Ik zal het nummer eens downloaden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Downloadtip:
The Moldy Peaches - Steak For Chicken
Alsof we nu medelijden moeten hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ben off!
Morgenmiddag teamvergadering tot tegen 2 uur! Op woensdagmiddag nog wel!!!
Oja, ik wist dat ik iets wilde doen. Maar toen kwam Suijk met dat topicquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zal het nummer eens downloaden.En tot morgen Mich, succes met het vergaderen.
Daar kan fok zijn zooi naar sturenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Met een slettebak als emailadres.
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:29 schreef Eilanden het volgende:
maar die gebruikt Jawi alleen voor businessdoeleinden
.
Hmm.. Niet echt mijn muziek. En ik kan naar veel dingen luisteren. Dit is niet veelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Downloadtip:
The Moldy Peaches - Steak For Chicken
Wat is het dan voor soort muziek?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Niet echt mijn muziek. En ik kan naar veel dingen luisteren. Dit is niet veel
Gelukkig nog nooit een camera meegeweest. Al was het in Spanje mazzel hebben dat de batterij leeg wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:13 schreef Suijk het volgende:
Wie doet er mee aan dit topic?
Pimp hier met je dronken vrienden (of met jezelf uiteraard)
Ja, ook niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Beetje alternative, indie achtig.
Kun je zelf even luisteren. Gewoon legaal
maar nu ben ik er weer !!quote:
Ik vind de muziek niet onaardig, wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. Beetje alternative, indie achtig.
Kun je zelf even luisteren. Gewoon legaal
Het gekke was dat ie nog prima remde, maar ik hoorde een raar geluid, alsof er iets aanliep, bleek dus dat remblok versleten was en dat er dus ijzer op ijzer schuurde bij htr remmen, met als gevolg dat remschijven ook beschadigd waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wees maar blij dat je er nu weer goede remmen onder hebt zitten!
Je bent nog steeds geen 16, dus helaasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef tha_dark het volgende:
Zo,, weer klaar met mun huiswerk
Dan kan morge mijn week beginnen (was namelijk maandag en vandaag vrij)
Graag 1 bier
Armenië thuis....altijd moeilijk.quote:
Mag ik dan wel appelsap met schuim meneer Bos?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geen 16, dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |