abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:52:35 #1
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25839824
Ik ben single, en dat al eigenlijk mijn hele leven (ben nu 24). En je zou gerust kunnen zeggen dat ik het af en toe behoorlijk zat ben.
Mede door je omgeving wordt je als single met je neus op de feiten gedrukt. (vaak zijn de directe opmerkingen niet het vervelendst, maar meer de sociale situaties, waarin je zelf wat mist)
Ik (en met mij meer mensen, neem ik aan) gooien het gebrek aan een relatie vaak op het punt dat ze te selectief zijn. Nu ben ik wel geinteresseerd in deze selectiecriteria:

Op welke punten ben jij als single selectief, en waardoor denk je dat het komt dat je single bent?

TS begint: Ik ben selectief op uiterlijk (al vind ik dat zelf niet altijd eerlijk, uiterlijk blijft voor mij erg belangrijk), maar ook op bijvoorbeeld muzieksmaak, of een meisje bij een studentenvereniging zit, nagels, schoenen, kleding (geen roze!) en leeftijd.
Ik denk dat ik wat te makkelijk laat merken als ik een meisje leuk vind, ik hou niet zo van hard-to-get, en ik denk ook dat ik achter de verkeerde meiden aanga. (Zijn hier geen cursussen voor? )

Dus Singles (wat een k*twoord ook, maarja) : Wat zijn de criteria die je gebruikt, en je misschien wel van de liefde van je leven vandaan houden ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:03:50 #2
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25840147
Laat ik je openingspost in een ander perspectief plaatsen.

Je denkt dat je selectief bent en daarom geen relatie hebt ("Ik zou die en die meid best wel kunnen 'krijgen', maar ik wil haar niet omdat ze naar ... luistert / stijl x kleding draagt / whatever").

Ik denk dat het andersom is: je kunt geen relatie krijgen (om wat voor'n reden dan ook), en hebt daarom ws. onbewust de reden bedacht dat het jouw keuze is om geen relatie te krijgen (want je bent zo selectief), zodat je voor jezelf kunt verklaren dat het niet zo is dat anderen niks met jou willen - m.a.w. dat het niet aan jou ligt.

Hoe verklaar je anders dat je wel heel graag een relatie zou willen, maar nog nooit een geschikte kandidaat zou hebben gevonden? D'r zijn meer dan genoeg leuke meiden hoor, en ik durf te wedden dat als er 1 aandacht aan jou zou schenken op een (semi)-'interested' manier, dat je als een blok voor d'r valt .
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25840252
HenryHill, ik denk niet dat je gelijk hebt. Er bestaat echt zoiets als te selectief zijn..

Ik word altijd verliefd op de verkeerde vrouwen .
pi_25840317
Ik ben semi selectief op uiterlijk.
Ze hoeft van mij niet uit te zien als een top model, maar haar uitstraling is het allerbelangrijkste.
En muziek is niet zo belangrijk aangezien mijn smaak erg uit elkaar ligt.
films daarintegen is wel weer vrij belangrijk.
Tevens moet een toekomstige vriendin van honden houden, aangezien ik niet zonder een hond kan.
Kinderen moeten geen probleem zijn, aangezien mijn dochtertje samen met mijn hond het belangrijkste in mijn leven zijn.

Al met al toch genoeg eisen waar ze aan moet voldoen.
Daarbij ben ik al 29 en een keer getrouwd geweest.
"St-Patrick's Day"
pi_25840491
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk dat het andersom is: je kunt geen relatie krijgen (om wat voor'n reden dan ook), en hebt daarom ws. onbewust de reden bedacht dat het jouw keuze is om geen relatie te krijgen (want je bent zo selectief), zodat je voor jezelf kunt verklaren dat het niet zo is dat anderen niks met jou willen - m.a.w. dat het niet aan jou ligt.
Dat perspectief lijkt me vele malen onwaarschijnlijker. Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen? Kijk om je heen en zie hoeveel sloebers met nageslacht rondlopen.
quote:
D'r zijn meer dan genoeg leuke meiden hoor, en ik durf te wedden dat als er 1 aandacht aan jou zou schenken op een (semi)-'interested' manier, dat je als een blok voor d'r valt.
Vind je niet dat je een wel erg kwantitatieve kijk op zaken hebt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_25840495
Iedereen is selectief en dat lijkt me volkomen normaal. Ik word er erg moe van als vriendinnen roepen: "je bent te kieskeurig", flikker toch op zeg, het lijkt mij niet meer dan natuurlijk dat je iets begint met iemand waar je op valt en niet met iemand waar je niet op valt. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor singles.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:18:29 #7
67978 HenryHill
pi_25840553
Kleine toevoeging: Een andere manier om mijn post te lezen (misschien wat minder abstract) is deze. Jij hebt jezelf denk ik wijsgemaakt dat het proces als volgt verloopt:
- Ik zie een meid
- Ik zie dat ze van muziekstijl x houdt / kledingstijl y heeft / ...
- Nee niet mijn smaak. Alhoewel ze er wel leuk uitziet.

Ik denk dat het eerder neerkomt op:
- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
- Ze lijkt niet in mij geinteresseerd
- Ach, dat is niet erg, want ze houdt van muziekstijl x / kledingstijl y. Dus ze is toch niet echt iets voor mij.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:22:51 #8
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25840678
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef thaleia het volgende:
Iedereen is selectief en dat lijkt me volkomen normaal. Ik word er erg moe van als vriendinnen roepen: "je bent te kieskeurig", flikker toch op zeg, het lijkt mij niet meer dan natuurlijk dat je iets begint met iemand waar je op valt en niet met iemand waar je niet op valt. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor singles.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is dan ook niet zo, dat ik zelf vind dat ik te selectief ben (al begin ik dat soms te denken), maar meer dat andere mensen om me heen dat zeggen. Ik heb maar 1 criterium, ik wil de meid in kwestie heeeel erg leuk vinden (ik gebruik het woord verliefd expres al niet meer!). En zonder dat gevoel, 'weiger' ik iets te forceren.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:23:31 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_25840703
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef HenryHill het volgende:
Kleine toevoeging: Een andere manier om mijn post te lezen (misschien wat minder abstract) is deze. Jij hebt jezelf denk ik wijsgemaakt dat het proces als volgt verloopt:
- Ik zie een meid

- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
- Ach, dat is niet erg, want ze houdt van muziekstijl x / kledingstijl y. Dus ze is toch niet echt iets voor mij.
het lijkt alsof je ervan uitgaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is die bepaald of je iemand leuk vindt...dat lijkt me toch echt niet het geval...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:23:38 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25840708
Ik ben ontzettend selectief op intellect!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:24:31 #11
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_25840723
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:22 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Het is dan ook niet zo, dat ik zelf vind dat ik te selectief ben (al begin ik dat soms te denken), maar meer dat andere mensen om me heen dat zeggen. Ik heb maar 1 criterium, ik wil de meid in kwestie heeeel erg leuk vinden (ik gebruik het woord verliefd expres al niet meer!). En zonder dat gevoel, 'weiger' ik iets te forceren.
...en gelijk heb je
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:25:07 #12
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25840742
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat perspectief lijkt me vele malen onwaarschijnlijker. Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen? Kijk om je heen en zie hoeveel sloebers met nageslacht rondlopen.
[..]

Vind je niet dat je een wel erg kwantitatieve kijk op zaken hebt?
Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag. Bovendien is het inderdaat voor de ene problematisch een relatie te krijgen, terwijl de ander de kandidaten bij wijze van spreken in de rij heeft staan.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 maart 2005 @ 21:25:24 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_25840754
Het klikt of het klikt niet. Of iemand dan roze truitjes draagt zal je worst zijn. Kennelijk ben je dus nog nooit echt verliefd geweest.
pi_25840782
quote:
- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
Er zijn twee manieren om met verlangens om te gaan: realiseer hetgeen je verlangt, of pas je voorkeuren aan. Jij bent een aanhanger van de tweede methode?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:26:46 #15
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25840785
quote:
- Ik zie een meid

- Ik zie een meid
- Ze ziet er leuk uit
Deze tactiek gebruik ik zeker, helemaal als de vrouw in kwestie me niet ziet staan. Dat geef ik meteen toe.
Maar neem het voorbeeld van roken. Een vrouw moet wel heeel erg leuk zijn, wil ik daar overheen kijken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:27:39 #16
67978 HenryHill
pi_25840814
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het lijkt alsof je ervan uitgaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is die bepaald of je iemand leuk vindt...dat lijkt me toch echt niet het geval...
Niet alleen nee. Maar het idee dat muzieksmaak een onoverkomelijk obstakel is waardoor je nooit speciale gevoelens voor een meisje zou kunnen ontwikkelen is een illusie.
pi_25840871
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:

Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag.
Ontken ik dat? Ik ben me er buitengewoon van bewust dat de meeste mensen geen ruggengraat hebben.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:30:17 #18
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25840894
Misschien heeft HenryHill hier een goed punt. Ik hoop natuurlijk dat het iets oppervlakkigs is, dat me afhoud van het aangaan van relaties, maar misschien ligt het wel dieper.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:31:59 #19
67978 HenryHill
pi_25840950
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef ioko het volgende:
Deze tactiek gebruik ik zeker, helemaal als de vrouw in kwestie me niet ziet staan. Dat geef ik meteen toe.
@TS: Ok, je bent je van dit patroon bewust. Prima, dat is alles wat ik onder je aandacht wilde brengen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:32:32 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_25840968
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Niet alleen nee. Maar het idee dat muzieksmaak een onoverkomelijk obstakel is waardoor je nooit speciale gevoelens voor een meisje zou kunnen ontwikkelen is een illusie.
daar heb je gelijk in....maar dat neemt niet weg dat er zeker wel zaken zijn waar je totaal op kan afknappen, zelfs schijnbaar onbenullige zaken...
pi_25840972
Ik snap niet dat mensen selectief zijn op dat soort stomme dingen als de TS zei ...

Ik heb maar 2 criteria per meisje:
- knap koppie
- klikt et

Zonder knap koppie blijft et altijd bij vriendschap, zonder et klikken blijft et bij een avondje zoenen, zonder beide lijkt et me sterk dat ik ooit een diepgaander gesprek met je heb dan:"Hoi, hoe issie, ik ga er weer vandoor" ...
ik ben sowieso da bomb
pi_25840979
quote:

Hoe verklaar je anders dat je wel heel graag een relatie zou willen, maar nog nooit een geschikte kandidaat zou hebben gevonden? D'r zijn meer dan genoeg leuke meiden hoor, en ik durf te wedden dat als er 1 aandacht aan jou zou schenken op een (semi)-'interested' manier, dat je als een blok voor d'r valt .
Absoluut correct. Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'? Vrouwen laten zich versieren

Als TS nog steeds single is dan kan dat aan twee dingen liggen:
1) hij is totaal oninteressant voor de vrouwen waar hij dagelijks mee omgaat.
2) het valt 'm niet op dat de vrouwen in zijn buurt geinteresseerd zijn.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:33:48 #23
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841006
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, natuurlijk zal de ene persoon "kieskeuriger" ziujn als de andere, maar naar mate je meer naar een relatie verlangt gaat die lat vanzelf omlaag.
Ik heb juist het idee dat ik de lat niet lager leg, juist omdat het al zo lang duurt, misschien ken ik teveel waarde toe aan de term relatie....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841019
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Kreator het volgende:
Het klikt of het klikt niet. Of iemand dan roze truitjes draagt zal je worst zijn. Kennelijk ben je dus nog nooit echt verliefd geweest.
Nee, dat soort dingen gaan pas na een tijdje jeuken
Big dick.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:34:13 #25
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25841021
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ontken ik dat? Ik ben me er buitengewoon van bewust dat de meeste mensen geen ruggengraat hebben.
Maar wat is erg laag of hoog? Ik bedoel, er is altijd wel iemand zijn die beter bij je past hoe geweldig je relatie ook is: de "perfecte" zul je nooit tegen komen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25841081
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef joshus_cat het volgende:

Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'? Vrouwen laten zich versieren
Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ... Hoe kan et anders dat jongens meisjes afweizen
ik ben sowieso da bomb
pi_25841083
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
en hier komt voor mij een belangrijk punt. Ik heb gewoon heel erg vaak dat iemand die ik een tijdje ken gewoon niet meer interessant voor me is omdat we op een ander level over dingen praten. Dat werkt gewoonweg niet. In de zin van mogelijke relaties is het vaak zo dat zij een niveau lager zit. Daarmee wil ik mezelf absoluut niet op de borst kloppen,want een goede vriend van me kan ik dus nogal eens niet bijhouden (maar hij is dan ook gewoonweg superslim )

Iig of je nu de onderliggende of bovenliggende partij in deze bent, het werkt niet als je niet op hetzelfde level over zaken kan praten. Daarnaaast selecteer ik op uiterlijk natuurlijk en heel erg ook op kleding specifiek
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:36:54 #28
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841106
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Absoluut correct. Bij mensen is het zo dat de dames bepalen of een relatie d'r in zit. Je kunt als man hooguit proberen om interesse op te wekken (door dat niet te doen). Vrouwen 'versieren'? Vrouwen laten zich versieren

Als TS nog steeds single is dan kan dat aan twee dingen liggen:
1) hij is totaal oninteressant voor de vrouwen waar hij dagelijks mee omgaat.
2) het valt 'm niet op dat de vrouwen in zijn buurt geinteresseerd zijn.
En TS gaat voor optie 2 .
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841119
Ik ben 19 en nooit n serieuze relatie gehad en ik ben behoorlijk selectief ja, k heb in t verleden nogal wat meegemaakt waar zij ook "last" van zal krijgen, dus dat moet wel bespreekbaar zijn. (jonger dan 17 hoeft ze niet te zijn)
Verder moet ze niet te verlegen zijn (al is dat geen ramp), beetje leuk uiterlijk is mooi meegenomen en een beetje actief zijn met sporten of n andere vereniging .
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:39:11 #30
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25841171
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ... Hoe kan et anders dat jongens meisjes afweizen
Ik wou al zeggen; dat ging me wat te kort door de bocht .

Feit is dat jongens vaker op meiden afstappen dan andersom, maar meiden die een blauwtje lopen zijn er genoeg hoor .
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_25841201
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef ioko het volgende:

[..]

En TS gaat voor optie 2 .
Ik zou niet verbaasd opkijken als optie 1 een grotere rol speelt dan je denkt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:40:21 #32
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25841202
Er zijn juist te veel mooie vrouwen.
Zo kom ik minimaal 2x per week de ware tegen...

Om al die contradicties een plekje te geven, heb je énorm veel ruimte nodig...
Een gebrek aan ruimte. Dat is het!
...dass wir fliegen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:40:51 #33
67978 HenryHill
pi_25841213
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat ik de lat niet lager leg, juist omdat het al zo lang duurt, misschien ken ik teveel waarde toe aan de term relatie....
Die lat van je ligt lager dan je denkt hoor. Zoals ik al zei, als er een gemiddeld leuke meid in jouw leven komt die aardig is en meer dan alleen vriendschap voor jou lijkt te voelen, dan zul je zien dat haar aparte kledingstijl en muzieksmaak er (bijna) niet meer toe doen. En misschien ook nog wel dat ze rookt.
De beslissende factor ligt in het onderstreepte stukje.

@joshus-cat: mee eens. Als je die problemen aanpakt dan ben je practisch van je probleem af.
@De oneven twee: "Ik heb een groot hart" van De Dijk
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:44:28 #34
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841312
Als ik kritisch kijk, klopt dat wel. Het is gewoon nog nooit gebeurd dat een meid die ik leuk vond, hetzelfde voor mij voelde (of ik dat dan niet zag, of dat dat er niet was).

Zou het zo eenvoudig zijn? (dan is er nog hoop )
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841327
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:34 schreef Frezer het volgende:
Maar wat is erg laag of hoog? Ik bedoel, er is altijd wel iemand zijn die beter bij je past hoe geweldig je relatie ook is: de "perfecte" zul je nooit tegen komen.
Jij redeneert net als HenryHill vanuit beschikbaarheid. Is er veel beschikbaar, dan kan je lat omhoog, is er weinig beschikbaar, dan moet deze omlaag. Het hebben van een relatie wordt een doel op zich.

Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem? Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
pi_25841344
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Das natuurlijk ook maar een halve waarheid he ... De gene die bepaald of er een relatie komt is de gene die in eht begin het minst geinteresseerd is, dit is meestal het meisje, maar lang niet alitjd ...
Voor mensen die verhalen posten dat ze nog steeds single zijn en dat dat kut^Wniet fijn is heeft dat alles te maken met 'het meisje bepaalt of er een relatie komt of niet'.

Of, laat ik het anders zeggen: waarom zie ik hier geen posts van mannen die klagen dat ze altijd de meiden van zich af moeten meppen?
pi_25841461
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben.
Typisch vrouwenstandpunt. Gaat opeens heftig veranderen als je de 33 gepasseerd bent.

(de meeste vrouwen willen 'n sterke, stoere vent, intelligent, knap, kan goed luisteren, goede baan (of goede vooruitzichten daarop)).

en hij moet ook nog trouw zijn

[ Bericht 25% gewijzigd door joshus_cat op 29-03-2005 21:54:40 ]
pi_25841463
quote:

[..]

Jij redeneert net als HenryHill vanuit beschikbaarheid. Is er veel beschikbaar, dan kan je lat omhoog, is er weinig beschikbaar, dan moet deze omlaag. Het hebben van een relatie wordt een doel op zich.

Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem? Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
Tsja, een hoop mensen zijn gewoon bang om alleen te zijn, of hebben de sex gewoon nodig en zijn dus bereid om genoegen te nemen met wat ze kunnen krijgen.

Denk ik.
Big dick.
pi_25841483
Ik ben ook kieskeurig, maar ja ik heb na een aantal relaties en scharrels ook wat te bieden.

Ik wil graag klagen erover joshus_cat...

Genoegen nemen met? Wat is dat? Het staat niet in mijn woordenboek.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:51:09 #40
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_25841514
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:51:48 #41
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841539
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ook kieskeurig, maar ja ik heb na een aantal relaties en scharrels ook wat te bieden.
Dit is de samenvatting van mijn minderwaardigheidscomplex , wat heb ik te bieden aan een meid van mijn leeftijd? Ik heb nergens ervaring mee.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841546
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef joshus_cat het volgende:

Typisch vrouwenstandpunt. Gaat opeens heftig veranderen als je de 33 gepasseerd bent.
Gelukkig val ik niet op mannen die me niet meer vinden dan een geil sletje.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:52:26 #43
67978 HenryHill
pi_25841555
quote:
Je mist mijn punt. Het ging mij er niet om om TS aan te praten dat hij al naar gelang de hoeveelheid aandacht die hij van vrouwen krijgt zijn eisenpakket lichter of zwaarder moet maken.

Het ging mij erom TS erop te wijzen dat het gedachtepatroon wat hij erop nahoudt zeer waarschijnlijk niet klopt, en dat hij zichzelf hiermee voor de gek houdt. Blijkbaar was TS zich hiervan al gedeeltelijk bewust.
pi_25841556
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kijk, nu komen we ergens! Dit is ook de reden waarom ik snel afknap op wiskunde-vrouwen. Van hen kan ik het intellect iets te goed peilen.
pi_25841611
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef ioko het volgende:

[..]

Dit is de samenvatting van mijn minderwaardigheidscomplex , wat heb ik te bieden aan een meid van mijn leeftijd? Ik heb nergens ervaring mee.
Tjee wat maakt dat uit zeg! . Dat is nou echt het laatste waar ik me druk om maak, al ben ik straks 30
pi_25841629
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef ioko het volgende:
Onbevangenheid
pi_25841655
quote:

[..]

Ik ben niet bereid om concessies te doen teneinde een relatie te hebben. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, want mijn gevoel laat zich niet sturen door mijn wil. Ik kan mezelf niet verliefd maken op iemand die mijn verlangens niet weet te vervullen. En waarom zou ik dat willen? Waarom zou ik een relatie willen hebben met iemand waarvan ik weet dat ik er 'genoegen' mee neem?
Tot nu toe ben ik het volledig eens met de redenering, maar voor de volgende existentie verlang ik graag een constructief bewijs.
quote:
Er is alleen altijd een ander die beter bij je past als je in een relatie zit waar je genoegen mee neemt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:56:43 #48
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25841679
quote:
Laat ik je openingspost in een ander perspectief plaatsen.

Je denkt dat je selectief bent en daarom geen relatie hebt
Eeensch...zie mij eens cool en selectief zijn nu al 80 en nog steeds geen meid goed genoeg
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:57:09 #49
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25841689
quote:
Dit zou betekenen dat er per definitie niemand voor je is. Je zult altijd concessies moeten doen, en ik schat zo in dat je (in elk geval de meeste mensen) die heel makkelijk doet op het moment dat je toch verliefd raakt. Er is ALTIJD iemand die beter bij je past, er wandelen 8 (?) miljard mensen rond, dat is een zo goed als oneindige combinatie van eigenschappen: er is er dus per definitie eentje die net iets liever/gezelliger/knapper is als diegene waarmee je een relatie hebt.

Dat de lat omlaag gaat lijkt me een logisch gevolg van het natuurlijke verlangen naar een relatie (dat de meeste mensen hebben).
pi_25841713
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gelukkig val ik niet op mannen die me niet meer vinden dan een geil sletje.
Biologische klokken maken een hoop nattigheid als ze afgaan.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:59:03 #51
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25841731
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef ioko het volgende:
(Zijn hier geen cursussen voor? )
Vraag het M_Schtoppel! Die dweept(e?) met dat soort cursussen.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Uhuh!
Want vrouwen van >33 hebben geen zelfrespect meer.
Die zijn blij als er sowieso nog wat te neuken valt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:59:09 #52
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841734
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef thaleia het volgende:

[..]

Onbevangenheid
*Zet onbevangenheid in zijn CV *
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841786
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef Frezer het volgende:
Dat de lat omlaag gaat lijkt me een logisch gevolg van het natuurlijke verlangen naar een relatie (dat de meeste mensen hebben).
Mij niet (en ook niet als ik 33 ben, gok ik). Op die momenten dat ik vond dat ik nu toch echt eens hoognodig aan de man moest, en quasi grappend in de kroeg met vriendinnen alle mogelijke kandidaten de revue liet passeren werd ik zo ongelooflijk verdrietig van het idee dat ik met 1 van hen 'genoegen zou nemen' dat ik op slag weer dolgelukkig was met mijn single bestaan.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:01:47 #54
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841808
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef Moonah het volgende:

[..]

Vraag het M_Schtoppel! Die dweept(e?) met dat soort cursussen.
[..]
Ik denk dat dat ook een deel van het probleem is. Ik heb het gevoel dat ik nu wel lang genoeg aangemodderd heb, maar om nou hulp te zoeken, dat lijkt me nog wel een groot taboe. Voor mij in elk geval wel....
Dit is toch iets wat natuurlijk zou moeten gaan...., toch ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25841811
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:59 schreef Moonah het volgende:

[..]

Want vrouwen van >33 hebben geen zelfrespect meer.
Die zijn blij als er sowieso nog wat te neuken valt.
Nou, dat neuken lukt prima tot ze het K-woord laten vallen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:03:06 #56
67978 HenryHill
pi_25841845
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef thabit het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik het volledig eens met de redenering, maar voor de volgende existentie verlang ik graag een constructief bewijs.
Dat komt omdat die redenering logisch is. Wat minder intuitief maar ook logisch is, is dat je eigen hoofd andere verklaringen gaat vinden ("ik wil haar niet want" ipv "zij wilt mij blijkbaar niet") voor dezelfde uitkomst om je eigen ego intact te houden.

En het bewijs voor Claudia's stelling volgt uit het gebruik van "genoegen nemen", dit impliceert een sub-optimale kandidaat
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:06:19 #57
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25841940
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:

[..]

Mij niet (en ook niet als ik 33 ben, gok ik). Op die momenten dat ik vond dat ik nu toch echt eens hoognodig aan de man moest, en quasi grappend in de kroeg met vriendinnen alle mogelijke kandidaten de revue liet passeren werd ik zo ongelooflijk verdrietig van het idee dat ik met 1 van hen 'genoegen zou nemen' dat ik op slag weer dolgelukkig was met mijn single bestaan.
Exactemundo, maar mag ik vragen hoe oud je bent? Ik kan me voorstellen dat iemand van 18 of 19 dit ook wel eens denkt, maar als je ouder wordt, wordt het vervelender. (gelukkig ben ik meestal erg tevreden met mijn leven, al is het dan zonder partner)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:06:26 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25841947
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:01 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nou, dat neuken lukt prima tot ze het K-woord laten vallen.
Jij denkt serieus dat vrouwen daarom maar wat minder eisen zouden stellen aan hun evt partner!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:09:03 #59
67978 HenryHill
pi_25842025
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat vrouwen daarom maar wat minder eisen zouden stellen aan hun evt partner!
Nee, niet dat ze het zouden willen, maar meer dat ze ws. wel moeten, omdat de gemiddelde vent na het horen van het woord "kind" meestal niet weet hoe snel hij weg moet komen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:10:12 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25842051
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:09 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nee, niet dat ze het zouden willen, maar meer dat ze ws. wel moeten, omdat de gemiddelde vent na het horen van het woord "kind" meestal niet weten hoe snel ze weg moeten komen.
Duh, ik snap het wel.
Ik denk alleen niet dat het zo is.
pi_25842083
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef ioko het volgende:
Exactemundo, maar mag ik vragen hoe oud je bent? Ik kan me voorstellen dat iemand van 18 of 19 dit ook wel eens denkt, maar als je ouder wordt, wordt het vervelender. (gelukkig ben ik meestal erg tevreden met mijn leven, al is het dan zonder partner)
Ik ben 30. En ik vind het wel vervelend dat ik uberhaupt niet te kiezen heb of ik wel of niet een gezinnetje met kinderen wil stichten (een vraag waar vriendinnen van me nu wel tegenaan lopen), maar van het idee van samen zijn met iemand die het niet helemaal is word ik echt heel erg ongelukkig.
pi_25842106
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Duh, ik snap het wel.
Ik denk alleen niet dat het zo is.
Ik denk dat het wel voorkomt, maar dat vrouwen dat niet snel zullen toegeven. In ieder geval veel minder snel dan mannen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:19:06 #63
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25842286
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef thaleia het volgende:

[..]

Daarom ook de haakjes, . "regels" gelden nooit voor iedereen, maar ik ben inderdaat benieuwd hoe je er over 5 of 10 jaar tegen aankijkt, nu ben je wel al wat ouder (nofi, natuurlijk) dus misschien heb je inderdaad die drang niet zo sterk.
pi_25842354
Laten we proosten op het minder kritisch zijn!

dinsdag 29 maart 2005 @ 22:22:10 #65
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25842378
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik ben 30. En ik vind het wel vervelend dat ik uberhaupt niet te kiezen heb of ik wel of niet een gezinnetje met kinderen wil stichten (een vraag waar vriendinnen van me nu wel tegenaan lopen), maar van het idee van samen zijn met iemand die het niet helemaal is word ik echt heel erg ongelukkig.
Ik denk ook serieus dat alleen gelukkiger zou worden dan met iemand samen zijn waar ik niet helemaal voor ga....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25842413
Wat niet wil zeggen dat ik me er ook aan ga houden, maar zolang het bier goed smaakt kunnen we er in elk geval op blijven proosten.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:25:41 #67
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25842466
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef HenryHill het volgende:
En het bewijs voor Claudia's stelling volgt uit het gebruik van "genoegen nemen", dit impliceert een sub-optimale kandidaat
Overigens is het systeem waarbij mannen de eerste stap zetten (naar de vrouw toegaan) in principe man-optimaal, dus das weer mooi mee genomen voor ons.
pi_25842473
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:19 schreef Frezer het volgende:
Daarom ook de haakjes, . "regels" gelden nooit voor iedereen, maar ik ben inderdaat benieuwd hoe je er over 5 of 10 jaar tegen aankijkt, nu ben je wel al wat ouder (nofi, natuurlijk) dus misschien heb je inderdaad die drang niet zo sterk.
Welke drang precies? Een kinderdrang? Een relatiedrang? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat bij wie dan ook de drang naar een kind of naar een relatie zo sterk is dat iemand er die prijs (serieus in zee gaan met iemand die je niet superaantrekkelijk vindt) voor zou willen betalen. Maar dat is misschien beperktheid van mijn kant.

Ik geloof WEL dat veel mensen besluiten te blijven bij iemand die ze NIET MEER superaantrekkelijk vinden. Maar iets beginnen met iemand die je bij voorbaat al niet zo bijzonder vindt? Dat kan ik me echt niet voorstellen, hoe sterk de drang naar kind of relatie ook is.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:27:36 #69
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25842518
Ik vind het ook gewoon erg lastig dat ik mezelf blijkbaar nogal goed voor de gek kan houden.
Ik proost ook op minder kritisch zijn
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:37:17 #70
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25842803
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:25 schreef thaleia het volgende:

[..]

Welke drang precies? Een kinderdrang? Een relatiedrang? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat bij wie dan ook de drang naar een kind of naar een relatie zo sterk is dat iemand er die prijs (serieus in zee gaan met iemand die je niet superaantrekkelijk vindt) voor zou willen betalen. Maar dat is misschien beperktheid van mijn kant.

Ik geloof WEL dat veel mensen besluiten te blijven bij iemand die ze NIET MEER superaantrekkelijk vinden. Maar iets beginnen met iemand die je bij voorbaat al niet zo bijzonder vindt? Dat kan ik me echt niet voorstellen, hoe sterk de drang naar kind of relatie ook is.
Al die "drangen" denk ik, als die er niet waren was het snel gedaan met het beestje "mens". Maar in mijn ogen is het tweede punt dat je noemt niet eens zo verschillend van het eerste.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:39:37 #71
67978 HenryHill
pi_25842873
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:25 schreef Frezer het volgende:

[..]

Overigens is het systeem waarbij mannen de eerste stap zetten (naar de vrouw toegaan) in principe man-optimaal, dus das weer mooi mee genomen voor ons.
Mits je blauwtjes durft te lopen wel ja. En dan alleen nog qua uiterlijk optimaal. Wie weet wat voor'n boer'naccent of dom geleuter eruit komt als ze eenmaal begint te praten

Maar goed, je moet ergens beginnen met selecteren nietwaar, dus waarom niet bij uiterlijk
pi_25842875
Ik proost op het minder kritisch zijn door mannen, zodat ik het meer voor het uitzoeken heb

pi_25842923
Ik heb nog steeds geen bewijs van de existentie gezien hier trouwens.

In een grijs verleden is het me 1 keer gebeurd dat ik iemand tegenkwam, binnen 5 minuten geheel ontbrandde en nadat ik anderhalf jaar later dat gevoel nog steeds niet kwijt was eindelijk haar edele domein mocht binnentreden. Later bleek dat het openen van de poort van haar kant een uiting was van minder kritisch oordelen dan voorheen. Je kunt je dus voorstellen dat het enorm kut is afgelopen.

Ik zie geen reden om aan te nemen dat er op zeker nog een permanente ontbranding binnen mij plaats gaat vinden en al helemaal niet dat ze die keer wel echt zal overslaan naar de ander.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:41:25 #74
67978 HenryHill
pi_25842933
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:27 schreef ioko het volgende:
Ik vind het ook gewoon erg lastig dat ik mezelf blijkbaar nogal goed voor de gek kan houden.
Ik proost ook op minder kritisch zijn
Ik zou proosten op meer durven ondernemen als het op vrouwen aankomt. Kom je uiteindelijk verder mee.
pi_25843073
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef Foxxy het volgende:
HenryHill, ik denk niet dat je gelijk hebt. Er bestaat echt zoiets als te selectief zijn..

Ik word altijd verliefd op de verkeerde vrouwen .
Je legt de lat te hoog. Je legt de lat namelijk bij vrijwel perfecte vrouwen. Het probleem is dat die bijna perfecte vrouwen de lat ook hoger leggen voor mannen... Zoek iemand uit je eigen kaste
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:48:26 #76
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25843113
Ik proost op meer proosten, want dat maakt alle relaties voor iedereen veel makkelijker.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:54:23 #77
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843272
Dan proost ik op meer ondernemen:

[afbeelding]
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25843421
ik ben ook single en ben 33 en of ik selectief ben weet ik niet, misschien wel. ik gooi het meer op m'n totale passieve houding t.o.v. vrouwen en of dat andersom ook zo is heb ik waarschijnlijk niet eens door. en tja, misschien heb ik allerlei excuses voor mezelf bedacht, maar vooralsnog heb ik vooral de verkeerde redenen om een relatie te willen, nl. sex tja, daarvoor zou ik ook naar de hoeren kunnen en uiteindelijk is dat misschien nog goedkoper ook
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:00:16 #79
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25843438
De lat gaat zo én omlaag, én het wordt makkelijker iets te ondernemen, .

Over de iets langere termijn hebben we het dan maar even niet voor het gemak .
pi_25843440
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik proost op meer proosten, want dat maakt alle relaties voor iedereen veel makkelijker.
inderaad. zo starten toch veel relaties
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:00:52 #81
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843454
Wel even een vraag:

Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten. Nog mensen die daar iedeen over hebben?
(Bijvoorbeeld: een huisgenootje van een vriendin van me is echt heel erg leuk, heb maar 1 keer met haar gepraat, en ken haar dus nauwelijks, maar ze is echt prachtig ! Ik vind het zo opdringerig en oppervlakkig overkomen als ik haar mee uit zou vragen)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25843501
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef ioko het volgende:

Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten.
volgens mij moet je heel weinig, je moet het hoogstens willen
pi_25843521
quote:
Wel even een vraag:

Ik vind het vaak moeilijk in te schatten, wanneer je iets moet ondernemen, en wanneer je beter alles op zijn beloop kunt laten. Nog mensen die daar iedeen over hebben?
(Bijvoorbeeld: een huisgenootje van een vriendin van me is echt heel erg leuk, heb maar 1 keer met haar gepraat, en ken haar dus nauwelijks, maar ze is echt prachtig ! Ik vind het zo opdringerig en oppervlakkig overkomen als ik haar mee uit zou vragen)
Ik probeer vrouwen altijd eerst beter te leren kennen voordat ik bestluit meer te willen. Het resultaat van deze methode is vrijwel 0, dus je moet het anders doen. Maar ja, dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan, als je selectief bent.
pi_25843559
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:03 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik probeer vrouwen altijd eerst beter te leren kennen voordat ik bestluit meer te willen. Het resultaat van deze methode is vrijwel 0, dus je moet het anders doen.
ja, dan zien ze je als hun broertje

volgens mij moet je helemaal niet selectief zijn en dan blijft er vanzelf ééntje plakken !
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:06:28 #85
67978 HenryHill
pi_25843609
quote:
Wel even een vraag:

Ja, je moet die "vibe" voelen

Tering kerel, neem Will Smith in dienst, die fixt je problemen wel!

Of als je dat niet kan betalen, ga Hitch een keer kijken. Wat ik zo lees over die film behandelt hij precies dit onderwerp als "love-doctor". Of het goed afloopt durf ik niet te zeggen, moet 'm zelf ook nog zien
pi_25843611
quote:
Ik ben single, en dat al eigenlijk mijn hele leven (ben nu 24). En je zou gerust kunnen zeggen dat ik het af en toe behoorlijk zat ben.
Mede door je omgeving wordt je als single met je neus op de feiten gedrukt. (vaak zijn de directe opmerkingen niet het vervelendst, maar meer de sociale situaties, waarin je zelf wat mist)
Ik (en met mij meer mensen, neem ik aan) gooien het gebrek aan een relatie vaak op het punt dat ze te selectief zijn. Nu ben ik wel geinteresseerd in deze selectiecriteria:

Op welke punten ben jij als single selectief, en waardoor denk je dat het komt dat je single bent?

TS begint: Ik ben selectief op uiterlijk (al vind ik dat zelf niet altijd eerlijk, uiterlijk blijft voor mij erg belangrijk), maar ook op bijvoorbeeld muzieksmaak, of een meisje bij een studentenvereniging zit, nagels, schoenen, kleding (geen roze!) en leeftijd.
Ik denk dat ik wat te makkelijk laat merken als ik een meisje leuk vind, ik hou niet zo van hard-to-get, en ik denk ook dat ik achter de verkeerde meiden aanga. (Zijn hier geen cursussen voor? )

Dus Singles (wat een k*twoord ook, maarja) : Wat zijn de criteria die je gebruikt, en je misschien wel van de liefde van je leven vandaan houden ?
Ik ben ook 24 en single. Nog nooit een relatie gehad. Ik herken ook wel dingen die jij in je OP zet.
Natuurlijk roept die reacties op bij mensen om mij heen. Deze zijn zeer verschillend, of er wordt grappend gezegd dat ze me gaan koppelen of je wordt bijna als een gek aangekeken dat je nog nooit een relatie hebt gehad. Nou van die opmerkingen trek ik me al niks meer aan, het is gewoon niet anders.
Ik mis zelf wel dingen en zijn er situaties die ik liever met een vriend zou doorbrengen.

Ik ben niet heel selectief. Het uiterlijk speelt bij mij geen grote rol. Het gaat meer om de uitstraling of er een klik is. Ik moet ook goede gesprekken met degene kunnen voeren. Ja en verder zijn het gaande weg dingen die je misschien om iemand doen afknappen of juist niet.

Maar misschien ben ik onbewust wel kieskeurig, maar volgens mij valt het wel mee. Als ik soms meiden hoor of hun "eisen" dan valt het reuze mee bij mij.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:07:03 #87
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843625
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

volgens mij moet je heel weinig, je moet het hoogstens willen
Als het alleen op willen aankomt, zou ik elke keer wat ondernemen, maar je moet ook reel blijven.

(Oftopic : Waarom kan ik na een jaar nog steeds geen fatsoenlijk plaatje plaatsen )
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25843675
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:07 schreef ioko het volgende:

[..]

Als het alleen op willen aankomt, zou ik elke keer wat ondernemen, maar je moet ook reel blijven.
welnee, dat is juist het irritante bij "liefde"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:08:55 #89
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25843677
Ik proost op mezelf.
...dass wir fliegen.
pi_25843679
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, dan zien ze je als hun broertje

volgens mij moet je helemaal niet selectief zijn en dan blijft er vanzelf ééntje plakken !
Er is maar 1 vrouw die ik als m'n zus beschouw en dat is m'n zus. Geen enkele andere vrouw is geschikt om een gelijkwaardige positie in te nemen bij mij.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:09:01 #91
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25843681
quote:
Wel even een vraag:

En ook dit topic is weer een datinggids aan het worden .

Flirten, versieren en alle aanverwante zaken leer je enkel door het te DOEN!

Spreek d'r aan, vraag d'r uit, weet ik veel, zolang je maar iets met haar onderneemt.
Kijk hoe ze reageert, wat ze leuk vindt, en speel daarop in.
Dan ben je er snel genoeg achter of ze echt leuk is, goed kan dansen, intelligent en weet ik wat meer.

Komop. Uit die stoel en aanpakken die handel!
pi_25843739
quote:

Ioko. Waarom wil je in de bullshit staan die anderen gebruiken om hun gebrek aan zelfvertrouwen te verdoezelen?
pi_25843750
voor iedereen die wat wil proberen...ik hoorde dat je vrouwen mee moet nemen naar een opwindende plek, evt. een achtbaan. dan associeren ze die opwinding met jou !
pi_25843790
Zoent TS wel eens hier en daar met vrouwen?
Zo niet, begin daar eerst eens mee, gaat de rest vanzelf
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:13:01 #95
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843793
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]
Het sociale aspect wordt wel lastiger ja, naarmate je ouder wordt. Als jongen van 24 wordt je er misschien wel vreemder op aangekeken dan als meisje .
Maar ja, er zijn vrouwen die ik ken, die van die enge rekensommetjes gaan maken (zie Amerikaanse series bijvoorbeeld): zo van, een kind als ik 32 ben, en dan wil ik 2 jaar getrouwd zijn, 4 jaar samenwonen enz. enz. Das pas eng
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:13:02 #96
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25843794
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:11 schreef het_fokschaap het volgende:
voor iedereen die wat wil proberen...ik hoorde dat je vrouwen mee moet nemen naar een opwindende plek, evt. een achtbaan. dan associeren ze die opwinding met jou !

Zorg nu maar eerst dat je zelf een beetje opwindend bent dan voldoet ineens elke plek .
pi_25843837
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:09 schreef TopStyle het volgende:

[..]

En ook dit topic is weer een datinggids aan het worden .

[..[
Komop. Uit die stoel en aanpakken die handel!
Oeh, als we dan toch op die toer gaan: hoe leg je het eigenlijk aan met vrouwen die iedere man die toenadering zoekt d'rvan verdenken dat ie [gasp]iets met haar wil[/gasp] (en daarom superdefensief zijn)?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:14:50 #98
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843844
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ioko. Waarom wil je in de bullshit staan die anderen gebruiken om hun gebrek aan zelfvertrouwen te verdoezelen?
Leg eens uit (ik wil er graag op ingaan )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:16:26 #99
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_25843890
Ik ben erg selectief, en ik heb daardoor geen relatie.

Wil ik of moet ik per sé een relatie...?
Nee, natuurlijk niet. Wat een onzin. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld, en ik weiger me aan te passen om wille van het hebben van een relatie. Ik ben zoals ik ben, en dat moet genoeg zijn. Ik zoek de perfecte vrouw, de perfecte vrouw voor MIJ. De kans is er groot dat anderen haar juist niks zullen vinden, maar ze zal perfect zijn voor MIJ. Of dat benaderen.

One psycho-bitch to go, please...!
pi_25843891
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Zorg nu maar eerst dat je zelf een beetje opwindend bent dan voldoet ineens elke plek .
welnee, een vrouw moet meteen weten waar ze aan toe is. en als ze daar geen genoegen mee neemt, dan maar niet
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:18:35 #101
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25843963
Zou je jezelf kunnen veranderen op het gebied van selectief zijn?
tvp ook
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:19:00 #102
67978 HenryHill
pi_25843979
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:16 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ben erg selectief, en ik heb daardoor geen relatie.

Wil ik of moet ik per sé een relatie...?
Nee, natuurlijk niet. Wat een onzin. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld, en ik weiger me aan te passen om wille van het hebben van een relatie. Ik ben zoals ik ben, en dat moet genoeg zijn. Ik zoek de perfecte vrouw, de perfecte vrouw voor MIJ. De kans is er groot dat anderen haar juist niks zullen vinden, maar ze zal perfect zijn voor MIJ. Of dat benaderen.

One psycho-bitch to go, please...!
Als je 0 (of alleen hele korte) relaties hebt gehad: tuurlijk, lees eerst het hele topic door. Als je een vrouwenverslinder bent: ik geef je gelijk.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:19:18 #103
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25843988
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef WarPuppy het volgende:
Zoent TS wel eens hier en daar met vrouwen?
Zo niet, begin daar eerst eens mee, gaat de rest vanzelf
Ik heb in mijn leven 2 meiden gezoent, en de laatste was ongeveer 6 jaar geleden. Ik zeg toch dat ik ergens een blokkade heb...
Ik ben hier gewoon niet zo makkelijk in, vriendschappelijk met vrouwen omgaan is geen probleem, maar iets dat al in de buurt komt van zoenen, das al lastig blijkbaar. (ik denk serieus dat ik een hoop signalen mis, die aangeven dat een meid me leuk genoeg vind om me te zoenen)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:19:33 #104
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25843992
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Oeh, als we dan toch op die toer gaan: hoe versier je eigenlijk vrouwen die iedere man die toenadering zoekt d'rvan verdenken dat ie [gasp]iets met haar wil[/gasp]?
Afgezien van diegene die achter een loket staan verdenkt elke dame die je aanspreekt je ervan iets met haar te willen...
en zelfs dan .

Maar bespeur ik hier een iets specifieker persoontje? als in; je hebt iemand op het oog?
pi_25844068
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:13 schreef ioko het volgende:

[..]

Het sociale aspect wordt wel lastiger ja, naarmate je ouder wordt. Als jongen van 24 wordt je er misschien wel vreemder op aangekeken dan als meisje .
Maar ja, er zijn vrouwen die ik ken, die van die enge rekensommetjes gaan maken (zie Amerikaanse series bijvoorbeeld): zo van, een kind als ik 32 ben, en dan wil ik 2 jaar getrouwd zijn, 4 jaar samenwonen enz. enz. Das pas eng
Haha die rekensommetjes zijn aan mij niet besteed. Laat ik anderen over.
pi_25844114
op zich is de natuur bedoeld om een man en vrouw bij elkaar te krijgen om voor nageslacht te zorgen. ik hoef niet zo nodig kinderen, dus hoef ik ook niet zo nodig een vriendin
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:24:30 #107
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25844154
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Leg eens uit (ik wil er graag op ingaan )
Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen laten geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
...dass wir fliegen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:25:45 #108
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25844194
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
Er zit een kern van waarheid in, maar wanneer je verliefd bent dan geeft een relatie wel degelijk een meerwaarde hoor.
Het te bagataliseren alszijnde indekkend gedrag gaat me net even te ver.
pi_25844245
quote:

[..]

Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
Klopt als ik voor iedere keer dat ik te horen krijg "Maar een relatie is ook niet alles" een dubbeltje krijg had ik mijn zolderkamer vol en was ik rijk.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:27:35 #110
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844247
Heel kort door de bocht, ik ben single omdat ik licht spastisch ben en ik stotter. Ik zou dolgraag een vriendin willen.
Het is natuurlijk heel makkelijk om het op je bepekingen af te schuiven. Ik denk nu, dat het wat genuanceerder ligt. In het verleden heb ik best vaak meisjes mee uit gevraagd, op een paar keer na hebben ze me allemaal afgewezen. Dat uitvragen ging op de meest krampachtige manier die je maar kan voorstellen. Een tijd terug ben ik, nav een boek, dat alles op een rijtje gaan zetten. En tot de conclusie gekomen dat ik wat relaxter met vrouwen om moet gaan. En vooral geen verwachtingen hebben (ben ik heel goed in) en niet denken als een vrouw aardig doet ze gelijk iets wil (datgene wat ik ook wil).

Op dit moment zit ik vanwege een knieblessure vooral thuis, dus ik kom weinig vrouwen tegen (het gaat nu weer de goede kant op ). Daarvoor zat ik in een periode dat ik best veel zelfvertrouwen mbt vrouwen. Ik had het idee dat het lukte, dat relaxter met vrouwen omgaan. Tijden het uitgaan had ik best veel contact moet vrouwen. Verder in openbare gelegenheden had ik het idee dat ik wat makkelijker contacten kon maken/flirten. Het stelt niks voor, maar voor mij is het heel wat. Daarbij ging het goed met mijn spreken, dus het werkte dubbel.

Hopen als ik dadelijk weer op de been ben, het weer op kan pakken.
Are you nuts??
pi_25844287
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:25 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Er zit een kern van waarheid in, maar wanneer je verliefd bent dan geeft een relatie wel degelijk een meerwaarde hoor.
het is dan ook de bedoeling van de natuur je dat te laten denken zodat je klaar bent om met zomaar iemand kindertjes te gaan maken
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:31:55 #112
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25844376
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:27 schreef whosvegas het volgende:
[...]
Juist.
Wat je eens zou moeten doen is op een mooie dag de stad ingaan en in het wilde weg wat gaan flirten. Spreek ook gewoon een meisje aan dat je op het eerste gezicht niet zoveel doet en probeer een gesprek aan te knopen.
Oefening baart kunst.

Ik smijt trouwens wat teveel met gezegden, 'tis een afwijking.
ze gaan alleen wel erg vaak op
pi_25844469
quote:

[..]

Omdat mensen met een relatie zichzelf graag willen doen laten geloven dat een relatie zoveel beter is dan geen relatie laten diezelfde mensen de mensen zonder relatie maar wat graag horen dat geen relatie helemaal niets is...
Klopt. D'r zijn massa's kneuzen (zowel mannen als vrouwen) die hun enige waardigheid halen uit het feit dat ze 'een Relatie hebben'. Want daardoor zijn Zij OK, verheven tot de Klassen der Relatiehebbers en jij (vies vuil single-gepeupel) niet

Gelukkig maken die mensen een hele diepe smak als blijkt dat liefde niet voor altijd is...
pi_25844486
Leuk R&P topic, met weer HH in de starring roll. Heb je nog wel een leven naast FOK! eigenlijk?

Ik ben vrijgezel, en kritisch, maar dat gelooft toch niemand.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25844492
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef TopStyle het volgende:

[..]

'een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd?'
pi_25844499
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:35 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Klopt. D'r zijn massa's kneuzen (zowel mannen als vrouwen) die hun enige waardigheid halen uit het feit dat ze 'een Relatie hebben'. Want daardoor zijn Zij OK, verheven tot de Klassen der Relatiehebbers en jij (vies vuil single-gepeupel) niet

Gelukkig maken die mensen een hele diepe smak als blijkt dat liefde niet voor altijd is...
Serieus, die mensen ken ik echt niet hoor..
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:00 #117
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25844501
Ik vind het vaak lastig om er op zo'n manier naar te kijken. Zo van, 'vandaag ga ik eens oefenen met flirten', waarom is niet iedereen hiermee geboren?
Mijn idee is, dat het erg veel met zelfvertrouwen te maken heeft, en dat bezit ik (op dat gebied) waarschijnlijk niet voldoende.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:42 #118
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25844520
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

'een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd?'

dinsdag 29 maart 2005 @ 23:39:18 #119
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25844557
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:37 schreef ioko het volgende:
Ik vind het vaak lastig om er op zo'n manier naar te kijken. Zo van, 'vandaag ga ik eens oefenen met flirten', waarom is niet iedereen hiermee geboren?
Mijn idee is, dat het erg veel met zelfvertrouwen te maken heeft, en dat bezit ik (op dat gebied) waarschijnlijk niet voldoende.
En zo lul je jezelf de grond in en doe je niets...

Niet nadenken, gewoon doen verdomme!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:40:10 #120
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844576
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het nu om een relatie te krijgen?
Voor sommige mensen (waaronder ikzelf) heel moeilijk.
Voor vrouwen (vooral als je er een beetje goed) uitzien is het de simpelste zaak van de wereld.
Are you nuts??
pi_25844623
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:40 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Voor sommige mensen (waaronder ikzelf) heel moeilijk.
Voor vrouwen (vooral als je er een beetje goed) uitzien is het de simpelste zaak van de wereld.
Dat is een groot misverstand. Het is voor vrouwen makkelijk seks te krijgen, een relatie is een ander verhaal
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:43:20 #122
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25844684
Ik lul mezelf niet de grond in, als ik een goeie bui heb durf ik alles, maar ook dat komt meestal op niets uit. En dan moet ik op mijn volgende moedige bui wachten, voordat ik mezelf er weer instort.......
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:43:43 #123
67978 HenryHill
pi_25844698
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Serieus, die mensen ken ik echt niet hoor..
Ligt aan je interpretatie van de wereld. Niemand zegt namelijk zulke dingen... het is wat je denkt dat er in de hoofden van mensen omgaat. Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.
Dat zou echt ziek zijn.

En nozem blijft nieuwsgierig... aan welke kant van de balans zit hij nou, de nerd of de player?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:44:30 #124
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25844720
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is een groot misverstand. Het is voor vrouwen makkelijk seks te krijgen, een relatie is een ander verhaal
I'd settle for sex.... (oh nee, ik ben niet zo oppervlakkig)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:44:42 #125
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844729
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Juist.
Wat je eens zou moeten doen is op een mooie dag de stad ingaan en in het wilde weg wat gaan flirten. Spreek ook gewoon een meisje aan dat je op het eerste gezicht niet zoveel doet en probeer een gesprek aan te knopen.
Oefening baart kunst.

Wat bij mij ook goed werkt: vragen hoe laat het is. Cliche's zouden geen cliche's zijn als ze niet zouden werken. Vaak ontstaat er dan een leuk gesprek. Maar aangezien ik de eerste keer dat ik een meisje spreek, haar nooit uitvraag, blijft het altijd bij een gesprek. Maar ja, ook leuk en goed voor m'n zelfvertrouwen
Are you nuts??
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:44:50 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25844732
quote:
Nou, hehe, we zijn er.
Ga daar dus maar aan werken.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:46:32 #127
67978 HenryHill
pi_25844768
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef whosvegas het volgende:
Cliche's zouden geen cliche's zijn als ze niet zouden werken.
Euh ja, nou je 't zegt...
Nooit op die manier ernaar gekeken, mooi man!
pi_25844784
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ligt aan je interpretatie van de wereld. Niemand zegt namelijk zulke dingen... het is wat je denkt dat er in de hoofden van mensen omgaat. Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.
Dat zou echt ziek zijn.

En nozem blijft nieuwsgierig... aan welke kant van de balans zit hij nou, de nerd of de player?
Mijn interpretatie van de wereld is dan dermate rooskleurig dat ik dat niet zie, lucky me!
Het interesseert me ook niet trouwens, de meest relaxte mensen die ik ken zijn eigenlijk single, waaronder ikzelf natuurlijk.

Ja, ik vraag me soms wel eens af wat voor persoon er achter jou schuil gaat. Je weet het vaak dondersgoed te verwoorden, ik ben dan benieuwd hoe jij het zelf eigenlijk doet, op liefdesgebied.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:47:54 #129
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844803
quote:
Het moet gewoon spontaan gebeuren, vaak heb ik het op het moment zelf niet door. En ga ik achteraf dingen verzinnen die ik had kunnen doen/zeggen. Dan neem ik me voor om het de volgende keer te doen.
Are you nuts??
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:51:12 #130
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844866
Wat ik ook de afgelopen jaren heb geleerd is dat je nooit dingen voor een ander moet gaan invullen. Bijv. ze vind me een sukkel omdat ... Of het moet heel duidelijk uit haar gedrag blijken.
Are you nuts??
pi_25844871
maar eh...tegenwoordig heb je toch al die internet-dating sites...ik hoor van allerlei kanten dat dat heel goed werkt, dus waarom probeer je dat niet een keer ?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:53:18 #132
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25844916
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:47 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me soms wel eens af wat voor persoon er achter jou schuil gaat. Je weet het vaak dondersgoed te verwoorden, ik ben dan benieuwd hoe jij het zelf eigenlijk doet, op liefdesgebied.
Ik ben vaak wel jaloers op mensen die zo duidelijk zaken over relaties kunnen uitleggen. En je slaat inderdaad de spijker regelmatig op zijn kop. Waar komt die wijsheid vandaan ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:53:40 #133
67978 HenryHill
pi_25844927
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef whosvegas het volgende:
Wat ik ook de afgelopen jaren heb geleerd is dat je nooit dingen voor een ander moet gaan invullen. Bijv. ze vind me een sukkel omdat ... Of het moet heel duidelijk uit haar gedrag blijken.
Goed punt. Tenzij je van nature positief bent ingesteld, dan kon het nog wel eens meer helpen dan je zou denken.

Sowiezo is positief denken een prettige eigenschap: je gaat een stuk fijner door het leven.
pi_25844944
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...tegenwoordig heb je toch al die internet-dating sites...ik hoor van allerlei kanten dat dat heel goed werkt, dus waarom probeer je dat niet een keer ?
Kan werken, maar het werkt bij mij niet. Het is juist dat je alleen maar hoort dat het goed werkt en niet dat he niet werkt. Maar ja das mijn mening.
pi_25844954
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:

Sowiezo is positief denken een prettige eigenschap: je gaat een stuk fijner door het leven.
mja, dat zou een stuk beter zijn dan al die ontwikkelingshulp die we naar Afrika sturen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:54:58 #136
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25844956
quote:
dating sites sucks!
Heb ik een tijdje geprobeerd. Allemaal oppervlakkige lui. Als ik over mijn beperkingen vertel, ik had ze in mijn profiel gezet (ik wil daar gewoon open in zijn), 0 komma 0 reactie. Dan heb ik zoiets van, pleur op, ik heb wel iets beters te doen.
Are you nuts??
pi_25844966
quote:
Iemand die ik via een datingsite ken? Ik vind het geen trofee eerlijk gezegd, misschien jij?
pi_25844993
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Er zullen er ongetwijfeld wel een paar zijn die zo blij zijn dat ze een relatie hebben dat ze daarom ook echt op andere mensen neerkijken, maar waarschijnlijk niet zoveel als de poster van die tekst denkt.
Dat zou echt ziek zijn.
Ik ben in mijn studietijd wel de nodige pleefiguren tegengekomen die zo dachten (en dat ook vrij onverhullend uitstraalden). He-le kleffe relaties. Stellen die zelfs als ze bij je op bezoek zijn niet van elkaar af kunnen blijven. En dat nog steeds na anderhalf jaar relatie.

Maar inderdaad, het meest extreme geval van dat type mensen ben ik gelukkig maar een keer tegengekomen, en alles daaronder was veel minder erg.
pi_25845023
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef ioko het volgende:

[..]

I'd settle for sex.... (oh nee, ik ben niet zo oppervlakkig)
Ik wel hoor. Vaak en veel.
pi_25845034
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Iemand die ik via een datingsite ken? Ik vind het geen trofee eerlijk gezegd, misschien jij?
nee, maar voor anderen werkt het wel. niet alles werkt voor iedereen.
pi_25845035
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:40 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Die lat van je ligt lager dan je denkt hoor. Zoals ik al zei, als er een gemiddeld leuke meid in jouw leven komt die aardig is en meer dan alleen vriendschap voor jou lijkt te voelen, dan zul je zien dat haar aparte kledingstijl en muzieksmaak er (bijna) niet meer toe doen. En misschien ook nog wel dat ze rookt.
De beslissende factor ligt in het onderstreepte stukje.
Helemaal mee eens. Ik kan heel erg kritisch naar een dame kijken en daardoor een eindeloze lange lijst met minpunten opsommen, maar dat belet me er niet van om op haar verliefd te worden. Roken is wat dat betreft een prachtig voorbeeld, ik zei ook altijd dat ik niet iemand "wil" die rookt...
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:58:35 #142
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845046
Sommige relaties die ik om heen zie, zou ik geen eens willen
Dan heb ik zo iets, laat maar zitten
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:00:54 #143
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25845089
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:55 schreef nozem het volgende:

[..]

Op zich is er natuurlijk weinig mis mee, maar ook op mij komt het een beetje 'pauper' over.
( alhoewel die typering te grof is )

Meer als in; wanneer je je daarmee inlaat lukt het je op de bonnefooi blijkbaar niet.

Dat dat vaak niet opgaat besef ik best maar ook dat dit de algemene aanname is.
Noujah, mijn oom en tante hebben elkaar zo leren kennen .

Maar als jullie het niet erg hebben doe ik het nog even op de oude manier
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:02:23 #144
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25845119
quote:
Oeh, nu komen de slechte ervaringen met datingsites .

Ik heb ook een tijd hieraan mee gedaan, maar het zet geen zoden aan de dijk. Als ik reageer op foto, en een beetje op profiel blijkt het vaak niets te zijn. Reageer ik op profiel, dan is ze onaantrekkelijk. En vaak reageert de persoon helemaal niet, omdat ze mij niet leuk genoeg vind. Al met al geen positieve ervaringen. En vaak mensen waar 'iets' mee is, en dan bedoel ik niets lichamelijks, maar meer: "ik heb een moeilijke relatie achter de rug, ik ben zo onzeker, enz. "
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25845122
wat maakt het nou uit of je iemand via een datingsite leert kennen en elkaar dan beter leert kennen via een date of dat je elkaar via een café (allebei zat) leert kennen. het is allebei toch pauper , maar het gaat om het resultaat toch. je wilt toch een relatie wat boeit het verder hoe het tot stand komt. met elkaar sms'en is ook pauper, maar dat doen ze tegenwoordig ook allemaal in een relatie
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:02:38 #146
67978 HenryHill
pi_25845126
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef whosvegas het volgende:
Ze hebben anders wel sex hoor...
heel waarschijnlijk, iig

En de bevestiging dat een ander hen lief kan hebben.
En de verplichte verjaardagen van de schoonfamilie
pi_25845146
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:00 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Op zich is er natuurlijk weinig mis mee, maar ook op mij komt het een beetje 'pauper' over.
( alhoewel die typering te grof is )

Meer als in; wanneer je je daarmee inlaat lukt het je op de bonnefooi blijkbaar niet.

Dat dat vaak niet opgaat besef ik best maar ook dat dit de algemene aanname is.
Noujah, mijn oom en tante hebben elkaar zo leren kennen .

Maar als jullie het niet erg hebben doe ik het nog even op de oude manier
Ik vind het meer iets voor mensen die een dusdanig druk leven hebben dat ze geen tijd hebben om op een andere manier iemand te leren kennen. Toevallig een leuk persoon op i-net tegenkomen, daar heb ik geen probleem mee, maar ik zal nooit actief op zoek gaan..
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:03:55 #148
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25845155
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:58 schreef whosvegas het volgende:
Dit is bij mij ook zo! Ik zie zoveel disfunctionele relaties, die maar doorgaan, terwijl iedere weldenkend mens ermee zou ophouden. Misschien ben ik ook wel bang dat ik daarin terecht zou komen: dan maar vrijgezel
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_25845178
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:02 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Je kunt met kerst tegen iedere familie zeggen dat je bij de schoonfamilie bent.

en dan naar het buitenland gaan
pi_25845189
quote:

[..]

heel waarschijnlijk, iig

Sex kan ook heel vervelend worden beste HH, op den duur met dezelfde persoon, elke dag pindakaas is gewoon niet lekker.
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:05:43 #151
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845203
quote:

[..]

heel waarschijnlijk, iig
Bij sommige lui heb ik zo mijn twijfels
quote:
Dat dan weer wel
quote:
Tja, wat zal ik hier op zeggen....
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:06:30 #152
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25845219
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Dit is bij mij ook zo! Ik zie zoveel disfunctionele relaties, die maar doorgaan, terwijl iedere weldenkend mens ermee zou ophouden. Misschien ben ik ook wel bang dat ik daarin terecht zou komen: dan maar vrijgezel
Dit gaat allemaal op, totdat je verliefd wordt. Dan denk je daar allemaal echt niet meer bij na.
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:07:38 #153
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845247
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja, die het gewoon vol houden, om maar niet alleen te zijn.
Are you nuts??
pi_25845248
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Dit gaat allemaal op, totdat je verliefd wordt. Dan denk je daar allemaal echt niet meer bij na.
inderdaad. maar zoals gezegd, dat is ook de biologische functie van het verliefdzijn. niet nadenken, maar doen. HET doen
pi_25845256
quote:

[..]

Verliefd blijf je toch niet, op den duur wordt het voor veel stellen een soort mission impossible: "Maar we blijven bij elkaar, want dat hoort zo en iedereen zegt dat we zo'n leuk stel zijn!''
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:08:14 #156
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25845257
quote:

[..]

En dat is dus het enge, mijn logisch nadenken is mijn kracht, dat wil ik niet verliezen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:10:34 #157
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25845319
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef nozem het volgende:

[..]

Verliefd blijf je toch niet, op den duur wordt het voor veel stellen een soort mission impossible: "Maar we blijven bij elkaar, want dat hoort zo en iedereen zegt dat we zo'n leuk stel zijn!''
Tja hopen dan dat er eentje op een ander verliefd wordt he .
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:13:29 #158
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25845381
Iedereen bedankt voor de inzichten ik ga pitten, in mijn dromen lukt namelijk wel alles
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:14:55 #159
67978 HenryHill
pi_25845411
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ja, die het gewoon vol houden, om maar niet alleen te zijn.
Ja dat dan weer wel. Die bang zijn om daarna nooit meer een ander te vinden, of iig niet beter dan ze op dat moment hebben.

Volgens mij is dat trouwens ook het kritieke punt in elke relatie: als de een het idee heeft dat er iemand anders rondloopt die beter is, en volgens hem of haar ook "binnen bereik" ligt, dan is de relatie exit.
Volgens deze redenatie zouden de door jouw genoemde relaties dus blijven bestaan omdat beiden denken dat er niet een betere kandidaat bestaat die ook nog eens te krijgen is.
pi_25845457
Hoe kan je nou selectief zijn? Je vind iemand leuk of niet. Ik ga echt niet kijken of dr gezicht wel 100% symetrisch is, dr heupen niet 2 cm te breed, dr kleding niet een tintje te rood en dr make up niet iets te dik...wat een bullshit. Niemand is selectief en iedereen is selectief. Maar als je zegt dat je selectief bent probeer je gewoon een minderwaardigheidscomplex te verbloemen.
pi_25845460
ik ben heel selectief.... wat M&M's betreft... die blauwe hoef ik niet!
<hr>
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:18:48 #162
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25845499
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja dat dan weer wel. Die bang zijn om daarna nooit meer een ander te vinden, of iig niet beter dan ze op dat moment hebben.

Volgens mij is dat trouwens ook het kritieke punt in elke relatie: als de een het idee heeft dat er iemand anders rondloopt die beter is, en volgens hem of haar ook "binnen bereik" ligt, dan is de relatie exit.
Volgens deze redenatie zouden de door jouw genoemde relaties dus blijven bestaan omdat beiden denken dat er niet een betere kandidaat bestaat die ook nog eens te krijgen is.
Goed punt. Meestal weegt het niets beter kunnen krijgen denk ik zwaarder dan dat er niets leukers in de aanbieding zou zijn...
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:20:27 #163
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845542
quote:
Of dit het is weet ik niet. Denk dat het met een gevoel van veiligheid, bekendheid, geborgenheid te maken heeft.
Begrijp bepaalde mensen toch niet, sommige zitten zo onder de plak.

Trouwens ik weet niet hoe ik zou reageren op zoiets. Misschien zit ik over paar jaar wel in een relatie waarvan ik nu zoiets heb van
Are you nuts??
pi_25845568
dit topic moet gerenamed naar "single en onzeker" of single en bang voor meisjes"
<hr>
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:22:14 #165
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845587
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef Tobbes het volgende:
Hoe kan je nou selectief zijn? Je vind iemand leuk of niet. Ik ga echt niet kijken of dr gezicht wel 100% symetrisch is, dr heupen niet 2 cm te breed, dr kleding niet een tintje te rood en dr make up niet iets te dik...wat een bullshit. Niemand is selectief en iedereen is selectief. Maar als je zegt dat je selectief bent probeer je gewoon een minderwaardigheidscomplex te verbloemen.
Ik maak een foto, die ik in scan op m'n computer.
Dan laat ik een programma haar gezicht analyseren
Are you nuts??
pi_25845603
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef whosvegas het volgende:

[..]

jij ook al? ......
<hr>
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:24:03 #167
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845642
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

jij ook al? ......
Als het 0.001% van het ideaal afwijkt, moet ik haar niet.
Are you nuts??
pi_25845675
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:22 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als dit nog serieus is ook
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:26:13 #169
85962 ioko
I Appear Missing
pi_25845703
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:24 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Als het 0.001% van het ideaal afwijkt, moet ik haar niet.
Ik trek haar een haar uit, en dan eerste een DNA onderzoek. Ik wil geen genetisch wrak natuurlijk....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:28:02 #170
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845754
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik trek haar een haar uit, en dan eerste een DNA onderzoek. Ik wil geen genetisch wrak natuurlijk....
Are you nuts??
pi_25845805
ongekeerd darwinisme... overleving van de contactgestoorde latente nichten!
<hr>
pi_25845829
ik ben te onzeker,
voor ik ook maar een meisje wat vraag denk ik al gelijk
die vind me zeker te dik
kijk die jongen is veel leuker wat moet ze nou met mij
ze vind me vast saai
etc.

ik kraak mezelf van hier naar afghanistan af voor ik ook maar iets doe op elk bedenkelijke situatie

hopeloos? lose hoop?
pi_25845887
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef ikbenstoer het volgende:
ik ben te onzeker,
voor ik ook maar een meisje wat vraag denk ik al gelijk
die vind me zeker te dik
kijk die jongen is veel leuker wat moet ze nou met mij
ze vind me vast saai
etc.

ik kraak mezelf van hier naar afghanistan af voor ik ook maar iets doe op elk bedenkelijke situatie

hopeloos? lose hoop?
nee hoor, ook dikke mensen hebben vriendinnen !
pi_25845905
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef ikbenstoer het volgende:
lose hoop?
drink beer!
<hr>
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:35:46 #175
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25845976
Herkenbaar
En als je met een meisje aan het praten bent, probeer je geforceerd leuk te doen of het gesprek op gang te houden. Ik heb dat vooral als ik een meisje echt leuk vindt. Maar dit schiet natuurlijk niet op. Dus ik probeer dat niet meer te doen en het te laten lopen zoals het loopt.
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:37:28 #176
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846013
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:32 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

drink beer!
Het werkt wel!
Als ik gedronken heb ben ik wat losser en gaat m'n spreken beter.
Are you nuts??
pi_25846036
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef whosvegas het volgende:
Herkenbaar
En als je met een meisje aan het praten bent, probeer je geforceerd leuk te doen of het gesprek op gang te houden. Ik heb dat vooral als ik een meisje echt leuk vindt. Maar dit schiet natuurlijk niet op. Dus ik probeer dat niet meer te doen en het te laten lopen zoals het loopt.
Maar ben je dan selectief?

Of mis je gewoon enkele communicatie vaardigheden, wat zekerheid en gewoon heeel veeel social skills?
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:40:21 #178
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846077
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:38 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Of mis je gewoon enkele communicatie vaardigheden, wat zekerheid en gewoon heeel veeel social skills?
Of de meiden zijn te kieskeurig
Are you nuts??
pi_25846095
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:32 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

drink beer!
nah i smoke grassss
works well anyway but... still .. i dont know
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:42:01 #180
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846120
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:54 schreef whosvegas het volgende:

[..]

dating sites sucks!
Heb ik een tijdje geprobeerd. Allemaal oppervlakkige lui. Als ik over mijn beperkingen vertel, ik had ze in mijn profiel gezet (ik wil daar gewoon open in zijn), 0 komma 0 reactie. Dan heb ik zoiets van, pleur op, ik heb wel iets beters te doen.
Het is offtopic maar hier wil ik toch even op inhaken. Ik kijk zo af en toe ook wel eens rond bij relatieplanet en ik denk dat je hierbij dezelfde fout maakt als veel alleenstaande moeders met kinderen: ze profileren zich als een moeder die op zoek is. En dat is niet de manier.

Ze zouden meer -veel meer- succes hebben als ze zich zouden profileren als een meisje/vrouw waarvan 1 van de kenmerken is dat ze een kind hebben. Zonder gelijk bij "beroep: mamma" en "hobbie: mijn kind" in te vullen. Want, face it, de eerste selectie is gewoon een vleeskeuring, en als je de profielen van 2 "identieke" personen naast elkaar ziet met bij eentje met koeieletters "maar ik stotter en ik ben nog spastisch ook" dan weet ik wel op wie geklikt gaat worden. Die andere, weetjewel, die jongen die spastisch is, stottert, en in een rolstoel zit. Maar dat alleen niet direct in z'n profiel vermeldt. Want dat kan ook gaandeweg tijdens een chat verteld worden, als ze al kennis met je als persoon heeft kunnen maken.

Voor de rest: interessant topic. Bekend probleem
licht alternatieve mensen zijn vrij dun gezaaid... er zit weinig tussen breezertjes en satanisten

edit: oja, en ik denk dat in jouw geval de succeskans bij betaalsites als relatieplanet of lexa een stuk hoger ligt dan bij chatten.nl of cu2, omdat de oppervlakkigheid daar lager ligt en omdat je weet waarom mensen daar komen. Dat laatste kan kalmerend werken. Daarnaast staan er daar niet binnen een half uur 3 pagina's "ff cammen?" replies
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:42:24 #181
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846128
quote:

[..]

Het is vooral onzekerheid, als ik spontaan met een meisje staat te praten (zonder dat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal) lukt het wel en sta ik soms best lang met iemand te praten.
Are you nuts??
pi_25846129
Als ik een bekend meisje tegen kom (geen BN ), Ben ik degene die altijd aan het lullen is,
en het meisje zegt dan altijd alleen maar (heel aandachtig) ja..
Altijd "ja.."

Ik heb nou nog nooit gevraagd "zullen we een keer met ze 2 naar bed?"
(proest)
pi_25846168
quote:

[..]
Zelfs al heb je fantastische social skills, zonder zelfvertrouwen kom je nergens...
pi_25846180
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef danni het volgende:
Als ik een bekend meisje tegen kom (geen BN ), Ben ik degene die altijd aan het lullen is,
Altijd "ja.."

(proest)
waarom moet dat met ze 2e erbij...
zijn ze gewend dat je normaal vraagt of het lokale rugby team ook meekomt?
<hr>
pi_25846209
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Het is vooral onzekerheid, als ik spontaan met een meisje staat te praten (zonder dat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal) lukt het wel en sta ik soms best lang met iemand te praten.
En wat ik hiervoor zei. Ik wist dan nooit wat ik moet zeggen eig'lijk.. Was altijd bang dat een
conversatie 'doodsloeg als een biertje' en ze me dan saai ging vinden ofzo.

Dus dan lulde ik een end heen en hoopte dan dat ze dan snel met d'r fiets
aflsoeg en dat ik dan kon zeggen:

ok. ik spreek je wel weer, doei!

Ik sloeg altijd dicht met meisjes (nu nog afentoe..)
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:45:45 #186
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846223
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef danni het volgende:
Altijd "ja.."

(proest)
Laat eens een stilte vallen.
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:47:26 #187
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846269
quote:
Ze zouden meer -veel meer- succes hebben als ze zich zouden profileren als een meisje/vrouw waarvan 1 van de kenmerken is dat ze een kind hebben. Zonder gelijk bij "beroep: mamma" en "hobbie: mijn kind" in te vullen. Want, face it, de eerste selectie is gewoon een vleeskeuring, en als je de profielen van 2 "identieke" personen naast elkaar ziet met bij eentje met koeieletters "maar ik stotter en ik ben nog spastisch ook" dan weet ik wel op wie geklikt gaat worden. Die andere, weetjewel, die jongen die spastisch is, stottert, en in een rolstoel zit. Maar dat alleen niet direct in z'n profiel vermeldt. Want dat kan ook gaandeweg tijdens een chat verteld worden, als ze al kennis met je als persoon heeft kunnen maken.
Zit iets in, heb ik ook al aan gedacht.
Maar ik had zoiets, dat je er beter gelijk open en eerlijk over kan zijn. Dat voorkomt dat je heel veel energie in iemand gaat steken en dat ze als nog op je afknapt.
Maar als ik in de toekomst weer iets op dat vlak ga proberen, dan zal ik hier over nadenken
Are you nuts??
pi_25846300
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Laat eens een stilte vallen.
Ja, welles gedaan.
dan kom je erachter dat het meisje in principe heel saai is en ook niet weet wat ze moet zeggen
/eigenlijk erg verlegen is

Dan gaat ze spontaan dingen bedenken.

vb.
1. vraagt naar wederzijdse bekenden (gaat negrens over)
2. of ik van blink82 (blech) hou en ze zegt dat ze de nieuwste cd heeft..
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:49:22 #189
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846336
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef danni het volgende:

[..]

Ja, welles gedaan.
dan kom je erachter dat het meisje in principe heel saai is en ook niet weet wat ze moet zeggen
/erg verlegen is
Ook dat is verhelderend
Vampire Romance O+
pi_25846389
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Wahahhahahah
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:51:25 #191
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846393
Maar hoe merk je aan iemand of ze je echt leuk vindt of ze je alleen aardig vindt?
En hoe kan ik laten merken dat ik haar leuk vindt?

Omdat ik dus bang ben afgewezen te worden vind ik dit soort dingen heel moeilijk.
Are you nuts??
pi_25846580
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef whosvegas het volgende:
Maar hoe merk je aan iemand of ze je echt leuk vindt of ze je alleen aardig vindt?

Omdat ik dus bang ben afgewezen te worden vind ik dit soort dingen heel moeilijk.
Weet je, laat ik maar eens ff voor mezelf spreken:
Ik probeer gewoon zo normaal mogelijk te doen zodat het niet opvalt.
Maar meestal val ik denk ik wel door de mand
Want als ik iemand écht leuk vind val ik echt stil of probeer hem te negeren.
Ook probeer ik zo veel mogelijk uit zijn beurt te blijven en hem vanaf een afstandje in de gaten te houden......

Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken
4
pi_25846601
quote:

indeed
let me guess jij bent zeker ook heel erg koppig he?
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:59:57 #194
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846607
quote:

Complimentjes maken als je er een paar gemaakt hebt ook eens wachten of er iets terugkomt. En oogcontact is ook altijd belangrijk.

je kunt ook op de posthistory van HH zoeken, dan vind je zo 50 threadpages met tips
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:01:13 #195
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25846631
quote:
Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken..
Da's nog eens een opsteker...
...dass wir fliegen.
pi_25846633
quote:

vraag 1. moeilijk, de een laat het overduidelijk merken en een ander speelt 'hard to get'..
een tweede is dat als een meisje je niet moet, dat je dat als jongen wel merkt hoor!.
in alle andere gevallen geval vindt ze je wel ok.
En als je gewoon als een aasgier erbij blijft en ze neemt een keer een pilletje en d'r vriend
heeft geen zin in sex, maar zij wél dat je kans ook hoger ligt (je moet wel die breezer-types
hebben..)
En dan is er nog de manier van tegenover jou doen/zijn. Heel veel meisjes zijn onzeker.
En als ze je echt leuk vinden dan is die onzekerheid merkbaar, want vaak stoppen ze het weg achter een 'spontaan maskertje' (in andere situaties)

Spontaan zijn ze dan ook heel onzeker. Ik vind het altijd prachtig.

vraag 2. meisjes zien meestal al van ver aankomen of een jongen ze wel of niet ziet zitten
(dacht ik)
pi_25846653
Idd (wat Brunette zegt)... Als ze bij jou verlegen is, terwijl ze dat normaal gesproken niet is, maak je een goede kans.

En als ze aan jou alles kan vertellen en heel spontaan is... tsja...
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:03:32 #198
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846686
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Da's nog eens een opsteker...
Vooral als je het combineert met het feit dat er ook meiden rondlopen die het leuk vinden om uit te lokken dat jongens keihard op hun bek gaan.

Landmijnen zijn minder erg, ik zeg het je
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:03:36 #199
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846687
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ook probeer ik zo veel mogelijk uit zijn beurt te blijven en hem vanaf een afstandje in de gaten te houden......

Dus ik denk dat je bij sommige meiden ervan uit moet gaan dat hoe leuker ze je vinden hoe minder contact ze met je zoeken
Ha, antwoord van een vrouw
Dus als je iemand echt leuk vindt, ga je hem mijden

Ik neem steeds voor om op iemand lichaamstaal te letten. Maar op dat moment ben ik daar totaal niet mee bezig en vergeet ik het.
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:05:10 #200
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846717
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:59 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

indeed
let me guess jij bent zeker ook heel erg koppig he?
Valt volgens mij wel mee
Maar als ik ergens van overtuigt ben, laat ik het niet zomaar uit m'n hoofd praten.
Are you nuts??
pi_25846722
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Brunette het volgende:

[..]

Dat geldt voor verlegen jongens hetzelfde..
pi_25846736
Ik ben heel erg selectief op intellect. Meisjes die ik leuk vind zijn meestal veel slimmer dan mij, en op een of andere manier kick ik daar wel op. Ik vind het gewoon fijn als ik over alles kan praten, van politiek tot whatever. Ik houdt er wel van als zoiemand zelf zn eigen regeltjes in elkaar heeft gedraaid en daar naar leeft (doe ik nl zelf ook heel erg).

Verder mag het voor mij blond, bruin, rood, kaal of pimpelpaars zijn...Zal me worst wezen. Alleen make up knap ik gigantisch op af.
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:05:53 #203
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25846738
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Vooral als je het combineert met het feit dat er ook meiden rondlopen die het leuk vinden om uit te lokken dat jongens keihard op hun bek gaan.

Landmijnen zijn minder erg, ik zeg het je
Niet zo veel medelijden met jezelf, hoor.
Daar kan niemand tegen...
...dass wir fliegen.
pi_25846745
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:03 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ha, antwoord van een vrouw
Dus als je iemand echt leuk vindt, ga je hem mijden

Ik neem steeds voor om op iemand lichaamstaal te letten. Maar op dat moment ben ik daar totaal niet mee bezig en vergeet ik het.
Nou tis niet echt mijden, maar ben gewoon bang zijn om iets lulligs te zeggen of dat het duidelijk wordt wat voor een onhandige kluns ik ben
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:06:54 #205
112316 Nagz
Wessss side!
pi_25846753
Ik ben vooral selectief in leeftijd.
Maar helaasch blijk ik alleen animo te hebben voor jongere vrouwen dus daar gaat de pret
pi_25846762
[edit]
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:08:07 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846772
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Niet zo veel medelijden met jezelf, hoor.
Daar kan niemand tegen...
Welnee, ik huppel altijd gewoon om landmijnen heen

meisjes die dit doen zijn over het algemeen ook op andere vlakken niet mijn type.. heb meer medelijden met m'n collega-heren wiens smaak wel ergens in deze groep zit
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:08:39 #208
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846786
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nou tis niet echt mijden, maar ben gewoon bang zijn om iets lulligs te zeggen of dat het duidelijk wordt wat voor een onhandige kluns ik ben
Ik ga dus een beetje geforceerd 'leuk' zitten doen.
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:11:14 #209
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846834
Ondanks alles denk toch dat ik ooit the love of my life tegen kom en dat het meteen echt goed raak is. Tot die tijd vermaak ik me ook wel.
Are you nuts??
pi_25846835
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef pum het volgende:
Idd (wat Brunette zegt)... Als ze bij jou verlegen is, terwijl ze dat normaal gesproken niet is, maak je een goede kans.
Met jongens waar ik niets voor voel of niet aantrekkelijk vind, ben ik gewoon veel makkelijker in omgang dan met leuke aantrekkelijke jongens. Want ja bij zo'n onaantrekkelijke jongen heb ik toch niks te verliezen, maar helaas denken de jongens die ik wél leuk vind dat ik die onaantrekkelijke jongens leuker vind
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:13:21 #211
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25846880
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ach, een pleonasme op z'n tijd mag best...
...dass wir fliegen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:13:24 #212
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846881
Best cool topic
Normaal ben ik hier nooi zo open over. Maar dit is wel een interssante discussie, omdat iedereen zo open is.
Are you nuts??
pi_25846891
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

"met z,n tweën" dan
wat ik beoelde te zeggen is dat meisjes opeens zelf niet zoveel te zeggen meer hebben dan.
en alleen maar aan je lippen hangen.. overal zijn ze het mee eens (raar)

zie ik het verkeerd ??
pi_25846892
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik ga dus een beetje geforceerd 'leuk' zitten doen.
Nee gewoon niks doen
Tja ik weet het.......het klinkt best raar, maar gewoon neutraal blijven.......
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:15:23 #215
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846921
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Brunette het volgende:

[..]

Met jongens waar ik niets voor voel of niet aantrekkelijk vind, ben ik gewoon veel makkelijker in omgang dan met leuke aantrekkelijke jongens. Want ja bij zo'n onaantrekkelijke jongen heb ik toch niks te verliezen, maar helaas denken de jongens die ik wél leuk vind dat ik die onaantrekkelijke jongens leuker vind
Ik wist niet dat vrouwen ook afstandelijk waren naar bovengemiddeld aantrekkelijke heren. Dacht altijd dat dat een mannentrekje was.
Vampire Romance O+
pi_25846929
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Brunette het volgende:

[..]

Dat is voor jongens (mij iig.) niet anders.
Met 1 verschil dat die heel aantrekkelijke meisjes het geen ruk uitmaakt of ik die
'modale types' leuker vind of niet
(of wel? )
pi_25846946
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:13 schreef danni het volgende:

[..]

"met z,n tweën" dan
wat ik beoelde te zeggen is dat meisjes opeens zelf niet zoveel te zeggen meer hebben dan.
en alleen maar aan je lippen hangen.. overal zijn ze het mee eens (raar)

zie ik het verkeerd ??
Had ergens gelezen dat vrouwen die dat doen, de man in kwestie eigenlijk best wel zien zitten
En hierdoor willen ze eigenlijk laten zien dat ze ongeveer dezelfde interesses hebben en hetzelfde over sommige zaken denken.
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:16:52 #218
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25846952
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef danni het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat is voor jongens (mij iig.) niet anders.
Met 1 verschil dat die heel aantrekkelijke meisjes het geen ruk uitmaakt of ik die
'modale types' leuker vind of niet
(of wel? )
Veel jongens reageren zo, en dat zorgt er mede voor dat gemiddeld aantrekkelijke vrouwen een onrealistisch hoog zelfbeeld hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door MouseOver op 30-03-2005 01:17:39 (ging iets mis) ]
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:18:07 #219
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25846979
Zoals ik al zei: hoop ik nadat ik van me knieblessure op dit gebied verder te gaan waar ik 2 maandjes geleden geeindigt ben
Verlang er iig naar om met een biertje in de kroeg te staan
Are you nuts??
pi_25846982
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik wist niet dat vrouwen ook afstandelijk waren naar bovengemiddeld aantrekkelijke heren. Dacht altijd dat dat een mannentrekje was.
Serieus?
Dus is dat eigenlijk een men's thing ?
4
pi_25847002
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:13 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nee gewoon niks doen
Tja ik weet het.......het klinkt best raar, maar gewoon neutraal blijven.......
je hebt gasten (veel van mijn vrienden) die dan 'geforceerd' leuk gaan zitten doen in gezelschap.
Dat merk ik als jonegn zijnde gewoon. Maar die komen dan ook écht spontaan en leuk over..
dus niet zoals een geforceerde poging dat eigenlijk om te huilen is.
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:19:58 #222
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847016
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef Brunette het volgende:

[..]

Serieus?
Dus is dat eigenlijk een men's thing ?
Niet allemaal. Alleen de leuke hebben dat

achterliggende gedachte is dat dat juist de jongens zijn die zich niet al te primitief willen gedragen, dat staat dus meestal los van zelfvertrouwen
Vampire Romance O+
pi_25847038
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Veel jongens reageren zo, en dat zorgt er mede voor dat gemiddeld aantrekkelijke vrouwen een onrealistisch hoog zelfbeeld hebben.
ja.. zoals marmar.. heb je d'r foto's welles gezien (kots)
(en laat er dan nou net niet hierheen komen in deze topic.. oe! )
pi_25847041
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef danni het volgende:

[..]

je hebt gasten (veel van mijn vrienden) die dan 'geforceerd' leuk gaan zitten doen in gezelschap.
Dat merk ik als jonegn zijnde gewoon. Maar die komen dan ook écht spontaan en leuk over..
dus niet zoals een geforceerde poging dat eigenlijk om te huilen is.
Nee, want als ik ''leuk'' ga zitten doen, dan is dat echt niet leuke meer.
Daarom probeer gewoon een beetje mezelf te blijven.....
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:22:39 #225
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25847054
Wat het belangerijkste is, denk ik
Dat je een beetje tevreden bent over jezelf. Daar kan geen facelift, liposuctie of wat dan ook tegenop.
Are you nuts??
pi_25847067
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Niet allemaal. Alleen de leuke hebben dat

achterliggende gedachte is dat dat juist de jongens zijn die zich niet al te primitief willen gedragen, dat staat dus meestal los van zelfvertrouwen
Heb ooit eens gehoord dat vooral hoger opgeleide mannen dat doen
4
pi_25847073
*me houdt van Brunettes
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:23:45 #228
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847074
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:21 schreef danni het volgende:

[..]

ja.. zoals marmar.. heb je d'r foto's welles gezien (kots)
(en laat er dan nou net niet hierheen komen in deze topic.. oe! )
Ik vind marmar best leuk overkomen. In het algemeen, dus. Maar ze is idd een voorbeeld.
Vampire Romance O+
pi_25847084
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:22 schreef whosvegas het volgende:
Wat het belangerijkste is, denk ik
Dat je een beetje tevreden bent over jezelf. Daar kan geen facelift, liposuctie of wat dan ook tegenop.
Dan heb je charme.. en dat is ook belangrijk.. dat weet ik zeker.. dat zie ik dus
in mijn vriendenkring ook. Ik ken 1 gast, en zo knap is ie niet.
Erg dik. Maar zoals ie is en doet. daar kan je veel van leren.. charme is belangrijk.

Maar uiteindelijk heb je wel wat meer nodig dan alleen charme natuurlijk.
(if you want that girl to drop her panties }:( )
pi_25847113
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef Tobbes het volgende:
*me houdt van Brunettes
Tobbes is een Player..
(meisjes houden wel van players..)
pi_25847116
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef Tobbes het volgende:
*me houdt van Brunettes
hahahhahaha
4
pi_25847127
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef Brunette het volgende:

[..]

hahahhahaha
sex?
pi_25847140
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef danni het volgende:

[..]

Tobbes is een Player..
Nee ik niet
Maar laten we het erop houden dat Tobbes geen player is en van ''brunettes'' in het algemeen houdt
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:28:12 #234
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847147
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:26 schreef danni het volgende:

[..]

Tobbes is een Player..
Het was dan misschien flauwekul, maar het is een mooi voorbeeld van wachten vs actie ondernemen.
Vampire Romance O+
pi_25847159
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef Tobbes het volgende:

[..]

sex?
Ow dus wel
4
pi_25847170
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:27 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nee ik niet
Maar laten we het erop houden dat Tobbes geen player is en van ''brunettes'' in het algemeen houdt
Jep, blondjes hebben vaak een 'knapper koppie' Maar wat ogen en lichaam betreft ga ik voor de brunette, of het halfbloedje natuurlijk
pi_25847212
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jep, blondjes hebben vaak een 'knapper koppie' Maar wat ogen en lichaam betreft ga ik voor de brunette, of het halfbloedje natuurlijk
Dat is standaard 'player-tactiek' he..
tegenover blondjes zeggen ze anders....
pi_25847225
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef danni het volgende:

[..]

Dat is standaard 'Player' he..
tegenover blondjes zeggen ze het tegenovergestelde.....

Jij heb het door
4
pi_25847250
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef Brunette het volgende:

[..]

Jij heb het door
Bij mij zit je veiliger Brunette..
Ik wil gewoon gezellig samen chille!!
En als van het een het ander komt, ook goed
Maar ik waardeer meisjes dus gewoon. Ze zijn dus niet gewoon een
stuk vlees in mijn ogen (..)
pi_25847255
Maaruh ff ontoptic:
Mannen, proberen jullie ook een meisje uit je hoofd te zetten/vergeten?
Bijv als het gewoon niet goed uit komt omdat je getrouwd/vriendin/of weet ik veel wat bent/ hebt?
En hoe doen jullie dat?
4
pi_25847260
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:31 schreef danni het volgende:

[..]

Dat is standaard 'player-tactiek' he..
tegenover blondjes zeggen ze anders....
helemaal niet

Blondjes zijn neukbare wezens.

Brunettes zijn neukbare wezens met wie je ook nog eens kan lachen, kan huilen en een goed gesprek kan hebben.
pi_25847264
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Brunette het volgende:
Maaruh ff ontoptic:
Bijv als het gewoon niet goed uit komt omdat je getrouwd/vriendin/of weet ik veel wat bent/ hebt?
En hoe doen jullie dat?
1. ja.
2. moeilijk.
pi_25847270
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef danni het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal!
pi_25847279
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:33 schreef Brunette het volgende:
Maaruh ff ontoptic:
En hoe doen jullie dat?
Nee, als ik iets in mijn hoofd heb wel ik het hebben ook
pi_25847281
quote:

[..]

jaja...

Met die Mr. Nice Guy tactieken kom je dus nergens...
pi_25847282
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:34 schreef Tobbes het volgende:

[..]

helemaal niet

Blondjes zijn neukbare wezens.

Brunettes zijn neukbare wezens met wie je ook nog eens kan lachen, kan huilen en een goed gesprek kan hebben.
Met blondjes ook hoor! maar dan wat oppervlakkiger.
pi_25847293
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef pum het volgende:

[..]

jaja...

Met die Mr. Nice Guy tactieken kom je dus nergens...
Ik stuur d'r wel een foto met me "gr.bl." ogen en me standaard jasper-glimlach (TM.)
Wedden dat ze zwicht??

(nee hoor..)
pi_25847296
quote:

[..]

[quote]Bij mij zit je veiliger Brunette..
Idd van players moet ik nix hebben, ik ken dat soort gladde typjes wel
quote:
Ik ken je al langer Danni
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:37:35 #249
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25847299
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef danni het volgende:

[..]

Met blondjes ook hoor! maar dan wat oppervlakkiger.
Of juist diepgaander. Tis maar hoe je het bekijkt
pi_25847306
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:35 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nee, als ik iets in mijn hoofd heb wel ik het hebben ook
Idem.
En ik ga over vuur als het moet..
pi_25847309
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:37 schreef danni het volgende:

[..]

Ik stuur d'r wel een foto met me "gr.bl." ogen en me standaard jasper-glimlach (TM.)
Wedden dat ze zwicht??

(nee hoor..)
Doe niet zo omslachtig zeg!

Ik ben niet lekker ofzo,

maar als je een meisje een beetje aan het lachen houdt en het ook nog eens voor elkaar krijgt dat ze je serieus neemt, is het klusje snel geklaard hoor.
pi_25847329
ok. weer effe ontopic.

@Brunette: Ik kan zelf maar moeilijk 'vergeten' als ik een meisje écht leuk vind.
pi_25847331
Maar ff ontoptic bitte
Wat doen jullie dan om een meisje uit jullie hoofd te zetten?
Gewoon overal waar je d'r tegen kan komen vermijden of so?
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:41:06 #254
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847341
Voor je een meisje afschrijft is het handig te kijken hoe serieus leuk je haar vind. Als je voor een intense maar toch oppervlakkige flirt alles opzijgooit ben je sapdrinkenderwijs niet zo handig bezig.

En die dingen die je tijdens een relatie tegenkomt zijn dat wel vaak, vooral omdat je dan op sommige momenten wat extra gevoelig voor verse vrouwelijke aandacht bent
Vampire Romance O+
pi_25847344
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:40 schreef Brunette het volgende:
Maar ff ontoptic bitte
Niet.

Ik accepteer pas dat ze me niet moet als ik het idee heb dat ze me echt heeft leren kennen. En tot nu toe heeft dat nog nooit tot een malaise geleid zeg maar.
pi_25847345
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:38 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Doe niet zo omslachtig zeg!

Ik ben niet lekker ofzo,

maar als je een meisje een beetje aan het lachen houdt en het ook nog eens voor elkaar krijgt dat ze je serieus neemt, is het klusje snel geklaard hoor.
@Tobbes:

yo, tobbes, ik gein maar hoor. alles chill enzo (*handshake smiley invoegt)
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:41:46 #257
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25847349
quote:
Maar ff ontoptic bitte
horrorfilms kijken
Are you nuts??
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:41:56 #258
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847354
Gewoon negeren. Works fine
Vampire Romance O+
pi_25847358
quote:
Maar ff ontoptic bitte
ja.
pi_25847361
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef danni het volgende:

[..]

@Tobbes:

yo, tobbes, ik gein maar hoor. alles chill enzo (*handshake smiley invoegt)
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:42:43 #261
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847364
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Niet.

Ik accepteer pas dat ze me niet moet als ik het idee heb dat ze me echt heeft leren kennen. En tot nu toe heeft dat nog nooit tot een malaise geleid zeg maar.
Ja, en als je zelf bezet bent en dat juist het probleem is?
Vampire Romance O+
pi_25847372
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef danni het volgende:

[..]

ja.
ik ook.
pi_25847379
Ook denken aan slechte dingen over haar.
Bv. dat dat lieve gezichtje maar schijn is, en dat het eigenlijk maar een slet is.
Of dat ze ws. teveel eisend is, en dat ik toch nooit kan waarmaken wat zij in een jongen zoekt.

(maar van nature wil ik dan nog harder vechten voor d'r..)
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:44:22 #264
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25847383
quote:
Maar ff ontoptic bitte
Zo snel mogelijk een vervangend exemplaar zien te vinden.
Ben voorlopig niet toe aan vastighied, vermaak me zo best... enkel oppassen niet verliefd te worden .
pi_25847386
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef MouseOver het volgende:

En die dingen die je tijdens een relatie tegenkomt zijn dat wel vaak, vooral omdat je dan op sommige momenten wat extra gevoelig voor verse vrouwelijke aandacht bent
Idd vooral als je getrouwd bent
4
pi_25847388
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nou, ik heb niet echt hetzelfde probleem als jullie denk. Ik word namelijk pas echt verliefd op een meisje als ik dr al heel lang ken. Ik wil weten wat ik aan iemand heb voor ik echt een relatie begin.

En als ik al bezet ben en ik vind toch een ander meisje leuk. Gewoon even van 2 walletjes eten totdat je denkt dat je een goede keuze kan maken.
pi_25847393
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een echte player is nooit bezet...
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:46:41 #268
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847405
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:44 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nou, ik heb niet echt hetzelfde probleem als jullie denk. Ik word namelijk pas echt verliefd op een meisje als ik dr al heel lang ken. Ik wil weten wat ik aan iemand heb voor ik echt een relatie begin.

En als ik al bezet ben en ik vind toch een ander meisje leuk. Gewoon even van 2 walletjes eten totdat je denkt dat je een goede keuze kan maken.
Hmm, maar vind je eventuele gewetensproblemen daar niet wat zwaar voor wegen? De kans is immers groot dat het een losse flirt is, waar je verder niets positiefs aan overhoudt maar wel schuldgevoel.
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:47:21 #269
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847412
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef pum het volgende:

[..]

Een echte player is nooit bezet...
whehe, tja, dat is ook wel weer zo.
Vampire Romance O+
pi_25847414
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Hmm, maar vind je eventuele gewetensproblemen daar niet wat zwaar voor wegen? De kans is immers groot dat het een losse flirt is, waar je verder niets positiefs aan overhoudt maar wel schuldgevoel.
Hoezo schuldgevoel? Jij kan er toch niks aan doen dat je voor meer dan 1 vrouw wat lievelijkere gevoelens hebt?
pi_25847420
quote:

[..]

Ik denk dat je alles wat tobbes zegt niet meteen serieus moet nemen, Mouse.
4
pi_25847424
Hee, maar ik ben nog niet eens 18 he dus misschien moet je mijn raad met een korreltje zout nemen
pi_25847426
quote:

[..]

Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelens etcetera
Maar ik ken maar weinig mensen die écht schuldgevoel hebben.
eerder dat ze bang zijn dat de ontrouw uitlekt..

[edit: ik moet toch echt een typecursus gaan volgen ofzo.. al die typos..]
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:48:48 #274
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847431
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ik denk dat je alles wat tobbes zegt niet meteen serieus moet nemen, Mouse.
Zou het dat zijn
Vampire Romance O+
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:49:25 #275
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847437
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef danni het volgende:

[..]

Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelsn etc.
Ik ken maar weinig mensen die écht schuldgevoel hebben. eerder dat ze bang zijn
dat de ontrouw uitlekt..
evengoed erg onprettig. Slecht geweten kan je flink achtervolgen
Vampire Romance O+
pi_25847469
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

evengoed erg onprettig. Slecht geweten kan je flink achtervolgen
Laat ik dat nou es niet hebben.. (en dan ben ik heel eerlijk)
Maar ik ben wel trouw van aard.. ga niet gauw vreemd in een relatie, geen behoefte aan ofzo.

Maar terrug. Ik ben dus ook vreselijk tot over me oren verliefd op een meisje
(nog steeds..)
heb er zelfs ooit een topic (schaam) over geopend..
Ze heeft dus een 'vaste relatie(volgens d'r msn profiel) <--- ja erg he?
En ik kan haar maar niet vergeten.
Maar als ik ooit de kans krijg, ga ik voor d'r..
pi_25847480
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:48 schreef danni het volgende:

[..]

Iedereen heeft en hamert altijd op schuldgevoelsn etc.
Ik ken maar weinig mensen die écht schuldgevoel hebben. eerder dat ze bang zijn
dat de ontrouw uitlekt..
Ik zal zoiets nooit kunnen. Ik bedoel, ik ga niet ff allerlei jongens uitproberen om te kijken welke het leukste is. Als ik mijn twijfels over iem. heb, dan ga ik sowieso geen relatie met hem aan. En als er problemen tijdens een relatie zijn, dan probeer ik die aan de kaak te stellen ,zodat diegene weet wat hij daaraan kan doen.
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:54:52 #278
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847488
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef danni het volgende:

[..]

Laat ik dat nou es niet hebben.. (en dan ben ik heel eerlijk)
Maar ik ben wel trouw van aard.. ga niet gauw vreemd in een relatie, geen behoefte aan ofzo.

Maar terrug. Ik be dus ook vreselijk tot over me oren verliefd op een meisje.
heb er zelfs ooit een topic (schaam) over geopend..
Ze heeft dus een 'vaste relatie(volgens d'r msn profiel) <--- ja erg he?
En ik kan haar maar niet vergeten. Als ik de kans krijg, ga ik voor d;r..
Eh, nou gaan er twee dingen door elkaar heen. Ik had het er eigenlijk over dat je zelf een relatie zou hebben en een slecht geweten tov je partner zou hebben.

In jouw geval zou ik er een stuk minder moeite mee hebben. Misschien een dagje ofzo
Vampire Romance O+
pi_25847525
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:53 schreef danni het volgende:

[..]

(volgens d'r msn profiel) <--- ja erg he?

HAhahahahahah heb je gewoon een paar kenmerken ingetypt ofso??
4
pi_25847529
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:54 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Eh, nou gaan er twee dingen door elkaar heen. Ik had het er eigenlijk over dat je zelf een relatie zou hebben en een slecht geweten tov je partner zou hebben.

In jouw geval zou ik er een stuk minder moeite mee hebben. Misschien een dagje ofzo
Ik zei al, als ik zelf een relatie zou hebben zou ik het ook niet zo snel doen denk ik.
Is eigenlijk nooit voorgekomen. En meestal heb ik dan gewoon die behoefte niet.
Tenzij het slecht gaat met de relatie. en dan nog sluit ik het liefst een relatie eerst goed af.
Ik geloof altijd in een goed einde
pi_25847541
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef Brunette het volgende:

[..]

HAhahahahahah heb je gewoon een paar kenmerken ingetypt ofso??
nee.

Dat meisje ken ik irl. wel.
Ik stalk deels haar doen en laten over het web..

(maar ook dat is best erg..)
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:01:31 #282
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847555
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:00 schreef danni het volgende:

[..]

nee.

Nee joh, da's modern
Vampire Romance O+
pi_25847565
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 01:58 schreef danni het volgende:

[..]

Ik geloof altijd in een goed einde
Ik geloof altijd in een einde:{
meestal ben ik degene die overal een einde aan brengt.
En dat geldt niet alleen voor relaties, maar ook voor andere dingen.
Ben gewoon bang om weer een tegenslag te moeten verwerken.
4
pi_25847587
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:00 schreef danni het volgende:

[..]

nee.

Dat snap ik,
maar om aan haar profiel te komen, moet je of haar MSN hebben of haar gegevens biij de zoekopdracht invullen.
4
pi_25847590
Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette...
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:05:17 #286
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847600
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ik geloof altijd in een einde:{
meestal ben ik degene die overal een einde aan brengt.
En dat geldt niet alleen voor relaties, maar ook voor andere dingen.
Ben gewoon bang om weer een tegenslag te moeten verwerken.
En om Hans Teeuwen te quoten.. nee dat doen we toch maar niet, meisjes zijn gevoelig

Daar leer je op den duur mee omgaan. Groei je wel overheen.
Vampire Romance O+
pi_25847604
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:04 schreef Tobbes het volgende:
Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette...
Ik date niet met mensen boven 1986
4
pi_25847612
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ow, dan heb je geluk...

er ging iets fout bij het registreren
pi_25847616
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:05 schreef MouseOver het volgende:

[..]
Hans Teeuwen
Hhahahahha ik ken hem
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:07:49 #290
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847624
quote:

[..]

Aha!

"Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette..."
Vampire Romance O+
pi_25847628
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:07 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Aha!

"Maaruh, wanneer gaan we een keertje stappen dan, brunnette..."
Mijn tekst, wat doe je!
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:09:18 #292
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847637
De zouteloosheid slaat toe, het wordt laat

bouwjaar 1978 is ook niet de beste match met een "gymnaste"
Vampire Romance O+
pi_25847650
quote:

[..]

jammer Tobbes

1984 meldt
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:10:28 #294
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847651
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:06 schreef Brunette het volgende:

[..]

Hhahahahha ik ken hem
Nou, het ging niet over kuthoeren.. ik doelde meer op "Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig". In de zin dat je uit voorzichtigheid je eigen kwetsbaarheid in stand houdt.
Vampire Romance O+
pi_25847658
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Mijn tekst, wat doe je!
DAMMNN ik haat die nieuwe rage hier op fok met '' mijn..........., wat doe je!''
Je hoeft KLB/ GC maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met zulke toptictitels
4
pi_25847664
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:10 schreef pum het volgende:

[..]

jammer Tobbes

1984 meldt
Misschien heb ik wel veel meer te bieden als 18 jarig pikkie dan jij als 20 jarige....What´s in an age
pi_25847675
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:09 schreef MouseOver het volgende:

bouwjaar 1978 is ook niet de beste match met een "gymnaste"
integendeel
Brunette houdt van ouder.
Maar mensen laten we bezuinigen op de pagina's hiero.
4
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:13:34 #298
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847678
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef Brunette het volgende:

[..]

DAMMNN ik haat die nieuwe rage hier op fok met '' mijn..........., wat doe je!''
Je hoeft KLB/ GC maar binnen te komen en je wordt al meteen overspoeld met zulke toptictitels
Weet je waar het op slaat? Het is meer dan een standaard uitspraak.

Het is een leuke matige grap
Vampire Romance O+
pi_25847683
Ik ga slapen, moge deel 2 wel weer ontopic zijn

Brunette
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:14:18 #300
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25847685
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:11 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Misschien heb ik wel veel meer te bieden als 18 jarig pikkie dan jij als 20 jarige....What´s in an age
100 jaar .
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:14:50 #301
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25847692
Welterusten Tobbes

@brunette: hoe denk je dat mensen aan postcounts van 30k komen?
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')