreekt je ervan iets met haar te willen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Oeh, als we dan toch op die toer gaan: hoe versier je eigenlijk vrouwen die iedere man die toenadering zoekt d'rvan verdenken dat ie [gasp]iets met haar wil[/gasp]?
Haha die rekensommetjes zijn aan mij niet besteed. Laat ik anderen over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Het sociale aspect wordt wel lastiger ja, naarmate je ouder wordt. Als jongen van 24 wordt je er misschien wel vreemder op aangekeken dan als meisje.
Maar ja, er zijn vrouwen die ik ken, die van die enge rekensommetjes gaan maken (zie Amerikaanse series bijvoorbeeld): zo van, een kind als ik 32 ben, en dan wil ik 2 jaar getrouwd zijn, 4 jaar samenwonen enz. enz. Das pas eng
Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen laten geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Leg eens uit (ik wil er graag op ingaan)
Er zit een kern van waarheid in, maar wanneer je verliefd bent dan geeft een relatie wel degelijk een meerwaarde hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
Klopt als ik voor iedere keer dat ik te horen krijg "Maar een relatie is ook niet alles" een dubbeltje krijg had ik mijn zolderkamer vol en was ik rijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
het is dan ook de bedoeling van de natuur je dat te laten denken zodat je klaar bent om met zomaar iemand kindertjes te gaan makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:25 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Er zit een kern van waarheid in, maar wanneer je verliefd bent dan geeft een relatie wel degelijk een meerwaarde hoor.
Juist.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:27 schreef whosvegas het volgende:
[...]
Klopt. D'r zijn massa's kneuzen (zowel mannen als vrouwen) die hun enige waardigheid halen uit het feit dat ze 'een Relatie hebben'. Want daardoor zijn Zij OK, verheven tot de Klassen der Relatiehebbers en jij (vies vuil single-gepeupel) nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen laten geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
'een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd?'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ik smijt trouwens wat teveel met gezegden, 'tis een afwijking.
ze gaan alleen wel erg vaak op![]()
Serieus, die mensen ken ik echt niet hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:35 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Klopt. D'r zijn massa's kneuzen (zowel mannen als vrouwen) die hun enige waardigheid halen uit het feit dat ze 'een Relatie hebben'. Want daardoor zijn Zij OK, verheven tot de Klassen der Relatiehebbers en jij (vies vuil single-gepeupel) niet
Gelukkig maken die mensen een hele diepe smak als blijkt dat liefde niet voor altijd is...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
'een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd?'![]()
En zo lul je jezelf de grond in en doe je niets...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef ioko het volgende:
Ik vind het vaak lastig om er op zo'n manier naar te kijken. Zo van, 'vandaag ga ik eens oefenen met flirten', waarom is niet iedereen hiermee geboren?
Mijn idee is, dat het erg veel met zelfvertrouwen te maken heeft, en dat bezit ik (op dat gebied) waarschijnlijk niet voldoende.
Voor sommige mensen (waaronder ikzelf) heel moeilijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen?
Dat is een groot misverstand. Het is voor vrouwen makkelijk seks te krijgen, een relatie is een ander verhaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Voor sommige mensen (waaronder ikzelf) heel moeilijk.
Voor vrouwen (vooral als je er een beetje goed) uitzien is het de simpelste zaak van de wereld.
Ligt aan je interpretatie van de wereld. Niemand zegt namelijk zulke dingen... het is wat je denkt dat er in de hoofden van mensen omgaat. Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Serieus, die mensen ken ik echt niet hoor..
I'd settle for sex.... (oh nee, ik ben niet zo oppervlakkig)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is een groot misverstand. Het is voor vrouwen makkelijk seks te krijgen, een relatie is een ander verhaal
Wat bij mij ook goed werkt: vragen hoe laat het is. Cliche's zouden geen cliche's zijn als ze niet zouden werken. Vaak ontstaat er dan een leuk gesprek. Maar aangezien ik de eerste keer dat ik een meisje spreek, haar nooit uitvraag, blijft het altijd bij een gesprek. Maar ja, ook leuk en goed voor m'n zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Juist.
Wat je eens zou moeten doen is op een mooie dag de stad ingaan en in het wilde weg wat gaan flirten. Spreek ook gewoon een meisje aan dat je op het eerste gezicht niet zoveel doet en probeer een gesprek aan te knopen.
Oefening baart kunst.
Ik smijt trouwens wat teveel met gezegden, 'tis een afwijking.
ze gaan alleen wel erg vaak op![]()
Nou, hehe, we zijn er.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef ioko het volgende:
Mijn idee is, dat het erg veel met zelfvertrouwen te maken heeft, en dat bezit ik (op dat gebied) waarschijnlijk niet voldoende.
Euh ja, nou je 't zegt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef whosvegas het volgende:
Cliche's zouden geen cliche's zijn als ze niet zouden werken.
Mijn interpretatie van de wereld is dan dermate rooskleurig dat ik dat niet zie, lucky me!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ligt aan je interpretatie van de wereld. Niemand zegt namelijk zulke dingen... het is wat je denkt dat er in de hoofden van mensen omgaat. Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.
Dat zou echt ziek zijn.
En nozem blijft nieuwsgierig... aan welke kant van de balans zit hij nou, de nerd of de player?![]()
Het moet gewoon spontaan gebeuren, vaak heb ik het op het moment zelf niet door. En ga ik achteraf dingen verzinnen die ik had kunnen doen/zeggen. Dan neem ik me voor om het de volgende keer te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef ioko het volgende:
Ik vind het vaak lastig om er op zo'n manier naar te kijken. Zo van, 'vandaag ga ik eens oefenen met flirten', waarom is niet iedereen hiermee geboren?
Ik ben vaak wel jaloers op mensen die zo duidelijk zaken over relaties kunnen uitleggen. En je slaat inderdaad de spijker regelmatig op zijn kop. Waar komt die wijsheid vandaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me soms wel eens af wat voor persoon er achter jou schuil gaat. Je weet het vaak dondersgoed te verwoorden, ik ben dan benieuwd hoe jij het zelf eigenlijk doet, op liefdesgebied.
Goed punt. Tenzij je van nature positief bent ingesteld, dan kon het nog wel eens meer helpen dan je zou denken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef whosvegas het volgende:
Wat ik ook de afgelopen jaren heb geleerd is dat je nooit dingen voor een ander moet gaan invullen. Bijv. ze vind me een sukkel omdat ... Of het moet heel duidelijk uit haar gedrag blijken.
Kan werken, maar het werkt bij mij niet. Het is juist dat je alleen maar hoort dat het goed werkt en niet dat he niet werkt. Maar ja das mijn mening.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...tegenwoordig heb je toch al die internet-dating sites...ik hoor van allerlei kanten dat dat heel goed werkt, dus waarom probeer je dat niet een keer ?
mja, dat zou een stuk beter zijn dan al die ontwikkelingshulp die we naar Afrika sturenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:
Sowiezo is positief denken een prettige eigenschap: je gaat een stuk fijner door het leven.
dating sites sucks!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...tegenwoordig heb je toch al die internet-dating sites...ik hoor van allerlei kanten dat dat heel goed werkt, dus waarom probeer je dat niet een keer ?
Iemand die ik via een datingsite ken? Ik vind het geen trofee eerlijk gezegd, misschien jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik ben in mijn studietijd wel de nodige pleefiguren tegengekomen die zo dachten (en dat ook vrij onverhullend uitstraalden). He-le kleffe relaties. Stellen die zelfs als ze bij je op bezoek zijn niet van elkaar af kunnen blijven. En dat nog steeds na anderhalf jaar relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.
Dat zou echt ziek zijn.
Ik wel hoor. Vaak en veel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef ioko het volgende:
[..]
I'd settle for sex.... (oh nee, ik ben niet zo oppervlakkig)
nee, maar voor anderen werkt het wel. niet alles werkt voor iedereen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Iemand die ik via een datingsite ken? Ik vind het geen trofee eerlijk gezegd, misschien jij?
Helemaal mee eens. Ik kan heel erg kritisch naar een dame kijken en daardoor een eindeloze lange lijst met minpunten opsommen, maar dat belet me er niet van om op haar verliefd te worden. Roken is wat dat betreft een prachtig voorbeeld, ik zei ook altijd dat ik niet iemand "wil" die rookt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:40 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Die lat van je ligt lager dan je denkt hoor. Zoals ik al zei, als er een gemiddeld leuke meid in jouw leven komt die aardig is en meer dan alleen vriendschap voor jou lijkt te voelen, dan zul je zien dat haar aparte kledingstijl en muzieksmaak er (bijna) niet meer toe doen. En misschien ook nog wel dat ze rookt.
De beslissende factor ligt in het onderstreepte stukje.
Op zich is er natuurlijk weinig mis mee, maar ook op mij komt het een beetje 'pauper' over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Iemand die ik via een datingsite ken? Ik vind het geen trofee eerlijk gezegd, misschien jij?
Oeh, nu komen de slechte ervaringen met datingsitesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
Ze hebben anders wel sex hoor...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef whosvegas het volgende:
Sommige relaties die ik om heen zie, zou ik geen eens willen
Dan heb ik zo iets, laat maar zitten
Ik vind het meer iets voor mensen die een dusdanig druk leven hebben dat ze geen tijd hebben om op een andere manier iemand te leren kennen. Toevallig een leuk persoon op i-net tegenkomen, daar heb ik geen probleem mee, maar ik zal nooit actief op zoek gaan..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:00 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Op zich is er natuurlijk weinig mis mee, maar ook op mij komt het een beetje 'pauper' over.
( alhoewel die typering te grof is)
Meer als in; wanneer je je daarmee inlaat lukt het je op de bonnefooi blijkbaar niet.
Dat dat vaak niet opgaat besef ik best maar ook dat dit de algemene aanname is.
Noujah, mijn oom en tante hebben elkaar zo leren kennen.
Maar als jullie het niet erg hebben doe ik het nog even op de oude manier![]()
![]()
Dit is bij mij ook zo! Ik zie zoveel disfunctionele relaties, die maar doorgaan, terwijl iedere weldenkend mens ermee zou ophouden. Misschien ben ik ook wel bang dat ik daarin terecht zou komen: dan maar vrijgezelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef whosvegas het volgende:
Sommige relaties die ik om heen zie, zou ik geen eens willen
Dan heb ik zo iets, laat maar zitten
Je kunt met kerst tegen iedere familie zeggen dat je bij de schoonfamilie bent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En de verplichte verjaardagen van de schoonfamilie
Sex kan ook heel vervelend worden beste HH, op den duur met dezelfde persoon, elke dag pindakaas is gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel sex hoor...
heel waarschijnlijk, iig
En de bevestiging dat een ander hen lief kan hebben.
En de verplichte verjaardagen van de schoonfamilie
Bij sommige lui heb ik zo mijn twijfelsquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel sex hoor...
heel waarschijnlijk, iig
Dat dan weer welquote:En de bevestiging dat een ander hen lief kan hebben.
Tja, wat zal ik hier op zeggen....quote:En de verplichte verjaardagen van de schoonfamilie
Dit gaat allemaal op, totdat je verliefd wordt. Dan denk je daar allemaal echt niet meer bij na.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Dit is bij mij ook zo! Ik zie zoveel disfunctionele relaties, die maar doorgaan, terwijl iedere weldenkend mens ermee zou ophouden. Misschien ben ik ook wel bang dat ik daarin terecht zou komen: dan maar vrijgezel![]()
Ja, die het gewoon vol houden, om maar niet alleen te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Dit is bij mij ook zo! Ik zie zoveel disfunctionele relaties, die maar doorgaan, terwijl iedere weldenkend mens ermee zou ophouden. Misschien ben ik ook wel bang dat ik daarin terecht zou komen: dan maar vrijgezel![]()
inderdaad. maar zoals gezegd, dat is ook de biologische functie van het verliefdzijn. niet nadenken, maar doen. HET doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal op, totdat je verliefd wordt. Dan denk je daar allemaal echt niet meer bij na.![]()
Verliefd blijf je toch niet, op den duur wordt het voor veel stellen een soort mission impossible: "Maar we blijven bij elkaar, want dat hoort zo en iedereen zegt dat we zo'n leuk stel zijn!''quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal op, totdat je verliefd wordt. Dan denk je daar allemaal echt niet meer bij na.![]()
En dat is dus het enge, mijn logisch nadenken is mijn kracht, dat wil ik niet verliezenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Tja hopen dan dat er eentje op een ander verliefd wordt hequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Verliefd blijf je toch niet, op den duur wordt het voor veel stellen een soort mission impossible: "Maar we blijven bij elkaar, want dat hoort zo en iedereen zegt dat we zo'n leuk stel zijn!''
Ja dat dan weer wel. Die bang zijn om daarna nooit meer een ander te vinden, of iig niet beter dan ze op dat moment hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, die het gewoon vol houden, om maar niet alleen te zijn.
Goed punt. Meestal weegt het niets beter kunnen krijgen denk ik zwaarder dan dat er niets leukers in de aanbieding zou zijn...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Die bang zijn om daarna nooit meer een ander te vinden, of iig niet beter dan ze op dat moment hebben.
Volgens mij is dat trouwens ook het kritieke punt in elke relatie: als de een het idee heeft dat er iemand anders rondloopt die beter is, en volgens hem of haar ook "binnen bereik" ligt, dan is de relatie exit.
Volgens deze redenatie zouden de door jouw genoemde relaties dus blijven bestaan omdat beiden denken dat er niet een betere kandidaat bestaat die ook nog eens te krijgen is.
Of dit het is weet ik niet. Denk dat het met een gevoel van veiligheid, bekendheid, geborgenheid te maken heeft.quote:Volgens deze redenatie zouden de door jouw genoemde relaties dus blijven bestaan omdat beiden denken dat er niet een betere kandidaat bestaat die ook nog eens te krijgen is.
Ik maak een foto, die ik in scan op m'n computer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef Tobbes het volgende:
Hoe kan je nou selectief zijn? Je vind iemand leuk of niet. Ik ga echt niet kijken of dr gezicht wel 100% symetrisch is, dr heupen niet 2 cm te breed, dr kleding niet een tintje te rood en dr make up niet iets te dik...wat een bullshit. Niemand is selectief en iedereen is selectief. Maar als je zegt dat je selectief bent probeer je gewoon een minderwaardigheidscomplex te verbloemen.
jij ook al? ......quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik maak een foto, die ik in scan op m'n computer.
Dan laat ik een programma haar gezicht analyseren
Het zou me niks verbazen als dit nog serieus is ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik maak een foto, die ik in scan op m'n computer.
Dan laat ik een programma haar gezicht analyseren
Ik trek haar een haar uit, en dan eerste een DNA onderzoek. Ik wil geen genetisch wrak natuurlijk....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als het 0.001% van het ideaal afwijkt, moet ik haar niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik trek haar een haar uit, en dan eerste een DNA onderzoek. Ik wil geen genetisch wrak natuurlijk....![]()
nee hoor, ook dikke mensen hebben vriendinnen !quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef ikbenstoer het volgende:
ik ben te onzeker,
voor ik ook maar een meisje wat vraag denk ik al gelijk
die vind me zeker te dik
kijk die jongen is veel leuker wat moet ze nou met mij
ze vind me vast saai
etc.
ik kraak mezelf van hier naar afghanistan af voor ik ook maar iets doe op elk bedenkelijke situatie
hopeloos? lose hoop?
drink beer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef ikbenstoer het volgende:
lose hoop?
Het werkt wel!quote:
Maar ben je dan selectief?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef whosvegas het volgende:
Herkenbaar
En als je met een meisje aan het praten bent, probeer je geforceerd leuk te doen of het gesprek op gang te houden. Ik heb dat vooral als ik een meisje echt leuk vindt. Maar dit schiet natuurlijk niet op. Dus ik probeer dat niet meer te doen en het te laten lopen zoals het loopt.
Of de meiden zijn te kieskeurigquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ben je dan selectief?![]()
Of mis je gewoon enkele communicatie vaardigheden, wat zekerheid en gewoon heeel veeel social skills?![]()
Het is offtopic maar hier wil ik toch even op inhaken. Ik kijk zo af en toe ook wel eens rond bij relatieplanet en ik denk dat je hierbij dezelfde fout maakt als veel alleenstaande moeders met kinderen: ze profileren zich als een moeder die op zoek is. En dat is niet de manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:54 schreef whosvegas het volgende:
[..]
dating sites sucks!
Heb ik een tijdje geprobeerd. Allemaal oppervlakkige lui. Als ik over mijn beperkingen vertel, ik had ze in mijn profiel gezet (ik wil daar gewoon open in zijn), 0 komma 0 reactie. Dan heb ik zoiets van, pleur op, ik heb wel iets beters te doen.
Het is vooral onzekerheid, als ik spontaan met een meisje staat te praten (zonder dat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal) lukt het wel en sta ik soms best lang met iemand te praten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ben je dan selectief?![]()
Of mis je gewoon enkele communicatie vaardigheden, wat zekerheid en gewoon heeel veeel social skills?![]()
Zelfs al heb je fantastische social skills, zonder zelfvertrouwen kom je nergens...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
waarom moet dat met ze 2e erbij...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef danni het volgende:
Als ik een bekend meisje tegen kom (geen BN), Ben ik degene die altijd aan het lullen is,
en het meisje zegt dan altijd alleen maar (heel aandachtig) ja..
Altijd "ja.."
Ik heb nou nog nooit gevraagd "zullen we een keer met ze 2 naar bed?"
(proest)
En wat ik hiervoor zei. Ik wist dan nooit wat ik moet zeggen eig'lijk.. Was altijd bang dat eenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het is vooral onzekerheid, als ik spontaan met een meisje staat te praten (zonder dat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal) lukt het wel en sta ik soms best lang met iemand te praten.
Laat eens een stilte vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef danni het volgende:
Als ik een bekend meisje tegen kom (geen BN), Ben ik degene die altijd aan het lullen is,
en het meisje zegt dan altijd alleen maar (heel aandachtig) ja..
Altijd "ja.."
Ik heb nou nog nooit gevraagd "zullen we een keer met ze 2 naar bed?"
(proest)
Zit iets in, heb ik ook al aan gedacht.quote:Ze zouden meer -veel meer- succes hebben als ze zich zouden profileren als een meisje/vrouw waarvan 1 van de kenmerken is dat ze een kind hebben. Zonder gelijk bij "beroep: mamma" en "hobbie: mijn kind" in te vullen. Want, face it, de eerste selectie is gewoon een vleeskeuring, en als je de profielen van 2 "identieke" personen naast elkaar ziet met bij eentje met koeieletters "maar ik stotter en ik ben nog spastisch ook" dan weet ik wel op wie geklikt gaat worden. Die andere, weetjewel, die jongen die spastisch is, stottert, en in een rolstoel zit. Maar dat alleen niet direct in z'n profiel vermeldt. Want dat kan ook gaandeweg tijdens een chat verteld worden, als ze al kennis met je als persoon heeft kunnen maken.
Ja, welles gedaan.quote:
Ook dat is verhelderendquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef danni het volgende:
[..]
Ja, welles gedaan.
dan kom je erachter dat het meisje in principe heel saai is en ook niet weet wat ze moet zeggen
/erg verlegen is![]()
Wahahhahahahquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom moet dat met ze 2e erbij...
zijn ze gewend dat je normaal vraagt of het lokale rugby team ook meekomt?
Weet je, laat ik maar eens ff voor mezelf spreken:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef whosvegas het volgende:
Maar hoe merk je aan iemand of ze je echt leuk vindt of ze je alleen aardig vindt?
En hoe kan ik laten merken dat ik haar leuk vindt?
Omdat ik dus bang ben afgewezen te worden vind ik dit soort dingen heel moeilijk.
indeedquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef whosvegas het volgende:
Omdat ik dus bang ben afgewezen te worden vind ik dit soort dingen heel moeilijk.
Complimentjes maken als je er een paar gemaakt hebt ook eens wachten of er iets terugkomt. En oogcontact is ook altijd belangrijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef whosvegas het volgende:
Maar hoe merk je aan iemand of ze je echt leuk vindt of ze je alleen aardig vindt?
Da's nog eens een opsteker...quote:Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken..
vraag 1. moeilijk, de een laat het overduidelijk merken en een ander speelt 'hard to get'..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef whosvegas het volgende:
Vooral als je het combineert met het feit dat er ook meiden rondlopen die het leuk vinden om uit te lokken dat jongens keihard op hun bek gaan.quote:
Ha, antwoord van een vrouwquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
Weet je, laat ik maar eens ff voor mezelf spreken:
Ik probeer gewoon zo normaal mogelijk te doen zodat het niet opvalt.
Maar meestal val ik denk ik wel door de mand
Want als ik iemand écht leuk vind val ik echt stil of probeer hem te negeren.
Ook probeer ik zo veel mogelijk uit zijn beurt te blijven en hem vanaf een afstandje in de gaten te houden......
Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken![]()
Valt volgens mij wel meequote:Op woensdag 30 maart 2005 00:59 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
indeed
let me guess jij bent zeker ook heel erg koppig he?
Dat geldt voor verlegen jongens hetzelfde..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
Weet je, laat ik maar eens ff voor mezelf spreken:
Ik probeer gewoon zo normaal mogelijk te doen zodat het niet opvalt.
Maar meestal val ik denk ik wel door de mand
Want als ik iemand écht leuk vind val ik echt stil of probeer hem te negeren.
Ook probeer ik zo veel mogelijk uit zijn beurt te blijven en hem vanaf een afstandje in de gaten te houden......
Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken![]()
Niet zo veel medelijden met jezelf, hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vooral als je het combineert met het feit dat er ook meiden rondlopen die het leuk vinden om uit te lokken dat jongens keihard op hun bek gaan.
Landmijnen zijn minder erg, ik zeg het je
Nou tis niet echt mijden, maar ben gewoon bang zijn om iets lulligs te zeggen of dat het duidelijk wordt wat voor een onhandige kluns ik benquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ha, antwoord van een vrouw
Dus als je iemand echt leuk vindt, ga je hem mijden![]()
Ik neem steeds voor om op iemand lichaamstaal te letten. Maar op dat moment ben ik daar totaal niet mee bezig en vergeet ik het.
Welnee, ik huppel altijd gewoon om landmijnen heenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niet zo veel medelijden met jezelf, hoor.
Daar kan niemand tegen...
Ik ga dus een beetje geforceerd 'leuk' zitten doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou tis niet echt mijden, maar ben gewoon bang zijn om iets lulligs te zeggen of dat het duidelijk wordt wat voor een onhandige kluns ik ben![]()
Met jongens waar ik niets voor voel of niet aantrekkelijk vind, ben ik gewoon veel makkelijker in omgang dan met leuke aantrekkelijke jongens. Want ja bij zo'n onaantrekkelijke jongen heb ik toch niks te verliezen, maar helaas denken de jongens die ik wél leuk vind dat ik die onaantrekkelijke jongens leuker vindquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef pum het volgende:
Idd (wat Brunette zegt)... Als ze bij jou verlegen is, terwijl ze dat normaal gesproken niet is, maak je een goede kans.
Ach, een pleonasme op z'n tijd mag best...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou tis niet echt mijden, maar ben gewoon bang zijn om iets lulligs te zeggen of dat het duidelijk wordt wat voor een onhandige kluns ik ben![]()
"met z,n tweën" danquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarom moet dat met ze 2e erbij...
zijn ze gewend dat je normaal vraagt of het lokale rugby team ook meekomt?
Nee gewoon niks doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik ga dus een beetje geforceerd 'leuk' zitten doen.
Ik wist niet dat vrouwen ook afstandelijk waren naar bovengemiddeld aantrekkelijke heren. Dacht altijd dat dat een mannentrekje was.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
Met jongens waar ik niets voor voel of niet aantrekkelijk vind, ben ik gewoon veel makkelijker in omgang dan met leuke aantrekkelijke jongens. Want ja bij zo'n onaantrekkelijke jongen heb ik toch niks te verliezen, maar helaas denken de jongens die ik wél leuk vind dat ik die onaantrekkelijke jongens leuker vind
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
Met jongens waar ik niets voor voel of niet aantrekkelijk vind, ben ik gewoon veel makkelijker in omgang dan met leuke aantrekkelijke jongens. Want ja bij zo'n onaantrekkelijke jongen heb ik toch niks te verliezen, maar helaas denken de jongens die ik wél leuk vind dat ik die onaantrekkelijke jongens leuker vind
Had ergens gelezen dat vrouwen die dat doen, de man in kwestie eigenlijk best wel zien zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:13 schreef danni het volgende:
[..]
"met z,n tweën" dan
wat ik beoelde te zeggen is dat meisjes opeens zelf niet zoveel te zeggen meer hebben dan.
en alleen maar aan je lippen hangen.. overal zijn ze het mee eens(raar)
zie ik het verkeerd??
Veel jongens reageren zo, en dat zorgt er mede voor dat gemiddeld aantrekkelijke vrouwen een onrealistisch hoog zelfbeeld hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef danni het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is voor jongens (mij iig.) niet anders.
Met 1 verschil dat die heel aantrekkelijke meisjes het geen ruk uitmaakt of ik die
'modale types' leuker vind of niet
(of wel?)
Serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen ook afstandelijk waren naar bovengemiddeld aantrekkelijke heren. Dacht altijd dat dat een mannentrekje was.
je hebt gasten (veel van mijn vrienden) die dan 'geforceerd' leuk gaan zitten doen in gezelschap.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee gewoon niks doen![]()
Tja ik weet het.......het klinkt best raar, maar gewoon neutraal blijven.......
Niet allemaal. Alleen de leuke hebben datquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Serieus?
Dus is dat eigenlijk een men's thing ?![]()
ja.. zoals marmar.. heb je d'r foto's welles gezien (kots)quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Veel jongens reageren zo, en dat zorgt er mede voor dat gemiddeld aantrekkelijke vrouwen een onrealistisch hoog zelfbeeld hebben.
Nee, want als ik ''leuk'' ga zitten doen, dan is dat echt niet leuke meer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef danni het volgende:
[..]
je hebt gasten (veel van mijn vrienden) die dan 'geforceerd' leuk gaan zitten doen in gezelschap.
Dat merk ik als jonegn zijnde gewoon. Maar die komen dan ook écht spontaan en leuk over..
dus niet zoals een geforceerde poging dat eigenlijk om te huilen is.
Heb ooit eens gehoord dat vooral hoger opgeleide mannen dat doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Niet allemaal. Alleen de leuke hebben dat![]()
achterliggende gedachte is dat dat juist de jongens zijn die zich niet al te primitief willen gedragen, dat staat dus meestal los van zelfvertrouwen
Ik vind marmar best leuk overkomen. In het algemeen, dus. Maar ze is idd een voorbeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef danni het volgende:
[..]
ja.. zoals marmar.. heb je d'r foto's welles gezien (kots)
(en laat er dan nou net niet hierheen komen in deze topic.. oe! )
Dan heb je charme.. en dat is ook belangrijk.. dat weet ik zeker.. dat zie ik dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef whosvegas het volgende:
Wat het belangerijkste is, denk ik
Dat je een beetje tevreden bent over jezelf. Daar kan geen facelift, liposuctie of wat dan ook tegenop.
Nee ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef danni het volgende:
[..]
Tobbes is een Player..
(meisjes houden wel van players..)
Het was dan misschien flauwekul, maar het is een mooi voorbeeld van wachten vs actie ondernemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef danni het volgende:
[..]
Tobbes is een Player..
(meisjes houden wel van players..)
Jep, blondjes hebben vaak een 'knapper koppie' Maar wat ogen en lichaam betreft ga ik voor de brunette, of het halfbloedje natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee ik niet
Maar laten we het erop houden dat Tobbes geen player is en van ''brunettes'' in het algemeen houdt![]()
Dat is standaard 'player-tactiek' he..quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jep, blondjes hebben vaak een 'knapper koppie' Maar wat ogen en lichaam betreft ga ik voor de brunette, of het halfbloedje natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef danni het volgende:
[..]
Dat is standaard 'Player' he..
tegenover blondjes zeggen ze het tegenovergestelde.....
Bij mij zit je veiliger Brunette..quote:
helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef danni het volgende:
[..]
Dat is standaard 'player-tactiek' he..
tegenover blondjes zeggen ze anders....
1. ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Brunette het volgende:
Maaruh ff ontoptic:
Mannen, proberen jullie ook een meisje uit je hoofd te zetten/vergeten?
Bijv als het gewoon niet goed uit komt omdat je getrouwd/vriendin/of weet ik veel wat bent/ hebt?
En hoe doen jullie dat?
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef danni het volgende:
[..]
Bij mij zit je veiliger Brunette..
Ik wil gewoon gezellig samen chille!!
En als van het een het ander komt, ook goed
Maar ik waardeer meisjes dus gewoon. Ze zijn dus niet gewoon een
stuk vlees in mijn ogen (..)
Nee, als ik iets in mijn hoofd heb wel ik het hebben ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Brunette het volgende:
Maaruh ff ontoptic:
Mannen, proberen jullie ook een meisje uit je hoofd te zetten/vergeten?
Bijv als het gewoon niet goed uit komt omdat je getrouwd/vriendin/of weet ik veel wat bent/ hebt?
En hoe doen jullie dat?
jaja...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef danni het volgende:
[..]
Bij mij zit je veiliger Brunette..
Ik wil gewoon gezellig samen chille!!
En als van het een het ander komt, ook goed
Maar ik waardeer meisjes dus gewoon. Ze zijn dus niet gewoon een
Met blondjes ook hoor! maar dan wat oppervlakkiger.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Blondjes zijn neukbare wezens.
Brunettes zijn neukbare wezens met wie je ook nog eens kan lachen, kan huilen en een goed gesprek kan hebben.
Ik stuur d'r wel een foto met me "gr.bl." ogen en me standaard jasper-glimlach (TM.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef pum het volgende:
[..]
jaja...
Met die Mr. Nice Guy tactieken kom je dus nergens...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef danni het volgende:
[..]
[quote]Bij mij zit je veiliger Brunette..
Ik ken je al langer Danniquote:Maar ik waardeer meisjes dus gewoon. Ze zijn dus niet gewoon een
Of juist diepgaander. Tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef danni het volgende:
[..]
Met blondjes ook hoor! maar dan wat oppervlakkiger.
Idem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, als ik iets in mijn hoofd heb wel ik het hebben ook![]()
Doe niet zo omslachtig zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef danni het volgende:
[..]
Ik stuur d'r wel een foto met me "gr.bl." ogen en me standaard jasper-glimlach (TM.)
Wedden dat ze zwicht??
(nee hoor..)
Niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Brunette het volgende:
Maar ff ontoptic bitte
Wat doen jullie dan om een meisje uit jullie hoofd te zetten?
Gewoon overal waar je d'r tegen kan komen vermijden of so?
@Tobbes:quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Doe niet zo omslachtig zeg!
Ik ben niet lekker ofzo,
maar als je een meisje een beetje aan het lachen houdt en het ook nog eens voor elkaar krijgt dat ze je serieus neemt, is het klusje snel geklaard hoor.
horrorfilms kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Brunette het volgende:
Maar ff ontoptic bitte
ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Brunette het volgende:
Maar ff ontoptic bitte
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef danni het volgende:
[..]
@Tobbes:
yo, tobbes, ik gein maar hoor. alles chill enzo (*handshake smiley invoegt)
Ja, en als je zelf bezet bent en dat juist het probleem is?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Niet.
Ik accepteer pas dat ze me niet moet als ik het idee heb dat ze me echt heeft leren kennen. En tot nu toe heeft dat nog nooit tot een malaise geleid zeg maar.
Zo snel mogelijk een vervangend exemplaar zien te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Brunette het volgende:
Maar ff ontoptic bitte
Idd vooral als je getrouwd bentquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef MouseOver het volgende:
En die dingen die je tijdens een relatie tegenkomt zijn dat wel vaak, vooral omdat je dan op sommige momenten wat extra gevoelig voor verse vrouwelijke aandacht bent
Nou, ik heb niet echt hetzelfde probleem als jullie denk. Ik word namelijk pas echt verliefd op een meisje als ik dr al heel lang ken. Ik wil weten wat ik aan iemand heb voor ik echt een relatie begin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, en als je zelf bezet bent en dat juist het probleem is?
Een echte player is nooit bezet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, en als je zelf bezet bent en dat juist het probleem is?
Hmm, maar vind je eventuele gewetensproblemen daar niet wat zwaar voor wegen? De kans is immers groot dat het een losse flirt is, waar je verder niets positiefs aan overhoudt maar wel schuldgevoel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet echt hetzelfde probleem als jullie denk. Ik word namelijk pas echt verliefd op een meisje als ik dr al heel lang ken. Ik wil weten wat ik aan iemand heb voor ik echt een relatie begin.
En als ik al bezet ben en ik vind toch een ander meisje leuk. Gewoon even van 2 walletjes eten totdat je denkt dat je een goede keuze kan maken.
Hoezo schuldgevoel? Jij kan er toch niks aan doen dat je voor meer dan 1 vrouw wat lievelijkere gevoelens hebt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, maar vind je eventuele gewetensproblemen daar niet wat zwaar voor wegen? De kans is immers groot dat het een losse flirt is, waar je verder niets positiefs aan overhoudt maar wel schuldgevoel.
Ik denk dat je alles wat tobbes zegt niet meteen serieus moet nemen, Mouse.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, maar vind je eventuele gewetensproblemen daar niet wat zwaar voor wegen? De kans is immers groot dat het een losse flirt is, waar je verder niets positiefs aan overhoudt maar wel schuldgevoel.
Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelens etceteraquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zou het dat zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles wat tobbes zegt niet meteen serieus moet nemen, Mouse.![]()
evengoed erg onprettig. Slecht geweten kan je flink achtervolgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef danni het volgende:
[..]
Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelsn etc.
Ik ken maar weinig mensen die écht schuldgevoel hebben. eerder dat ze bang zijn
dat de ontrouw uitlekt..
Laat ik dat nou es niet hebben..quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
evengoed erg onprettig. Slecht geweten kan je flink achtervolgen
Ik zal zoiets nooit kunnen. Ik bedoel, ik ga niet ff allerlei jongens uitproberen om te kijken welke het leukste is. Als ik mijn twijfels over iem. heb, dan ga ik sowieso geen relatie met hem aan. En als er problemen tijdens een relatie zijn, dan probeer ik die aan de kaak te stellen ,zodat diegene weet wat hij daaraan kan doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef danni het volgende:
[..]
Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelsn etc.
Ik ken maar weinig mensen die écht schuldgevoel hebben. eerder dat ze bang zijn
dat de ontrouw uitlekt..
Eh, nou gaan er twee dingen door elkaar heen. Ik had het er eigenlijk over dat je zelf een relatie zou hebben en een slecht geweten tov je partner zou hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef danni het volgende:
[..]
Laat ik dat nou es niet hebben..(en dan ben ik heel eerlijk)
Maar ik ben wel trouw van aard.. ga niet gauw vreemd in een relatie, geen behoefte aan ofzo.
Maar terrug. Ik be dus ook vreselijk tot over me oren verliefd op een meisje.
heb er zelfs ooit een topic (schaam) over geopend..
Ze heeft dus een 'vaste relatie(volgens d'r msn profiel) <--- ja erg he?
En ik kan haar maar niet vergeten. Als ik de kans krijg, ga ik voor d;r..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef danni het volgende:
[..]
(volgens d'r msn profiel) <--- ja erg he?
Ik zei al, als ik zelf een relatie zou hebben zou ik het ook niet zo snel doen denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eh, nou gaan er twee dingen door elkaar heen. Ik had het er eigenlijk over dat je zelf een relatie zou hebben en een slecht geweten tov je partner zou hebben.
In jouw geval zou ik er een stuk minder moeite mee hebben. Misschien een dagje ofzo![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
HAhahahahahah heb je gewoon een paar kenmerken ingetypt ofso??
Nee joh, da's modernquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:00 schreef danni het volgende:
[..]
nee.
Dat meisje ken ik irl. wel.
Ik stalk deels haar doen en laten over het web..
(maar ook dat is best erg..)
Ik geloof altijd in een einde:{quote:
Dat snap ik,quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:00 schreef danni het volgende:
[..]
nee.
Dat meisje ken ik irl. wel.
Ik stalk deels haar doen en laten over het web..
(maar ook dat is best erg..)
En om Hans Teeuwen te quoten.. nee dat doen we toch maar niet, meisjes zijn gevoeligquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik geloof altijd in een einde:{
meestal ben ik degene die overal een einde aan brengt.
En dat geldt niet alleen voor relaties, maar ook voor andere dingen.
Ben gewoon bang om weer een tegenslag te moeten verwerken.
Ik date niet met mensen boven 1986quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:04 schreef Tobbes het volgende:
Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette...
Ow, dan heb je geluk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik date niet met mensen boven 1986![]()
Aha!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
[..]
Mijn tekst, wat doe je!quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Aha!
"Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette..."
jammer Tobbesquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nou, het ging niet over kuthoeren.. ik doelde meer op "Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig". In de zin dat je uit voorzichtigheid je eigen kwetsbaarheid in stand houdt.quote:
DAMMNN ik haat die nieuwe rage hier op fok met '' mijn..........., wat doe je!''quote:
Misschien heb ik wel veel meer te bieden als 18 jarig pikkie dan jij als 20 jarige....What´s in an agequote:
integendeelquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:09 schreef MouseOver het volgende:
bouwjaar 1978 is ook niet de beste match met een "gymnaste"![]()
Weet je waar het op slaat? Het is meer dan een standaard uitspraak.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef Brunette het volgende:
[..]
DAMMNN ik haat die nieuwe rage hier op fok met '' mijn..........., wat doe je!''
Je hoeft KLB/ GC maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met zulke toptictitels
100 jaarquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel veel meer te bieden als 18 jarig pikkie dan jij als 20 jarige....What´s in an age![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |