Ik ben getest en mijn vriendin was nog maagd dus no worries here.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:38 schreef yvette1982 het volgende:
Ondanks dat de meesten het zullen ontkennen is het gewoon zo dat bijna iedereen onveilig neukt.
Ze loopt of even naar het toilet (meestal moet ze toch plassen er na) of ze legt er even een handdoekje onder zodat we nog even tegen elkaar kunnen liggen.quote:Dus de vrouwen laten zich gewoon palen en in hun kutje klaarkomen. Ik vroeg me af wat jullie doen nadat de man in de vrouw is klaargekomen? Laat je het bijvoorbeeld gewoon eruit druipen of veeg je het gelijk af of iets anders?
damn dit is raar!!!! ik had je post nog niet gezien haha en we zeggen hetzelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:40 schreef Houniet het volgende:
naar de buurvrouw
Helpt tegen jouw keelpijn - Yvetje... (voor de niet-Yvet-kenners: zij heeft al 2 weken heftige keelpijn gehad, nadat ze haar 6 jarige zoontje had laten tatoeëren)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:40 schreef Kletz het volgende:
gooi het in een glas en laat de buurvrouw het opdrinken :S
damn wat denk je zelf? Wat lijkt jou logisch om te doen? of kick je op mensen die zeggen wat ze doen nadat ze "volgespoten" worden?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
damn dit is raar!!!! ik had je post nog niet gezien haha en we zeggen hetzelfde![]()
nou dat vind jij misschien. Je gaat mij niet vertellen dat alles binnenblijft nadat de man in de vrouw is klaargekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
vol? eh, oke, als dat letterlijk bedoeld is, is onveilig wel een feit denk ik.... dat redt een vent niet in zijn eentje, zo'n kwakkie stelt niet zoveel voor.
Doe een GB en laat ons weten of het gelukt is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
vol? eh, oke, als dat letterlijk bedoeld is, is onveilig wel een feit denk ik.... dat redt een vent niet in zijn eentje, zo'n kwakkie stelt niet zoveel voor.
hmm, nee thx, heb geen extra bevochtiging nodig, maar misschien een tip voor jezelf om es te proberen, dan moet je alleen niet als eerste gaan als je van extreem nat houdt....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe een GB en laat ons weten of het gelukt is.![]()
Heeft ze zich in ieder geval 1 keer teveel vol laten spuiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:45 schreef RigorMortis het volgende:
6 jarige zoontje
Leuk als je er dan 's nachts uit moet om wat voor reden dan ook en datzelfde t-shirt uit gemak even pakt en over je hoofd trekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Escape2Dawn het volgende:
Mijn vriendin pakt gewoon een t-shirt of handdoek en gaat daarna naar de WC
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Me vriendin maakt 't meestal wel ff schoon (of we vallen meteen in slaap) en ik laat het altijd opdrogen om het daarna aan al me vrienden te laten zien/ruiken!Anders geloven ze me weer niet!
![]()
+2quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
Nou dat t-shirt ligt daarna ergens op de grond of in zit in de wasmand, dus dat zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk als je er dan 's nachts uit moet om wat voor reden dan ook en datzelfde t-shirt uit gemak even pakt en over je hoofd trekt.
Ja maar jij ligt niet met die kleverige natte meuk tussen je benen. Zo val je niet echt lekker in slaap hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef P8 het volgende:
dat naar de wc gaan vind ik zooooo pauperig. ik bedoel, dat is toch 1 van de lekkerste dingen van de sex, het tegen elkaar aankruipen daarna. verneuk dat moment dan niet door naar de wc te gaan
wat vind jij er zo lekker aan dan? Of wat voel je er van?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef erodome het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE, het klaarkomen zelf voelt echt heel erg lekker, wat wel ranzig aanvoelt is dat het eruit loopt, GLUP zegt het dan, brrrrrrrrrr bah...
Voel je het zo lekker via je bilspleet weglopen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef erodome het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE, het klaarkomen zelf voelt echt heel erg lekker, wat wel ranzig aanvoelt is dat het eruit loopt, GLUP zegt het dan, brrrrrrrrrr bah...
Idd, zorgen dat je iig aan de goede kant van het bed ligt op dat moment!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:51 schreef erodome het volgende:
Geeft idd niet, als je de was zelf niet hoeft te doen en als je mannetje op die gore smuk gaat slapen
Als een man klaar gaat komen voelt het alsof zijn pik wat dikker wordt, hij verhard nog even extra en de boel begint te kloppen, dat voel je overheerlijk..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat vind jij er zo lekker aan dan? Of wat voel je er van?
Ik zal vanaf nu zorgen dat plaatsje wisselen voor de sex er niet meer bij hoortquote:
Nog sterker, soms kom ik sneller dan mijn vriendin en vind ze het alsnog heerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef erodome het volgende:
Als een man klaar gaat komen voelt het alsof zijn pik wat dikker wordt, hij verhard nog even extra en de boel begint te kloppen, dat voel je overheerlijk..
wat...de....fok....man....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef flamoes het volgende:
Het word geen smeerboel in bed en me meisje voelt anders de dag er na nog mijn kwak zitten zegt ze.
Open er een topic in TRU over!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
damn dit is raar!!!! ik had je post nog niet gezien haha en we zeggen hetzelfde![]()
gadverdamme manquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef Pokkehontas het volgende:
Dan moet ie het schoonlikken en dan mag ie weer naar huis.
Om te laten doen uiteraard, daar ging dit topic toch over?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:19 schreef BobRooney het volgende:
om zelf te doen ?
ja dat kloptquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:20 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Om te laten doen uiteraard, daar ging dit topic toch over?
Hoe dat verder bij de man werkt weet ik ook niet, daar vraag ik nooit naar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:24 schreef BobRooney het volgende:
ja dat klopt![]()
kan me gewoon niet voorstellen dat een vent dat vrijwillig wil doen
Nee, je stuurt ze altijd meteen naar huisquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Hoe dat verder bij de man werkt weet ik ook niet, daar vraag ik nooit naar.
Juist! Jij hebt opgeletquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:28 schreef BobRooney het volgende:
Nee, je stuurt ze altijd meteen naar huis
Ja jij bent er maar 1 keer overheen gegaan. 9/10 keer op de plee hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef Mahonusje het volgende:
@TGT: huh, ze doet er een tampon in als ze volgepompt is
Je liegt!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja jij bent er maar 1 keer overheen gegaan. 9/10 keer op de plee hoor.
.. ze waren zeker elke dag verkouden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:44 schreef Toeps het volgende:
Wij hadden altijd een doos tissues onder het bed staan.
Wel grappig: Mijn vader een stiefmoeder hadden dat ook altijd, en toen ik klein was dacht ik altijd dat ze gewoon vaak verkouden waren en hun neus moesten snuiten.
Klinkt gezellig... Dat je als partner eerst een kwartier ken gaan zitten wachten omdat je onder de douche moet... Vies van elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:10 schreef avotar het volgende:
Ik zorg gewoon altijd dat er een paar handdoekjes onder het nachtkastje liggen. Dan kun je tenminste nog even tegen elkaar aankruipen... daarna is het idd gewoon naar de wc en daarna naar de douche om de rest even schoon te maken en klaar te maken voor ronde 2 (of 3 of 4)...
of ze gaat even d'r mond spoelen, waarom moeten vrouwen dan ook gorgelen.. zonde is dat
huh.. volgens mij begrijp je het niet helemaal mikey...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:25 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Klinkt gezellig... Dat je als partner eerst een kwartier ken gaan zitten wachten omdat je onder de douche moet... Vies van elkaar?
Nee maar d'r st bernard en haar shetland pony wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
Ja die gebruik ik ook altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:54 schreef Jongedame het volgende:
Ik vind het zelf een hele uitkomst om na afloop een tampon te gebruiken. Nergens meer last van en die haal je er de volgende ochtend gewoon weer uit.
gadverdamme dudequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Nee gewoon njiet noeilijk doen uitlikken en daarna een lekkere tongzoen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:49 schreef desiredbard het volgende:
Niks gadverdamme aan....
Met seks vind ik niet dat iets vreemd vaag of vies hoort te zijn
Je geeft je partner tog ook een zoen na een pijpbeurt of niet dan
Maar als jij haar beft verwacht je nog wel een zoentje?quote:
Naja je eerst schoonmaken om daarna weer verder te gaan, vind ik zelf nogal overbodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef avotar het volgende:
[..]
vies van elkaar.... bah bah.. i think not..
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:53 schreef DeHeldjes het volgende:
Uber-machtig topic dit...
verkapte tvp
Dat heeft die van mij ook en ik mag de was weer doen LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef tulpje6 het volgende:
Meteen handdoekje/ theedoekje (of T shirt van vriendlief wat binnen handbereik ligt hahaha) als het maar van stof is en geen kleren van mij zijn ;-p Eronder (dus handdoek pakken, al gereed houden, manlief eruit, handdoek er snel onder).
Uiteindelijk ga ik na ff liggen dan wel ff naar de plee om het boeltje schoon te vegen en meestal ook meteen ff te plassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |