.. ze waren zeker elke dag verkouden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:44 schreef Toeps het volgende:
Wij hadden altijd een doos tissues onder het bed staan.
Wel grappig: Mijn vader een stiefmoeder hadden dat ook altijd, en toen ik klein was dacht ik altijd dat ze gewoon vaak verkouden waren en hun neus moesten snuiten.
Klinkt gezellig... Dat je als partner eerst een kwartier ken gaan zitten wachten omdat je onder de douche moet... Vies van elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:10 schreef avotar het volgende:
Ik zorg gewoon altijd dat er een paar handdoekjes onder het nachtkastje liggen. Dan kun je tenminste nog even tegen elkaar aankruipen... daarna is het idd gewoon naar de wc en daarna naar de douche om de rest even schoon te maken en klaar te maken voor ronde 2 (of 3 of 4)...
of ze gaat even d'r mond spoelen, waarom moeten vrouwen dan ook gorgelen.. zonde is dat
huh.. volgens mij begrijp je het niet helemaal mikey...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:25 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Klinkt gezellig... Dat je als partner eerst een kwartier ken gaan zitten wachten omdat je onder de douche moet... Vies van elkaar?
Nee maar d'r st bernard en haar shetland pony wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
vol? eh, oke, als dat letterlijk bedoeld is, is onveilig wel een feit denk ik.... dat redt een vent niet in zijn eentje, zo'n kwakkie stelt niet zoveel voor.
Ja die gebruik ik ook altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:54 schreef Jongedame het volgende:
Ik vind het zelf een hele uitkomst om na afloop een tampon te gebruiken. Nergens meer last van en die haal je er de volgende ochtend gewoon weer uit.
gadverdamme dudequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef desiredbard het volgende:
Nee gewoon njiet noeilijk doen uitlikken en daarna een lekkere tongzoen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:49 schreef desiredbard het volgende:
Niks gadverdamme aan....
Met seks vind ik niet dat iets vreemd vaag of vies hoort te zijn
Je geeft je partner tog ook een zoen na een pijpbeurt of niet dan
Maar als jij haar beft verwacht je nog wel een zoentje?quote:
Naja je eerst schoonmaken om daarna weer verder te gaan, vind ik zelf nogal overbodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:46 schreef avotar het volgende:
[..]
vies van elkaar.... bah bah.. i think not..
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:53 schreef DeHeldjes het volgende:
Uber-machtig topic dit...
verkapte tvp
Dat heeft die van mij ook en ik mag de was weer doen LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef tulpje6 het volgende:
Meteen handdoekje/ theedoekje (of T shirt van vriendlief wat binnen handbereik ligt hahaha) als het maar van stof is en geen kleren van mij zijn ;-p Eronder (dus handdoek pakken, al gereed houden, manlief eruit, handdoek er snel onder).
Uiteindelijk ga ik na ff liggen dan wel ff naar de plee om het boeltje schoon te vegen en meestal ook meteen ff te plassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |