Gee zo erg is ie niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:46 schreef Bjoro het volgende:
Dus Rubber had het idee dat ik een beetje onzin liep te blaten .......
Is ook maar tochquote:
da's waarschijnlijk de enige ajacied die wel PSV-ers opriep, en tja we weten allemaal het resultaatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wilde het even zeker weten
maar die interlands waren onder van Gaal, dus waarschijnlijk lag daar de oorzaak van het niet scoren van Oranje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's waarschijnlijk de enige ajacied die wel PSV-ers opriep, en tja we weten allemaal het resultaat
Ik heb nog wel een link voor je, waadoor je je kunt aanmelden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga me straks aanmelden bij MrBookmaker. Nog tips ?
Dit zijn mijn picks voor vanavond en morgen:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga me straks aanmelden bij MrBookmaker. Nog tips ?
Zou als ik BS was die link pakken met Cashback bet van ¤ 15,-quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een link voor je, waadoor je je kunt aanmelden.![]()
Ik zie daar een paar grote getallen staan, zet je dat inquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit zijn mijn picks voor vanavond en morgen:
[afbeelding]
Ok. Dank voor de tipsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou als ik BS was die link pakken met Cashback bet van ¤ 15,-
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:09 schreef VoreG het volgende:
Pfaf wat was de plek waar je de south park afleveringen vandaan haalde?
Nee, dat kan ik eventueel winnen, inzet staat aan de linkerkantquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie daar een paar grote getallen staan, zet je dat in!
Je zet redelijk gewaagd in komende woensdag zie ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik eventueel winnen, inzet staat aan de linkerkant
Dit paasweekeinde ruim ¤ 400,- gewonnen![]()
Ik zal duimen voor je laatste bet in dat rijtje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klaas Jan SCHtuntelaar wordt aan banden gelegd door ons aller Juliénquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
Wat een huilie-titel, zeker door zo'n gefrustreerde ajacied gemaakt
Klaas JAN revancheert Lange JAN wel even komend weekeinde.
Je kunt het ten alle tijden overmaken van dat account naar je rekening. Winst wordt vrijwel direct bjigeschreven op je account van mrbookmaker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, hoe snel kun je je winst innen eigenlijk ?
Wij sidderen en beven alvastquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Klaas Jan SCHtuntelaar wordt aan banden gelegd door ons aller Julién
De soort weddenschap die je hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Waar staat dat '1X2' precies voor?
Dat je gokt op de winnaar..dacht ik..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Thuiswinst, Gelijk, Of Winst voor de Uitspelende ploeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Ja, dat wil ik dus niet horenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat slecht met mijn MrBookmaker-verhaal: Zelfs Burkina Faso gaat fout...
Mannen die mannen pijpen ook.quote:
Och ik had in een week mijn 25e omgezet in 140e...de ene keer gaat het goed, de andere keer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus niet horen
Heb net 25e overgemaakt via internetbankieren, dus ik moet nog even een paar dagen wachten met spelen
Ook niet echt slim om in te zetten op Burkina Faso DD.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat slecht met mijn MrBookmaker-verhaal: Zelfs Burkina Faso gaat fout...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |