ow, dan kijk ik vannacht welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:38 schreef Atreidez het volgende:
Keith KEITH! It's me.. Jerry's friend... THE CHUCKER!
Het wordt trouwens herhaald om 00.10, stond in de metro vandaag..
Nee idd, gister stond het wel in de gids maar stuitte ik op de nachtprogrammeringquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:45 schreef Zwansen het volgende:
tvp!
Wist niet dat het herhaald werd, is niet elke dag zo dacht ik...
Ik wacht op seizoen 10quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik wacht trouwens ook op 5, 6, 7.. oh 8 nog, en natuurlijk 9
Aan de reacties te zien de dubbele aflevering: The Boyfriend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welke aflevering heb ik gisteren precies gemist?
Aflevering 316 (deel 2 van The Boyfriend) met Keith Hernandezquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welke aflevering heb ik gisteren precies gemist?
Aflevering 35 bedoel je, we zitten pas in het 3de seizoen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Aflevering 316 (deel 2 van The Boyfriend) met Keith Hernandez
George tries two more approaches with the unemployment officer. Kramer gets Jerry to accompany him to see a former neighbors' new baby, "you got to see the baby." Though he's gone out with Keith once, does that mean he must help him move. Elaine and Keith are hitting it off until he pulls out a cigarette. George wants to sleep with a really tall woman. Keith supports the "second spitter theory." Jerry and Elaine both breakup with Keith and George might get his wish.
http://www.tvtome.com/tvt(...)howid-112/epid-2275/
Ik gebruik altijd die productioncode, kan je aan zien welk seizoen het is (3) en welke afl. in dat seizoen (16)quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef Speeeed_King het volgende:
Aflevering 35 bedoel je, we zitten pas in het 3de seizoen...
Dan zet er niet aflevering neer, maar productioncode.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd die productioncode, kan je aan zien welk seizoen het is (3) en welke afl. in dat seizoen (16)
Lijkt me niet. En als ie ze wel heeft gehad hebben ze niet geholpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heeft Jerry eigenlijk ooit wel acteerlessen gehad? Want hij staat zo slecht te acteren altijd met die glimlach op zijn gezicht. Prachtig.
lekker boeiendquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:14 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Lijkt me niet. En als ie ze wel heeft gehad hebben ze niet geholpen.![]()
Hiquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Art_Vandalay het volgende:
hi
schitterend jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:37 schreef Kipman het volgende:
George: "I love it when women give you a quick tap on your body"
Jerry: "Yeah, me too"
George:"Why do they do that anyway?"
Jerry:"Let's not even analyse that"
Bedoelde het ook niet negatief. Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat die Seinfeld bijna in de lach schiet terwijl ie zijn kop serieus moet houden...quote:
Dan zou ik "In the Vault" maar eens checken op de dvdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:19 schreef Cassius het volgende:
Dat lukte em in deze aflevering toch goed terwijl Kramer achter hem lag te spartelen
Latex import&export. Yep, i'm in the latex now..quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:43 schreef Evertje het volgende:
[..]
Hi
How's business nowadays
Are you Importing or Exporting?
Grease monkey ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In welk seizoen komt David Puddy om de hoek kijken?
(tvp)
*high five!*
*on the flipside!*
*don't leave me hanging!*
Die van George was ook weer .. typisch Georgequote:Op maandag 4 april 2005 20:47 schreef Cassius het volgende:
Newman (to Kramer): You wanna know why you can't go in front first? I'll tell you why. because it signals a breakdown in the social order. Chaos. It reduces us to jungle law.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die van George was ook weer .. typisch George
You don't understand. A garage, I can't even pull in there. It's like going to a prostitute. Why should I pay, when if I apply myself, maybe I could get it for free?
The moops .... haha ...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:41 schreef C2000 het volgende:
Net Seizoen 3 gekocht nadat seizoen 1 en 2 nu wel bekend waren. Express laat gekocht want
anders is de tijd tussen seizoen 3 en 4 wel heeeeeeeel erg lang.
Ik zit vooral te wachten op bubble boy en the smelly car van seizoen 4
Cdwow scheelt toch weer 4 pond. Neem aan dat je wel op zoek bent naar R2, want R1 is nog stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef fractalis het volgende:
Hier kost de Box Set met seizoen 1 t/m 3 zo'n 61 euro. Al ergens goedkoper te krijgen??![]()
Wat interesseert mij die R2 nou...quote:Op maandag 11 april 2005 16:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Cdwow scheelt toch weer 4 pond. Neem aan dat je wel op zoek bent naar R2, want R1 is nog stukken goedkoper.
R1 is er alleen geen pack te verkrijgen met alle seizoenen samen maar als je beide sets los koopt ben je voor ongeveer 35 pond klaar bij deep discount dvd of amazon.com.quote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef fractalis het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die R2 nou...
Kom op met die link!![]()
Denk het niet, zou anders al wel aangekondigd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Komt er van 4 trouwens ook weer een giftset uit eigenlijk?
Hmmm.. Ik wil een fusilli Jerryquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef Hare het volgende:
Denk het niet, zou anders al wel aangekondigd zijn.
Bijnaquote:Op donderdag 7 april 2005 20:25 schreef C2000 het volgende:
Seizoen 4 staat voor half Juni (volgens play.com) en half Mei al in de US.
Is al paar dagenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:05 schreef Atreidez het volgende:
The Virgin is bezig, morgen dus The ContestOok nieuwe uitzendtijd, 19:55 dus tegenwoordig (of is dat alleen vandaag?)
Vanaf nu wordt het alleen maar bergafwaartsquote:
LOL ...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef Atreidez het volgende:
There is nothing finer, than being in your diner
Andere afleveringen niet dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:
deze aflevering was geweldig
You DOUBLED dipped the chip ...quote:
Ik had hem bij dvdsoon besteld.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:51 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
You DOUBLED dipped the chip ...![]()
@Hare: waar heb jij 'em besteld en is dat bedrag inc verzendingskosten??
Ik zie hier ook een Season 4 gift set edition, omdat ik die van S1, S2 en S3 niet heb:
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/778811
Ja, het liefst ook de R2 voor mij, met de nederlandse ondertiteling. Mijn Engels is niet slecht, maar mis soms echt wel wat grappen, al ken ik alle scripts bijna uit mn hoofd hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:54 schreef Atreidez het volgende:
Als je dan bv. bij play kijkt, daar kost ie 41 euroVind een beetje duur nog.. maar wil wel graag R2 hebben.
Ja, membership korting, 12%, maar dan nog, zelfs zonder die korting is het fuckin cheap!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
You lucky bastard. 22 euro is geen geld voor zo'n geniale serie. Die prijs he bij dvdsoon, is dat met bepaalde korting ofzo?
December was het volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Atreidez het volgende:
GemistHeb wel box 4 alsnog besteld, wil m gewoon hebben! Al bekend wanneer box 5 uitkomt ?
Met kerstmis had ik ergens gelezen ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Atreidez het volgende:
GemistHeb wel box 4 alsnog besteld, wil m gewoon hebben! Al bekend wanneer box 5 uitkomt ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Kramer is eigenlijk best wel een sjacherijn in het echte leven. Alhoewel ik hem in Seinfeld ook overschat vind. Hij kan bij lange na niet tippen aan George!!
Op de DVD vond ik hem nou niet echt grappig. Veel te serieus bezig om de clown uit te hangen. Hij werd ook pissig als anderen een beetje zaten te kutten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Sjacherijn? Wat?
Kramer?
Echt niet hoor. Als er 1 een sjacherijn is in de serie is het George wel. Maar dat maakt hem ook zo leuk
Je zei dat je hem ook in de serie zelf vond tegenvallen. Ik nam aan dat je dat als ook sjacherijn bedoelde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Op de DVD vond ik hem nou niet echt grappig. Veel te serieus bezig om de clown uit te hangen. Hij werd ook pissig als anderen een beetje zaten te kutten.
Kramer en George maken de hele serie!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Kramer is eigenlijk best wel een sjacherijn in het echte leven. Alhoewel ik hem in Seinfeld ook overschat vind. Hij kan bij lange na niet tippen aan George!!
In de serie is het geen sjacherijn nee, maar ik vind hem niet zo heel grappig. George, Jerry en Elaine vind ik leuker (in die volgorde).quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Je zei dat je hem ook in de serie zelf vond tegenvallen. Ik nam aan dat je dat als ook sjacherijn bedoelde.
Hij is niet serieus bezig de clown uit te hangen, het is nu eenmaal zijn karakter. En hij is helemaal niet pissig, hij is alleen altijd bloedserieus als hij bezig is met acteren, dat is wat anders.
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Rev- het volgende:
whehehe george die aflevering dat hij van zn buro een bed maakte of dat met dat eten tijdens de sex, echt geweldig
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)
Welke aflevering bij ook bijstaat van George is wanneer hij in de bioscoop een grappige opmerking maakt tijdens een film waar iedereen om moet lachen, en dat hij steeds weer naar die film gaat om diezelfde grap te maken. Maar helaas is er ook een populaire jongen met een laserpen...
Welke de eerste of de tweede?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als ie op tv komt binnenkort
Can't wait!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die met George in de bioscoop...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Die aflevering is pas in seizoen 9 dacht ik ...
Die met de laserpen is The Puerto Rican Dayquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)
Welke aflevering bij ook bijstaat van George is wanneer hij in de bioscoop een grappige opmerking maakt tijdens een film waar iedereen om moet lachen, en dat hij steeds weer naar die film gaat om diezelfde grap te maken. Maar helaas is er ook een populaire jongen met een laserpen...
Coco ... Teeeee-bone ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die met de laserpen is The Puerto Rican DayEn die met die aardbeving weet ik niet meer zo.. Weet wel dat George een keer op een kinderdagverblijf is, en zodra er wat gebeurt (brandalarm?) rent ie over alle kinderen heen en staat als eerste buiten
Oh, die met die aardbeving is The Nap, Seizoen 8 epi 18.. Vind zoiezo dat hele yankees gedeelte, of de banen van George in het algemeen, hilarisch. Zoals met ...
[afbeelding]
Kruger!
"Ok, thats it for me.. I'mmm outta here" (weggaan op je hoogtepunt)
Ja, zeker de scenes met alleen hun twee zijn echt geweldig, zoals met de busboy.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kramer en George maken de hele serie!
Beiden acteren ze geweldig vind ik!
hoe laat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk anders vanavond de herhaling.
Oh ja, The Move. Dat heb ik altijd zoiets raars gevonden. Want was er niet in een eerder seizoen door Elaine gezegd dat ze haar orgasmes bij Jerry had gefaked? En nu blijkt hij een supermove in bed te hebben waar ze blijkbaar gek op wasquote:
Zei ze dat niet om hem gewoon te dissenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef Kipman het volgende:
[..]
Oh ja, The Move. Dat heb ik altijd zoiets raars gevonden. Want was er niet in een eerder seizoen door Elaine gezegd dat ze haar orgasmes bij Jerry had gefaked? En nu blijkt hij een supermove in bed te hebben waar ze blijkbaar gek op was
Da's geen ramp verder of zo, het was immers weer hartstikke lachen. Daar gaat het uiteindelijk om
Nee, daarvoor ging het te lang door. Ik denk gewoon dat het een foutje was van de scriptschrijvers.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef Steeven het volgende:
[..]
Zei ze dat niet om hem gewoon te dissen?
Jammer morgen maar weer kijken.En die Jackie is echt grapppigquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:42 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoopte al op een mooie Peterman aflevering, maar daar was t nog iets te vroeg voorVanavond ws. The Postponement, een aflevering met Jackie!
[afbeelding]
Ik zat er ook al helemaal klaar voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Atreidez het volgende:
Er komt helemaal geen Seinfeld vandaag
Nee ze moesten zonodig een special uitzenden van de fantastic 4quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Atreidez het volgende:
Er komt helemaal geen Seinfeld vandaag
welke jaargang is dat? altijd gehoord dat deze de beste en meest bekende aflevering isquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:02 schreef cora4034 het volgende:
No soup for you.....![]()
Oftewel de soupnazi![]()
Vanavond op tv
Denk dat dat toch The Contest is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
welke jaargang is dat? altijd gehoord dat deze de beste en meest bekende aflevering is
De grappigste dialoog daaruit vind ik deze:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:29 schreef cora4034 het volgende:
2. The assman
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de soup nazi echt bestaat? of in elk geval gebaseerd is op een echt restaurant : http://en.wikipedia.org/wiki/Al_Yeganeh
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef Aryan_S het volgende:
Ik ging net voor de grap ff via een p2p programma zoeken naar the soup nazi, kwamen er 4 recepten uit:
The Soup Nazi's« Cream of Sweet Potato Soup
The Soup Nazi's« Indian Mulligatawny Soup
The Soup Nazi's« Mexican Chicken Chili
The Soup Nazi's« Crab Bisque
Als iemand ze volledig wilt kan ik ze wel plaatsen (misschien in een aparte topic)
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:52 schreef Aryan_S het volgende:
Ik ging net voor de grap ff via een p2p programma zoeken naar the soup nazi, kwamen er 4 recepten uit:
The Soup Nazi's« Cream of Sweet Potato Soup
The Soup Nazi's« Indian Mulligatawny Soup
The Soup Nazi's« Mexican Chicken Chili
The Soup Nazi's« Crab Bisque
Als iemand ze volledig wilt kan ik ze wel plaatsen (misschien in een aparte topic)
Je kunt (of kon?) in NYC een tour doen langs allerlei locaties die in de serie voorkomen. Die tour werd georganiseerd door de 'echter Kramer', de oude buurman van Larry David dus. En ja, dat hebben ze vervolgens weer in de serie gebruikt, met Kramer die mensen in een bus rond ging rijden.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]cool. Je zou eigenlijk alleen al eens naar NYC moeten gaan voor hem
En als je de regels niet volgt dat ie dan ook zegt "No soup for you"
Waar haal je in godsnaam 4 poten van een sneewkrab?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
thanks mate, die krabsoep ga ik een keer proberen.
Raar idee, maar een viswinkel misschien?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Jim.Beam het volgende:
Waar haal je in godsnaam 4 poten van een sneewkrab?
Volgens mij leeft een sneeuwkrab in de alpen hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 20:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Raar idee, maar een viswinkel misschien?
Alaska - of Chatkakrabben zijn van topkwaliteit maar zeer duur.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij leeft een sneeuwkrab in de alpen hoor![]()
Wat aardig van je dat je een kadootje voor me wil kopenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef HuubTuub het volgende:
Nou dat is dan een leuk idee voor de kerst...
http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=SEIKBE8Y25&searchlink=yes&search=seinfeld&page=1quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:11 schreef Logitik het volgende:
Wie weet wanneer de volgende seizoenen op dvd komen ? Dus seizoen 5 (en 6).
Ik ben nu nog "bezig" met seizoen 3 te kijken, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten wanneer de rest uit gaat komen (als ze gaan uitkomen?)
Ik kan me ook een aflevering herinneren met een leuke kerstkaart van Elainequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat aardig van je dat je een kadootje voor me wil kopen
Over Kerst gesproken, zijn er Seinfeld kerstafleveringen? Ik kan me er geen herinneren, al heb ik Kramer weleens in een Santa Claus pak gezien..
Viel me nu weer niet op danquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef k_man het volgende:
Met Larry David in een klein bijrolletje. Was me nooit eerder opgevallen.
Werkelijk, die kop van hem toen ie wegrendequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Evertje het volgende:
Het was weer briljant.
Jerry die even een marble rye gaat stelen bij een oud mevrouwtje
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef Kipman het volgende:
Ach, er zijn natuurlijk top-afleveringen. Maar ik vind Seinfeld elke aflevering geweldig. Het is ook de enige serie waarbij ik elke aflevering wel minstens twee keer in een deuk lig. Helemaal geniaal is dat dat nog steeds gebeurt na alles toch wel 10 keer gezien te hebben.
Daar lig ik ook altijd zo dubbel omquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef Steeven het volgende:
[..]
Idd.
Ik moet altijd al lachen als George of z'n pa hard gaat schreeuwen.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:21 schreef -Angel- het volgende:
Ik wou dat ik net zoveel geld had als Julia Louis-Dreyfus. Damm zij is rijk.
Most people know Paris and her sister Nicky as the heiresses to the Hilton Hotel fortune, but few know Julia is in line to inherit an estimated TEN times more than the Hilton sisters COMBINED when her father passes away.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Most people know Paris and her sister Nicky as the heiresses to the Hilton Hotel fortune, but few know Julia is in line to inherit an estimated TEN times more than the Hilton sisters COMBINED when her father passes away.
Julia's dad, Gerard Louis-Dreyfus, runs the family's Louis-Dreyfus Group, a diversified commodities, energy, shipping, real estate, manufacturing, and communications conglomerate, from offices in New York and Paris. His empire is worth an estimated $2.9 billion. Considering her father often refers to Julia as his "pride and joy," some estimate her inheritance could reach ten figures.
Potverdikkie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Most people know Paris and her sister Nicky as the heiresses to the Hilton Hotel fortune, but few know Julia is in line to inherit an estimated TEN times more than the Hilton sisters COMBINED when her father passes away.
Julia's dad, Gerard Louis-Dreyfus, runs the family's Louis-Dreyfus Group, a diversified commodities, energy, shipping, real estate, manufacturing, and communications conglomerate, from offices in New York and Paris. His empire is worth an estimated $2.9 billion. Considering her father often refers to Julia as his "pride and joy," some estimate her inheritance could reach ten figures.
Is dat de Elaine?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Potverdikkie!
Netjes!
Vind het echt goed van haar dat ze dan toch nog gewoon een eigen carriere opbouwt zoals gezegd. Een carriere niet gebouwd op geld, maar op acteren. Doet ze leuk
Altijd al een leuke vrouw gevonden, nu nog leuker!!!
Heb je Seinfeld na al die jaren nog steeds niet gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
damn.. is the seven vandaagtoen ik op vakantie was heb ik alle afleveringen die ik zou moeten missen omdat er geen veronica aanwezig was, gedownload.. maar heb ik er dus 1 teveel gedownload
Zeker wel.. maar ik kan er een paar gemist hebben de vorige keren toen het uitgezonden werd. Bovendien wil ik nu zo weinig mogelijk missen om alle grappen te snappen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je Seinfeld na al die jaren nog steeds niet gezien?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik vond m dus wel erg goed. Die kramer toen ie in de hudson werd gepleurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |