Wat ik dus bedoelde is: qua vernieuwende muziek moet je tegenwoordig in Canada zijn en qua meer van hetzelfde (van al dan niet nieuwe bands) in de VS. Ofzo. Erg kort door de bochtquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:16 schreef GLO het volgende:
Ja, maar dat relateerde je aan vernieuwing. Ik citeer: "maar of die zo venieuwend zijn?"
Knox +1quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef knox_ het volgende:
Het is "Dirty" van SonicYouth![]()
En bij deze mag je ook de volgende vraag stellen want ik ga nu naar huis, en ben pas over 2 uur thuis ofzo
Nou ja, zoals ik al op GLO reageerde wat ik bedoeldequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:01 schreef bigshadow het volgende:
En gaat het altijd om vernieuwing is de vraag die dan rijst, als je kijkt naar de laatste 2 jaar is het heel veel neo-dit en neo-zus dus een dikke retro trend. De muziek van toen alleen dan in een modern jasje, zoals interpol vs new order. Ik vind interpol een geweldige band maar naar new order kan ik echt niet luisteren
..
Je bent toch een kind van je eigen muziektijd om het zo te zeggen, je muziekstijl zoals jij het stelt. En
1 tegelijk graagquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:30 schreef peaceman het volgende:
Oasis? White Stripes? Kasabian?
Zo zie je hem niet en ineens is daar de gevreesde roodbaard!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
The Bravery ?
Muziek, je kan er over blijven praten hequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al op GLO reageerde wat ik bedoelde![]()
Ik vind dus New order wel erg goed maar vind Interpol weinig aan, nogal saai. En ja, een hoop retro tegenwoordig, sommige erg goed, maar ook nieuwe mengvormen. Neem Controller.controller, het klinkt heel bekend maar toch vernieuwend. Dat zijn leuke dingen.
En jazeker ben je kind van je tijd, daarom hou ik ook nog steeds van jaren 80 top 40 muziek, dat gaat vanzelf. Ondanks dat staat in m'n top zoveel allertijden een hoop 90s spul omdat ik (pas) toen echt veel niet top 40 muziek ben gaan ontdekken...
Dank u, jij nog met je 10000stequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Z het volgende:
Prut band trouwens, die Bravery.
En van harte met je 5000e bigshadow!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef Z het volgende:
Overigens; Richard D. James?
Of met een paar tietenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
maar met een baardje zou hij best lijken ja
Tevens heeft hij een sterke connectie met deze jongens:quote:From the '70s onward,performed with prominent rock and jazz artists like Jeff Beck, Pete Townshend, Gil Evans, Stanley Clark, Frank Zappa, and Peter Gabriel.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:22 schreef Neleos het volgende:
Misschien Ginger Baker?
Word ik gevreesd trouwens ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zo zie je hem niet en ineens is daar de gevreesde roodbaard!!
ik vrees je vooral vanwege je avatarquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Word ik gevreesd trouwens ??![]()
![]()
Helemaal nergens voor nodig joh![]()
hee ik ga binnen nu en 5 minuten offline. Als niemand het antwoord heeft, dan zou ik graag deze vraag willen parkeren voor de andere MUZ-trivia spelers
De vraag staat al bijna een uur en ik heb een paar aardig goede hints gegeven lijkt me. Morgen kijk ik dan wel of iemand 'm geraden heeft.
Pas maar op, binnenkort staat er een dikke biker bij je op de stoepquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees je vooral vanwege je avatar
Nee, die daar rechts gaat door het leven als Chi Chengquote:
Dé nu-metalbandquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:11 schreef GLO het volgende:
Ach so.
Die sik vooraan komt me ook bekend voor. Een of andere nu-metalband?
Punt voor GLO dan maar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:14 schreef GLO het volgende:
Deftones dan maar.
quote:Formed
1960 in Houston, TX
Disbanded
1988
Genre
Jazz
Styles
Crossover Jazz
Soul-Jazz
Fusion
Hard Bop
Jazz-Pop
Jazz-Funk
vandaag m'n kaartje binnengekregen, eindelijk James E. Smith (eh Murphy) live zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:45 schreef GLO het volgende:
En vergeet LCD Soundsystem niet he.
Ik zag The Fall, eh, LCD SS vorig jaar op Lowlands. Tof optreden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
vandaag m'n kaartje binnengekregen, eindelijk James E. Smith (eh Murphy) live zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |