Met kerstmis had ik ergens gelezen ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Atreidez het volgende:
GemistHeb wel box 4 alsnog besteld, wil m gewoon hebben! Al bekend wanneer box 5 uitkomt ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Kramer is eigenlijk best wel een sjacherijn in het echte leven. Alhoewel ik hem in Seinfeld ook overschat vind. Hij kan bij lange na niet tippen aan George!!
Op de DVD vond ik hem nou niet echt grappig. Veel te serieus bezig om de clown uit te hangen. Hij werd ook pissig als anderen een beetje zaten te kutten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Sjacherijn? Wat?
Kramer?
Echt niet hoor. Als er 1 een sjacherijn is in de serie is het George wel. Maar dat maakt hem ook zo leuk
Je zei dat je hem ook in de serie zelf vond tegenvallen. Ik nam aan dat je dat als ook sjacherijn bedoelde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Op de DVD vond ik hem nou niet echt grappig. Veel te serieus bezig om de clown uit te hangen. Hij werd ook pissig als anderen een beetje zaten te kutten.
Kramer en George maken de hele serie!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Kramer is eigenlijk best wel een sjacherijn in het echte leven. Alhoewel ik hem in Seinfeld ook overschat vind. Hij kan bij lange na niet tippen aan George!!
In de serie is het geen sjacherijn nee, maar ik vind hem niet zo heel grappig. George, Jerry en Elaine vind ik leuker (in die volgorde).quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Je zei dat je hem ook in de serie zelf vond tegenvallen. Ik nam aan dat je dat als ook sjacherijn bedoelde.
Hij is niet serieus bezig de clown uit te hangen, het is nu eenmaal zijn karakter. En hij is helemaal niet pissig, hij is alleen altijd bloedserieus als hij bezig is met acteren, dat is wat anders.
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Rev- het volgende:
whehehe george die aflevering dat hij van zn buro een bed maakte of dat met dat eten tijdens de sex, echt geweldig
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)
Welke aflevering bij ook bijstaat van George is wanneer hij in de bioscoop een grappige opmerking maakt tijdens een film waar iedereen om moet lachen, en dat hij steeds weer naar die film gaat om diezelfde grap te maken. Maar helaas is er ook een populaire jongen met een laserpen...
Welke de eerste of de tweede?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als ie op tv komt binnenkort
Can't wait!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die met George in de bioscoop...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Die aflevering is pas in seizoen 9 dacht ik ...
Die met de laserpen is The Puerto Rican Dayquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha prachtig inderdaad "It's a earthquake, quick hide under the desk kids!" (of iets in die trant)
Welke aflevering bij ook bijstaat van George is wanneer hij in de bioscoop een grappige opmerking maakt tijdens een film waar iedereen om moet lachen, en dat hij steeds weer naar die film gaat om diezelfde grap te maken. Maar helaas is er ook een populaire jongen met een laserpen...
Coco ... Teeeee-bone ...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die met de laserpen is The Puerto Rican DayEn die met die aardbeving weet ik niet meer zo.. Weet wel dat George een keer op een kinderdagverblijf is, en zodra er wat gebeurt (brandalarm?) rent ie over alle kinderen heen en staat als eerste buiten
Oh, die met die aardbeving is The Nap, Seizoen 8 epi 18.. Vind zoiezo dat hele yankees gedeelte, of de banen van George in het algemeen, hilarisch. Zoals met ...
[afbeelding]
Kruger!
"Ok, thats it for me.. I'mmm outta here" (weggaan op je hoogtepunt)
Ja, zeker de scenes met alleen hun twee zijn echt geweldig, zoals met de busboy.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kramer en George maken de hele serie!
Beiden acteren ze geweldig vind ik!
hoe laat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk anders vanavond de herhaling.
Oh ja, The Move. Dat heb ik altijd zoiets raars gevonden. Want was er niet in een eerder seizoen door Elaine gezegd dat ze haar orgasmes bij Jerry had gefaked? En nu blijkt hij een supermove in bed te hebben waar ze blijkbaar gek op wasquote:
Zei ze dat niet om hem gewoon te dissenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:02 schreef Kipman het volgende:
[..]
Oh ja, The Move. Dat heb ik altijd zoiets raars gevonden. Want was er niet in een eerder seizoen door Elaine gezegd dat ze haar orgasmes bij Jerry had gefaked? En nu blijkt hij een supermove in bed te hebben waar ze blijkbaar gek op was
Da's geen ramp verder of zo, het was immers weer hartstikke lachen. Daar gaat het uiteindelijk om
Nee, daarvoor ging het te lang door. Ik denk gewoon dat het een foutje was van de scriptschrijvers.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef Steeven het volgende:
[..]
Zei ze dat niet om hem gewoon te dissen?
Jammer morgen maar weer kijken.En die Jackie is echt grapppigquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:42 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoopte al op een mooie Peterman aflevering, maar daar was t nog iets te vroeg voorVanavond ws. The Postponement, een aflevering met Jackie!
[afbeelding]
Ik zat er ook al helemaal klaar voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Atreidez het volgende:
Er komt helemaal geen Seinfeld vandaag
Nee ze moesten zonodig een special uitzenden van de fantastic 4quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:03 schreef Atreidez het volgende:
Er komt helemaal geen Seinfeld vandaag
welke jaargang is dat? altijd gehoord dat deze de beste en meest bekende aflevering isquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:02 schreef cora4034 het volgende:
No soup for you.....![]()
Oftewel de soupnazi![]()
Vanavond op tv
Denk dat dat toch The Contest is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:39 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
welke jaargang is dat? altijd gehoord dat deze de beste en meest bekende aflevering is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |